MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 16 of 18 FirstFirst ... 612131415161718 LastLast
Results 376 to 400 of 437
  1. #376
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by bananenplukster View Post
    Jammer jammer hjammer aerts was al kapot maar toch een vies spelletje van GG om ytoch saki te laten vechten tegen overeem!!!!!!!!!!!!!
    Natuurlijk is het voor Golden Glory slimmer om Alistair tegen een geblesseerde Saki te laten vechten dan tegen een redelijk frisse Texeira. Toch denk ik dat het per saldo niet veel had uitgemaakt. Daarnaast is het zo dat Saki hiermee een gedeelde derde plaats heeft en dus meer gage opstrijkt (toch?). Als hij geblesseerd de ring in kan dan moet hij dat vooral doen, dat staat hem vrij, ook al was hij bij voorbaat (in deze staat) relatief kansloos.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #377
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  3. #378
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    MEGA MEGA MEGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel respect voor aerts. Voor mij is hij echt de kickboks held aller tijden. shit zeg!

  4. #379
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    2.251
    vCash
    126000

    Default

    x2

  5. #380
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.172
    vCash
    48500

    Default

    x3
    "I'm going to make you pay for what you've done."
    “Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal.”

  6. #381
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.303
    vCash
    126000

    Default

    Respect voor Aerts zeg, jammer van die finale.
    Ik vind persoonlijk dat de K-1 er voor moet zorgen dat deze situatie zich niet weer voordoet.
    Kijk, ik snap Saki en GG wel dat ze hem geblesseerd tegen Ali laten vechten maar eerlijk is het niet, als iemand met een gebroken hand en gebroken elleboog de ring in stapt klopt er toch iets niet?
    Dan had Texeira daar gewoon moeten staan.

    Verder top partijen hoor.
    Het enige wat ik nu nog wel even wil, is een reactie van Jamila die het over een Schilt had die gemotiveerder dan ooit was? :')
    En ene Great Gambler die alleen maar bleef zeiken dat Saki Ghita op zou eten en kampioen zou worden.

    Waar zijn jullie nu?

  7. #382
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Idd. heel veel respect voor Aerts, maar ook voor Overeem. Gefeliciteerd !

  8. #383
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tykill View Post
    MEGA MEGA MEGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel respect voor aerts. Voor mij is hij echt de kickboks held aller tijden. shit zeg!
    x2

  9. #384
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    92
    vCash
    126000

    Default

    Aerts lag al helemaal in de prak na die partij tegen Schilt. Ik hoorde dat hij helemaal opgelapt moest worden. Wat een vechter, maar het was 1 partij te veel... Overeem de kampioen, Aerts de held!!!

  10. #385
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    1.388
    vCash
    126000

    Default

    Jammer van het einde... Alistair heeft het wel makkelijk gehad.

  11. #386
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeel Respect voor AERTS!!!!
    wat een vechtershart!
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  12. #387
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    544
    vCash
    126000

    Default

    GG= Geniepig Genootschap bah

  13. #388
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Quote Originally Posted by ashi76 View Post
    Wat een kutfinale zeg.

    Alistair wint zo wel heel goedkoop.

    Die partij tegen Saki heeft hij gehad en van Aerts was niet veel meer over na zijn partij tegen Sem.
    Zonde.
    Precies mijn gedachten.

    Saki en Aerts waren beide compleet naar de klote toen ze tegen Alistair moesten. En Alistair vond ik niet bepaald indrukwekkend tegen Spong. Zo zie je maar, in zo'n tournooi is het 50% vorm en 50% geluk.

    Nevertheless, Alistair gefeliciteerd maar Aerts is voor mij de kampioen in spirit. Ook Saki was erg indrukwekkend. Volgend jaar hopelijk ook Badr en Hesdy in de final 8.

  14. #389
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    233
    vCash
    126000

    Default

    Wat heeft ghita gedaan tegen Saki een saaie vechter is dat. Ik ga de samurai showen pffffffff... ik heb geen show gezien. Alleen maar afwachten en middeltrap geven. En wordt 4 rondes lang door iemand van 1.82 cm lang achteruit gezet. En die extra ronde is gewoon bullshit. Saki heeft die partij binnen 3 ronde gewonnen. Maar die kut japenners snappen het ook niet helemaal. En als je me nog steeds niet begrijpt dan moet je nog een keer naar die partij kijken en die frikandel uit oor halen dan kunt je de commentaargever beter horen in deze partij. Die zeggen Saki heeft die partij gewonnen. Saki had zeker kans voor titel, want saki 100% was tegen overeem, had ali echt niet kunnen winnen van Saki. En als je ook niet eens ziet dan ben je blind en doof! Dan was Saki vs Aerts geweest en dan had het een betere finale geweest. Voor mij is Aerts de echte kampioen, dat is nou een vechter waar ik heel veel respect voor hebt, dat is pas een knokker en wacht niet af zoals jouw Ghita.

    Tyrone Spong heeft weer dom zitten vechten in de 2e ronde. Hij had meer voor safe moeten knokken en dan bedoel ik gewoon simpel thaiboksen, hij stond alleen maar te boksen en dat moet je zeker niet doen vooral niet als je kin zwakker is dan je tegenstander. Hij is alleen maar gefocest op boksen. Hij had die partij kunnen winnen. IK gunde Spong meer dan Ali, hij vocht eindelijk een keer weer goed. Maar hij is ook net zo doof als jij, hij hoort niets en luisterd niet naar zijn hoek. En dat is belangrijk als je tegenover zo'n hulk staat. Het zijn de kleine dingetjes die de wedstrijd beslissen. Jammer, want hij heeft het wel inzich. Een goed voorbeeld is ook die partij van hesdy vs Schilt, Hesdy is nou ook zo'n type vechter die ook dom vecht. Hij had ook in the final kunnen staan, als hij meer lowkicks had gegeven. Zo kan ik wel doorgaan..... ik baal dat bokito heeft gewonnen....

  15. #390
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    544
    vCash
    126000

    Default

    Het zal wel zeiken van mijn kant uit zijn maar ik vond dit geen sterke finale
    De partijen waren niet om over naar huis te schrijven alleen Peter heeft fantastisch gepresteert maar de rest??
    Sorry maar ik vond het allemaal nogal matig als persoon nee maar als echte knokker mis ik Hari die is tenminste wel het aankijken waard net als een gezonde saki trouwens qua snelheid en combo's
    En dan de truc van GG........ is toch eigenlijk competitie vervalsing als Saki al zo geblesseerd was..................

  16. #391
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    In het post fight interview zegt Saki dat hij vanwege de blessure niet wilde vechten tegen Alistair maar dat iedereen hem pushte.

    Tja, vanuit het GG perspectief vind ik dit begrijpelijk. Je gaat immers niet de poten onder je eigen stoel vandaan zagen. Sem was net overtuigend verslagen door Aerts en je weer bij Aerst nooit hoeveel benzine hij nog in zijn tank heeft.

    Vanuit het toeschouwer perspectief vind ik het erg jammer. Had me verheugd op een leuke finale. Nu kregen we een klote halve finale en eigenlijk geen finale.

  17. #392
    Join Date
    Jan 2008
    Posts
    77
    vCash
    126000

    Default

    Mijn conclusie is dat aerts is de echte winnaar is voor mij. Overeem is vanwege competitie vervalsing winnaar.

  18. #393
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    onzin dat competitie vervalsing.
    Home mtk-gym.nl


  19. #394
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  20. #395
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    544
    vCash
    126000

    Default

    Pardon?? onzin comp. vervalsing??
    Als iemand geblesseerd is moet deze vervangen worden,in voetbaltermen : GG heeft een strafschop versierd en wordt daardoor op zeker Wereldkampioen! Geblesserd ?? dan komt de reseve in actie volgens de regels!!!!
    Maar natuurlijk is dit weer professioneel gedrag!!
    Als die Overeem zo uber alles is dan heb je als GG toch geen trucs nodig om tegen een veteraan op leeftijd (met alle respect) als peter eigenlijk is ?? Met andere woorden:
    Dan kun je toch iedereen met gemak verslaan??
    Dit komt bij mij als neutrale toeschouwer over als competitie vervalsing en niets anders!!!!!!!!!!!
    Golden Glory weer op zn best!!
    Ik ben beslist geen fan van Badr Hari maar het wordt tijd dat Hari de bezem door GG haalt,met hunt professionele rot geintjes.
    Oh sorry comp vervalsing= professioneel gedrag ja ja als ze het uitkomt,ik krijg er een vieze smaak van in mn mond,wat nou sport?? it is all about the money honey.......
    Echt triest!!

  21. #396
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Volgens mij is het erg simpel; Alistair heeft gevochten en het toernooi terecht gewonnen! Ja, Saki was geblesseerd, maar dat gebeurt in een toernooi en daarom is een toernooi ook veel zwaarder dan een losse partij. Feit dat Saki toch vocht ondanks zijn blessure is mijns inziens niet meer dan logisch! Het levert hem een hogere gage op en laten we eerlijk wezen; het gemak waarmee Alistair de vorige keer Texeira wist te verslaan geeft me geen reden om aan te nemen dat Texeira het hem nu wel moeilijk zou maken. Dus competitievervalsing?! Ik dacht het niet. We hebben een terechte winnaar en dat is Alistair Overeem.

    Bij deze van harte gefeliciteerd met een unieke prestatie; zowel MMA wereldkampioen als K-1 wereldkampioen!! Daar mogen we trots op zijn. Zelfde geldt voor Aerts die - na de kampioen van afgelopen jaar te hebben verslagen - het wist te schoppen tot in de finale.

  22. #397
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    92
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Volgens mij is het erg simpel; Alistair heeft gevochten en het toernooi terecht gewonnen! Ja, Saki was geblesseerd, maar dat gebeurt in een toernooi en daarom is een toernooi ook veel zwaarder dan een losse partij. Feit dat Saki toch vocht ondanks zijn blessure is mijns inziens niet meer dan logisch! Het levert hem een hogere gage op en laten we eerlijk wezen; het gemak waarmee Alistair de vorige keer Texeira wist te verslaan geeft me geen reden om aan te nemen dat Texeira het hem nu wel moeilijk zou maken. Dus competitievervalsing?! Ik dacht het niet. We hebben een terechte winnaar en dat is Alistair Overeem.

    Bij deze van harte gefeliciteerd met een unieke prestatie; zowel MMA wereldkampioen als K-1 wereldkampioen!! Daar mogen we trots op zijn. Zelfde geldt voor Aerts die - na de kampioen van afgelopen jaar te hebben verslagen - het wist te schoppen tot in de finale.
    +1

  23. #398
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Volgens mij is het erg simpel; Alistair heeft gevochten en het toernooi terecht gewonnen! Ja, Saki was geblesseerd, maar dat gebeurt in een toernooi en daarom is een toernooi ook veel zwaarder dan een losse partij. Feit dat Saki toch vocht ondanks zijn blessure is mijns inziens niet meer dan logisch! Het levert hem een hogere gage op en laten we eerlijk wezen; het gemak waarmee Alistair de vorige keer Texeira wist te verslaan geeft me geen reden om aan te nemen dat Texeira het hem nu wel moeilijk zou maken. Dus competitievervalsing?! Ik dacht het niet. We hebben een terechte winnaar en dat is Alistair Overeem.

    Bij deze van harte gefeliciteerd met een unieke prestatie; zowel MMA wereldkampioen als K-1 wereldkampioen!! Daar mogen we trots op zijn. Zelfde geldt voor Aerts die - na de kampioen van afgelopen jaar te hebben verslagen - het wist te schoppen tot in de finale.
    +2

    heb liever gokhan met 1 hand dan texteira met 2
    Home mtk-gym.nl


  24. #399
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    974
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Volgens mij is het erg simpel; Alistair heeft gevochten en het toernooi terecht gewonnen! Ja, Saki was geblesseerd, maar dat gebeurt in een toernooi en daarom is een toernooi ook veel zwaarder dan een losse partij. Feit dat Saki toch vocht ondanks zijn blessure is mijns inziens niet meer dan logisch! Het levert hem een hogere gage op en laten we eerlijk wezen; het gemak waarmee Alistair de vorige keer Texeira wist te verslaan geeft me geen reden om aan te nemen dat Texeira het hem nu wel moeilijk zou maken. Dus competitievervalsing?! Ik dacht het niet. We hebben een terechte winnaar en dat is Alistair Overeem.

    Bij deze van harte gefeliciteerd met een unieke prestatie; zowel MMA wereldkampioen als K-1 wereldkampioen!! Daar mogen we trots op zijn. Zelfde geldt voor Aerts die - na de kampioen van afgelopen jaar te hebben verslagen - het wist te schoppen tot in de finale.
    Top post.

  25. #400
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    130
    vCash
    126000

    Default

    Het gemak waarmee Alistair de vorige keer Texeira wist te verslaan geeft me geen reden om aan te nemen dat Texeira het hem nu wel moeilijk zou maken?

    Wat is dat nou weer voor een onzin.
    Iedereen zou slapen na die knie van Alistair en tot die tijd deed Texeira het redelijk goed.
    Zo zijn er ook andere voorbeelden te noemen. Buakaw versloeg Sato met gemak de eerste keer. De tweede keer was al een stuk lastiger en de derde keer verloor Buakaw. En zo zijn er nog meer voorbeelden te noemen.
    Kwik, Kwek en Kwark

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •