MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 18 of 18 FirstFirst ... 81415161718
Results 426 to 437 of 437
  1. #426
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    130
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by PigDog View Post
    @ Justi: reps voor jou, die zoals altijd netjes en zakelijk blijft tegen elke kwarkzak met botten die zijn gelijk probeert te behalen met zijn voeten op tafel en een biertje in zijn hand. Met zulke forumleden is eigenlijk niet te praten. Je geeft ze netjes en geduldig antwoord en ze betitelen dat als 'klinkklare onzin'. En daarmee diskwalificeren ze zichzelf voor de discussie.

    Nou, laat maar komen die orkaan....
    Ben je soms met de verkeerde been uit bed gestapt? Wat is er zo erg aan om tegen iemand te zeggen dat hij klinkklare onzin aan het verkondigen is? Of gaat het nu om een moderator waar je een wit voetje bij wilt halen. De enige orkaan die ik zie, zijn jouw tranen.

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Ik zou zeggen, lees je eigen bericht nog even terug. Kijk naar wat je mij verwijt ('niet op alle punten in gaan') en vergelijk dit met bovenstaande post. Pot verwijt de ketel zou ik menen

    Wat betreft 'eruit lullen'; volgens mij zijn we in discussie en geef ik je mijn argumenten. Als je mij kunt overtuigen dan ben ik niet te beroerd om je iets mee te geven, zie hierboven waarin ik aangeef dat je best een paar punten maakt ('degelijke vechter' en 'niet alles uit een eerste partij kunnen opmaken'). Het is voor mij echter niet voldoende om mijn standpunt te wijzigen. Dat mag je vervelend vinden, maar dat is niet anders.
    Touche betreft het niet op alle punten ingaan.
    Een dreigende vechter is ook in die zin niet automatisch dominant. Texeira is een afwachtende vechter.
    Als Alistair dit deed tegen een type vechter als Drago had ik je gelijk gegeven.

    Je standpunt wijzigen is niet mijn doel en als dit als vervelend vind ...
    Alistair heeft de betere papieren. Texeira kon op zijn minst tegenstand bieden.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Kwik, Kwek en Kwark

  2. #427
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    he pik ik had het ff ge ttt'd omhet met wheelie over the old days te hebben; dat we nog naar paltalk luisterden

  3. #428
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    114
    vCash
    126000

    Exclamation Saki zou winnen van overeem Als....

    Als je goed de partij bekijkt tussen saki vs overeem, dan zie je dat saki gebleseert en al, meer punten maakte dan overeem, als saki niks met zijn rechterhand had, zou ik bijna durven te zweren dat hij van overeem zou winnen.

    Hij zou dan veel beter combineren en nog harder stoten, overeem zou dan in mijn ogen geen kans maken, maargoed tis allemaal leuk om zo te denken, maar het is anders gegaan..helaas

  4. #429
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default


  5. #430
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    saki zou alleen gewonnen hebben als plots hari de ring instapte...

    overeem was gewoon tactisch heel sterk en wachtte de eerste ronde af net als bij spong

  6. #431
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    613
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ironmike. View Post
    Als je goed de partij bekijkt tussen saki vs overeem, dan zie je dat saki gebleseert en al, meer punten maakte dan overeem, als saki niks met zijn rechterhand had, zou ik bijna durven te zweren dat hij van overeem zou winnen.

    Hij zou dan veel beter combineren en nog harder stoten, overeem zou dan in mijn ogen geen kans maken, maargoed tis allemaal leuk om zo te denken, maar het is anders gegaan..helaas
    Dit blijft maar spoken in me hoofd sinds ik uit die zaal ben. had toevallig deze net bij me thread geplaatst maar hier is ie ook toepassellijk


  7. #432
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    stelletje analisten hierzo godskolere

  8. #433
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    544
    vCash
    126000

    Default

    Analisten och.......... feit blijft dat Saki een meer pure kickboxer is dan Overeem en qua snelheid kan Saki met zn verfijnde combo's Ali er uit halen denk ik zo.........
    Nu was het een deal maar een frisse Gokhan en een frisse Alistair in de finale zou een perfecte pot geven.
    Kracht tegen snelheid is toch een mooie affiche...............

  9. #434
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Breda area
    Posts
    3.900
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Straight View Post
    Ben je soms met de verkeerde been uit bed gestapt? Wat is er zo erg aan om tegen iemand te zeggen dat hij klinkklare onzin aan het verkondigen is? Of gaat het nu om een moderator waar je een wit voetje bij wilt halen. De enige orkaan die ik zie, zijn jouw tranen.
    Nee, vriend, ik ben zelfs goedgemutst. Maar "de moderator" zoals jij hem noemt, is zo aardig om je keer op keer serieus van repliek te dienen, over een onderwerp wat nergens over gaat. Ik had allang afgehaakt. Als je dan dingen schrijft zoals "klinkklare onzin", of " omheen te draaien" of "eruit te lullen" dan geeft dat aan dat jij Justi niet kent. En als je iemand niet kent kun je maar beter "meneer" zeggen, dat heb je toch geleerd toen je klein was?
    De enige orkaan die jij ziet is die natte wind die ik laat terwijl ik je in je bek schijt....
    Last edited by PigDog; 26-12-2010 at 16:44.


    "Kill my demons, and you might kill my angels too"

  10. #435
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by PigDog View Post
    De enige orkaan die jij ziet is die natte wind die ik laat terwijl ik je in je bek schijt....
    Haha, briljant !!

  11. #436
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Uit amsterdam komen veel berichten op mixfight alsof GG een spelletje zou hebben gespeelt.
    Laten we dit eens onder de loep nemen
    Aerts vecht een monster partij met Schilt en moet de winst van deze partij bekopen met bloed plassen, 4 hechtingen boven zijn oog en twee in zijn oor. Hij zegt zelf dat hij na de partij van Schilt helemaal op was (bloed plassen duid op interne bloedingen). Sterker nog ik kon uit de kleedkamer horen hoe Thom en het team van Aerts alles deed om Aerts toch weer te motiveren om de ring in te gaanvoor de finale partij. Zelfs K-1 officials kwamen de kleedkamer in bij Aerts en die zeiden letterlijk, we willen Schilt niet meer in de finale, je moet vechten. Of daar een financiele vergoeding tegenoverstond heb ik niet gehoord, maar het zou goed kunnen (wat in mijn ogen zelfs terecht zou zijn).
    Als we herninneren hoe Peter Aerts het gala in Amsterdam "redde" door het gevecht tegen Hoost aan te nemen (Bob Sapp rende weg half uur voor de partij) terwijl hij nog een gehaktbal aan het eten was, is mannelijk. Maar leten we niet vergeten dat hij daarvoor meer dan rijkenlijk beloond werdt bovenop zijn normale gage. Natuurlijk was dit een Simon Rutz evenement en was Peter natuurlijk de held.

    Nu komt het Gokhan Saki verhaal, Saki heeft ook een zware partij tegen Ghita en heeft zeker blessures. Ook zijn team probeert hem te motiveren. Blijkbaar deed GG een betere job, want Saki kwam om te winnen. Hij gooide goede combinaties eruit en wist bijna twee keer met een achterwaartse trap Alistair naar het canvas te trappen. Als die trap raak was geweest had Saki in de finale gesttaan, weliswaar met een arm en hand die hij kon gebruiken maar hij had er gestaan. Als we dan Aerts in de finale zien, kwam daar niks meer uit, zeker geen schande na het zien van de oorlog van drie ronde die hij had met Schilt. Aerts die zelf vertelde na het gevecht dat hij erdoorheen zat en bloed piste na de partij met Schilt), zoals hij dat zelf al aangaf, maar ja Schilt laten vechten (de verliezer word eerst gevraagd als de winnaar niet kan vechten na een toernooi partij) zou resulteren in plaats 1,2,3 voor GG.
    Dus Saki had zeker een goede kans gehad tegen Aerts al was het met een hand, hij was fit kon beide benen gebruiken en zijn linkse is duivels.
    Ook kwam er veel meer tegenstand van Gokhan Saki in zijn partij tegen Alistair dan Aerts in de finale tegen Alistair.
    Als we het dan toch hebben over "spelletjes" en dat soort zaken zou je eerder geneigd zijn een opmerking te maken over waarom Aerts in zo'n toestand nog de finale partij aangaat?
    Props juist aan Gokhan die echt alles eruit perste en nog bijna een ko scoorde tegen notabene een GG team member, een blinde kon zien dat hij kwam om het af te maken en daardoor won hij zeker vele harten als echte warrior.
    En natuurlijk maakte Saki kan op een extra 50.000 voor tweede prijs mocht hij winnen van Alistair en een gegarandeerde derde prijs niet te vergeten dat hij vocht voor zijn vriend die aan een slopende ziekte was overleden.
    Misschien moeten beide kemphanen alle lof krijgen als echte gladiators die van geen opgave weten en zouden wij onze 'samenzwerings theorien" voor ons moeten houden. We doen daar de vechters en promotors zeker geen plezier mee.
    Het is juist door Peter Aerts en ook Gokhan Saki dat dit toernooi veel kleur heeft gekregen, dus complimenten zijn meer op zijn plaats.

  12. #437
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Breda area
    Posts
    3.900
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    saki zou alleen gewonnen hebben als plots hari de ring instapte...

    overeem was gewoon tactisch heel sterk en wachtte de eerste ronde af net als bij spong
    Het rotte van deze quote is dat ik het Hari nog zie doen ook......


    "Kill my demons, and you might kill my angels too"

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •