Goede zaak. Een systeem zat er helemaal niet in. Lange ballen naar voor en we kijken maar. Met een spits als Pantelic kun je dit doen maar niet met een El hamdaoui. Dan nog Anita als linksback, wat een lacher. Die doet helemaal niets goed. Daarvoor staat Emanuelson, een type voetballer die alleen mooi weer speelt. Hele goede actie's maar zo'n domme fouten. Suljemani is in vorm, maakt goede actie's maar doet die alleen op het middenveld. De rechtse kant is niet eens is zo slecht maar als v d Wiel opkomt, dan presteren Siem de jong en Suarez het om elke keer het gat voor hem dicht te lopen. Na 1 1/2 jaar zit er helemaal geen systeem in Ajax en dan reken ik Jol aan. Als je ziet dat Suarez en El Hamdaoui elke lange bal verliezen, dan moet je toch eens gaan denken : dat ga ik eens anders proberen. Jol wilde El Hamdaoui hebben, anders ging hij naar Fulham. Een super aankoop. Je geeft 6 miljoen uit en je zorgt ervoor dat Suarez er 20 minder waard is. Daar kan El Hamdaoui niks aan doen maar Jol heeft hem gekocht dus hij wel!!!!!! Zullen we het dan maar helemaal niet over Atouba hebben. Ooijer had ik ook gehaald, voor routine maar in een keer staat hij er vast in en het goede duo van vorig seizoen halen ze uit elkaar. Tja Mido........
I love it when a plan comes together. Colonel John Smith aka "Hannibal"
Bookmarks