MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 38 of 38
  1. #26
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  2. #27
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Waarom zou een vechter dan ook steroiden gebruiken, hierdoor wordt hij alleen maar zwaarder en slomer... als ze dat eerst eens uitleggen...
    Als je even zou hebben gelezen had je al een belangrijke reden geweten.....sneller herstel!
    En van steroiden hoef je niet perse zwaarder te worden! Je kan het zelfs gebruiken om minder zwaar te worden (droger) of scherper/allerter of meer opgefokt. Bovendien zwaarder wil niet altijd zeggen slomer!
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  3. #28
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by ArjanV View Post
    Als je even zou hebben gelezen had je al een belangrijke reden geweten.....sneller herstel!
    En van steroiden hoef je niet perse zwaarder te worden! Je kan het zelfs gebruiken om minder zwaar te worden (droger) of scherper/allerter of meer opgefokt. Bovendien zwaarder wil niet altijd zeggen slomer!
    Was maar een vraagje hoor..
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  4. #29
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Uitgeest
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Hans Vos View Post
    ach van steroiden word je echt geen betere vechter . gr hans
    En halotestin dan? Proven quality! En dan heb ik het nog niet eens over cheque drops (Mibolerone)

  5. #30
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    liverpool & leeuwarden
    Posts
    1.982
    vCash
    126000

    Default

    ^^ deze man weet waarover hij het heeft.

    elke topsporter is op zoek naar voordelen, met welke middelen dan ook. echt ignorant dat deze discussie uberhaupt speelt, op zulke vragen geeft een topsporter echt geen antwoord maar zou in de eerste plaats niet gesteld moeten worden. als ze het echt een belangrijk issue vinden moeten ze de testen strenger beter maken, maar kennelijk heeft niemand het daar over.

    Overigens is onderzocht dat 30% van alle college studenten in de VS die aan sport doen aan de test en andere verboden prestatiemiddelen zitten. zit daar gewoon in de jock-culture, in nederland is het veel minder vergeleken met daar. vandaar ook erg hypocriet hoe ze over overeem vallen, gewoon jaloers denk ik dan maar.
    Blaas die vuur en doe mij branden , whoop whoop!!

  6. #31
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Ik denk dat Alistair gewoon de waarheid spreekt, anders was hij allang door de mand gevallen bij al de testen die hij reeds heeft gehad..
    Be a Warrior, not a Worrier

  7. #32
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Schiphol
    Posts
    205
    vCash
    126000

    Default

    OJAH KAMAL, ZOU JE DENKEN!!!!!??????
    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    Ik denk dat Alistair gewoon de waarheid spreekt, anders was hij allang door de mand gevallen bij al de testen die hij reeds heeft gehad..

  8. #33
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by arabic-sniper View Post
    OJAH KAMAL, ZOU JE DENKEN!!!!!??????
    ja dat denk ik idd..

    en jij wat denk jij dr van..?
    Be a Warrior, not a Worrier

  9. #34
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Ik denk dat de caps lock van arabic sniper defect is. Tijd voor nieuw toetsenbordje
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  10. #35
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Gewoon spaans vlees vraag maar aan Contador, Ben Johnson, Marion Jones,

  11. #36
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Quote Originally Posted by Tony View Post
    Ik denk dat de caps lock van arabic sniper defect is. Tijd voor nieuw toetsenbordje
    x2

  12. #37
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Breda area
    Posts
    3.900
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by iconian View Post
    ^^ deze man weet waarover hij het heeft.

    elke topsporter is op zoek naar voordelen, met welke middelen dan ook. echt ignorant dat deze discussie uberhaupt speelt, op zulke vragen geeft een topsporter echt geen antwoord maar zou in de eerste plaats niet gesteld moeten worden. als ze het echt een belangrijk issue vinden moeten ze de testen strenger beter maken, maar kennelijk heeft niemand het daar over.

    Overigens is onderzocht dat 30% van alle college studenten in de VS die aan sport doen aan de test en andere verboden prestatiemiddelen zitten. zit daar gewoon in de jock-culture, in nederland is het veel minder vergeleken met daar. vandaar ook erg hypocriet hoe ze over overeem vallen, gewoon jaloers denk ik dan maar.
    Ben het deze keer niet met je eens. 40 % van alle college studenten in Amerika rookt, maar dat mag je ook best ter discussie stellen. Het feit dat de topsport vervuild is door AS, wil nog niet zeggen dat het dan maar goed is. Allistair is een man met een fysiek die ik nog nooit bij cleane sporters heb gezien (en ik loop al een tijdje mee) en het is daarom ook niet raar dat daar vragen over komen. Het is alleen belachelijk om te denken dat een topsporter er een eerlijk antwoord over zou geven. Je kunt de vraag dus net zo goed niet stellen.....
    Het enige waar ik me altijd zorgen over maak is het welzijn van de sporter zelf.
    Je investeert zeer negatief op je latere levensverwachting.
    Maar ja, dat is een andere discussie


    "Kill my demons, and you might kill my angels too"

  13. #38
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by PigDog View Post
    Ben het deze keer niet met je eens. 40 % van alle college studenten in Amerika rookt, maar dat mag je ook best ter discussie stellen. Het feit dat de topsport vervuild is door AS, wil nog niet zeggen dat het dan maar goed is. Allistair is een man met een fysiek die ik nog nooit bij cleane sporters heb gezien (en ik loop al een tijdje mee) en het is daarom ook niet raar dat daar vragen over komen. Het is alleen belachelijk om te denken dat een topsporter er een eerlijk antwoord over zou geven. Je kunt de vraag dus net zo goed niet stellen.....
    Het enige waar ik me altijd zorgen over maak is het welzijn van de sporter zelf.
    Je investeert zeer negatief op je latere levensverwachting.
    Maar ja, dat is een andere discussie
    x2

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •