MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 4 1234 LastLast
Results 1 to 25 of 80
  1. #1
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default K-1 World GP Final 8 - 11-12-2010

    K-1 World GP 2010 Final

    K-1 World Grand Prix 2010 Final op zaterdag 11 december, 2010. Is het zover de 18e keer wordt K-1 World GP Final gehouden.







    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  2. #2
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    persoonlijk denk ik dat Ubereem erg veel kans maakt....
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  3. #3
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default

    Jammer van mighty mo..
    Maart ik ga ook voor overeem. al gun ik het spong ook heel erg

  4. #4
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bartju View Post
    Jammer van mighty mo..
    Maart ik ga ook voor overeem. al gun ik het spong ook heel erg
    vind het idd ook jammer dat zo'n iemand als mighty mo in the final 8 zit... dat verdient hij niet.
    maarja ik hoop op of saki.. of spong.. of ghita, alleen denk dat schilt of overeem het dit jaar toch gaan winnen.

  5. #5
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Denk idd ook dat A.O. heel veel kans maakt..
    Be a Warrior, not a Worrier

  6. #6
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default

    Ben ik dan een van de weinige die denkt dat Overeem het toch best pittig kan krijgen.
    Spong gaat hij sowieso niet "makkelijk" pakken, en daarna moet hij waarschijnlijk ook nog tegen Ghita of Saki.
    Waar de kans groot is dat hij Schilt tegenkomt (al hoop ik zelf graag op Aerts) en Schilt gaat Overeem niet winnen.

  7. #7
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Groningen
    Posts
    796
    vCash
    126000

    Default

    Overeem is populair zeg

  8. #8
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    schilt heeft de meest gunstige loting, dat is een ding dat zeker is.
    Mijn voorspelling:

    Schilt wint, komt tegen peter en wint ook van peter. Ghita wint en overeem wint, ghita vs overeem wordt een zware pot voor overeem en ik denk dat ghita heel sterk gaat draaien, ik durf bij deze geen winnaar aan te wijzen.

    Wordt de finale Schilt vs Ghita dan wint schilt denk ik, wordt het schilt overeem dan wint overeem.

  9. #9
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    462
    vCash
    126000

    Default

    OVEREEM WINT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  10. #10
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    421
    vCash
    126000

    Default

    Denk dat Ubereem de kracht en lengte heeft om Schilt tegen het canvas te werken..
    Maar Sowieso kan je Schilt nooit onderschatten.
    Ik moet zeggen,dat ik het Spong en Aerts het meest gun.
    Spong omdat ik hem gewoon technisch sterk vind, en Aerts omdat het Aerts is!
    Sir Chokealot

    The snake

  11. #11
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by sebastiaan View Post
    Denk dat Ubereem de kracht en lengte heeft om Schilt tegen het canvas te werken..
    Maar Sowieso kan je Schilt nooit onderschatten.
    Ik moet zeggen,dat ik het Spong en Aerts het meest gun.
    Spong omdat ik hem gewoon technisch sterk vind, en Aerts omdat het Aerts is!
    Ik gun het spong ook zeker, maar ben bang dat hij kracht en massa te kort komt tegen overeem. Overeem gun ik het trouwens ook van harte, net als saki en aerts. Al deze mannen hebben ervoor geknokt. Alleen jammer dat mighty mo er in staat, had ik liever badr, zimmerman,ignashof, hesdy of bonjasky gezien.

  12. #12
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Almere
    Posts
    908
    vCash
    126000

    Default

    Ik zie Spong wel winnen van Overeem, mits ie zijn dekking niet laat zakken. Spong is technischer en Overeem moet het hebben van een snelle KO, waneer dat niet gebeurt zie ik spong winnen!!

  13. #13
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.304
    vCash
    126000

    Default

    Als je puur naar de loting kijkt denk je gelijk aan schilt. Overeem gaat het moeilijk krijgen tegen spong ondanks de massa verschil als dit over3 rondes gaat en stel overeem wint dan komt hij toch saki of ghita tegen die veel op zijn benen gaan werken al met al overeem komt niet ongeschonden uit de strijd en schilt wint het. Maar mijn gevoel(hoop) zegt spong of aerts dat zal pas wat zijn!!!!!!!!!

  14. #14
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    misschien peter een verrassing, laten we het hopen. Mo moet die zo kunnen pakken en als die schilt kan verassen wie weet want wie er ook uit die andere potten komt(waarschijnlijk overeem) maar die zal het zeker zwaar hebben gehad

  15. #15
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Mixfight.nl
    Posts
    7.236
    vCash
    113919

    Default

    Heb er zin in! Ali of Sem gaat het worden.. 50/50

  16. #16
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    on the fringe
    Posts
    376
    vCash
    126000

    Default

    What's up met de teams...team level? Seido kaikan? En zit ghita nu bij kamakura?
    ’’apparently the the only way to kill a lion is by rear naked choke…personally i’d just kick it in the head.’’ – Bas Rutten

  17. #17
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    875
    vCash
    126000

    Default

    ik denk echt dat overeem problemen krijgt met spong, spong is een beest aan het worden en is zeer gemotiveerd voor dit toernooi, tegen lebanner kon je duidelijk zien dat hij grotere kerels kan hebben, dus wie weet.
    maar schilt zal winnen, tenzij badr terugkomt en zo stiekem een plekkie pakt.(geruchten dat hij toch een reservepartij gaat krijgen)

  18. #18
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    Almere
    Posts
    104
    vCash
    126000

    Default

    SPONG gaat met de titel en prijs er vandoor....

  19. #19
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    Ik gun het Peter het meest, en hoop ook dat hij nog één keer die titel te pakken kan krijgen. maar ik denk dat het dit jaar Overeem of Schilt wordt.
    Spong gaat het niet winnen van Overeem, dit is een ander stuk vlees dan LeBanner
    Schilt verdient het ook, een record met zijn 5e titel.
    ach joh we zien wel wie er wint dit jaar, wordt een top toernooi
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  20. #20
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    885
    vCash
    126000

    Default

    ik denk ik ben hier de enigste die partij tussen Schilt en Kyotaro intressant vindt, Kyotaro heb ik nooit zien neer gaan dus benieuwd of Schilt dat wel gaat lukken want het is wel een klein snel iemand tegen een groot trager vechter.. het zou een stunt zijn als hij van Schilt wint haha daarna kan Aerts lekker zijn revanche nemen

    Graag gedaan mensen~!

  21. #21
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    www.blackjackets.nl
    Posts
    4.297
    vCash
    126000

    Default

    Mocht Overeem van Spong winnen en Saki van Ghita, dan ben ik erg benieuwd naar Saki vs Overeem. Een GG onderonsje... Weet zeker dat GG in de finale zit en Sem zit daar zeker bij!

  22. #22
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    555
    vCash
    126000

    Default

    Ik snap maar niet waarom mensen Spong zo hoog hebben zitten.

    Wordt zeker een heeeeel vet toernooi!

  23. #23
    Join Date
    Oct 2005
    Location
    Zuidlaren
    Posts
    339
    vCash
    126256

    Default

    Quote Originally Posted by KayOne View Post
    ik denk ik ben hier de enigste die partij tussen Schilt en Kyotaro intressant vindt, Kyotaro heb ik nooit zien neer gaan dus benieuwd of Schilt dat wel gaat lukken want het is wel een klein snel iemand tegen een groot trager vechter.. het zou een stunt zijn als hij van Schilt wint haha daarna kan Aerts lekker zijn revanche nemen
    Tja, Sefo, Hunt en met hun nog een aantal waren mensen die zelden of nooit KO gingen. Schilt wist er wel raad mee. En een grote tragere vechter? Die jabs komen regelrecht uit een Lukey Luke strip: sneller dan de schaduw! ;-)

    Ben er van overtuigd dat Schilt de titel gewoon weer pakt. Niet alleen wat loting betreft, maar zie de partij tussen Overeem en Gita nog niet zo soepeltjes voorbij gaan. De winnaar komt dus niet makkelijk in de finale te staan...

  24. #24
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    420
    vCash
    126000

    Default

    Ghita-Saki is een zware put. Beide vechters hebben loeiharde kicks en dat zorgt voor schade, schade die later in het toernooi de doorslag kan geven.
    Spong zal ook veel trappen tegen Overeem en zal dus eveneens schade aanrichten. Kortom de ene helft van het toernooi is echt heel zwaar, waar de vechters elkaar in de vernieling kunnen meppen. Misschien opent dit wel een deur voor de vechters de reserve partijen.
    Aerts vs Mo is een rematch waar vroge keer Mo zijn knie verdraaide. Beide zijn oud en niettegenstaande Aerts dit op papier gemakkelijk moet winnen door te trappen en daarbij niet veel schade hoeft op te lopen, zal Mo toch wel erg gevaarlijk blijven. Mo is terug hongerig en heeft veel gewicht verloren. Met zijn perfect getimede rechter poeier is hij erg gevaarlijk voor de oudere en trager geworden Aerts.
    Schilt vs Kyotaro is interessant. Een erg grote ietwat tragere vechter tegen een erg snellen en kleinere vechter. Schilt zal er wel erg lomp uitzien in vergelijking met Kyotaro. Wat gaat dat geven.

  25. #25
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.304
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Chane View Post
    Ik snap maar niet waarom mensen Spong zo hoog hebben zitten.

    Wordt zeker een heeeeel vet toernooi!
    Omdat ik zelf denk als hij verliest veel schade kan aan overeem en dat zal overeem opbreken in de loop avan het toernooi dan komg hij of ghita of saki tegen die veel op zijn benen gaan werken al met al overeem wint zit ZEKER NIET. En het verleden heeft geleerd dat je niemand moey afsxhrijven zie kyatoro vs manhoef, zie kyatoro vs saki, zie kyatoro vs aerts al met al dus spong maakt wel degelijk een kans en ik hoop echt dat het hem lukt om overeem te verslaan!!!!!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •