MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 16 of 16
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default Server problemen

    Het is bijzonder druk deze ochtend, sterker nog, dat is het de hele week al. Hierdoor ondervinden we problemen met de server. Op korte termijn gaan we over op een nieuwe server en dan zijn deze problemen naar verwachting verholpen. Excuses voor het ongemak!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    ik kan al 2 uur er niet op. gelukkig nu weer wel.
    Home mtk-gym.nl


  3. #3
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Amsterdam
    Posts
    1.453
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    ik kan al 2 uur er niet op. gelukkig nu weer wel.
    X2
    can i kick it?....Yes you can!!

    Rob Kaman highlights

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Erg vervelend allemaal, maar het enige dat we er aan kunnen doen is overstappen naar een nieuwe server. Contract daarvoor is getekend en ik verwacht komende week over te gaan, er zijn nog een paar kleine issues die moeten worden opgelost.

  5. #5
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Kon er idd. ook een hele tijd niet op, maar goed nieuws w.b. de nieuwe server!

  6. #6
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.304
    vCash
    126000

    Default

    Goed nieuws de vorige keer was het ook het geval, moest uitwijken naar de buren : o
    Spong WINT van Overeem!!!(speciaal voor petrosyan88).

  7. #7
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.301
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by bananenplukster View Post
    Goed nieuws de vorige keer was het ook het geval, moest uitwijken naar de buren : o
    Daar was het vast mega druk?

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.202
    vCash
    126052

    Default

    zijn jullie niet in connectie gebracht met wikileaks ?? ;-)

  9. #9
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Erg vervelend allemaal, maar het enige dat we er aan kunnen doen is overstappen naar een nieuwe server. Contract daarvoor is getekend en ik verwacht komende week over te gaan, er zijn nog een paar kleine issues die moeten worden opgelost.
    Al eens aan gedacht om bepaalde gedeeltes alleen voor members te maken? Denk aan een apart forum waar links naar event video's in worden gepost. Ik denk namelijk dat we teveel mensen over de vloer krijgen die alleen maar op zoek zijn naar de video's, en het hele forum verder gestolen kunnen worden.

  10. #10
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    goed nieuws!

    Be a Warrior, not a Worrier

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by Harrie Nak View Post
    Al eens aan gedacht om bepaalde gedeeltes alleen voor members te maken? Denk aan een apart forum waar links naar event video's in worden gepost. Ik denk namelijk dat we teveel mensen over de vloer krijgen die alleen maar op zoek zijn naar de video's, en het hele forum verder gestolen kunnen worden.
    Geen gek idee

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  12. #12
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.304
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Daar was het vast mega druk?
    Ha ha Maar herinner me dat dit ook het geval was bij een ander toernooi van dit jaar of vorig jaar toen zouden jullie ook naar een andere server gaan(het liep ook uren vast). Stel het altijd zeer op prijs om hierop te kijken tijdens een gevecht dus ik hoop dat het in de toekomst verholpen wordt
    Spong WINT van Overeem!!!(speciaal voor petrosyan88).

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by bananenplukster View Post
    Ha ha Maar herinner me dat dit ook het geval was bij een ander toernooi van dit jaar of vorig jaar toen zouden jullie ook naar een andere server gaan(het liep ook uren vast). Stel het altijd zeer op prijs om hierop te kijken tijdens een gevecht dus ik hoop dat het in de toekomst verholpen wordt
    Je hebt gelijk en vorig jaar zijn we ook naar een andere server gegaan. Dat heeft een tijdje geholpen, maar na verloop van tijd bleek dat ook dit niet voldoende was. Nu hebben we dus een nieuwe partij ingeschakeld die voor ons de hosting gaat regelen. Dit is een aardige investering voor ons, maar het betekent hopelijk wel dat we in de toekomst van dit soort problemen verlost zijn. Het pakket dat we nu afnemen is makkelijk aan te passen. Of het in de praktijk ook allemaal soepel gaat lopen zullen we vanzelf merken. Ik hoop dat we komende week definitief over kunnen, maar dit is afhankelijk van een aantal factoren. Zodra het zover is zullen we het laten weten, bedankt voor jullie begrip in ieder geval!

  14. #14
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    Zoiets stelde ik ook voor in de k1 gp discussietopic. Op momenten dat het druk wordt, dat de members dan voorrang krijgen op het forum. Omdat veel gasten hier dan alleen komen voor de gratis stream links. Maar jouw idee lijkt me beter
    Quote Originally Posted by Harrie Nak View Post
    Al eens aan gedacht om bepaalde gedeeltes alleen voor members te maken? Denk aan een apart forum waar links naar event video's in worden gepost. Ik denk namelijk dat we teveel mensen over de vloer krijgen die alleen maar op zoek zijn naar de video's, en het hele forum verder gestolen kunnen worden.
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  15. #15
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by Harrie Nak View Post
    Al eens aan gedacht om bepaalde gedeeltes alleen voor members te maken? Denk aan een apart forum waar links naar event video's in worden gepost. Ik denk namelijk dat we teveel mensen over de vloer krijgen die alleen maar op zoek zijn naar de video's, en het hele forum verder gestolen kunnen worden.
    wel een leuk idee, maar dan zul je zien dat ze allemaal een account aanmaken, waardoor de drukte toch nog blijft bestaan..
    Be a Warrior, not a Worrier

  16. #16
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    exclusieve forum gedeelte dat alleen toegankelijk is voor mensen met minimaal 500 posts bijv. dan kunnen sommige zieligerds wel effe snel 500x wat posten maar die worden dan waarschijnlijk als spammers gezien en gebant
    of exclusief voor leden die minimaal 6 maanden lid zijn bijv
    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    wel een leuk idee, maar dan zul je zien dat ze allemaal een account aanmaken, waardoor de drukte toch nog blijft bestaan..
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •