MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 28
  1. #1
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    www.blackjackets.nl
    Posts
    4.297
    vCash
    126000

    Default Uit de oude doos: Badr hari vs Peter Graham 2006

    Oud filmpje, Badr Hari versus Peter Graham. Grappig om te zien hoe iel en jong Hari toen nog was, terwijl het maar 4 jaar gelden is. Overigens uitkomend voor Mejiro Gym.

    http://www.youtube.com/watch?v=ol0-LfsGjUM

    http://www.youtube.com/watch?v=Nq4E7...eature=related
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    ja als je wou aantonen hoe badr er toen uitzag kon je ook deze video laten zien ipv een verliespartij

    http://www.youtube.com/watch?v=ewCAA...eature=related

  3. #3
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    www.blackjackets.nl
    Posts
    4.297
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    ja als je wou aantonen hoe badr er toen uitzag kon je ook deze video laten zien ipv een verliespartij
    Ja, weer negatief??
    Het gaat mij niet om de verliespartij... het gaat mij erom hoe Hari er toen uitzag. Er zijn tientallen video's uit die tijd, toevallig post ik deze. Ik vond het ook grappig om te zien hoe hij Sem Schilt masseerde in de kleedkamer en om te zien dat Manaart in zijn hoek stond.

    Nog meer te zeiken, beste man?

  4. #4
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Khanom Thom View Post
    Ja, weer negatief??
    Het gaat mij niet om de verliespartij... het gaat mij erom hoe Hari er toen uitzag. Er zijn tientallen video's uit die tijd, toevallig post ik deze. Ik vond het ook grappig om te zien hoe hij Sem Schilt masseerde in de kleedkamer en om te zien dat Manaart in zijn hoek stond.

    Nog meer te zeiken, beste man?
    Haha, wel grappig om te zien inderdaad hoe hij Sem even een behandeling geeft.

  5. #5
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    N-H
    Posts
    467
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    ja als je wou aantonen hoe badr er toen uitzag kon je ook deze video laten zien ipv een verliespartij
    Gadverdamme zeg,wat irritant...Een nuthugger die gepikkeert is omdat een oude video wordt gepost waarin zijn held verliest. Gaan mensen Jack van Gelder ook bellen en aanspreken op het feit dat hij een samenvatting liet zien van de verloren wk's van 1972/1972/2010??
    Get a life!

  6. #6
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    ja als je wou aantonen hoe badr er toen uitzag kon je ook deze video laten zien ipv een verliespartij

    http://www.youtube.com/watch?v=ewCAA...eature=related
    Of deze:
    Dailymotion - Stefan Leko Vs. Badr Hari - een Sport video

  7. #7
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    ja als je wou aantonen hoe badr er toen uitzag kon je ook deze video laten zien ipv een verliespartij



    De partij die hij hiervoor tegen BLITS Leko ging hij ook KO op een achterwaartse trap op de lever.
    Waarom altijd een winst partij van iemand laten zien.?
    Peter Aerts ging ook een keer Mega KO tegen de duitser in Las Vegas. dat filmpje is uitermate vaak voorbij gekomen.
    Volgens mij maak jij er een sport van om in ieder topic een beetje te gaan lopen zeiken of nie?
    Last edited by betuwebiker; 06-12-2010 at 19:16.

  8. #8
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Wel indrukwekkend hoe hij op zo'n jonge leeftijd al tegen de beste vechters vocht. Ik vond die trap van Badr tegen Leko wel een veel betere trouwens. Wel slordig hoe Graham steeds op zn reet valt maar hij moest een keer geluk krijgen. Ik zou ze tegenwoordig wel tegen elkaar willen zien.

  9. #9
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    @ t15boxing, badr heeft een rematch gehad en gewonnen.

    ik zal deze partij ook nooit vergeten. badr moest nog 20 sec en dan had hij easy op punten gewonnen.
    Home mtk-gym.nl


  10. #10
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default

    waarom gaat de eer neit gewoon naar peter en kan dit topic dan niet over peter gaan...
    khanom thom ik vind t een en al win dat filmpje!
    Last edited by Bartju; 06-12-2010 at 20:00.

  11. #11
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.303
    vCash
    126000

    Default

    Ondanks alle negativiteit die er rond deze partij hing vind ik het toch wel mooi om te zien hoe de jonge, dunne Badr met een tactiek van lik m'n vestje een ervaren rot als Graham toch zo toetakelde.
    Check dat linker bovenbeen van Graham in dat 2de filmpje.
    Volgens mij was het ook Slowinski die Graham nog een paar lowkicks gaf en toen was het gelijk afgelopen.

  12. #12
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Wel indrukwekkend hoe hij op zo'n jonge leeftijd al tegen de beste vechters vocht. Ik vond die trap van Badr tegen Leko wel een veel betere trouwens. Wel slordig hoe Graham steeds op zn reet valt maar hij moest een keer geluk krijgen. Ik zou ze tegenwoordig wel tegen elkaar willen zien.
    Bij de 'rolling thunder' val je doorgaans op je reet. Ik heb hem in elk geval nog nooit anders gezien.
    David Khiria van GG heeft hem onlangs ook meerdere malen in Annen te gebruiken geprobeerd. Viel ook elke keer op z'n gat zonder te raken. Vind het toch wel knap dat Graham hem er beide keren op had zitten.

  13. #13
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    mooi om te zien hoe je in zon 4 jaar tijd jezelf kan ontwikkelen, "ontwikkelen in de breedste zin des woords"..
    Be a Warrior, not a Worrier

  14. #14
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    2.251
    vCash
    126000

    Default

    hoe vaak heeft graham op ko gewonnen met dat lucky trap. en daarna heeft hij toch een pak rammel gehad van badr. zelfs de k1 heeft hem nooit meer gevraagd daarna.

  15. #15
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    130
    vCash
    126000

    Default

    Die Graham is me toch een zielig ventje. Dat hij Badr een lesje wilde leren na dat persconferentie gedoe; Prima, daar kan ik me in dat geval goed in vinden.
    MAAR, dat hij achteraf stoer loopt te doen ,(na eerst 2 en een halve ronde duidelijk de mindere te zijn en dat tegen een jochie/nieuwkomer), vind ik te triest voor woorden. Trots zijn dat je een jochie het ziekenhuis in hebt geslagen. Hoe diep kun je zinken. Volgens mij was die partij dan ook het hoogtepunt van zijn carriere...

    ps. Ook de "mensen" die het geweldig vinden dat Badr dmv zo'n KO verliest zijn geen Gram beter dan Graham...
    Last edited by Straight; 06-12-2010 at 20:40.
    Kwik, Kwek en Kwark

  16. #16
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Leuk filmpje..leuke wedstrijd om nog s te zien...

  17. #17
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.303
    vCash
    126000

    Default

    Jongens waarom moeten jullie nou weer zo reageren?
    Met dat soort reacties lokt je juist dat gezeik uit.

    Lucky trap of niet, hij zat wel mooi raak.
    En tuurlijk schepte Graham daarna op, hij wist toen al wel dat Hari een upcoming talent was en dat Hari beter was maar hij was blij dat hij Hari z'n grote bek kon snoeren, en al helemaal op de manier waarop hij dat deed.
    Daar is toch niks mis mee?

    Hari heeft hem later weer mooi terug gepakt en daarmee is alles klaar lijkt me.
    Neem een voorbeeld aan de 2de partij en aan het gedrag dat Hari daar toonde, dat was gewoon klasse zoals het hoort.

  18. #18
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Straight View Post
    Die Graham is me toch een zielig ventje. Dat hij Badr een lesje wilde leren na dat persconferentie gedoe; Prima, daar kan ik me in dat geval goed in vinden.
    MAAR, dat hij achteraf stoer loopt te doen ,(na eerst 2 en een halve ronde duidelijk de mindere te zijn en dat tegen een jochie/nieuwkomer), vind ik te triest voor woorden. Trots zijn dat je een jochie het ziekenhuis in hebt geslagen. Hoe diep kun je zinken. Volgens mij was die partij dan ook het hoogtepunt van zijn carriere...

    ps. Ook de "mensen" die het geweldig vinden dat Badr dmv zo'n KO verliest zijn geen Gram beter dan Graham...

    Lekker melodramatisch. Nieuwkomer? Hari had toen al meer partijen dan Graham.

  19. #19
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    130
    vCash
    126000

    Default

    Nieuwkomer in de K-1.
    Die Graham stond heel trots te verkondingen dat hij blij was Badr naar het ziekenhuis te hebben geslagen. Ook voor de 2e partij, zei hij hetzelfde weer graag willen te doen.
    Kwik, Kwek en Kwark

  20. #20
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    2.251
    vCash
    126000

    Default

    wat doet die graham tegenwoordig.

  21. #21
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rafi View Post
    wat doet die graham tegenwoordig.
    MMA.
    Heeft dit jaar tegen Yusuke Kawaguchi en Carter Williams gewonnen.
    En kickboksen doet ie ook nog steeds. Tegen Doug Viney dit jaar.
    Last edited by blackadder; 06-12-2010 at 21:28.

  22. #22
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    92
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Leuk filmpje..leuke wedstrijd om nog s te zien...
    +1 en bovendien mooi om te zien hoe Hari is gegroeid de afgelopen jaren

  23. #23
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Die trap is gewoon belachelijk. 1 op de miljoen zit ie er hard op ja maar alle andere keren onderbreekt het alleen de partijen en val je genant op je reet. Badr tegen Leko 2 liet zien hoe het moet. Dat vind ik trouwens nog steeds de #1 Ko ooit.

    Dus tja die zielige Graham wat heeft hij nou verder bereikt naast een totale geluksoverwinning en in een rematch pak slaag kreeg en tegen elke andere topper verloor. Badr gedroeg zich zeker als een rotjoch maar alsof die Graham zo'n class act is.

  24. #24
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Toppartij dit. Ook Hari-Leko 1 vond ik erg goed.

  25. #25
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.142
    vCash
    126000

    Default

    dit is echt een gruwelijk zware ko.. volgens mij moest hari hierna een paar maanden door een rietje eten

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •