MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 18 of 18
  1. #1
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    53
    vCash
    126000

    Default K1 nieuws en foto’s uit Tokio van Tyrone Spong en Hesdy Gerges

    Vandaag zijn de plichtplegingen van de K1 in Tokio begonnen, alle vechters verblijven in Ana Intercontinental in Tokio, een sjiek maar peperduur hotel in Tokio. Op Mighty Mo na heb ik alle toernooi vechters gezien, gesproken en “aangeraakt” (…de hand geschud), ook Allistar Overeem.
    Uiteraard ben ik hier voor Tyrone Spong en Hesdy Gerges maar ik vergeet ook niet te genieten van de leuke sfeer die alle vechters, hun teamleden en supporters meebrengen. Bij het ontbijt kom je iedereen tegen en zit ik altijd wel te kijken wat er gegeten wordt voor zo’n toernooi, grappig is dat ik onbewust altijd met me vak bezig ben. Het eten is top, erg gevarieerd, veel verse producten dus de sporters komen hier goed aan hun trekken.
    Tyrone zit netjes op gewicht, hij wilde wat steviger worden met behoud van zijn fitheid en snelheid. Dat is goed gelukt, zijn trainers Henry Hooft (die hem intensief heeft begeleid) en Ernesto Hoost mogen erg tevreden zijn. Zaterdagavond staat Tyrone tegen de grootste uitdaging van zijn carriere, Allistar Overeem. Deze partij is erg veel besproken met name omdat het vroegere trainingmaatjes waren en elkaar redelijk kennen.
    Hesdy Gerges de trainingsbeest ziet er ook erg goed uit en voelt zich topfit (trainers Tom Harinck en Paul Lammoth mogen trots zijn). In de vechtsport mag je niemand onderschatten en moet je alert blijven, maar Hesdy is wel duidelijk favoriet in deze partij. Hij heeft gezegd in zijn intervieuw dat hij veel respect heeft voor zijn tegenstander (Yusuke Fujimoto) die zijn afscheidswedstijd vecht en hem een onvergetelijke kado zal geven. Wat dat zal zijn heeft hij niet erbij vermeld.

    Voor enkele sfeer foto’s klik hier
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    May 2010
    Posts
    510
    vCash
    126000

    Default

    Spong heeft tepelpiercings.. Blegh .. :s

  3. #3
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    thanks reat!
    Be a Warrior, not a Worrier

  4. #4
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by tik_tok View Post
    Spong heeft tepelpiercings.. Blegh .. :s

    haha dat is precies wat ik dacht! maar het bewijst ook wel dat hij dus niet zo vettig is als die foto van gister.
    Home mtk-gym.nl


  5. #5
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    gewoon een monster geworden klaar......
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  6. #6
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    10
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tik_tok View Post
    Spong heeft tepelpiercings.. Blegh .. :s

    LOL! Die heeft hij al een poosje hoor. Op een fotoverslag van een paar mnd terug had ik ze al opgemerkt.

  7. #7
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    233
    vCash
    126000

    Default

    Je bent toch niet gay waarom een piercing in je tepel damn....

  8. #8
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Great Gambler View Post
    Je bent toch niet gay waarom een piercing in je tepel damn....
    Erg ruimdenkend als je tepelpiercings associeerd met gay zijn. Moet ik je andere posts ook lezen op mixfight, of mag ik er vanuit gaan dat je vaker zulke zielige dingen post?

  9. #9
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default

    Thx voor de foto's

  10. #10
    Join Date
    Aug 2010
    Posts
    28
    vCash
    126000

    Default

    idd spong ziet er goed in shape uit. de foto die in de ronde ging.. deed anders lijken als dat het is..

  11. #11
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    342
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Erg ruimdenkend als je tepelpiercings associeerd met gay zijn. Moet ik je andere posts ook lezen op mixfight, of mag ik er vanuit gaan dat je vaker zulke zielige dingen post?
    Kan ik er dan genoegzaam vanuit gaan dat jij ze ook hebt?
    Goldenglorynutloverhater

  12. #12
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Thanks Rayen, leuk om te lezen en te zien!

  13. #13
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    39
    vCash
    126000

    Default

    Spong ziet er goed uit!
    Everything i touch turns to gold.

  14. #14
    Join Date
    May 2010
    Posts
    164
    vCash
    126000

    Default

    zooo spong ziet er zwaar maar getraind uit, hoop dat hij voor een verrassing kan zorgen

  15. #15
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    114
    vCash
    126000

    Default

    Spong ziet er goed uit, alleen kleine borstkast, die zou die nog wel wat meer kunnen trainen maar voor de rest ziet ie er goed afgetraind uit.

    War Tyrone en Saki

  16. #16
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    thanks voor de foto's.
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  17. #17
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    53
    vCash
    126000

    Default

    Vandaag 10 december, dag van de persconferentie, een dag voor de grote finale voel ik al weer echt de spanning. Veel fans en aandacht voor de vechters was er na de persconferentie, deze was zoals ik nu al gewend ben ronduit saai, geen vragen van de pers en ook geen spektakel van de vechters. Iedereen is erg respectvol en mild naar elkaar. Gelukkig is er een grote groep Nederlands aanwezig in de zaal die het met hun gejuich wat gezellig maakt als hun favoriet binnen komt lopen.
    Tyrone is vandaag voor een groot deel gevolgd door Eurosport, hele gezellige en aardige mensen van Fightclub. Hij heeft getraind om 7 uur savonds in Goldsgym om nog even de scherpte bij te stellen en voor de laatste tactiche aanwijzingen. Tyrone gaf na de training even aandacht aan een grote groep kinderen die daar ook trainden, hij had er meteen 50 tot 60 jonge fans erbij.
    Hesdy Gerges heeft ook kort maar scherp getraind in het Hotel, ook hij is er klaar voor en wil zo snel mogelijk korte metten maken met zijn tegenstander.
    Beide heren hebben vanavond na elkaar gegeten in de Hardrock cafe.
    Over Tyrone zijn extra gewicht heb ik veel gelezen, voor zijn trouwe fans heb ik een foto genomen op zijn kamer waar hij zijn sixpacks laat zien.
    Voor de trouwe Hesdy Gerges fans heb ik dit keer te weinig prive foto’s gemaakt waarvoor mijn excuses.

    Klik hier voor exclusieve sfeerbeelden uit Tokio
    Voor de fans die niet live via internet kunnen volgen en exclusief informatie willen.
    Vanaf morgen 7.00 nederlandse tijd (3.00 Japanse tijd) verzorg ik berichten via twitter.

  18. #18
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.303
    vCash
    126000

    Default

    Leuke foto's

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •