MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 9 of 9
  1. #1
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Nederland
    Posts
    27
    vCash
    126000

    Default Aerts: Ik ben de knapste

    TOKIO - Peter Aerts begrijpt heel goed dat de Japanse K-1-organisatie voor Alistair Overeem heeft gekozen als het nieuwe gezicht van de K-1. Op posters en billboards in Tokio prijkt momenteel de beeltenis van de 30-jarige finalist uit Amersfoort, die met zijn enorme spierbundels erg populair is in het land van de rijzende zon.


    Peter Aerts


    "Alistair is dit jaar een van de kanshebbers voor de titel. De K-1 heeft jongens voor de toekomst nodig. Aan een 40-jarige vechter op een billboard hebben ze niet zoveel, al ben ik wel de knapste", vertelt Aerts lachend.
    Dat de K-1 in zijn reclamecampagne niet heeft ingezet op Schilt, die als eerste vechter ooit voor de vijfde keer wereldkampioen kan worden, vindt Aerts logisch. "Alistair heeft meer uitstraling. Sem is een aardige jongen, maar heeft geen praatje."
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Blijft lache,die Aerts! Leuk stukkie

  3. #3
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    lol
    Be a Warrior, not a Worrier

  4. #4
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    271
    vCash
    126000

    Default

    eigenlijk is het wel wat respectloos naar de grote kampioen schilt toe, maar goed, het is maar een poster

  5. #5
    Join Date
    May 2008
    Posts
    132
    vCash
    126000

    Default

    Niks respectloos. Schilt mag dan wel kampioen zijn maar hij doet 0,0 zijn best om het aantrekkelijk te maken voor de fan. Zijn interviews zijn saai en hij geeft altijd het gevoel af er totaal geen zin in het interview/gesprek. Dat is zijn goed recht maar ga dan niet vals reageren als de K-1 een poster maakt van Alistair of een andere voor het publiek wel aantrekkelijke vechter. Hij mag zelf ook wel wat meer zijn best doen om aantrekkelijk te zijn voor het publiek, doet hij dat niet moet ie gewoon lekker niet zeuren en dan ook stil en saai blijven. En dan heb ik het niet eens over zijn niet al te spectaculaire stijl van vechten. Ga dan niet verwachten dat hij gebruikt gaat worden als marketingtool als alles aan je enorm saai is.

  6. #6
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    123
    vCash
    126000

    Default

    peter mag van mij nog een allerlaatste keer schijnen!
    En ze allemaal er met een high kick uit trappen

  7. #7
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    hahahaha lachen
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  8. #8
    Join Date
    May 2010
    Location
    Noord-Brabant
    Posts
    1.302
    vCash
    126000

    Default

    haha grappig!
    @ The boy X2

    Semmy heeft er volgens mij ook helemaal geen behoefte aan dus hij zal er niet mee zitten.

    T.
    When I roundhouse kick you even Google won't find you

  9. #9
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Peter Aerts, for better or worse, kampioen der harten.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •