MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 51 to 59 of 59
  1. #51
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.786
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Als ik Tyrone's laatste trainingsbeelden zie lijkt het wel of zijn gewichtstoename vooral naar zijn buik is gezakt. Tyrone is relatief klein. De verhouding lengte/gewicht/vetsamenstelling lijkt mij niet echt evenwichtig. Het kan ten koste gaan van zijn explosiviteit. Aan de andere kant kan de gewichtstoename ook als voordeel hebben dat zijn kracht en incasseringsvermogen toeneemt. Het is Overeem ook gelukt om in een korte tijd zonder problemen de top van de hw's te bereiken dus waarom zou Tyrone dit ook niet kunnen bereiken? Ik verwacht trouwens niet dat Tyrone gaat winnen van Ubereem. 1e of 2e ronde tko
    Zo'n buik had Hoost ook in z'n hoogtijdagen.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    555
    vCash
    126000

    Default

    Buik? Dit is pas een buik :P

  3. #53
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Als ik Tyrone's laatste trainingsbeelden zie lijkt het wel of zijn gewichtstoename vooral naar zijn buik is gezakt. Tyrone is relatief klein. De verhouding lengte/gewicht/vetsamenstelling lijkt mij niet echt evenwichtig. Het kan ten koste gaan van zijn explosiviteit. Aan de andere kant kan de gewichtstoename ook als voordeel hebben dat zijn kracht en incasseringsvermogen toeneemt. Het is Overeem ook gelukt om in een korte tijd zonder problemen de top van de hw's te bereiken dus waarom zou Tyrone dit ook niet kunnen bereiken? Ik verwacht trouwens niet dat Tyrone gaat winnen van Ubereem. 1e of 2e ronde tko
    Omdat Overeem in z'n vrije tijd al rondliep op 100kg en altijd stevig moest aftrainen naar -93.
    Tyrone komt van de -76 af, en daarvoor nog -70kg zelfs.
    Fighting is poetry in motion

  4. #54
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.821
    vCash
    126000

    Default

    [QUOTE=El Bambino;982036]Nou dan wil ik wel weten wat voor stijl Spong heeft en wat jou niet bevalt aan zijn stijl ? ?[/QUOTE]

    Elbambino: Je naam doe je wel eer aan. Want je kan net zo goed begrijpend lezen als een klein kind. Evenals MrDragon.

    Nogmaals!!:
    Ik ben net zo fan van Tyrone z'n vechtstijl als de rest hier is.

    Ik heb nergens gezegd dat ik zijn stijl niet mooi vind.
    Is ie nu helder?

    Succes Boys!
    Last edited by Jamila; 07-12-2010 at 22:41.

  5. #55
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Almere
    Posts
    908
    vCash
    126000

    Default

    [QUOTE=Jamila;982120]
    Quote Originally Posted by El Bambino View Post
    Nou dan wil ik wel weten wat voor stijl Spong heeft en wat jou niet bevalt aan zijn stijl ? ?[/QUOTE]

    Elbambino: Je naam doe je wel eer aan. Want je kan net zo goed begrijpend lezen als een klein kind. Evenals MrDragon.

    Nogmaals!!:
    Ik ben net zo fan van Tyrone z'n vechtstijl als de rest hier is.

    Ik heb nergens gezegd dat ik zijn stijl niet mooi vind.
    Is ie nu helder?

    Succes Boys!
    Glashelder mamasita :-)

  6. #56
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    spong was op 76 echt de beste.........maar in het zwaargewicht vindt ik hem niks denk dat alitair dwars door hem heen slaat zaterdag spong gaat die power niet trekken.

  7. #57
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    342
    vCash
    126000

    Default

    Het blijft een lastig verhaal voor een niet natuurlijk zwaargewicht zoals Spong om tegen dit soort jongens welk zonder veel moeite meer dan 100kg wegen.

    z'n stijl vind ik echt fanatisch om naar te kijken, maar ben bang dat Overeem veel te hard stoot trapt etc.

    Maar goed laat me graag verassen.
    Goldenglorynutloverhater

  8. #58
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    ik heb mijn geld op ali gezet maar heb er best spijt van.

    WARRRRRRR SPONG! 105 kg, zie hem de klus echt wel klaren.
    Home mtk-gym.nl


  9. #59
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    ik heb mijn geld op ali gezet maar heb er best spijt van.

    WARRRRRRR SPONG! 105 kg, zie hem de klus echt wel klaren.
    Ik heb ook mn centen ingezet op ali gewoon puur omdta ik al veel van ali heb gezien op dit gewicht.
    En van spong is het eigenlijk maar afwachten.. maar technisch hij zeker een van de betere in de final 8.
    Hij is en blijft king of the ring maar of hij dat dit jaar al laat zien vraag ik me af.. ik hoop het enorm!!
    Ik vind spong egt een gruwelijk mooie stijl hebben.. Ik heb zo'n zin in zaterdag!!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •