MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 19 of 19
  1. #1
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    37
    vCash
    126000

    Default Barcelona_Madrid

    Wat een wedstrijd. Barcelona is gewoon het beste team in de geschiedenis, de manier waarop ze real minuten lang achter de bal aan laten lopen. Xavi, Iniesta en natuurlijk Messi wat een geweldenaren.
    En ondanks dat ik een Barca fan ben vind ik ronaldo een top voetballer, maar in zulke wedstrijden is toch te zien dat ook hij het niet alleen kan. Maar goed een Puyol in el classico is ook vervelend om 90 minuten achter je aan te hebben.

    Ik zeg: Dit was weer een les in hoe voetbal gespeeld zou moeten worden.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    **spoiler**















    BARCELONA VERNEDERT REAL
    BARCELONA - FC Barcelona heeft in Camp Nou tijdens een wervelende show Real Madrid vernederd. De ploeg van Pep Guardiola nam door een 5-0 zege de koppositie over van de gefrustreerde Madrilenen, die dinsdag zelf nog met 4-0 hadden gewonnen van Ajax.

    Xavi viert de openingstreffer van FC Barcelona. Foto: AFP
    Cristiano Ronaldo laat het hoofd hangen. Foto: REUTERS
    David Villa scoorde twee keer. Foto: EPA


    Lionel Messi scoorde nu eens niet voor de ploeg uit Catalonië, maar zorgde bij de vierde treffer wel voor de assist van het seizoen. Real-vedette Cristiano Ronaldo kwam er niet aan te pas in El Clásico.

    De thuisploeg startte furieus. In een moordend tempo werd het doel van de koploper uit Madrid onder vuur genomen. Een fantastisch geplaatst schot van Messi belandde op de paal. Xavi scoorde even later wel. De international van Spanje wipte op aangeven van Andrés Iniesta de bal over Iker Casillas heen.

    De tweede goal van het losgeslagen Barça liet niet lang op zich wachten. Xavi bediende David Villa met een prachtige crossbal. De linkerspits zette voor, waarna Pedro de marge verdubbbelde.

    Bij Real liepen de emoties in het vervolg van de eerste helft hoog op. Twee Portugezen deden op een negatieve manier van zich spreken. Cristiano Ronaldo duwde Barcelona-trainer Guardiola opzij, terwijl Robert Carvalho aan een rode kaart ontsnapte, nadat hij Messi een elleboogstoot gaf.

    De Argentijn nam in de tweede helft op gepaste wijze wraak. Twee keer bediende Messi ploeggenoot Villa met een briljante steekbal, even zo vaak schatte de spits de pass middels een bekwame afronding op de juiste waarde. Vooral de pass bij de tweede treffer van Villa was van ongekende schoonheid.

    In het vervolg hield Barcelona zich hoofdzakelijk bezig met het door middel van hoogstandjes nog verder vernederen van de aartsrivaal. Invaller Jeffrén Suárez deed de ploeg van Mourinho met de 5-0 nog meer pijn.

    De sfeer was toen al geruime tijd onvriendelijk in Camp Nou, gevuld met 98.000 toeschouwers. Dat was vooral een gevolg van de Catalaanse suprematie en de Madrileens frustratie. Ronaldo gedroeg zich vervelend, Ramos ging fysiek met regelmaat tot de rand. In de slotfase er zelfs overheen. Hij kreeg rood na een nieuwe aanslag op Messi. Daarvoor had de scheidsrechter al een keer of tien de gele kaart uit de zak getrokken.
    De thuisploeg heeft nu een voorsprong van twee punten op Real in de Priméra Division.

    bron:

    http://www.telegraaf.nl/telesport/vo...L__.html?p=3,2
    Last edited by Kemal; 30-11-2010 at 05:43.
    Be a Warrior, not a Worrier

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Wow! Dat is bizar. Ben blij dat Ajax tegen Madrid moest en niet Barca haha

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Ik heb echt genoten van Barca, wat een vernedering voor Madrid. Ze werden echt compleet weggespeeld.
    Was wel lekker zo op de maandagavond

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  5. #5
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    1. Ajax heeft Real natuurlijk al verzwakt voor deze wedstrijd dat lijkt me duidelijk
    2. Met Afellay erbij had Barca natuurlijk nog overtuigender gewonnen.

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Leeuwarden
    Posts
    4.520
    vCash
    136560

    Default

    wow ! hem m ook gezien, (leve sport1, wat een topzender) maar dit was echt vernederend haha. ik ben barca fan al zolang als ik leef en dit was heerlijk.

  7. #7
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

  8. #8
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Dankje voor de samenvatting. Wat een vuile teringhond die Sergio Ramos op het end, hij mag blij zijn dat ie met z'n beperkte kwaliteiten op het zelfde veld staat als Messi...

  9. #9
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Heerlijk om Real zo vernederd te zien worden!!! Heerlijk om die rotkop van Ronaldo telkens bijna weer te zien huilen!!! Heerlijk om Ramos voor de komende maanden geschorst te zien zijn!!! (tenminste dat mag ik hopen. Ik zeg dit is een wedstrijd meer dan bijten...) Heerlijk om te zien dat je het ultieme voetbal niet kunt kopen.

    Perfect avondje dus!

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  10. #10
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    1. Ajax heeft Real natuurlijk al verzwakt voor deze wedstrijd dat lijkt me duidelijk
    2. Met Afellay erbij had Barca natuurlijk nog overtuigender gewonnen.
    1. Whoehahahaha, kom op, dat was nog minder dan een trainingswedstrijd voor ze (voor de goede orde ik ben Ajax supporter, maar dit ging nergens over)
    2. Whoehahahaha, Appelvlaai mag blij zijn als ie de bank mag warm houden. Droomcontract voor deze jongen, maar niet om te kunnen spelen daar. Wie op het middenveld moet dan plaatsmaken voor hem??? Die gasten zijn gewoon 20x zo goed als Appelvlaai. En dan doet Appelvlaai het niet eens slecht, maar Xavi, Iniesta, Segio... Beste middenveld ter wereld!

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  11. #11
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Siebengewald
    Posts
    2.760
    vCash
    126000

    Default

    De enigste die overeind bleef was wel Ronaldo. Mourinho liet zich echt kennen door er een aanvaller uit te halen en een verdedigende middenvelder erin te zetten begin tweede helft. Toen was het echt helemaal over. Terecht!
    I love it when a plan comes together. Colonel John Smith aka "Hannibal"

  12. #12
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by el bastardo View Post
    1. Whoehahahaha, kom op, dat was nog minder dan een trainingswedstrijd voor ze (voor de goede orde ik ben Ajax supporter, maar dit ging nergens over)
    2. Whoehahahaha, Appelvlaai mag blij zijn als ie de bank mag warm houden. Droomcontract voor deze jongen, maar niet om te kunnen spelen daar. Wie op het middenveld moet dan plaatsmaken voor hem??? Die gasten zijn gewoon 20x zo goed als Appelvlaai. En dan doet Appelvlaai het niet eens slecht, maar Xavi, Iniesta, Segio... Beste middenveld ter wereld!
    Leugens!

  13. #13
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Leugens!

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  14. #14
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by A-team View Post
    De enigste die overeind bleef was wel Ronaldo. Mourinho liet zich echt kennen door er een aanvaller uit te halen en een verdedigende middenvelder erin te zetten begin tweede helft. Toen was het echt helemaal over. Terecht!
    Hij wilde de schade beperken, Mourinho zag ook wel in dat Barca zijn team helemaal van de mat speelde.

  15. #15
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by el bastardo View Post
    1. Whoehahahaha, kom op, dat was nog minder dan een trainingswedstrijd voor ze (voor de goede orde ik ben Ajax supporter, maar dit ging nergens over)
    2. Whoehahahaha, Appelvlaai mag blij zijn als ie de bank mag warm houden. Droomcontract voor deze jongen, maar niet om te kunnen spelen daar. Wie op het middenveld moet dan plaatsmaken voor hem??? Die gasten zijn gewoon 20x zo goed als Appelvlaai. En dan doet Appelvlaai het niet eens slecht, maar Xavi, Iniesta, Segio... Beste middenveld ter wereld!
    Afellay is gehaald als stand in voor Xavi en Iniesta, beide ogen vermoeid & zijn dit seizoen vaker geblesseerd. Overigens kan hij op de vleugels spelen, plek van Pedro bijvoorbeeld. Al met al , selectie van Barca is dun. Hij gaat zeker wel z'n minuten maken.

  16. #16
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by el bastardo View Post
    Heerlijk om Real zo vernederd te zien worden!!! Heerlijk om die rotkop van Ronaldo telkens bijna weer te zien huilen!!! Heerlijk om Ramos voor de komende maanden geschorst te zien zijn!!! (tenminste dat mag ik hopen. Ik zeg dit is een wedstrijd meer dan bijten...) Heerlijk om te zien dat je het ultieme voetbal niet kunt kopen.

    Perfect avondje dus!
    Sergio heeft maar één wedstrijd gekregen las ik gisteren.

  17. #17
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by Irishrover View Post
    Afellay is gehaald als stand in voor Xavi en Iniesta, beide ogen vermoeid & zijn dit seizoen vaker geblesseerd. Overigens kan hij op de vleugels spelen, plek van Pedro bijvoorbeeld. Al met al , selectie van Barca is dun. Hij gaat zeker wel z'n minuten maken.
    Ongetwijfeld zal ie wel es een wedstrijd meepakken en het is heel leuk voor em, maar vind jij serieus dat Afellay in Barca thuishoort?

  18. #18
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Ongetwijfeld zal ie wel es een wedstrijd meepakken en het is heel leuk voor em, maar vind jij serieus dat Afellay in Barca thuishoort?
    Het is wel een speler die veel beter speelt met goede spelers om zich heen, dat zie je als hij met het NL's elftal speelt, met spelers als: V.persie, Sneijder & V.D Vaart om zich heen, je ziet dat hij dan prima in de combinatie is, 1-2tjes, bal snel rondtikken. Zijn passing is goed, zijn loopacties vind ik uitmuntend. Technisch kan hij zeker mee.Ik volg het spaanse voetbalnieuws, en daarin werd dus verteld dat hij gehaald is als stand van Xavi, Iniesta, maar ook de flanken voor Pedro, want die bezet hij tegenwoordig op bij het NL's elftal, en je ziet hoe hij het daar doet. Verder vertelde Pep dat Afellay de diepgang heeft die hij niet heeft, en hij kan prima van afstand schieten wat ook niet vaak gebeurt wanneer het moet. Want in de 16 90 min lang combineren lukt ook niet altijd.

    Selectie van Barca is dun, ze hebben geen vervangers voor een Xavi of Iniesta, Keita & Mascherano zijn controlerend, dus die vallen af, wie heb je dan nog meer? Ja Thiago Alacantra, maar die moet rustig gebracht worden, die is nog te jong.

  19. #19
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Tsja ik heb hem dus nooit zo geweldig gevonden. Hij is natuurlijk goed maar ik vind em net te kort komen voor de echte top zoals Barca en Real

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •