MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 6 of 6
  1. #1
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    1
    vCash
    126000

    Default personal trainer haarlem

    He hallo, ik val gelijk met de deur in huis: Ik ben al een tijdje gestopt met vechten, maar om een beetje fit te blijven en mn core-stability te verhogen ben ik op zoek naar een personal trainer in de randstad en ik heb deze kerel gevonden: personal trainer haarlem Kent iemand hem? Of zijn reputatie? Of heeft er iemand anders nog tips? Hoor het graag! Groetjes!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    Ik ken hem niet maar ga gewoon een keer een kennismakingsgesprek met hem aan en vraag naar zijn methodieken.

  3. #3
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    1
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Gyork View Post
    He hallo, ik val gelijk met de deur in huis: Ik ben al een tijdje gestopt met vechten, maar om een beetje fit te blijven en mn core-stability te verhogen ben ik op zoek naar een personal trainer in de randstad en ik heb deze kerel gevonden: personal trainer haarlem Kent iemand hem? Of zijn reputatie? Of heeft er iemand anders nog tips? Hoor het graag! Groetjes!
    Ik heb wel s van die gozer gehoord, maar bij een vriendin van me, ga wel ff informeren, als ik meer weet, stuur ik je een bericht!

  4. #4
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Uitgeest
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by EmHill View Post
    Ik heb wel s van die gozer gehoord, maar bij een vriendin van me, ga wel ff informeren, als ik meer weet, stuur ik je een bericht!
    Ik heb twee goeie tips voor je;

    a) Roemer Trompet, A'dam, mma / kicbkoxen Mixed Martial Arts Fighting Experience (even bellen en vragen naar Roemer)
    b) Danny Delvers, A'dam, mma / kickboxen / conditie Delda Sport

  5. #5
    Join Date
    Nov 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    21
    vCash
    126000

    Default

    Mocht je nog op zoek zijn ik dacht eigenlijk aan mezelf Wij geven de kracht en conditie bij Team Furious Rotterdam, en geven ook veel privé trainingen. Check onze site of stuur even een mail!!



    KETTLEBELL CHICKS ROCK!!!!

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Remco Pardoel is een top personal trainer, kan ik je zeker aanraden!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •