MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 32 of 32
  1. #26
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Antwerp
    Posts
    812
    vCash
    126000

    Default

    Ladies And Gentlemen :

    we hebben een kenner onder ons !

    Grote Gokker is zijn naam, zijn wil en kennis is voortaan wet,

    Osu
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    311
    vCash
    126000

    Default

    Heel mooi klokje heeft die om 25k kost die meen ik

  3. #28
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    233
    vCash
    126000

    Default

    Heel goed GnP! Ik ben zeker een kenner en zit al bijna 20 jaar in deze sport. Ik weet waar ik over praat.

  4. #29
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Antwerp
    Posts
    812
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Great Gambler View Post
    Heel goed GnP! Ik ben zeker een kenner en zit al bijna 20 jaar in deze sport. Ik weet waar ik over praat.
    als je 20 jaar in de sport zit dan hoor je respect te hebben, en mensen met respect praten niet met termen als "hij gaat die roemeen verkrachten"
    bij mijn weten is Saki ook geen homo, of heb je het filmpje niet goed bekeken.

    Trouwens, verbied jullie heilig boek zaken zoals homoseksualiteit niet?

  5. #30
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    114
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by GnP View Post
    als je 20 jaar in de sport zit dan hoor je respect te hebben, en mensen met respect praten niet met termen als "hij gaat die roemeen verkrachten"
    bij mijn weten is Saki ook geen homo, of heb je het filmpje niet goed bekeken.

    Trouwens, verbied jullie heilig boek zaken zoals homoseksualiteit niet?
    Ik ben het eens met jou., maar ga niet praten over ons heiligboek, want ik neem aan dat je het hebt over de Koraan?
    ik ben zelf ook een moslim en de Koraan is niet het enige boek wat homoseksualiteit verbied.

    Hierbij een aantal verzen uit de bijbel:


    in Leviticus 18:22-23: “…En gij zult geen gemeenschap hebben met een, die van het mannelijk geslacht is, zoals men gemeenschap heeft met een vrouw: een gruwel is het…”

    Leviticus 20:13: “…Een man die gemeenschap heeft met iemand van het mannelijk geslacht, zoals men gemeenschap heeft met een vrouw, -beiden hebben een gruwel gedaan, zij zullen zeker ter dood gebracht worden, hun bloedschuld is op hen…”

    Leviticus 20:13: “…De straf op homoseksuele omgang is de dood voor beide partijen. Zij hebben het oordeel zelf over zich gebracht…”

    Leviticus 20:13: “…Wie met een man het bed deelt als met een vrouw, begaat een gruweldaad. Beiden moeten ter dood gebracht worden en hebben hun dood aan zichzelf te wijten…”

  6. #31
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ironmike. View Post
    Ik ben het eens met jou., maar ga niet praten over ons heiligboek, want ik neem aan dat je het hebt over de Koraan?
    ik ben zelf ook een moslim en de Koraan is niet het enige boek wat homoseksualiteit verbied.

    Hierbij een aantal verzen uit de bijbel:


    in Leviticus 18:22-23: “…En gij zult geen gemeenschap hebben met een, die van het mannelijk geslacht is, zoals men gemeenschap heeft met een vrouw: een gruwel is het…”

    Leviticus 20:13: “…Een man die gemeenschap heeft met iemand van het mannelijk geslacht, zoals men gemeenschap heeft met een vrouw, -beiden hebben een gruwel gedaan, zij zullen zeker ter dood gebracht worden, hun bloedschuld is op hen…”

    Leviticus 20:13: “…De straf op homoseksuele omgang is de dood voor beide partijen. Zij hebben het oordeel zelf over zich gebracht…”

    Leviticus 20:13: “…Wie met een man het bed deelt als met een vrouw, begaat een gruweldaad. Beiden moeten ter dood gebracht worden en hebben hun dood aan zichzelf te wijten…”
    Ga eens snel weg met deze Bijbel/Koraan onzin!!!! Ik kan ook wel gaan quoten uit suske en wiske, komt op hetzelfde neer..... Fictie
    Last edited by dirk5; 07-12-2010 at 14:47.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  7. #32
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Antwerp
    Posts
    812
    vCash
    126000

    Default

    die opmerking was zeker niet discriminerend bedoeld, indien dit zo is overgekomen : mijn excuses

    ik wil gewoon in deze topic duidelijk maken dat het voor mij niet uitmaakt wie de partij saki - ghita wint, ik hoop dat het een knalpartij wordt en dat de beste mag winnen
    maar opmerkingen zoals "hij gaat die verkrachten" vind ik zeer respectloos, je mag dan nog een aanhanger zijn van een bepaalde vechter, laat de trashtalk (als die er al moet zijn) dan ook maar aan je vechter over

    anyway, hopend op een knaller-gala!!!!!!!!!!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •