MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 13 of 13
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default Laat zien dat je ingrijpt bij agressie op straat (Hyves/Facebook/Twitter)

    Meer veiligheid op straat | Nederland Veilig

    We zien steeds vaker dat mensen met een publieke taak te maken hebben met agressie, intimidatie en geweld. Hierdoor wordt het voor bijvoorbeeld politie, conducteurs en ambulancepersoneel moeilijk om hun werk uit te voeren. Kunnen deze mensen in bedreigende situaties op jou rekenen? Laat het zien aan je vrienden door het icoon te plaatsen op je profielfoto. Hoe meer mensen ingrijpen bij agressie, hoe meer veiligheid op straat.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  2. #2
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    ik durf te wedden dat 99% van de mensen die lid zijn niet durven in te grijpen.

    Laatste 2,3 x dat ik op straat heb gevochten was ook omdat ik in greep en toen zelf werd aangevallen.

    Ingrijpen is dus niet altijd even slim. Als het gelijk op gaat moet je ze lekker laten gaan. als 1 van de 2 echt een pakrammel krijgt dan moet je ingrijpen. En sowieso als het meerdere tegen 1 is alleen is ingrijpen dan ook niet altijd even slim helaas.
    Home mtk-gym.nl


  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Ik ben het met je eens dat je niet altijd en overal in moet grijpen, maar deze actie richt zich op agressie tegen mensen met een publieke taak.
    Ik ben van mening dat zij, zonder hierbij aangevallen te worden, ten allen tijde hun werk moeten kunnen doen.
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  4. #4
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    oh ja sorry heb je verkeerd begrepen.

    Ik heb in amsterdam west vorig jaar nog een ambulance broeders dag georganiseerd. Om begrip te kweken voor hun werk en de druk waar ze vaak onder staan.

    Vind het echt achterlijk dat mensen ambulance broeders kunnen aanvallen! Zou een regelrechte gevangenis straf op moeten komen vind ik.
    Home mtk-gym.nl


  5. #5
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Meestal is het ook wel zo fijn om te weten voor wie je ingrijpt. Soms lokken mensen het namelijk zelf uit, maar als ik het zou zien gebeuren zou ik toch over de streep proberen te stappen om te helpen. Natuurlijk zegt je eigen ik dat je beter niets kunt doen dan sta je namelijk veilig, maar soms moet je niet naar jezelf luisteren..
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  6. #6
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    5.251
    vCash
    126000

    Default

    Grijp je een keer in waardoor je gedwongen wordt om van je af te slaan wordt je nog aangeklaagd ook!! pffff

  7. #7
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    Ik kan niet tegen onrecht. Ik kan dus niet aanzien als een zwakkere klappen krijgt.

    Ik heb een keer een gevecht tussen 3 schoonmaaksters meegemaakt. 2 mooie dames en een moeder. Dat was 2-1 ..dus ik stap zo er tussen en ff aan die borsten voelen. "Nee dames, ff stoppen! ff wachten nog..!"

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    ik wil geen getegeld lieveheersbeestje. geweld op straat is kut, maar als ik er niet bij betrokken ben, is voor mij het 'kut-gehalte' een heeeeeeel stuk minder. i aint no hero, and not afraid to admit it. trouwens, mijn knieen zijn zo slecht dat ik dan zelf waarschijnlijk weer 6 weken in de ziektewet moet, vanwege de zoveelste operatie. redjuh zegt 'duck, cover, and no clinching'

  9. #9
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    denk niet dat het iets te maken heeft met niet durven maar meer met "het is mijn pakkie an niet"...dat is nu eenmaal de maatschappelijke gedachte bij veel mensen anno 2010....

  10. #10
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Het is ook anno 2010 om er dan vervolgens wel weer een dikke bek over te hebben en te schreeuwen dat ons land achteruit gaat.

  11. #11
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Leventdepevent View Post
    denk niet dat het iets te maken heeft met niet durven maar meer met "het is mijn pakkie an niet"...dat is nu eenmaal de maatschappelijke gedachte bij veel mensen anno 2010....
    Wou ik dus ook uitleggen, het is moeilijk om in te grijpen aangezien je gedachte je tegenwerkt. maar soms moet je daar een keer niet aan luisteren en doen wat je denkt dat goed is.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  12. #12
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  13. #13
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Respect voor de man...

    Hoe diep kunnen die jongens zakken om een bejaarde man te bekogelen...
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •