MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 7 FirstFirst 1234567 LastLast
Results 76 to 100 of 166
  1. #76
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    hahahaha nice outfits!!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Home mtk-gym.nl


  2. #77
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

  3. #78
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    14
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    Tja ik vindt het persoonlijk niet netjes om over financiële problemen tussen jou en je trainer op internet te zetten.
    Wat ik hier zo lees vraagt Sifu Sergio een bedrag wat natuurlijk een hoop geld lijkt, maar daar in tegen klaag je niet over 104€ in de maand wat imo ook al een behoorlijk bedrag is.
    ik vindt het onzin om te zeggen ik ben voor het blok gezet , en ze hebben mij er in gepraat je bent daar zelf bij.
    En iemand kan 2 uur lang op mij in praten maar

    bla bla bla bla bla bla bla bla
    bla bla bla bla bla bla bla bla208€
    bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    4jaar bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla

    haal ik er toch echt wel uit

    Ik denk dan ook dat de prijs en contract duur er ook voor zorgt dat dit om exclusieve trainingen , lessen gaat en toch de leerlingen aan een school bind.
    Als jij 2 jaar lang 208 € hebt betaald ben je minder snel geneigd om te zeggen "nou laat maar ik heb geen zin meer " dan wanneer je 20€ betaald.

    Ik denk ook niet dat je zomaar elke maand met deze trainingen kan beginnen, en er niet veel leerlingen zullen zijn.
    Dus exclusiviteit en daar betaal,je voor!

    Marchant: Ik heb mijn ervaring aangegeven en deze is op waarheid berust. Dat kun je aannemen, of niet aannemen. Het ontbreekt volledig aan transparantie bij het IWKA en sterker nog je wordt zeer zeker voor het blok gezet, zoals ik heb aangegeven. Daarbij heb je ook andere reacties van ex-IWKA leerlingen gelezen die hetzelfde bevestigen.
    Het zou je sieren om de posts zorgvuldig te lezen i.p.v. het niveau omlaag d.m.v. te bagatelliseren.

  4. #79
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    14
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    Maar hij geeft ook aan

    "Ik ben er lid geweest en ik ben gestopt omdat ik het best prijzig vind."
    Je bent gestopt dus waarom er achteraf nog over klagen.

    "Nou ik kan je zeggen dat er vrijwel wekelijks nieuwe mensen bijkwamen die echt niet zo bijzonder waren dus van schaarste was geen sprake. Soms zat de zaal echt bom vol nieuwelingen."
    Het leadership contract is voor 4 (!!!) jaar en kost 208 euro per maand. "

    Een zaal vol nieuwelingen die allemaal een contact voor 4 jaar hebben en 208€ in de maand betalen, lijkt mij hoogst onwaarschijnlijk!!

    "Heb van verschillende leden gehoord dat ze ook ontevreden zijn, er misbruik is gemaakt van hun naiviteit of impulsiviteit en het contract onder geen omstandigheid ontbonden kan worden."

    Hoe ben jij dan gestopt als het contract niet kan worden ontbonden??

    Ik vindt het een raar verhaal en een het komt op mij over als een oud leerling die om een of andere rede moest stopen en nu uit wraak , jaloezie
    de naam van zijn leraar door het slijk wil halen.

    Nogmaals ik heb geen bewijs en ken Dexter niet maar zo komt dit Topic op mij over.
    Waarom achteraf klagen? 1. Omdat het een foute boel was en men het daar absoluut niet toe heeft willen geven. 2. Om transparantie te bieden aan mensen die erover nadenken het IWKA te joinen.

    Verder ben ik gestopt in mijn eerste jaar door 3 maanden voor het aflopen van mijn contract schriftelijk op te zeggen. Zoals aangegeven in de kleine lettertjes achter op mijn contract.

  5. #80
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    14
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    Eerst Dexter dan Mighty moze?????
    een identiteitscrisis ??
    Je manier van reageren zegt meer over jou dan over iemand anders, Ignorant, ehh ik bedoel Marchant.

  6. #81
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    14
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    Net voor de gein eens gebelt met Kung fu amsterdam, zij vragen voor een volwassenen "Beginner" ongeveer 30 euro in de maand en dan mag je 4 x in de week komen trainen.

    En denk er serieus aan om eens een proefles te nemen.
    Dat zou betekenen dat ze hun tarieven hebben aangepast. Ik zal ze ook eens bellen om dit te laten bevestigen en zal dan gelijk doorvragen naar de details.

  7. #82
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    14
    vCash
    126000

    Default

    Verder kan ik vermelden dat de Sihing die een jaar geleden alle verkoopgesprekken voerde met nieuwe leerlingen "er niet meer werkt" en dat de sihing die deze taak overgenomen heeft aangeeft een transparant beeld te geven van de gehele structuur.

  8. #83
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    wat een gore oplichterij, goed business plan noemen ze dat dan hahahahahahah.

  9. #84
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    3
    vCash
    126000

    Default

    ik heb dit ook allemaal gelezen, puffff, wat een oplichterij. ik ben zelf al 3 jaar leraar in Ving Tsun Kung Fu, ik train sinds 1987 en nog steeds. in mijn school betaal je 35 euro per maand voor 1x per week trainen en 45 euro per maand voor meer keer trainen, je hebt GEEN opzegtermijn, GEEN contract, GEEN jaar contributie, GEEN dure spullen om aan te schaffen, GEEN examens, GEEN graduaties of banden, eigenlijk de maand contributie is alles wat men betaald. omdat onze vereniging met meer dan 50 scholen in Europa niet commercieel is ingesteld. En zo kan het ook,.... mijn website staat vol met informatie over Ving Tsun of Wing Chun, met honderden fotos. Ving Tsun kung Fu mensen kunnen 2 proeflessen nemen... Mijn motivatie is mijn passie voor het Ving Tsun, vele zijn alleen uit op geld. Mensen als Sergio geven onze Kung Fu stijl een slechte naam, daarnaast is Sergio een dromer 1e klas... hij noemt zichzelf GM wat grootmeester betekend, wat een grootheidswaan heb je als je, jezelf zo betitelt?
    Last edited by silvano; 19-03-2011 at 15:22.

  10. #85
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    3
    vCash
    126000

    Default

    Graduaties, Banden & Certificaten ( Onzin )

    Het bepalen van een niveau van een leerling bepaal je niet door banden en examens. het niveau van mensen is vaak ook verschillend, iedereen heeft zijn eigen gebreken en problemen. Een goede leraar hoort er individueel na te kijken en aansturing aan te geven. Het niveau van mensen is ook dynamisch en veranderen constant. Banden of graden zijn berust op ijdelheid van mensen en op zakken vullen van de leraar of organisatie.


    Kan iemand mij vertellen wat je aan een één of ander certificaat hebt, in een vereniging van misschien 100 man, terwijl je 2 miljoen Wing Chun beoefenaars hebt in de wereld die dat certificaat van jou zien als een stuk WC papier?

    Ving Tsun kung Fu
    Last edited by silvano; 19-03-2011 at 15:44.

  11. #86
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Dexter View Post
    Je manier van reageren zegt meer over jou dan over iemand anders, Ignorant, ehh ik bedoel Marchant.
    Oke vriend, sorry dat ik dacht dat je 2 personen was, maar dat komt ook omdat je je eigen zo verschrikkelijk tegen spreekt!!

    Quote Originally Posted by Dexter View Post
    Ik ben er lid geweest en ik ben gestopt omdat ik het best prijzig vind. Je krijgt eerst een jaarcontract van 140 euro per maand. Je kunt dan echter slechts 3 niveau's doortrainen, want om hoger dan niveau 3 te komen moet je een nieuw contract afsluiten dat leadership heet. Dat hebben ze mij helemaal niet zo verteld in het begin. Ik voel mij eigenlijk ook best genaaid. Na de proefles hebben ze me echt voor het blok gezet om te tekenen met het verhaal dat er niet zoveel plek is. Nou ik kan je zeggen dat er vrijwel wekelijks nieuwe mensen bijkwamen die echt niet zo bijzonder waren dus van schaarste was geen sprake. Soms zat de zaal echt bom vol nieuwelingen.
    Het leadership contract is voor 4 (!!!) jaar en kost 208 euro per maand. Na 2 jaar heb je 1x de mogelijkheid om tussentijd op te zeggen. Dat was dus de enige keus die ik had om door te trainen..
    Quote Originally Posted by Dexter View Post
    Verder ben ik gestopt in mijn eerste jaar door 3 maanden voor het aflopen van mijn contract schriftelijk op te zeggen. Zoals aangegeven in de kleine lettertjes achter op mijn contract.
    Zal je uitleggen wat niet helemaal strookt in jou verhaal:

    * Ten eerste ben jij zo goed dat je in minder dan 9 maanden al goed genoeg bent voor een leadership klas ? lijkt mij onwaarschijnlijk (maar niet onmogelijk)

    * Je geeft aan dat na jou proefles er wekelijks nieuwe mensen bij kwamen??? je had toch niet getekend je heb na 9 maanden toch je contract ontbonden?

    kijk maar wat je hier weer op moet verzinnen, maar dat zal ook wel weer 2 maanden duren.

    En je eigen tegenspreken op een forum , dat is pas "Ignorant" haha je had eerst je eigen verhaaltje terug moeten lezen

    oja


    Quote Originally Posted by Dexter View Post
    Dat zou betekenen dat ze hun tarieven hebben aangepast. Ik zal ze ook eens bellen om dit te laten bevestigen en zal dan gelijk doorvragen naar de details.
    natuurlijk voor mij hebben ze de tarieven aangepast van 140euro naar 30euro in de maand!!
    dat komt omdat ik een lekkere telefoonstem heb
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  12. #87
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by silvano View Post
    Graduaties, Banden & Certificaten ( Onzin )

    Het bepalen van een niveau van een leerling bepaal je niet door banden en examens. het niveau van mensen is vaak ook verschillend, iedereen heeft zijn eigen gebreken en problemen. Een goede leraar hoort er individueel na te kijken en aansturing aan te geven. Het niveau van mensen is ook dynamisch en veranderen constant. Banden of graden zijn berust op ijdelheid van mensen .
    Dit vindt ik dan weer wel een mooie gedachte
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  13. #88
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    Dit vindt ik dan weer wel een mooie gedachte
    Inderdaad, beloning voor je inzet zeg maar.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  14. #89
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    Dit vindt ik dan weer wel een mooie gedachte
    Inderdaad, beloning voor je inzet zeg maar.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  15. #90
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Inderdaad, beloning voor je inzet zeg maar.
    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Inderdaad, beloning voor je inzet zeg maar.
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  16. #91
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    3
    vCash
    126000

    Default YouTube

    Ving Tsun van Wong Shun Leung > Philipp Bayer


    Om maar een idee te geven hoe het moet

    http://www.youtube.com/watch?v=rZ9aNHr92LE

  17. #92
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by silvano View Post
    Ving Tsun van Wong Shun Leung > Philipp Bayer


    Om maar een idee te geven hoe het moet

    http://www.youtube.com/watch?v=rZ9aNHr92LE
    Wat ik me eigen afvraag bij zulke sport is: Werkt het ook tegen mma, kickbox of muay thai?

  18. #93
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    1.388
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Wat ik me eigen afvraag bij zulke sport is: Werkt het ook tegen mma, kickbox of muay thai?
    vele wing chung technieken zijn niet toegestaan in mma, zoals trappen rechtop de knie...
    zelf vind ik het toch wel enigszins underrated...

  19. #94
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Wat ik me eigen afvraag bij zulke sport is: Werkt het ook tegen mma, kickbox of muay thai?
    Goeie vraag.
    Ik zie Wing Chung meer als een vechtkunst dan als een vechtsport.
    De weinige confrontaties die er tussen dat soort vechtkunsten en "echte" competitiesporten zijn geweest waren iig niet goed.
    Fighting is poetry in motion

  20. #95
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Zoals veel van dit soort sporten, werkt het wel aardig tegen een ongeoefende tegenstander maar tegen een geoefende bokser/ mma'er wat dan ook ga je het niet redden.

  21. #96
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Vinand View Post
    vele wing chung technieken zijn niet toegestaan in mma, zoals trappen rechtop de knie...
    zelf vind ik het toch wel enigszins underrated...
    Uuh...ik heb ze wel eens naar de knie trappen hoor.

  22. #97
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    the hague
    Posts
    374
    vCash
    126000

    Default

    Hoe kan je 200 euro per maand te duur vinden? Je leert er wel mooi de armverlengtechniek!

    http://www.youtube.com/watch?v=2yOvyHUtOvI

    Hoe komt het toch dat wingchunmeesters nooit aan welke vorm van competitie ook meedoen?
    Bij verlies stort het commerciele model in elkaar?

  23. #98
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Mij lijkt het niet echt effectief, maar zolang je er plezier in hebt, waarom niet!?
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  24. #99
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ik vind het allemaal erg knap & technisch mooi om naar te kijken maar waarom heeft zo'n man in zo'n filmpje een pak aan ? Om te demonstreren dat je op straat onderweg naar je werk best in een zwaardgevecht met een ninja terecht zou kunnen komen ?

    En volgens mij is het zo dat die zgn. harde en korte blokkeringen die ze gebruiken kansloos zijn als iemand je gewoon een goeie hoek geeft, maar dat kan aan mij liggen.

  25. #100
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Dat filmpje van Bayer is het meest indrukwekkende wat ik ooit van wing chun gezien heb. Het zwakke punt van kickboxen en soortgelijke is dat je veel klappen moet absorberen, vooral met kleine (of geen) handschoentjes wil dit nog wel eens een probleem op leveren. Ben nog steeds niet overtuigt van wing chun, maar we moeten kunnen inzien dat er geen vechtsport is die zonder zwakke punten zit (op de ninjutsu van Sensei Titus na dan). Dit is ook de reden dat MMAers uit vele sporten hun technieken halen.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •