MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 73
  1. #26
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.304
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Hans Vos View Post
    soory hoor badr heeft in de arena mazzel gehad , was een alles of niets offencief met heel heeeeeeeeeeel veel risico . normaal word je op dat niveau keihard afgestraft als je zo los gaat zoals hij toen deed . ik deal wel met het en heb niks tegen badr maar deal jij maar met het feit dat sem bijna niet te bevechten is , al 3 x de titel heeft en hem waarschijnlijk dit jaar weer gaat pakken . moet badr eerst maar even doen . dat badr hem een keer pakt staat voor mij ook vast maar zolang sem meedoet ??????? nog niet denk ik !!!! d3eal with it !!!!!
    Mazzel in de vechtsport bestaat niet wie had gedacht dat kyatoro saki, manhoef en aerts zou verslaan misschien verslaat hij schilt ook wie weet , denk dat badr schilt weer eens kan verslaan maar hoe dan ook ik ben ervan overtuigd dat schilt het dit jaar niet wint ik gun het dan eerder overeem. Ik zelf denk dat spong of aerts het wint in ieder geval een underdog.

    leer je feiten eens sem heeft hem al 4 keer gewonnen maar goed op een onaantrekkelijke oncharismatische wijze dat kunnen mmeer mensen beamen. Badr pakt hem misschien ook wel eens maar hoe dan ook we hebben het hier over schilt en ik vind en meerdere met mij dat hij effectief maar op een onaantrekkelijke wijze vecht en dat trekt kijkers. Maak een poll onder alle vechtsport fans of ze genieten van schilt zijn stijl en ik kan je garanderen dat de uitslag negatief zal uitpakken de meerderheid zou hem liever niet willen zien

    Om het nogmaals te benadrukken chapeau voor hem dat hij hem al 4 keer heeft gewonnen maar voor mij blijft hij een onaantrekkelijke vechter DEAL WITH IT
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    620
    vCash
    126000

    Default

    Als Sem voor de 5e keer wint, kun je, als je sec naar de cijfers kijkt, niet anders dan concluderen dat hij de beste ooit is. Hij is schier onverslaanbaar en wint z'n meeste partijen op KO.

    Als je z'n spel analyseert doet hij in aanvallend opzicht eigenlijk maar drie dingen. Hij gooit een linkerjab, een mae geri en mawashi. Je zal hem nooit een stoot- en trap combinatie of zelfs maar een bokscombinatie zien gooien. Die drie dingen doet hij echter zo goed, dat hij zo goed als al zijn partijen winnend afsluit.

    Hij zal nooit mijn favo vechter worden, maar ik heb respect voor z'n prestaties.

  3. #28
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    308
    vCash
    126000

    Default

    Mijn top5 is:
    1 - Sem Schilt (hij wint altijd eerlijk alleen niet op een mooie stijl maar wel effectief)
    2 - Peter Aerts (keihard en bewijst zich al sinds het begin alleen minder kampioenschappen gewonnen als Schilt)
    3 - Ernesto Hoost (topper mooie stijl en veel gewonnen alleen minder gemakkelijk dan Schilt)
    4 - Remy Bonjasky (3x kampioen en een mooie effectieve stijl vooral in het begin)
    5 - En als hij deze editie wint Alistair Overeem op de 5e plek anders weet ik niet wie ik er moet neerzetten...

    Waarom Badr niet in het lijstje voorkomt, je moet een sportman zijn om in mijn top5 te komen geen gestoord losgeslagen projectiel, hij heeft dus nog veel te bewijzen qua sportiviteit (niet qua prestaties die zijn gewoon goed) wil ik respect voor hem opbrengen!

    O en de beste alround vechter is voor mij: Alistair!

  4. #29
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    240
    vCash
    126000

    Default

    Ik ben zelf, zoals de meeste geen Sem's fan. Maar heb wel veel respect voor hem. Wij oordelen te snel.
    Schilt is niet spectaculair, Schilt is saai, bla bla bla. Maar laten we even normaal denken. Die man is 2.12. Wat willen jullie? moeten we ons overtuigen, dat deze man kan zelefde als iemand van K1-Max? We moeten begrijpen, dat we niet tegen de natuur kunnen. Iemand van 2 meter lang en 150 kg kan gewoon niet hetzelefde als iemand van 1.60 lang en 60 kg zwaar, en andersom natuurlijk.
    Vaak zeggen we, dat Sem wint alleen maar omdat ie zo groot is. Het kan zo zijn, maar het klopt niet. Sem wint omdat hij groot is, en omdat hij kan knokken en omdat hij weet hoe hij moet knokken. We kunnen niet zeggen, dat de langste wint K1. Hong Man Choi is langer en lichamelijk sterker dan Schilt... maar waarom hij niet, en Schilt wel?
    En nou over saai zijn. Als we het nou over boksen hebben, Wladimir Klitchko is niet spectaculair om te zien, Pacquiao wel... maar Klitchko is effectief en wint wel zijn partijen, maar hij kan gewoon niet boksen zoals Pacquiao, is het schuld van van Klitchko? nee!
    Sem kan gewoon niet als Aerts of Hari vechten, hij vecht gewoon op manier wat hem goed uitkomt.
    We kunnen zeggen niet de beste, maar wel de meest effectieve vechter, en de beste op papier. Hij wint dit jaar ook, ben ik van overtuigd, en misschien volgend jaar ook, zal iemand het ook bereiken? weten we niet.
    Sem is niet de beste, maar wel de meest effectieve vechter. En daar moet je respect voor hebben.
    Last edited by RED SCORPION; 28-11-2010 at 15:24.

  5. #30
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    We kunnen niet zeggen, dat de langste wint K1. Hong Man Choi is langer en lichamelijk sterker dan Schilt... maar waarom hij niet, en Schilt wel

    Slecht voorbeeld

    Schilt vecht al van jongs af aan. Hong man Choi niet die hebben ze er gewoon ingeduwd misschien 2 jaar training en meteen laten vechten. Hong mang Choi komt ook over dat die niet helemaal 100% geestelijk is.


    Klitcko broers vergelijken met pacman WTF.

  6. #31
    Join Date
    May 2010
    Location
    Noord-Brabant
    Posts
    1.302
    vCash
    126000

    Default

    100% eens met RED, en het is ook net van welke stijl je houdt ik kan erg genieten van semmy z'n mae geri's en hoe hij altijd zijn eigen spelletje speelt.
    Of hij dit jaar wint durf ik niet zeker te zeggen, ik hoop Peter Aerts omdat zit zijn laatste kans is en anders Schilt. Als schilt het niet is wordt het Alistair.

    T.
    When I roundhouse kick you even Google won't find you

  7. #32
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.304
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mister T. View Post
    100% eens met RED, en het is ook net van welke stijl je houdt ik kan erg genieten van semmy z'n mae geri's en hoe hij altijd zijn eigen spelletje speelt.
    Of hij dit jaar wint durf ik niet zeker te zeggen, ik hoop Peter Aerts omdat zit zijn laatste kans is en anders Schilt. Als schilt het niet is wordt het Alistair.

    T.
    Ik denk aerts of spong in ieder geval een underdog dit jaar. Mensen denken dat overeem makkelijk langs spong komt maar ik denk zelf ondanks het gewichtsverschil spong het alistair moeilijk gaat maken misschien zelf winnen mark my words!!!!!!!!

  8. #33
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    lol, signature bet dat spong niet eens de eerste ronde doorkomt met alistair

  9. #34
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    we komen om in K-1 legendes....

    betreft resultaten en statieken zou Sem gewoon beste k-1 knokker zijn...

    betreft stijl...niet....

    Alle respect voor S.Schilt die gewoon toppresteties heeft geleverd die ik zo 1,,2,3, niet verbeterd zie worden....

    gun het aerts nu ook erg......

    Allistair omdat hij imo eigenlijk een MMA vechter is , zoui k ook wel graag zien winnen...

    Enne betreft Spong....... ik ben echt een fan van hem, maar denk dat ie dit jaar echt nog te kort komt.....
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  10. #35
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.304
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    lol, signature bet dat spong niet eens de eerste ronde doorkomt met alistair
    Die staat denk eraan bananenplukster zegt dat spong van overeem wint of in ieder geval heel moeilijk gaat maken over 3 volle rondes. 100 procent van de mensen zeiden ook dat manhoef kyataro wel ko zou slaan binnnen 1 ronde net zo tegen aerts. Mark my words iedereen zal spong herinneren dit jaar als de man die het overeem lastig heeft gemaakt/heeft verslagen!!!!!!!!!!

  11. #36
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    feit blijft dat hij hem steeds wint dus erg lastig te bevechten is . wil je van hem af ??? dan moet je hem verslaan . en dat lukt nog niet . gr hans

  12. #37
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    555
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by bananenplukster View Post
    Die staat denk eraan bananenplukster zegt dat spong van overeem wint of in ieder geval heel moeilijk gaat maken over 3 volle rondes. 100 procent van de mensen zeiden ook dat manhoef kyataro wel ko zou slaan binnnen 1 ronde net zo tegen aerts. Mark my words iedereen zal spong herinneren dit jaar als de man die het overeem lastig heeft gemaakt/heeft verslagen!!!!!!!!!!
    Lastig maken of verslaan is natuurlijk wel een heeel groot verschil.
    Vind Spong nog niks bijzonders hebben laten zien sinds hij HW is. Hij zal 11 dec niet veel te betekenen hebben.

    Ontopic: Statistisch is hij bij winst de beste K-1 vechter ooit, maar ik vind zn partijen niet leuk om te zien. Vind het ook erg jammer dat de K-1 niet een 120 kg max heeft.

  13. #38
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.304
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Chane View Post
    Lastig maken of verslaan is natuurlijk wel een heeel groot verschil.
    Vind Spong nog niks bijzonders hebben laten zien sinds hij HW is. Hij zal 11 dec niet veel te betekenen hebben.

    Ontopic: Statistisch is hij bij winst de beste K-1 vechter ooit, maar ik vind zn partijen niet leuk om te zien. Vind het ook erg jammer dat de K-1 niet een 120 kg max heeft.
    1 van die 2 dingen in ieder geval de meeste mensen denken dat overeem binnen 1 ronde spong ko slaat maar zoals ik net al zei dit gaat of 3 rondes duren(beide kanten op) of spong wint op denderende wijze(ko)(dat heb ik in ieder geval gedroomd en dromen komen soms uit)
    Spong WINT van Overeem!!!(speciaal voor petrosyan88).

  14. #39
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Ik vind dat je niet altijd aan een K-1 toernooi kan zien wie de beste is. Ze moeten ook geluk hebben met welke tegenstanders ze krijgen. En het maakt niet uit aan hoe mooi semmy vecht maar effectief. hij is effectief, maar ik vind hem allround niet zo goed. Hij is heel sloom. Ik denk dat hij gewoon geluk heeft met zijn lengte anders was het nog wel een goede vechter, maar niet een aan de top zoals nu denk ik.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  15. #40
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by -=AL CAPONE=- View Post
    Mijn top5 is:
    1 - Sem Schilt (hij wint altijd eerlijk alleen niet op een mooie stijl maar wel effectief)
    Behalve dan als hij verband nodig heeft tijdens een wetstrijd om zn scheen blessure the helpen. Zoiets heb ik Aerts of Hoost nooit zien doen.

