MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 13 of 13
  1. #1
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Mixfight.nl
    Posts
    7.236
    vCash
    113919

    Filmpje Weekend Docu: Rauw en Puur

    Rauw en Puur is een vierdelige documentairereeks van filmmaakster Mildred Roethof (o.a. The Dark side of Paradise – correct Raping, Sex Sells, Alles voor de bal en Vrije Radicalen). De producent van de serie is Rene Mende.
    De vier opzichzelf staande afleveringen van deze tweede serie Rauw en Puur geven een indringend beeld van het leven waarin veel minderjarige meisjes zich begeven. Het is voor hen een onbekende wereld, waarin in criminaliteit, geweld, gedwongen seks, liefdeloosheid en verwaarlozing door ouders de boventoon voeren.

    Rauw en Puur (4delige serie) | Documentairenet.nl
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    1 van deze delen gaat over mijn buurmeisje. Thara heet ze nu.

    Ik moet wel zeggen, ze liegt heel veel. De documentaire maakster weet niet dat dit meisje aan de crack is en gebruikt. En ook is die documentaire maakster echt heel erg slecht en verbind ze dit steeds aan de islam, terwijl het er niets mee te maken heeft. Haar broertje is een leerling van mij en die jongen heeft zo vaak gehuilt als een klein kind door haar. Ze is geestelijk gewoon niet goed in der hoofd. Ze verteld ook dat ze verkracht is etc is allemaal onzin als je het mij vraagt maar natuurlijk was ik er ook niet bij.
    Home mtk-gym.nl


  3. #3
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    Ze verteld ook dat ze verkracht is etc is allemaal onzin als je het mij vraagt maar natuurlijk was ik er ook niet bij.
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  4. #4
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    Lijkt er op dat Thara borderline heeft

  5. #5
    Join Date
    May 2010
    Location
    Noord-Brabant
    Posts
    1.302
    vCash
    126000

    Default

    When I roundhouse kick you even Google won't find you

  6. #6
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Ja marchant, beetje vreemd hoe ik dit zo heb beschreven.

    maar dit meisje is een problem child vanaf der 9,10e al.

    Ze is gewoon opgevoed als ieder normale meisje maar zoals ze zelf al zegt, sneakte ze op 12,13 jarige leeftijd al snachts naar buiten om dan later betrapt te worden in een boks met jongens etc. Ik heb dit allemaal van erg dicht bij mee gemaakt en ze heeft in der 1tje die hele familie kapot gemaakt.

    Als ik een zusje had die 15 was en me in me gezicht zegt, ja ik neuk met negers dan wat? en dat soort shit dan had ik der ook wel een pakslaag gegeven denk ik met alle eerlijkheid.
    Home mtk-gym.nl


  7. #7
    Join Date
    Aug 2009
    Location
    Breda
    Posts
    33
    vCash
    126000

    Default

    Laat ik het vriendelijk houden, als deze meiden een echte harde opvoeding hadden gekregen zouden ze niet zo een groot bek hebben. Daarnaast zijn ze het naar mijn mening niet eens waard om op tv te komen, ik bedoel wat heb je aan mensen met zo een houding?

    Miscchien zou een traditionele "marokkaanse" aanpak deze meiden weer op het goede pad kunnen brengen.


    The most exiting fight ever ...

  8. #8
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.680
    vCash
    125750

    Default

    Hahahaha.. harde opvoeding?
    Mijn ouders hadden wel geweten wat ze met zo'n meid hadden moeten doen.

  9. #9
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    die dames sporen echt niet hoor..
    Be a Warrior, not a Worrier

  10. #10
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    gekke shit echt waar boys.

    Haar broertje die der daar beukt is een leerling van mij. Ze heeft zijn psychische welzijn echt verstoord. Echt zielig vind ik het vaak voor hem. En zeker ook voor haar.

    vergeet niet dat ze aan de drugs is boys
    Home mtk-gym.nl


  11. #11
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb des te meer respect voor de mensen die in deze "probleem gebieden" wonen / leven
    Zich opboksen om te weigeren om zich op dit niveau te blijven leven en wel iets van hun leven maken.

    Walgelijke kinderen zijn het met hun brutale praatjes en ghetto maniertjes

  12. #12
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    Ja marchant, beetje vreemd hoe ik dit zo heb beschreven.

    maar dit meisje is een problem child vanaf der 9,10e al.

    Ze is gewoon opgevoed als ieder normale meisje maar zoals ze zelf al zegt, sneakte ze op 12,13 jarige leeftijd al snachts naar buiten om dan later betrapt te worden in een boks met jongens etc. Ik heb dit allemaal van erg dicht bij mee gemaakt en ze heeft in der 1tje die hele familie kapot gemaakt.

    Als ik een zusje had die 15 was en me in me gezicht zegt, ja ik neuk met negers dan wat? en dat soort shit dan had ik der ook wel een pakslaag gegeven denk ik met alle eerlijkheid.
    Maar is haar broertje wel goed terecht gekomen of is het een probleem gezin?
    \veel geven nu aan dat het met een harde aanpak wel had gelukt maar als er 1 kind ontspoort kan je het de ouders niet kwalijk nemen.
    zijn de rest van de kinderen ook niet opgevoed dan wel!
    Dat wil niet zeggen dat ik voor zo'n opvoeding ben waar ouders en kinderen"elkaars gelijken zijn " en waar overal over gepraat moet worden!
    Bij mijn kind ben ik gewoon de baas klaar en ze zullen luisteren en mensen met u aanspreken miet goedschiks dan maar kwaadschiks.
    maar wat ik bedoel ieder mens /kind heeft een eigen karakter en dit kan je niet veranderen alleen maar vormen.
    \wat ik wel raar vindt is dat als dit kind al vanaf haar 9 a 10 een probleem kind is waarom zij niet door een instantie is geholpen .
    ze heeft ze duidelijk niet allemaal op een rijtje.
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  13. #13
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Marchant, eerlijk gezegd zoek ik de schuld toch bij de ouders. Haar jongere zusje is ook richting zo aan het worden. zij is 14,15 nu.
    Ik ken die ouders ook wel en die moeder is gewoon te nonchalant. Als je dit soort kinderen net iets te veel vrijheid geeft dan loopt het totaal uit de hand.

    Haar broertje doet het veeel beter als haar. Hij doet in ieder geval zijn best om niet in de problemen te komen.
    Home mtk-gym.nl


Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •