MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 51
  1. #1
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default Gokhan Saki naar Strikeforce in 2011?

    Does the general mixed martial arts enthusiast’s know who Gohkan Saki is?

    Probably not. But, if you stay tuned to Strikeforce in the early goings of 2011, you’ll become a quick fan.

    One of the most explosive fighters in the K-1 circuit, the talented striker is currently in the final 8 of the K-1 World Grand Prix, which culminates on December 10th.

    Saki punched his ticket to the final 8 when he defeated three-time French kickboxing champion Freddy Kemayo. “Crazy Horse” was knocked down early by the eccentric Turk, and after another quick barrage of punches was finished at a little over 2 minutes in the opening round.

    Training with some of the best strikers and mixed martial arts stars out of the Golden Glory gym in Holland, Saki would like to make an immediate splash in the heavyweight picture.

    MiddleEasy.com picked up the story and state specifically that “After the K-1 World GP, Golden Glory is pushing for Gokhan Saki to join Strikeforce and make his debut sometime in March.”

    Assuming the news is correct, his debut with the organization will also likely depend on the outcome of his performances here on out through the Grand Prix. Gohkan is one of the front runners in the tournament, however favorites Alistair Overeem and Semmy Schilt both lead the pack. Ironically enough, all three fighters train under the same roof together out of Golden Glory, however have no qualms with fighting one another.

    Saki would also like to follow in his previously mentioned teammates foot steps when he makes his return to MMA. Schilt and Overeem remain the two mixed martial arts fighters who have developed an adept game in the sport, while also competing at the highest level in the kickboxing circuit, which is an amazing feat in of itself.

    Gokhan has competed in one mixed martial arts bout in his career, but lost to Englishman James Zikic by TKO in 2004.

    So, MMA peeps, what do you make of the news? Do you think Saki could transition well into the MMA scene, given his team and training partners? Who would you like to see him in their with, in the Strikeforce heavyweight stable? Sound off in the comment section below.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Overigens ook al genoemd door Marloes Coenen in een recent interview.

  3. #3
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    333
    vCash
    125909

    Default

    hij heeft zelf ook vaak aangegeven te willen vechten in mma..

  4. #4
    Join Date
    Sep 2007
    Posts
    296
    vCash
    126033

    Default

    Vet !!

  5. #5
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    555
    vCash
    126000

    Default

    Cool hoor!
    Hij is wel een beetje licht alleen voor een HW.

  6. #6
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    ik ben sceptisch
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  7. #7
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Heel tof. Alleen kan ik niet geloven dat hij zijn mannetje weet te staan tegen een echte HW met worstelachtergrond.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  8. #8
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    het zal voor hem nu ook makkelijker zijn om op LHW te gaan vechten....

    het gebrek aan keus wat hij bij k-1 had, is er in mma natuurlijk niet.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  9. #9
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    286
    vCash
    126000

    Default

    Beste voor hem zou LHW zijn een gewicht dat hij met wat weight cutten makkelijk zou kunnen halen.
    Ik hoop dat het gaat gebeuren altijd leuk om zijn tegenstanders de ring uit te zien strompelen dan

  10. #10
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Zou heel vet zijn. LHW is goed voor hem te doen.

  11. #11
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Groningen
    Posts
    796
    vCash
    126000

    Default

    Denk niet dat hij het goed gaat doen. Waarschijnlijk in het begin een paar mooie KO's tegen vechters van wat lager niveau(omdat Saki dan nieuw is in MMA). Maar dan komt hij de worstelaars tegen die wat beter met striking kunnen omgaan, halen hem neer, ground and pound en het is over...

  12. #12
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Dragao View Post
    Beste voor hem zou LHW zijn een gewicht dat hij met wat weight cutten makkelijk zou kunnen halen.
    Ik hoop dat het gaat gebeuren altijd leuk om zijn tegenstanders de ring uit te zien strompelen dan
    een lowkick en hij ligt op z'n rug
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  13. #13
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by SjorsWilms View Post
    Denk niet dat hij het goed gaat doen. Waarschijnlijk in het begin een paar mooie KO's tegen vechters van wat lager niveau(omdat Saki dan nieuw is in MMA). Maar dan komt hij de worstelaars tegen die wat beter met striking kunnen omgaan, halen hem neer, ground and pound en het is over...
    Volgensmij is saki niet "nieuw" in mma, aangezien hij in 2004 al een mma partij heeft gedraaid en in de jaren er tussen gewoon mma heeft getrained.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  14. #14
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Groningen
    Posts
    796
    vCash
    126000

    Default

    Heeft iemand beelden van Saki's MMA partij??

  15. #15
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    783
    vCash
    126000

    Default

    Vind dit zulke onzin , waarom niet gewoon rustig opbouwen ik denk dat hij kwa grappling helemaal niks in heeft te brengen bij de top . Kijk bijvoorbeeld naar ben askren een olympic wrestler die gewoon bij kleine shows als de patriot act begonnen is vind dat zelf een veel slimmere move.

  16. #16
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Groningen
    Posts
    796
    vCash
    126000

    Default

    Of gewoon als Brock, zonder enig ervaring meteen de UFC in en voor de World HW title gaan.

  17. #17
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Manaus - Amazonas - Brazil
    Posts
    438
    vCash
    126000

    Default

    De grote vraag is ,.. hoe is zn ground game ??
    hoe lang traint ie dat al ?
    heeft iemand hem al eens bezig gezien tijdens trainingen ??

  18. #18
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    783
    vCash
    126000

    Default

    LHW en dan tegen king mo , mousasi , henderson en feijao. Denk dat die dan meer kans maakt in HW tegen types als rogers .

  19. #19
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    613
    vCash
    126000

    Default

    yup ik heb het vaak gezien. en als ik je zeg dat Martijn de Jong hem goed vind, is dat niet zomaar. hij traint vaak in Amersfoort. nu eventjes niet maar dat is wel logisch met K-1 finale op komst. plus is zijn contract bij K-1 afgelopen en zijn de onderhandelingen volop bezig daarover.

    en oja nog wat betreft lhw en hw...........lhw moet je 93kg zijn.....saki weegt nu 104kg. dus die afweging van lhw wordt moeilijk

  20. #20
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Krommenie
    Posts
    1.444
    vCash
    126894

    Default

    Heeft Saki vorig jaar niet nog een MMA partij gedraaid ( en verloren, eerste rond op een sub volgens mij )?

    Ik denk inderdaad dat Saki weinig heeft te zoeken in MMA, qua standup behoort hij naar mijn mening tot de absolute wereldtop ( outsider voor de K1 titel ) maar tegen een worstelaar heeft hij weinig te zoeken. Ik denk dat dit deels komt door de problemen bij de organisatie van de K1. Jongens als Saki moeten opzoek naar andere inkomstenbronnen omdat er minder toernooien zijn

  21. #21
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Mixfight.nl
    Posts
    7.236
    vCash
    113919

    Default

    Quote Originally Posted by Fan1976 View Post
    yup ik heb het vaak gezien. en als ik je zeg dat Martijn de Jong hem goed vind, is dat niet zomaar. hij traint vaak in Amersfoort. nu eventjes niet maar dat is wel logisch met K-1 finale op komst. plus is zijn contract bij K-1 afgelopen en zijn de onderhandelingen volop bezig daarover.

    en oja nog wat betreft lhw en hw...........lhw moet je 93kg zijn.....saki weegt nu 104kg. dus die afweging van lhw wordt moeilijk
    Serieus 104?? dacht rond de 96/98..

    Fan1976 heeft zeker een punt.. als Martijn enige twijfel heeft, zal die Saki zeker niet de ring in laten gaan!

  22. #22
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    555
    vCash
    126000

    Default

    Dacht ik ook... volgens mij weegt ie niet boven de 100kg.
    Als ie echt 104kg weegt zit LHW er niet lijkt me.

  23. #23
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    613
    vCash
    126000

    Default

    geloof me als ik 104kg zeg. afgelopen maandag nog gewogen.

  24. #24
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    echt waar ik geloof best dat je hem maandag hebt gewogen enz. maar ik kan me niet voorstellen dat saki al boven 100+ zit... zijn er trouwens voor de match kemayo geen weigh-in gedaan?

  25. #25
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fan1976 View Post
    geloof me als ik 104kg zeg. afgelopen maandag nog gewogen.
    dat is mooi klote voor hem dan, want nu valt hij er weer precies tussen in...

    gewoon te klein (lengte) voor HW en te zwaar om te kunnen cutten naar LHW.....
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •