MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 54
  1. #26
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    +Kut
    Posts
    608
    vCash
    126000

    Default

    waddan?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    MrMiyagi sais "Ja Zegge!?"

  2. #27
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.303
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Great Gambler View Post
    Bregy is 10cm langer dan Ghita. Jaideep heeft genoeg linkerhoeken gehad. Dus Ghita gaat ze ook krijgen alleen nog harder.
    Kerel, Bregy en Jaideep zijn nou niet echt bepaald het niveau van Ghita.

  3. #28
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    233
    vCash
    126000

    Default

    Je zei zeker ook dat manhoef zou winnen van saki... pffffffffff get a life kereltje! Nogmaals als je gegeokt op Ghita dan zeg ik je nu al dat je zal verliezen. Omdat Ghita alleen maar in de 1e ronde afwacht en lowkicks geeft en de 2e ronde vecht hij weer het zelfde. Hij heeft van een ongtrainde Balrak verloren. Puur omdat Balrak hem druk gaf in elke ronde. In de 3e ronde kreeg die alleen maar opstoots op zijn grote lelijke hoofd. Saki is nooit zo in top vorm geweest dan nu. Saki kan alleen verliezen van Sem Schilt of Overeem de rest zal geen kans maken. Hij is voor mij de nieuwe Tyson van K-1!!!!

  4. #29
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.303
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Great Gambler View Post
    Je zei zeker ook dat manhoef zou winnen van saki... pffffffffff get a life kereltje! Nogmaals als je gegeokt op Ghita dan zeg ik je nu al dat je zal verliezen. Omdat Ghita alleen maar in de 1e ronde afwacht en lowkicks geeft en de 2e ronde vecht hij weer het zelfde. Hij heeft van een ongtrainde Balrak verloren. Puur omdat Balrak hem druk gaf in elke ronde. In de 3e ronde kreeg die alleen maar opstoots op zijn grote lelijke hoofd. Saki is nooit zo in top vorm geweest dan nu. Saki kan alleen verliezen van Sem Schilt of Overeem de rest zal geen kans maken. Hij is voor mij de nieuwe Tyson van K-1!!!!
    JE liefde voor Saki gaat wel heel ver of niet, begint een beetje eng te worden.
    Waarom denk je dat ik heb gezegd dat Manhoef wel wint van Saki, is dat alleen omdat ik een foto van hem als avatar heb?
    Ik onderschat Saki niet, maar ik denk gewoon dat Ghita beter is.

    En Ghita heeft verloren van Balrak, so what?
    Alsof Saki altijd elke partij zo overtuigend heeft gevochten.

  5. #30
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    2.251
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Great Gambler View Post
    Je zei zeker ook dat manhoef zou winnen van saki... pffffffffff get a life kereltje! Nogmaals als je gegeokt op Ghita dan zeg ik je nu al dat je zal verliezen. Omdat Ghita alleen maar in de 1e ronde afwacht en lowkicks geeft en de 2e ronde vecht hij weer het zelfde. Hij heeft van een ongtrainde Balrak verloren. Puur omdat Balrak hem druk gaf in elke ronde. In de 3e ronde kreeg die alleen maar opstoots op zijn grote lelijke hoofd. Saki is nooit zo in top vorm geweest dan nu. Saki kan alleen verliezen van Sem Schilt of Overeem de rest zal geen kans maken. Hij is voor mij de nieuwe Tyson van K-1!!!!
    ballendrager van saki. je reageerdt ook echt alleen maar op posts van saki.

  6. #31
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    233
    vCash
    126000

    Default

    Wat ben jij dan een kontecrosser van Badr Hari of Manhoef zeker?

  7. #32
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.303
    vCash
    126000

    Default

    Dude, wat een zielig persoon ben jij zeg.

  8. #33
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    233
    vCash
    126000

    Default

    kom maar een keer trainen op woensdag bij GG dan laat ik je zien wat zielig is!

  9. #34
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    2.251
    vCash
    126000

    Default

    he ballendrager van saki hebben ze bij gg ook een kidsgroep dan.

  10. #35
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Het valt me ineens op dat Ghita een beetje lijkt op de grote broer van joran van der sloot...
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  11. #36
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.303
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Great Gambler View Post
    kom maar een keer trainen op woensdag bij GG dan laat ik je zien wat zielig is!
    Jij bent echt stoer man, bibberrr. :')
    HOe oud ben je eigenlijk?
    Gedraag je eens naar je leeftijd man.

  12. #37
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    1.388
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Great Gambler View Post
    kom maar een keer trainen op woensdag bij GG dan laat ik je zien wat zielig is!
    Ik vind mensen die dit soort dingen zeggen zo zielig en triest. "Kom maar naar GG" "blabla jank jank". hou gewoon je mond dicht. Je zet GG alleen maar voor schut dat je op deze wijze representatief voor hun probeert te zijn.

    Echte fans die daadwerkelijk fanatiek trainen en wedstrijden doen weten wat de k1 vechters allemaal doorstaan om er te kunnen staan. Hoe hard ze trainen, hoe hard ze werken en hoeveel ze moeten offeren (blessures) om op dat niveau te kunnen staan waar ze nu staan. Echte fans weten dat en kunnen daarom alleen maar respect voor alle vechters tonen die het zover geschopt hebben. Zeker ook voor Ghita die als een beer gevochten heeft tegen Schilt vorig jaar.
    Het feit dat jij zo over Ghita praat zegt al genoeg over hoe "goed" jij bent in kickboksen en wat voor een fan je bent. Gelukkig is er ook een plaats voor fans van jouw "kaliber": Sherdog.

  13. #38
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    5
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Great Gambler View Post
    kom maar een keer trainen op woensdag bij GG dan laat ik je zien wat zielig is!
    wat een kansloze opmerking!

  14. #39
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Groningen
    Posts
    796
    vCash
    126000

    Default

    Nee, jij bent gewoon irri

  15. #40
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by SjorsWilms View Post
    Nee, jij bent gewoon irri

  16. #41
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    613
    vCash
    126000

    Default

    Kunnen we aub hier een slot opgooien aub? mannen laten we gewoon afwachten tot zaterdag en dan zien we wie de betere is. Dit gesprek gaat nergens over en het niveau is beneden peil. Ben blij dat de finalisten hier niet zo met elkaar omgaan anders werd het een zooitje.

    groeten uit Tokyo

  17. #42
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    233
    vCash
    126000

    Default

    Kontecrosser (Rafi) van Manhoef of Spong, ik nodig je uit om een keer te komen trainen.

  18. #43
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    580
    vCash
    30500

    Default

    tjeee en maar blijven door gaan

    Je moet het zelf weten, je bent oud genoeg denk ik
    Last edited by spacebox; 10-12-2010 at 04:46.

  19. #44
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    580
    vCash
    30500

    Default

    Voor alle duidelijkheid Ghita maakt zeker kans, de gevaarlijke outsider wat mij betreft, ik zie hem zo maar het tournooi winnen maar dat geldt voor meer

    Wel weer spannend eigenlijk

    Spong kan winnen van Overeem
    Saki van Ghita (of juist niet)
    Sem van die jap maar kan ook omgekeerd zijn (zie Aerts)
    Alleen aerts zie ik winnen als zekerheid Maar dat kan ik zelf verkeerd hebben

    Tjjeee let the games begin

    I)k kan niet wachten
    Last edited by spacebox; 10-12-2010 at 05:15.

  20. #45
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Antwerp
    Posts
    812
    vCash
    126000

    Default

    great gambler mag zeker de sportzak van saki dragen op woensdag, daarvoor ga ik niet speciaal naar de training van GG rijden om dat te zien hoor

  21. #46
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.303
    vCash
    126000

    Default

    Het is de mannelijke Jamila. :')

  22. #47
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    555
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Het valt me ineens op dat Ghita een beetje lijkt op de grote broer van joran van der sloot...
    lol... idd

  23. #48
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    2.251
    vCash
    126000

    Default

    K1 vechter Daniël Ghita geblesseerd






    Zowel de "voice" Michael Schiavello ( twitter) als Dan Herbertson ( k1 interviewer) die Ghita gisteren hebben geinterviewd zeiden dat Ghita bevestigd heeft dat hij met een beenblessure kampt.

    Een blessure die hij ongeveer 2 weken geleden opliep tijdens training.
    Ghita heeft echter aangegeven dat hij het niet als een probleem ziet en ZEKER zal vechten.

    Zeer sneu voor Ghita. Dit moest zijn jaar worden. Na de final16 sprak hij al over op pensioen gaan en dit zo weleens zijn laatste kans kunnen worden.
    Als hij zijn tegenstanders zaterdag 11 December tijdens de k1 final8 niet snel tegen de grond krijgt, ziet het er met deze blessure allerminst goed uit voor hem.

  24. #49
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Het valt me ineens op dat Ghita een beetje lijkt op de grote broer van joran van der sloot...
    Weet je op wie Ghita echt lijkt. Zowel qua uiterlijk als qua vechtstijl. Op Naoufal Benazzouz. Het hadden echt broers kunnen zijn.

  25. #50
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Amsterdam
    Posts
    1.455
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rafi View Post
    K1 vechter Daniël Ghita geblesseerd






    Zowel de "voice" Michael Schiavello ( twitter) als Dan Herbertson ( k1 interviewer) die Ghita gisteren hebben geinterviewd zeiden dat Ghita bevestigd heeft dat hij met een beenblessure kampt.

    Een blessure die hij ongeveer 2 weken geleden opliep tijdens training.
    Ghita heeft echter aangegeven dat hij het niet als een probleem ziet en ZEKER zal vechten.

    Zeer sneu voor Ghita. Dit moest zijn jaar worden. Na de final16 sprak hij al over op pensioen gaan en dit zo weleens zijn laatste kans kunnen worden.
    Als hij zijn tegenstanders zaterdag 11 December tijdens de k1 final8 niet snel tegen de grond krijgt, ziet het er met deze blessure allerminst goed uit voor hem.
    Dat is slecht nieuws, dit was toch wel 1 van de partijen waar ik naar uitkeek..
    can i kick it?....Yes you can!!

    Rob Kaman highlights

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •