MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 17 of 18 FirstFirst ... 7131415161718 LastLast
Results 401 to 425 of 437
  1. #401
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    eigenlijk is het allemaal Zimmermans fout.....
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  2. #402
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Straight View Post
    Het gemak waarmee Alistair de vorige keer Texeira wist te verslaan geeft me geen reden om aan te nemen dat Texeira het hem nu wel moeilijk zou maken?

    Wat is dat nou weer voor een onzin.
    Iedereen zou slapen na die knie van Alistair en tot die tijd deed Texeira het redelijk goed.
    Zo zijn er ook andere voorbeelden te noemen. Buakaw versloeg Sato met gemak de eerste keer. De tweede keer was al een stuk lastiger en de derde keer verloor Buakaw. En zo zijn er nog meer voorbeelden te noemen.
    Alistair domineerde Texeira zwaar en wel de complete minuut die de hele partij duurde... Texeira kwam naar mijn mening totaal niet in de partij en was erg afwachtend. Ja, het had dit keer anders kunnen zijn, maar tegen Alistair in deze vorm kan Texeira het wel vergeten (met alle respect overigens). Misschien had ik dit laatste nog aan mijn post toe kunnen voegen, maar het sprak voor zich leek me

  3. #403
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    130
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Alistair domineerde Texeira zwaar en wel de complete minuut die de hele partij duurde... Texeira kwam naar mijn mening totaal niet in de partij en was erg afwachtend. Ja, het had dit keer anders kunnen zijn, maar tegen Alistair in deze vorm kan Texeira het wel vergeten (met alle respect overigens). Misschien had ik dit laatste nog aan mijn post toe kunnen voegen, maar het sprak voor zich leek me
    Wederom klink klare onzin wat je schrijft.
    Alistair domineerde helemaal niet zwaar, maar dreigde voornamelijk. Texeira is sowieso niet iemand die aanvallend is. Zo kort als deze partij duurde, kun je echt niet concluderen dat Texeira totaal niet in de partij kwam.
    Texeira is een taaie vechter die van Le Banner en Zimmerman heeft gewonnen. Bovendien heeft hij het ook Aerts lastig gemaakt.
    Kwik, Kwek en Kwark

  4. #404
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    62
    vCash
    126000

    Default

    Een hoop gezeik, het is een toernooi, gaat om veel geld, 1 + 1 + 2, ga niet zeggen dat hij het niet verdiend heeft. Heeft hij gemakkelijker gelood, ja, is een toernooi soms zit het mee soms niet niet naderhand zeggen als...
    Peter is wel de held van de avond. Niet gewonnen, voor de meeste mensen is hij de champ. Dus zegt 1 of 2 iets, nee, beide hebben alles gegeven.
    Een held is weer opgestaan, peter held. Je bent gewoon nummer 1. Ben mega trots op je
    Last edited by Dave72; 11-12-2010 at 18:33.

  5. #405
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Straight View Post
    Wederom klink klare onzin wat je schrijft.
    Alistair domineerde helemaal niet zwaar, maar dreigde voornamelijk. Texeira is sowieso niet iemand die aanvallend is. Zo kort als deze partij duurde, kun je echt niet concluderen dat Texeira totaal niet in de partij kwam.
    Texeira is een taaie vechter die van Le Banner en Zimmerman heeft gewonnen. Bovendien heeft hij het ook Aerts lastig gemaakt.
    Jij schrijft 'tot die tijd deed Texeira het redelijk goed'. Met alle respect, we hebben het over een partij van een (!) minuut. Ik zou je willen aanraden de partij nog eens kritisch te bekijken en als je zin hebt mag je me dan vertellen wat Texeira 'redelijk goed deed'

  6. #406
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Ik ben het met Justinian eens n al zijn reply's van vandaag haha
    Home mtk-gym.nl


  7. #407
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    130
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Jij schrijft 'tot die tijd deed Texeira het redelijk goed'. Met alle respect, we hebben het over een partij van een (!) minuut. Ik zou je willen aanraden de partij nog eens kritisch te bekijken en als je zin hebt mag je me dan vertellen wat Texeira 'redelijk goed deed'
    Hij scoorde netjes zijn puntjes (;meer dan Overeem).
    Nu kom jij weer met "we hebben het over een partij van een minuut". Volgens mij was ik degene die daarnet commentaar op gaf en niet jij. Jij zou dus minstens zo fout zitten als ik.
    Verder ga je niet in op mijn commentaar dat Alistair helemaal niet zwaar domineerde (wat weer samenhangt met de korte partij). En ook ga je niet in op dat Texeira een degelijke vechter is (zie de tegenstanders waar hij van won en de wijze waarop hij verloor), die het Alistair zeker moeilijk had kunnen maken. Het laatste is het punt waar het voornamelijk om draaide. Bovendien gaf ik nog een voorbeeld (Buakaw vs Sato) dat je uit een eerste partij niet alles op kan maken.
    Kwik, Kwek en Kwark

  8. #408
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Straight View Post
    Hij scoorde netjes zijn puntjes (;meer dan Overeem).
    Nu kom jij weer met "we hebben het over een partij van een minuut". Volgens mij was ik degene die daarnet commentaar op gaf en niet jij. Jij zou dus minstens zo fout zitten als ik.
    Verder ga je niet in op mijn commentaar dat Alistair helemaal niet zwaar domineerde (wat weer samenhangt met de korte partij). En ook ga je niet in op dat Texeira een degelijke vechter is (zie de tegenstanders waar hij van won en de wijze waarop hij verloor), die het Alistair zeker moeilijk had kunnen maken. Het laatste is het punt waar het voornamelijk om draaide. Bovendien gaf ik nog een voorbeeld (Buakaw vs Sato) dat je uit een eerste partij niet alles op kan maken.
    Laat ik het zo zeggen dat Texeira meer acties maakte, maar dat ze vrijwel uitsluitend op de dekking belandden of mis waren. Ik heb alleen twee magere lowkicks gezien die doel troffen. Alistair was erg dreigend. Misschien is dominant niet het goede woord, want hieruit zou je kunnen afleiden dat hij meer punten scoorde met technieken. Dit is niet het geval. Alistair is de dreigende vechter en in die zin dominant. Kwam ook geen enkel moment in gevaar.

    Texeira is een degelijke vechter, dat ben ik met je eens. Ook kun je uit een eerste partij niet alles opmaken dat ben ik op zich wel met je eens. Maar in dit geval acht ik de kans dat Texeira het Alistair moeilijk zou maken nog steeds zeer gering. Alistair verkeerde in goede vorm. Ik zie daarom ook niet in waarom deze partij wezenlijk anders zou lopen dan de vorige. Maar goed, dit kun je rustig anders zien dan ik.

  9. #409
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    130
    vCash
    126000

    Default

    Wat een gedraai weer zeg. Je probeert je er heel leuk uit te lullen hoor door tot een soort consensus te komen. Daar trap ik niet in
    Vergelijk het bericht dat je net hebt geschreven met je eerste berichten.
    Kwik, Kwek en Kwark

  10. #410
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    lol fred op veronica net.. schilt heeft niet meer verloren sinds aerts 2008.. ik weet badr hari doet niet mee maar zo snel een vechter vergeten

  11. #411
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    en nu is het leo z'n beurt... 'saki kwam vorig jaar tot de laatste 8 en verloor toen van aerts' volgens mij was het gewoon een reservematch en kwam saki helemaal niet bij de laatste 8

  12. #412
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    het commentaar lijkt steeds slechter te worden, vooral als je t vergelijkt met het commentaar tijdens de stream....

    dit begint echt op te vallen

  13. #413
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    nou ik ben normaal zeer te spreken over de duo leo en fred maar vandaag zijn ze vooralsnog ronduit matig, hoe ze bv. na 3rondes verbaasd aan het doen waren over saki vs ghita begrijp ik niet.. het was gelijk opgaand dus niet gek dat het een draw was

  14. #414
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    ja zeg doen ze het alweer en nu niet fred maar leo, godverdomme Aerts was helemaal niet de laatste vechter die van schilt won voor die halve finale van vandaag

  15. #415
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Allereerst gefelicteerd overeem.

    Maar mijn respect gaat uit naar aerts, wat een ongelooflijke knokker, op zijn 40 jarige leeftijd weer in de finale. Respect.

    Ten tweede ook zwaar respect voor spong die het super deed tegen overeem, als hij naar zijn hoek had geluisterd had hij gewonnen denk ik, je moet met overeem geen slug fest aangaan. Als spong straks aan zijn gewicht gewend is (want je zag dat hij nog moeite had met het gewicht en vrij snel moe was) dan wordt het een gevaar voor iedereen, ik zie hem de K1 nog wel een keer winnen.

    Ik miste bonjasky en hari trouwens wel in de finale.

  16. #416
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Breda area
    Posts
    3.900
    vCash
    126000

    Default

    Tsjonge jonge (da's raar om op te schrijven?) wat een gelul....
    Natuurlijk doet Saki en GG goede zaken als hij gewoon vecht en Ali fris erdoorheen helpt! Als de finale tegen een buitenlander was geweest, had iedereen dit schitterend gevonden. Maar nu is het tegen de morele winnaar en superheld: Peter Aerts. Die eigenlijk al een partij knokte die finalewaardig was, en hij zichtbaar helemaal leeg uit kwam als overwinnaar. Met alle respect: Texeira had met geen van deze gasten raad geweten. Hij had het Ali misschien iets moeilijker gemaakt, zeker nu de ref zo op het vastpakken tijdens het knieën keek, maar Ali had ook dit gewonnen en tegen een compleet lege Aerts gestaan. Al mijn respect gaat uit naar Peter. Wat had ik gehoopt dat hij er toch nog een lucky punch uit zou kunnen drukken, maar de held was moegestreden. En Ali deed waarvoor hij kwam. En dat is maar goed ook. We zijn en blijven 's werelds grootstse kickbox-natie. En daardoor is er geen ruimte voor jongens als Texeira en Ghita, die het zeker heel goed doen.
    Ik ben overigens blij dat dit galaatje nu eens Badr-loos was, nog zo'n incident had de sport om zeep geholpen. De zaal was nu al niet helemaal gevuld.
    Ik hoop dat Badr volgend jaar sterk terug komt en (weer een jaartje ouder en rijper) zich weet te gedragen in de ring.
    Inderdaad waren Roy en Leo niet in topvorm, maar Leo reken ik het niet eens aan.

    @ Justi: reps voor jou, die zoals altijd netjes en zakelijk blijft tegen elke kwarkzak met botten die zijn gelijk probeert te behalen met zijn voeten op tafel en een biertje in zijn hand. Met zulke forumleden is eigenlijk niet te praten. Je geeft ze netjes en geduldig antwoord en ze betitelen dat als 'klinkklare onzin'. En daarmee diskwalificeren ze zichzelf voor de discussie.

    Nou, laat maar komen die orkaan....


    "Kill my demons, and you might kill my angels too"

  17. #417
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    nou ik ben normaal zeer te spreken over de duo leo en fred maar vandaag zijn ze vooralsnog ronduit matig, hoe ze bv. na 3rondes verbaasd aan het doen waren over saki vs ghita begrijp ik niet.. het was gelijk opgaand dus niet gek dat het een draw was
    Ik was ook redelijk verbaasd over die extra ronde, vond toch dat Saki een stuk meer deed.

  18. #418
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    OVEREEM WERELDKAMPIOEN
    Nadat zeven concurrenten afhaakten bleef Alistair Overeem als enige op de been.

    TOKIO - Alistair Overeem is de nieuwe wereldkampioen in de K-1. Voor het eerst in zijn carrière won de vechter de titel. Overeem greep de zege in Tokio in de finale tegen Peter Aerts na iets meer dan een minuut.

    Alistair Overeem


    Het is voor het eerst dat een MMA (Mixed Martial Arts)-wereldkampioen de titel in de K-1 verovert.
    In de finale in het Ariake Colosseum was de 30-jarige The Reem veel te sterk voor de uitgebluste en tien jaar oudere Peter Aerts. Die had in de halve finale tegen Sem Schilt een zware partij achter de rug.
    Overeem versloeg op weg naar de eindstrijd de Surinamer Tyrone Spong en Gokhan Saki.

    ----------

    Overeem: Historie geschreven
    Alistair Overeem

    Alistair Overeem was dolgelukkig nadat hij wereldkampioen in de K-1 is geworden. Het was voor het eerst dat een Mixed Martial Arts- wereldkampioen de titel pakte. "Ik heb geschiedenis geschreven," jubelde Overeem na afloop.



    "Ik ben trots op deze prestatie. Hier heb ik heel mijn leven lang voor geknokt," vervolgde Overeem die zijn overwinning opdroeg aan een oud-trainer die onlangs zelfmoord heeft gepleegd.
    Overeem gaat zijn zege toch niet vieren. "Ik heb geen zin in een groot feest, maar ik ga wel een drankje drinken." Op oudjaarsdag komt de kersverse wereldkampioen K-1 in Japan weer in actie.

    ----------

    Aerts: Overeem terechte winnaar
    Peter Aerts

    Peter Aerts toonde zich een goed verliezer na de verloren K-1-finale tegen Alistair Overeem. "Overeem is de terechte winnaar", concludeerde hij na afloop nuchter.



    Overeem was in de eindstrijd na een minuutje klaar met Aerts. Volgens de verliezer komt dat, omdat hij "helemaal leeg was" na de halve finale tegen Sem Schilt.

    Bron : Telesport Telegraaf
    Be a Warrior, not a Worrier

  19. #419
    Join Date
    May 2010
    Location
    Noord-Brabant
    Posts
    1.302
    vCash
    126000

    Default

    Echt super van Peter!!
    Mooie opmerking van Peter na het gevecht: ik had eigenlijk geen schein van kans.
    Maar toch vet dat hij weer alles gaf wat hij had.

    En Saki met 1 hand gevochten.
    Zaten mooie partijen bij!

    T.
    When I roundhouse kick you even Google won't find you

  20. #420
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Straight View Post
    Wat een gedraai weer zeg. Je probeert je er heel leuk uit te lullen hoor door tot een soort consensus te komen. Daar trap ik niet in
    Vergelijk het bericht dat je net hebt geschreven met je eerste berichten.
    Ik zou zeggen, lees je eigen bericht nog even terug. Kijk naar wat je mij verwijt ('niet op alle punten in gaan') en vergelijk dit met bovenstaande post. Pot verwijt de ketel zou ik menen

    Wat betreft 'eruit lullen'; volgens mij zijn we in discussie en geef ik je mijn argumenten. Als je mij kunt overtuigen dan ben ik niet te beroerd om je iets mee te geven, zie hierboven waarin ik aangeef dat je best een paar punten maakt ('degelijke vechter' en 'niet alles uit een eerste partij kunnen opmaken'). Het is voor mij echter niet voldoende om mijn standpunt te wijzigen. Dat mag je vervelend vinden, maar dat is niet anders.

  21. #421
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    lol fred op veronica net.. schilt heeft niet meer verloren sinds aerts 2008.. ik weet badr hari doet niet mee maar zo snel een vechter vergeten
    Hij bedoelde in de K-1 denk ik. Lijkt me sterk dat ze dat gevecht vergeten zijn. Kgeef je wel gelijk dat die draw inderdaad terecht was en ik begon al aan mezelf te twijfelen of ik dan ook een ander gevecht gezien had.

    Mooi toernooi. Spong vs Overeem en Aerts vs Schilt vond ik de uitschieters. Ook heb ik erg genoten van Saki. Hij gooit van alle deelnemers echt de mooiste combinaties eruit.

  22. #422
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    544
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mister T. View Post
    Echt super van Peter!!
    Mooie opmerking van Peter na het gevecht: ik had eigenlijk geen schein van kans.
    Maar toch vet dat hij weer alles gaf wat hij had.

    En Saki met 1 hand gevochten.
    Zaten mooie partijen bij!

    T.
    Met Saki en Peter praat je wel meteen over twee echte pure kickboxers,niet over bulldozers als Schilt Overeem en helemaal die Mo niet wat had die naar nou te zoeken??
    Het is net wat Simon Rutz al zie : de beste kickboxers lopen niet rond bij de K1 op spong aerts saki en ghita na gister....
    Ben geen Badr fan als mens maar hoop wel dat Hari de echte kickboxer gauw weer terug keert in de ring en dan is het bye bye iedereen die geen echte kickboxer is...................
    Ik ben beslist geen Badr nut hugger ,in tegendeel, maar sinds gister mis ik die gozer echt!!!!
    En dat Peter Aerts gister de morele winnaar was begrijpen ze zelfs bij GG, 3 ronden lang Schilt domineren op je veertigste is een fenomenale prestatie maar zelfs Mr K1 Peter Aerts kan vadertje tijd niet verslaan helaas.................

  23. #423
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Uitgeest
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Hij bedoelde in de K-1 denk ik. Lijkt me sterk dat ze dat gevecht vergeten zijn. Kgeef je wel gelijk dat die draw inderdaad terecht was en ik begon al aan mezelf te twijfelen of ik dan ook een ander gevecht gezien had.

    Mooi toernooi. Spong vs Overeem en Aerts vs Schilt vond ik de uitschieters. Ook heb ik erg genoten van Saki. Hij gooit van alle deelnemers echt de mooiste combinaties eruit.
    En Ghita v.s Saki dan? Wat een partij zeg

  24. #424
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Ja was ook leuk maar Ghita straalde echt helemaal niks uit. Hij pakte z'n puntjes wel en de draw was terecht naar mijn mening maar ik weet niet... hij deed de hele tijd hetzelfde. Kan het niet echt goed uitleggen maar Ghita bracht eigenlijk weinig dat me kon boeien. Saki vocht natuurlijk wel geweldig maar als partij opzichzelf vond ik de andere twee die ik noemde meer hebben.

  25. #425
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    Ken je paltalk nog ?
    late reactie. ja man vet. meeluisteren met gasten die het aan t kijken waren. wat een tijden

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •