Results 1 to 13 of 13

Thread: Jol is weg...

Default Jol is weg...

JOL WEG BIJ AJAX

Van onze Telesportredactie Martin Jol vertrekt per direct bij Ajax. Uit de gesprekken die algemeen directeur Rik van den Boog van de Amsterdammers de afgelopen weken en dagen met Jol voerde, kwam naar voren dat Jol onvoldoende basis ziet om de samenwerking met Ajax succesvol voort te kunnen zetten, aldus de website van Ajax.

Met Martin Jol vertrekken ook zijn assistenten Cock Jol en Michael Lindeman.
    Frank de Boer neemt voorlopig de taken over van Jol.

(Telegraaf)
    Advertentie door Mixfight.nl

Jammer!

Nou ik kan het wel begrijpen. Vooral z'n laatste opstelling was onnavolgbaar en zo waren er wel meer dingen niet helemaal logisch. Eens kijken hoe de Boer het doet.

Nu hopen dat de Boer er iets meer van bakt..

ligt toch niet aan de trainer bij Ajax.

op de vot dermit

Nope. Jol is een goede trainer, dat lijkt mij ook het probleem niet.
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

Nou die aankopen die gedaan zijn is hij toch wel direct debet aan (Mido, Ooijer, El Hamdaoui) . En het gerommel tussen hem en Blind zal de ploeg ook geen goed doen. Er zal toch wel iets aan de hand zijn waar wij niet van weten waarschijnlijk. Hij is natuurlijk wel een goede trainer ongeacht wie die aangekocht heeft en hoe, maar het is wel heel vreemd dat het plotseling zó slecht gaat.

Volgens mij is el hamdaoui op het moment topscoorer.
    Mido en ooijer waren transfervrij.

Zo slecht lijkt me dat niet.
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

Statistieken zeggen niet alles. El Hamdaoui laat het best wel hard afweten in wedstrijden waar het erom gaat. Vaak is hij compleet onzichtbaar en brengt absoluut niet wat verwacht werd. Bovendien werkt het niet geweldig met hem en Suarez. Over Ooijer en Mido: Ik ben ook transfervrij maar ze vragen mij ook niet. Mido was veel te zwaar (ookal zal ik toegeven dat hij het boven verwachting doet) en Ooijer is over the hill en heeft nu al een paar keer domme goals veroorzaakt...

De vraag is natuurlijk hoe lang De Boer het volhoudt. Gisteravond bij Studio Sport zeiden ze dat De Boer lang bij Ajax heeft gespeeld en ook bij Barça, dus ze zagen het wel goed komen. Marco van Basten en Danny Blind hebben ook lang bij Ajax gespeeld...

Goede zaak. Een systeem zat er helemaal niet in. Lange ballen naar voor en we kijken maar. Met een spits als Pantelic kun je dit doen maar niet met een El hamdaoui. Dan nog Anita als linksback, wat een lacher. Die doet helemaal niets goed. Daarvoor staat Emanuelson, een type voetballer die alleen mooi weer speelt. Hele goede actie's maar zo'n domme fouten. Suljemani is in vorm, maakt goede actie's maar doet die alleen op het middenveld. De rechtse kant is niet eens is zo slecht maar als v d Wiel opkomt, dan presteren Siem de jong en Suarez het om elke keer het gat voor hem dicht te lopen. Na 1 1/2 jaar zit er helemaal geen systeem in Ajax en dan reken ik Jol aan. Als je ziet dat Suarez en El Hamdaoui elke lange bal verliezen, dan moet je toch eens gaan denken : dat ga ik eens anders proberen. Jol wilde El Hamdaoui hebben, anders ging hij naar Fulham. Een super aankoop. Je geeft 6 miljoen uit en je zorgt ervoor dat Suarez er 20 minder waard is. Daar kan El Hamdaoui niks aan doen maar Jol heeft hem gekocht dus hij wel!!!!!! Zullen we het dan maar helemaal niet over Atouba hebben. Ooijer had ik ook gehaald, voor routine maar in een keer staat hij er vast in en het goede duo van vorig seizoen halen ze uit elkaar. Tja Mido........
    I love it when a plan comes together. Colonel John Smith aka "Hannibal"

Ook zo dom dat ze Rommedahl hebben laten gaan, ik weet niet of dat Jol te verwijten valt maar het is wel weer typisch dat ze nu maar steeds zeggen dat ze een buitenspeler missen. Verder eigenlijk wel met A-team eens.

je zal als fanatieke getalenteerde jongeling proberen je in het 1e te spelen en dan komt zomaar dhr mido binnen, te zwaar, geen ritme en een reputatie van half gestoord... dan ga je toch twijfelen aan je trainer lijkt me..

Tags for this Thread

Bookmarks