  16. #41
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    Quote Originally Posted by bananenplukster View Post
    Die staat denk eraan bananenplukster zegt dat spong van overeem wint of in ieder geval heel moeilijk gaat maken over 3 volle rondes. 100 procent van de mensen zeiden ook dat manhoef kyataro wel ko zou slaan binnnen 1 ronde net zo tegen aerts. Mark my words iedereen zal spong herinneren dit jaar als de man die het overeem lastig heeft gemaakt/heeft verslagen!!!!!!!!!!
    joh als spong voorbij ronde 1 komt heb jij die bet al gewonnen, maar dat komt die toch niet

  17. #42
    Join Date
    Oct 2005
    Location
    Zuidlaren
    Posts
    339
    vCash
    126256

    Default

    Nee, hoost wint z'n laatste titel wel op erg overtuigende wijze. Een GP pakken door twee partijen ipv drie te winnen lijkt mij ook niet helemaal de opzet van kampioen worden...

    Verder kun je je afvragen wanneer je de beste bent. Voor mij is dat wanneer je het vaakst wint, net zoals in iedere andere sport. De mooiste schaatser hoeft ook niet de beste te zijn... Zo kun je dus niet om Sem heen.

  18. #43
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Daar staat tegenover dat niet elk toernooi hetzelfde is. De concurrentie in 2010 is bijvoorbeeld minder sterk vertegenwoordigd dan vorig jaar. Ook is K-1 in het algemeen nu toch wel wat minder sterk dan een aantal jaren terug.

    Schilt is zeker een van de besten, maar het is zinloos een iemand als allerbeste te bestempelen.

  19. #44
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    240
    vCash
    126000

    Default

    Anderson,
    Je hebt niet helemaal begrepen wat ik bedoelde, "slecht voorbeeld" en "WTF" is dan wel goed opties voor je. Kon je net zo goed helemaal geen reactie geven, heeft meer zin gehad.

  20. #45
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    620
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Semmy zal waarschijnlijk weer tegen Peter Aerts komen te staan en ik zie hem weer verliezen van Peter. Ik heb respect voor Schilt zn prestaties maar als vechter ben ik geen fan. Hij heeft geen vechtershart als Aerts, Gerges, Hari etc en 85% van zn stijl is gebaseerd op zijn voordeel in lengte. Beste ooit zie ik nog steeds Ernesto Hoost want hij was het tegenovergestelde van hoe ik net Schilt beschreef.
    Ik begrijp niet helemaal wat je hiermee bedoelt.

    Hij gaat voor zover ik weet niemand uit de weg en sluit z'n meeste partijen winnend (en voortijdig) af. Bedoel je misschien dat ie de neiging heeft om met z'n linkerhand naar beneden te gaan en tegen de touwen te hangen als ie onder druk wordt gezet?
    Anyway, ik ben benieuwd wat je hiermee bedoelt...
    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Ik vind dat je niet altijd aan een K-1 toernooi kan zien wie de beste is. Ze moeten ook geluk hebben met welke tegenstanders ze krijgen. En het maakt niet uit aan hoe mooi semmy vecht maar effectief. hij is effectief, maar ik vind hem allround niet zo goed. Hij is heel sloom. Ik denk dat hij gewoon geluk heeft met zijn lengte anders was het nog wel een goede vechter, maar niet een aan de top zoals nu denk ik.
    In m'n vorige post merkte ik dit ook al op. Hij doet in aanvallend opzicht precies drie dingen, maar toch is hij met al z'n beperkingen schier onverslaanbaar. Vooral boksend vind ik hem pover. Nu ik me bedenk zie ik hem zelden tot nooit een hoek gooien. Hij beperkt zich echt tot die drie dingen en that's it. Ik denk dat mensen hem daarom niet zo attractief vinden...


    Ik zie bepaalde mensen over charisma praten, maar ik vraag me af hoe relevant charisma is. Dit is geen X-factor oid, dus ik vind niet dat het fair is om een vechter daarop te beoordelen. Errol Zimmerman heeft misschien meer charisma dan Sem maar de laatste tijd verliest ie meer dan ie wint, dus wat koop je ervoor?

  21. #46
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    620
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RED SCORPION View Post
    Ik ben zelf, zoals de meeste geen Sem's fan. Maar heb wel veel respect voor hem. Wij oordelen te snel.
    Schilt is niet spectaculair, Schilt is saai, bla bla bla. Maar laten we even normaal denken. Die man is 2.12. Wat willen jullie? moeten we ons overtuigen, dat deze man kan zelefde als iemand van K1-Max? We moeten begrijpen, dat we niet tegen de natuur kunnen. Iemand van 2 meter lang en 150 kg kan gewoon niet hetzelefde als iemand van 1.60 lang en 60 kg zwaar, en andersom natuurlijk.
    Vaak zeggen we, dat Sem wint alleen maar omdat ie zo groot is. Het kan zo zijn, maar het klopt niet. Sem wint omdat hij groot is, en omdat hij kan knokken en omdat hij weet hoe hij moet knokken. We kunnen niet zeggen, dat de langste wint K1. Hong Man Choi is langer en lichamelijk sterker dan Schilt... maar waarom hij niet, en Schilt wel?
    En nou over saai zijn. Als we het nou over boksen hebben, Wladimir Klitchko is niet spectaculair om te zien, Pacquiao wel... maar Klitchko is effectief en wint wel zijn partijen, maar hij kan gewoon niet boksen zoals Pacquiao, is het schuld van van Klitchko? nee!
    Sem kan gewoon niet als Aerts of Hari vechten, hij vecht gewoon op manier wat hem goed uitkomt.
    We kunnen zeggen niet de beste, maar wel de meest effectieve vechter, en de beste op papier. Hij wint dit jaar ook, ben ik van overtuigd, en misschien volgend jaar ook, zal iemand het ook bereiken? weten we niet.
    Sem is niet de beste, maar wel de meest effectieve vechter. En daar moet je respect voor hebben.
    Die vergelijkingen gaan wat mank, maar toch begrijp ik deze post wel.

  22. #47
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    240
    vCash
    126000

    Default

    LeeMurray, dank je. Wat vergelijkingen betreft, ik bedoel het natuurlijk niet op zo'n manier, dat je echt iemand letterlijk en figuurlijk vergelijkt. Wat ik wou zeggen is, dat lichaamsbouw niet de minste rol speelt op gebied van vechtsport. Kleine jongens kunnen vaak veel meer dan echt TE grote jongens. Een voorbeeld, zal Badr Hari kunnen dezelefde kwaliteiten laten zien, als hij 2.12 en 130 kg was? of Saki? of Aerts en Hoost toen? Ik betwijfel het. Vandaar dat rare, maar op zich terechte vergelijking.

  23. #48
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    381
    vCash
    126000

    Default

    Saki aan de TOp !!!!!!
    Maak je niet druk over iedereen saki neemt dit jaar de titel mee !

  24. #49
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    240
    vCash
    126000

    Default

    baraa_a, ik heb geen idee tegen wie je het hebt met "maak je niet druk over iedereen", maar als je het tegen mij hebt, dan wil ik je geruststellen, dat ik over niemand druk maak.
    En ja, Saki neemt dit jaar titel niet mee, alhoewel ik het en Saki, en Aerts en Overeem gun, dit jaar wint Schilt. Of Overeem, hangt vanaf hoe ze naar de finale komen, wat voor zware partijen ze krijgen. En Saki.. jah, die moet eerst wel langs Ghita komen, voordat hij Overeem ontmoet, en tsja, in finale staat Schilt te wachten... dus lijkt mij nogal moeilijke weg voor Saki.

  25. #50
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    saki k1 winnen is voor mij net als wilders die trouwt met een moslima

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •