MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 5 of 13 FirstFirst 123456789 ... LastLast
Results 101 to 125 of 316
  1. #101
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    1.425
    vCash
    127381

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    ach als shogun maar 1%je is van wanneer die in topvorm was zoals tegen machida of in z'n pride days dan kunnen ze jon 'hype' jones meteen afvoeren naaar het ziekenhuis. ik ben trouwens ook wel benieuwd wie die top10 vechter is dan... toch niet bader,vera of hamill?
    x2

    Ik ben biased as fuck wat Shogun betreft. Maar, zo objectief mogelijk gezien, de stand up en BJJ van Jones zijn gewoon niks vergeleken met Shogun. Wat stand up betreft was ik echt teleurgesteld wat Jones liet zien tegen Bader. Had verwacht dat hij wat meer boksskills zou hebben. Maar ik kan niet uitsluiten dat Jones Shogun op de grond krijgt in een positie waarin hij hem de tering in kan ellebogen. Ik zeg 70% kans dat Shogun wint en dat Jones voor het eerst in z'n carriere harde harde haaaaaaaaaaaaaarde klappen gaat vangen.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #102
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Shogun is een topper, maar hij zal het niet trekken tegen Jones.

    Toen Shogun in Pride vocht had hij het "vuur" nog in zich, maar dat heb ik sinds hij in de UFC vecht niet meer gezien.

    Jones zal het hem met zn reach moeilijk maken. Ik denk Jones op een keiharde KO of sub!

  3. #103
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Jones is fkn groot. Hij heeft het geluk dat hij goed gewicht kan 'cutten' anders was hij gewoon een heavyweight.
    De meeste lhw's komen tot zijn middel, vraag me af hoe lang Mousasi vergeleken met hem is maar volgens mij is dit 1 van de grootse lhw's ooit.

  4. #104

    Default

    Quote Originally Posted by Lionheart View Post
    Shogun is een topper, maar hij zal het niet trekken tegen Jones.

    Toen Shogun in Pride vocht had hij het "vuur" nog in zich, maar dat heb ik sinds hij in de UFC vecht niet meer gezien.

    Jones zal het hem met zn reach moeilijk maken. Ik denk Jones op een keiharde KO of sub!
    x2

    http://www.youtube.com/watch?v=_ItfImycSz4&feature=fvw
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  5. #105
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Vette highlights!!

    Last edited by Lionheart; 10-02-2011 at 02:12.

  6. #106
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.861
    vCash
    126000

    Default

    Denk dat Jones dit gaat redden boy has got it all op dit moment. Vuur, flow, leeftijd (lees: blessurevrij), creativiteit ..........enig nadeel.....................het is een amerikaan!
    MORAALRIDDER 1st klas - "Behandel anderen zoals je door hen behandeld wil worden"

  7. #107
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Almere
    Posts
    908
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Lionheart View Post
    Shogun is een topper, maar hij zal het niet trekken tegen Jones.

    Toen Shogun in Pride vocht had hij het "vuur" nog in zich, maar dat heb ik sinds hij in de UFC vecht niet meer gezien.

    Jones zal het hem met zn reach moeilijk maken. Ik denk Jones op een keiharde KO of sub!
    Dan moet je Shogun vs Machida gaan bekijken joh. Machida tot dan toe onverslagen en niemand kon hem raken. Shogun heft hem 2x gesloopt!
    Daarna is Machida niet meer de oude geworden! Shogun is een BAAS!

  8. #108
    Join Date
    May 2009
    Location
    Tilburg
    Posts
    373
    vCash
    126000

    Default

    Mannen lets face it it's the Bones era now. Hou zelf ook heel veel van Shogun en tegen Rashad gaf ik hem de edge, maar denk niet dat ie het gaat redden tegen Jones. Jones z'n stijl is gewoon beter voor MMA.
    Wat wel gaat gebeuren denk ik, is dat je gaat zien dat Jones een enorme gat heeft in zijn stand-up game, maar hij smijt Shogun wel op de grond en zal het hem moeilijk maken daar. ik denk dat het diep gaat en vrees dat Shugun niet genoeg stamina zal hebben om het vol te houden. Ik zeg Jones nieuwe LHW champ in de championship rounds!!

    Ush!
    Last edited by Surrender; 10-02-2011 at 23:36.

  9. #109
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Quote Originally Posted by Surrender View Post
    Mannen lets face it it's the Bones era now. Hou zelf ook heel veel van Shogun en tegen Rashad gaf ik hem de edge, maar denk niet dat ie het gaat redden tegen Jones. Jones z'n stijl is gewoon beter voor MMA.
    Wat wel gaat gebeuren denk ik, is dat je gaat zien dat Jones een enorme gat heeft in zijn stand-up game, maar hij smijt Shogun wel op de grond en zal het hem moeilijk maken daar. ik denk dat het diep gaat en vrees dat Shugun niet genoeg stamina zal hebben om het vol te houden. Ik zeg Jones nieuwe LHW champ in de championship rounds!!

    Ush!
    x2

  10. #110
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Hoe moet Jones dan gaan winnen? Shogun heeft tegen de grootste killers gestaan en is nooit KO gegaan en hij ligt nooit lang op zijn rug en zijn groundgame is de het beste van de divisie. Don't believe the hype.
    Max. 400 x 125

  11. #111
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Maastricht
    Posts
    570
    vCash
    126000

    Default

    Allereerst vind ik Shogun vs. Jones een vele leukere match-up dan Shogun vs. Evans.

    Jones gaat dit winnen. Waarom? Jones wint gewoon op dit moment van iedereen omdat hij in een bepaalde flow zit. Shogun is wel een supervechter maar ik heb een heel goed gevoel bij Jones deze wedstrijd. Ik denk gewoon Jones.

    Snap sommige mensen niet. Waarom noemen jullie Jonny Bones Jones een hype??
    De man heeft nog nooit verzaakt in de Octagon. Heeft al zijn wedstrijden gewonnen. (behalve die dq)
    Finished Vera (1st rnd), Matyushenko (1st rnd), Bader (2nd rnd). Misschien op Bader na niet dat je zegt ZOOOOO. Maar Vera & Matyushenko is voor de gemiddelde MMA vechter niet makkelijk om te finishen.

    Ik ga voor Jones by 2nd round TKO

  12. #112
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Hoe moet Jones dan gaan winnen? Shogun heeft tegen de grootste killers gestaan en is nooit KO gegaan en hij ligt nooit lang op zijn rug en zijn groundgame is de het beste van de divisie. Don't believe the hype.
    Shogun is gesubmit door Forrest Griffin na een zeer moeizame partij en had zwaar moeite met een bekant bejaarde Coleman.
    En ja, eerlijk is eerlijk hij zag er goed uit tegen Chuck Lidell, heel leuk maar laten we een winst over Lidell niet uit proportie trekken want die is al láng en breed over z'n top heen.
    Vervolgens verliest hij van Machida op discutabele beslissing en wint hij vervolgens en op die 2 partijen baseerd men zijn huidige reputatie.

    Kijk ik ben geen Shogun hater, ik ben reëel en kijk naar het hele plaatje.
    Jones heeft zoals eerder gezegd nooit verzaakt en is tot nog toe altijd al zwaar dominant geweest tegen elke tegenstander.
    Van de 12 partijen 10 voortijdig gewonnen.
    Daarbij heeft hij een reach van hier tot Tokio, ik weet niet of jullie wel enig idee hebben hoe ongelofelijk kut het is om tegen iemand te knokken waar je niet bij kan?
    Als Shogun nou flink tempo draaide zoals we hier doen was het een ander verhaal maar dat is nooit zijn stijl geweest, hij vecht thais, statisch, alles enkel en dan maak je het jezelf heel lastig tegen een langere tegenstander.
    Last edited by lopez86; 11-02-2011 at 14:11.
    Fighting is poetry in motion

  13. #113
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.172
    vCash
    48500

    Default

    Jones moet gewoon direct naar het kamp ( G G ) van Alister gaan en daar met de jongens trainen, hij wordt sowieso niet gespaard, maar hij zal nog beter worden.
    Een beetje aan zijn BJJ werken dan komt alles goed, Shogun maak je borst maar NAT.
    "I'm going to make you pay for what you've done."
    “Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal.”

  14. #114
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    De enige manier waarop ik Rua zie winnen is als hij anders gaat vechten.
    Zijn afstand perfect houdt, en Jones onder druk weet te zetten zoals bij Machida zonder in de clinch terecht te komen.
    Daarbij moet hij flink tempo gaan draaien zoals wij hier doen, alleen kunnen ze dat daar niet dus ik ben benieuwd.
    Fighting is poetry in motion

  15. #115
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Jones scoort een takedown op Shogun en Shogun legt hem in een leglock. Ik een zelfde soort partij als tegen Randleman.

  16. #116
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    De enige manier waarop ik Rua zie winnen is als hij anders gaat vechten.
    Zijn afstand perfect houdt, en Jones onder druk weet te zetten zoals bij Machida zonder in de clinch terecht te komen.
    Daarbij moet hij flink tempo gaan draaien zoals wij hier doen, alleen kunnen ze dat daar niet dus ik ben benieuwd.
    de enige manier waarop ik jones zie winne is als herb dean shogun vast houdt en jones snel een paar tikken uitdeelt maar dan alsnog geef ik shogun 80% kans dat die alsnog wint

  17. #117
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    44
    vCash
    126000

    Default

    Een top 10 zonder Bader (die Nog versloeg) en Jones zou er ronduit belachelijk uitzien. Ook Hamill zou ik met gemak in de top 10 van LHW divisie plaatsen.

    Rampage was sowieso eerste keuze maar die was veels te zwaar. Wie heb je dan nog over uit de 'zogenaamde' mixfight.nl LHW top 10? Uiteraard, Jones. Hij is op dit moment de enige juiste tegenstander voor Shogun als je de geblesseerde Rashad en te zware Rampage even niet meetelt.

    Muhammad Ali werd ook te jong en ervaren geacht toen-ie tegen de 'onoverwinnelijke' Sonny Liston moest. Wat een stel bekrompen, nietsgunnende posters op dit forum weer zeg. Ik ben een grote Shogun fan, evenals een Jones fan (het is ook nooit goed met jullie - dan heb je een jonge vechter met een flashy stijl en finishes, gaan jullie alsnog ijlen) - persoonlijk vind ik dit een partij om van te smullen.. daarnaast schat ik Jones' kans tegen Shogun ook hoger in dan die van Rashad.

  18. #118
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    joh ik wist niet dat rampage niet wou/kon dat hoorde we pas achteraf... jones is een logische match-up maar dat was thiago silva naar mijn mening ook, alleen die heeft niet zo'n hype met zich mee want ik vind jones een goede vechter maar wel overschat zeker niet van het niveau rashad/rampage/machida en al helemaal niet van shogun want dat is een klasse apart niveau

  19. #119
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by GilbertYvelFan24 View Post
    Allereerst vind ik Shogun vs. Jones een vele leukere match-up dan Shogun vs. Evans.

    Jones gaat dit winnen. Waarom? Jones wint gewoon op dit moment van iedereen omdat hij in een bepaalde flow zit. Shogun is wel een supervechter maar ik heb een heel goed gevoel bij Jones deze wedstrijd. Ik denk gewoon Jones.

    Snap sommige mensen niet. Waarom noemen jullie Jonny Bones Jones een hype??
    De man heeft nog nooit verzaakt in de Octagon. Heeft al zijn wedstrijden gewonnen. (behalve die dq)
    Finished Vera (1st rnd), Matyushenko (1st rnd), Bader (2nd rnd). Misschien op Bader na niet dat je zegt ZOOOOO. Maar Vera & Matyushenko is voor de gemiddelde MMA vechter niet makkelijk om te finishen.

    Ik ga voor Jones by 2nd round TKO
    Iedereen ziet hem als een hype omdat hij geen enkele echte contender heeft verslagen om de titelshot te krijgen. Bader zal nooit een grote worden in LHW.

  20. #120
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    ik vind jones nu hetzelfde als shogun in zijn begin twintiger jaren. Iedereen was kansloos. Ik denk dat Jones ook van Shogun wint, zonder misschien wel al teveel problemen. Terwijl ik een zwaar shogun fan ben.

  21. #121
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  22. #122
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Goeie kans heeft Shogun ook als hij Jones z'n benen aan gort trapt met lowkicks.
    Ach het is een spannende matchup, ik ben heel erg benieuwd!
    Fighting is poetry in motion

  23. #123
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Best
    Posts
    4.190
    vCash
    126000

    Default

    Jones is niet opgewassen tegen het geweld dat Shogun heet.
    From Best!

  24. #124
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    548
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    de enige manier waarop ik jones zie winne is als herb dean shogun vast houdt en jones snel een paar tikken uitdeelt maar dan alsnog geef ik shogun 80% kans dat die alsnog wint
    HAHA X 2

    Ik snap op zich de mensen wel die onder de indruk zijn van Jones, maar ik zet mijn geld toch duidelijk op Shogun zonder twijfel!

  25. #125
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    960
    vCash
    70000

    Default

    Quote Originally Posted by ArtistiC View Post
    Een top 10 zonder Bader (die Nog versloeg) en Jones zou er ronduit belachelijk uitzien. Ook Hamill zou ik met gemak in de top 10 van LHW divisie plaatsen.

    Rampage was sowieso eerste keuze maar die was veels te zwaar. Wie heb je dan nog over uit de 'zogenaamde' mixfight.nl LHW top 10? Uiteraard, Jones. Hij is op dit moment de enige juiste tegenstander voor Shogun als je de geblesseerde Rashad en te zware Rampage even niet meetelt.

    Muhammad Ali werd ook te jong en ervaren geacht toen-ie tegen de 'onoverwinnelijke' Sonny Liston moest. Wat een stel bekrompen, nietsgunnende posters op dit forum weer zeg. Ik ben een grote Shogun fan, evenals een Jones fan (het is ook nooit goed met jullie - dan heb je een jonge vechter met een flashy stijl en finishes, gaan jullie alsnog ijlen) - persoonlijk vind ik dit een partij om van te smullnoemde en.. daarnaast schat ik Jones' kans tegen Shogun ook hoger in dan die van Rashad.
    Niets meer aan toe te voegen, ben een groot Rua fan maar die Bones Jones heeft gewoon iets speciaals vind ik.
    Zou het helemaal niet erg vinden als Rua won (stiekem root ik wel voor hem) maar zie het niet gebeuren zonder dat ik er argumenten voor heb al denk ik dat jones ook style wise om eerder genoemde redenen ook voordeel heeft.

    Mooie harde pot waar iedere mma liefhebber naar zal uitkijken!
    “The tyranny of a prince in an oligarchy is not so dangerous to the public welfare as the apathy of a citizen in a democracy”
    -Charles de Montesquieu

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •