MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 7 of 7 FirstFirst ... 34567
Results 151 to 166 of 166
  1. #151
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    1.322
    vCash
    126000

    Default

    DE Barry Groenteman???
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #152
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    LOL nee man Barry Boterhoofd
    "If you have to stop and think, it's too late"

  3. #153
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    Barry is even 'out of reach', maar Peet en wat gasten zijn pas naar een seminar van Bill geweest in Duitsland, Bill is een leerling van Barry uit Australie.
    Als je mee wilt trainen, kan je gewoon Peter bellen, iedereen is welkom
    "If you have to stop and think, it's too late"

  4. #154
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    6
    vCash
    126000

    Default

    bill? nooit van gehoord. Wat is de volledige naam van hem. Ik heb alleen die sifu Theo Pasialis gezien op youtube en er zijn nu ook nog een paar andere filmpjes maar op alle is barry niet te zien.

    Ik zal binnenkort even contact opnemen met die peter om te vragen voor een les ofzo. Dan zal je me wel vanzelf een xtje zien.

    En nee het is niet barry groenteman en ook niet barry badpak haha..

  5. #155
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    Bill Dowding

    De laatste keer dat ik Barry zag, logeerde hij bij een vriend in Rotjeknor
    Daarna is hij vertrokken met de noorderzon, ik heb geen idee waar hij nu is
    Hij woont ieg niet meer in Duitsland, we hebben hem toen nog helpen verhuizen en al zijn spullen zijn toen verscheept naar Australie
    Dus daar zal hij wel ergens zitten

    De man is erg op zichzelf

    En je bent altijd welkom bij Peet
    het is een klein groepje, maar we doen ons best om VT te leren zoals Barry het ons leert
    dus geen commerciele of zweverige lessen

    alhoewel ik wel -terwijl ik dit typ- in lotushouding zo'n meterje boven de grond zweef natuurlijk
    "If you have to stop and think, it's too late"

  6. #156
    Join Date
    Mar 2006
    Posts
    2.132
    vCash
    30500

    Default

    Cool man! .. altijd al willen leren Wing Chun..

    (heb ooit hier en daar wel eens een proeflesje gevolgd, ook in roffadam)

  7. #157
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    6
    vCash
    126000

    Default

    Denk je dat Barry Lee ooit nog in de buurt beschikbaar zal zijn(nederland of duitsland ofzo?).
    Ik moet zeggen dat ik blij ben dat dit systeem geen zweverige en commerciele dingen gebruikt.
    Ik heb wel veel privé met rob junior getraint, daar leer je echt heel er veel van.

  8. #158
    Join Date
    Dec 2015
    Location
    hengelo
    Posts
    90
    vCash
    125000

    Default

    140 euro per maand???????? dat is zowat een jaarcontract bij een bekende fitnessclub. Ik heb ooit onder hem getraind voor 30 euro per maand wat ik al best prijzig vond. Ik vond de lessen best interessant. Zeker om te trainen met meer diepgang buiten om de sportieve kant van vechtsport, en tegelijkertijd de opbouw die gebaseerd waren op chinese filosofische no nonsense principes vond ik vooral interessant. Want ja als iemand je in de weg zit Glock je ze toch gewoon op een plek waar niemand ze ooit terug kan vinden. Ik denk dat Sergio en consorten je ook echt iets kan leren en wil leren. Hij heeft er ook veel positieve energie in gestoken. Maar dit bedrag gaat me echt iets te ver. Zeker om wat je zegt. Je komt praktisch alleen maar onervaren vechtsporters tegen die na een paar maanden al denken dat ze de ufc hebben gewonnen. Je zou ze kunnen vergelijken met een stel autisten die het leven niet aankunnen en zijn genaaid door hun werkgever met een cursus mindfulness. Plots lijken ze alles te weten en hebben niet eens door dat ze een melkoetje zijn. Ik heb dan ook wel de meest lachwekkende personen ontmoet dankzij Serio. daarvoor dankbaarheid. Eigenlijk zou hij gewoon een contract af moeten sluiten met een of ander ggz instelling, die vent is echt geniaal.

  9. #159
    Join Date
    Dec 2015
    Location
    hengelo
    Posts
    90
    vCash
    125000

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Ik zie Wing Chun eigenlijk als net zo iets als Aikido. Het is een leuke bezigheid voor mensen en je steekt er echt wel iets van op. Ook zie je op die filmpjes van Gillair dat ze er plezier in hebben en gezellig technieken uitwisselen met anderen. Maar zodra mensen het gaan hebben over zelfverdediging en mma wedstrijden dan zijn dit gewoon geen sporten daarvoor, althans niet op de manier waarop zij dit trainen.

    Zegt iemand tegen mij ik doen wing chun omdat ik geinteresseerd ben in de historisch waarde en de stressverlagende werking die het me geeft. Prima. Zegt iemand ik doe wing chun en heb gister geleerd hoe ik een takedown moet stoppen en kan dus in een gevecht winnen van een MMAer... dan zeg ik helaas jongen je bent illusies gevoerd.

    Darnaast is er natuurlijk nog de issue van verdachte contracten en belachelijk hoge prijzen... maar goed.
    maar ja verstandelijk zijn ze bij wing tsun of tjun toch wel iets verder dan bij traditionele stijlen of mma zelfs, ik vond het toch wel opmerkelijk dat ze altijd iets te zeggen hadden, dat kan je van een kyokushin of wado leraar toch niet verwachten. natuurlijk zijn de ervaring en de cardiovasculaire eigenschappen niet te vergelijken met een muay thai training of zelfs full contact karate maar toch

  10. #160
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Hidde View Post
    maar ja verstandelijk zijn ze bij wing tsun of tjun toch wel iets verder dan bij traditionele stijlen of mma zelfs, ik vond het toch wel opmerkelijk dat ze altijd iets te zeggen hadden, dat kan je van een kyokushin of wado leraar toch niet verwachten. natuurlijk zijn de ervaring en de cardiovasculaire eigenschappen niet te vergelijken met een muay thai training of zelfs full contact karate maar toch
    Zonder op iemands tenen te willen staan: Kung Fu is totaal ongeschikt tegen een getrainde vechter, echt totaal ongeschikt. Ik hoop ook dat Wing Chun leerlingen er erg veel lol in hebben en veel dingen die ze doen kan ikzelf absoluut niet maar voor mij is het toch meer dans en gymnastiek dan een effectieve vechtsport. Nog steeds prima allemaal maar ik weet zeker dat er wel eens leerlingen enorme schade hebben opgelopen door een vals gevoel van veiligheid.

  11. #161
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by MB667 View Post
    Voor 200 euro per maand verwacht ik een all in abonennement op alle vechtsporten bij een gym en dan ook nog eens 4 vrouwen naar keuze.......
    Ik wist niet dat ik uberhaupt ooit gereageerd heb in dezetopic, maar als ik lees wat ik toen schreef, ben ik nog steeds de zelfde meningtoebedeeld.

    200 per maand pffff. Gekkenwerk voor welke sport dan ook.Die gast verdient wel goed 200 * 200: 40000bruto per maand.


    op de vot dermit

  12. #162
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by Hidde View Post
    maar ja verstandelijk zijn ze bij wing tsun of tjun toch wel iets verder dan bij traditionele stijlen of mma zelfs, ik vond het toch wel opmerkelijk dat ze altijd iets te zeggen hadden, dat kan je van een kyokushin of wado leraar toch niet verwachten. natuurlijk zijn de ervaring en de cardiovasculaire eigenschappen niet te vergelijken met een muay thai training of zelfs full contact karate maar toch
    Kennis is trots dat zij zo veel heeft geleerd; wijsheid is bescheiden dat zij zo weinig weet.

  13. #163
    Join Date
    Dec 2015
    Location
    hengelo
    Posts
    90
    vCash
    125000

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Kennis is trots dat zij zo veel heeft geleerd; wijsheid is bescheiden dat zij zo weinig weet.
    He dat gaat er bij Hollanders niet in hoor, dat geeft ook weer aan hoe goed die marketing machine is.

  14. #164
    Join Date
    Dec 2015
    Location
    hengelo
    Posts
    90
    vCash
    125000

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Zonder op iemands tenen te willen staan: Kung Fu is totaal ongeschikt tegen een getrainde vechter, echt totaal ongeschikt. Ik hoop ook dat Wing Chun leerlingen er erg veel lol in hebben en veel dingen die ze doen kan ikzelf absoluut niet maar voor mij is het toch meer dans en gymnastiek dan een effectieve vechtsport. Nog steeds prima allemaal maar ik weet zeker dat er wel eens leerlingen enorme schade hebben opgelopen door een vals gevoel van veiligheid.
    het is een beetje vaag ja, de hoogste principes zijn vaak ook de meest logische en dus ook de meest makkelijke, iedereen denkt bij wing chun aan frontale stand, maar uiteindelijk val je bij wing chun alleen maar mensen in de rug aan. Gewoon een pistool kopen dus hoef je er niet meer over na te denken. wachten wachten en dan toeslaan.

  15. #165
    Join Date
    Dec 2015
    Location
    hengelo
    Posts
    90
    vCash
    125000

    Default

    Ik had trouwens alleen ooit wing tsun gedaan hier pal over de grens, voor mij is dat hetzelfde , ze hebben dezelfde broekjes tocht, en ze hebben toch dezelfde grootmeester met dat brilletje. Verwarrend allemaal, en dan hebben we hier ook nog wing tczun of zo in hengelo, die is ook erg goed, heb daar ook wel eens meegedaan.

  16. #166
    Join Date
    Dec 2015
    Location
    hengelo
    Posts
    90
    vCash
    125000

    Default

    duitsers zijn raar, ik heb nog nooit zoveel vreemde types bij elkaar gezien daar, en dat wing tsun tjun is hetzelfde als ik zo op youtube kijk allemaal van die leung ting toch

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •