MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 5 12345 LastLast
Results 1 to 25 of 119
  1. #1
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.304
    vCash
    126000

    Default Spelletje van GG ? *Spoiler*

    Waarom lieten ze gokhan saki toh tegen overeem vechten terwijl ze wisten dat ze rechter hand helemaal naar de klote was, tegen overeem zag je hem alles doen met zijn linker hand. waarom gunde ze het texeira/ghita(omdat hij niet ko is gegaan) niet om als reservevechter het tegen overeem op te treden.

    Ik heb het gevoel dat ze tegen saki zeiden probeer het toch maar en als het niet lukt komt overeem er toch iongeschonden uit en is hij fris voor de finale mee eens of niet?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Spong WINT van Overeem!!!(speciaal voor petrosyan88).

  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Dat is dan toch slim van GG

    Als Saki niet had gevochten dan had hij ook die 3e plaats niet gehad en je zag dat hij gfewoon wilde winnen.

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  3. #3
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Mixfight.nl
    Posts
    7.236
    vCash
    113919

    Default

    Mooie sig.. bananeplukker

  4. #4
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.304
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    Dat is dan toch slim van GG
    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    Dat is dan toch slim van GG
    Maar toch een vies spelletje bah slecht voor de sport als je niet kan vechten moet je het niet doen als een andere organisatie dat had gedaan zat het hier volmet reacties maar nu het GG is is het een slim spelletje. Ik gun het overeem wel maar niet zo@!!!!!!! totaal geen tegenstand in het 2e gevecht je zag dat de rechterhand van saki al naar de klote was vioor het gevecht as het aan de k1 lag(als ze het wisten) zou er een reservevechter opdraven bah ik walg hier echt van.

    Slim maar onrespectvol tegenover de andere vechters!!!!! Zo wil je geen kampioen worden
    Gefeliciteerd overeem!!!!!(toch met een smetje)
    Spong WINT van Overeem!!!(speciaal voor petrosyan88).

  5. #5
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.304
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Hendy View Post
    Mooie sig.. bananeplukker
    Ik laat hem in ieder geval staan!!! Hij heeft het overeem aardig lastig gemaakt en het was zeker geen walkover zoals velen wel dachten!!!

    Spong en aerts zijn voor mij de winnaar van dit toernooi!!!
    Spong WINT van Overeem!!!(speciaal voor petrosyan88).

  6. #6
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Al hebben ze dat bewust gedaan vind ik het nog niet erg.

    GG heeft 3 vechters daar staan. Als het mijn Gym was geweest had ik het zelfde gedaan.
    Home mtk-gym.nl


  7. #7
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    875
    vCash
    126000

    Default

    ten eerste gefeliciteerd overeem, het was verdiend.
    tegen spong had hij het moeilijk, daarvoor alleen maar respect voor spong.
    tegen saki heb ik gemengde gevoelens, hoewel saki goed vocht tegen ghita, zag je dat hij geblesseerd was tegen overeem, het mooie was dat hij toch even tegenstand bood, maar overeem makkelijk liet winnen.
    als gg team is het een slimme zet, maar hierdoor heb je geen eerlijke strijd.

    misschien voor volgend jaar om daar rekening mee te houden en er wat op verzinnen.
    laten we het overeem gunnen en niet nagatief doen.
    volgend jaar nieuwe kansen met meer concurrentie, een betere saki en spong, hesdy, schilt die op wraak zint en natuurlijk badr hari, die ik toch heb gemist.
    zelfs texeira was explosief, die wordt alsmaar beter.

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Saki was absoluut niet van plan om het Alistair cadeau te doen maar hij leek mij ook geblesseerd.
    Hoe dan ook goede (team) prestatie van Alistair en team Golden Glory

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  9. #9
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    2.251
    vCash
    126000

    Default

    x2 zoiezo een goed team prestatie.

  10. #10
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.821
    vCash
    126000

    Default

    Saki heeft deze partij gevochten / opgedragen voor Khalid Lazaar. Ook al had hij 2 gebroken handen dan nog had hij het voortgezet. In mijn ogen bewijst dat van doorzettingsvermogen en respect voor Khalid. En die turning kick dan?? Wtf dat ga je niet zomaar doen als het fake geweest zou zijn volgens sommige hier! Dat had ook een k.o kunnen veroorzaken. Saki heeft er gewoon hard voor gevochten!!! Dat er nu gezegd word dat het een ‘spelletje’ zou zijn van GG is dus klinkklare onzin!!! Saki had JUIST deze partij graag willen winnen voor Khalid.
    grtjs Jamila

  11. #11
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.303
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jamila View Post
    Saki heeft deze partij gevochten / opgedragen voor Khalid Lazaar. Ook al had hij 2 gebroken handen dan nog had hij het voortgezet. In mijn ogen bewijst dat van doorzettingsvermogen en respect voor Khalid. En die turning kick dan?? Wtf dat ga je niet zomaar doen als het fake geweest zou zijn volgens sommige hier! Dat had ook een k.o kunnen veroorzaken. Saki heeft er gewoon hard voor gevochten!!! Dat er nu gezegd word dat het een ‘spelletje’ zou zijn van GG is dus klinkklare onzin!!! Saki had JUIST deze partij graag willen winnen voor Khalid.
    grtjs Jamila
    En als je reëel blijft dan weet je dat dat nooit lukt met een gebroken handen elleboog.
    Tevens kun je je carrière daar voorgoed mee verneuken, kijk maar naar Le Banner.
    Maar schijnbaar maakt GG dat niks uit.

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    jeee ik ben t een keer met Jamlia eens

  13. #13
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Saki is een baas, echt waar!

    Echt dikke respect voor Saki.

    Ook voor Spong.

    En alistair gefeliciteerd!
    Home mtk-gym.nl


  14. #14
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.304
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    Al hebben ze dat bewust gedaan vind ik het nog niet erg.

    GG heeft 3 vechters daar staan. Als het mijn Gym was geweest had ik het zelfde gedaan.
    Dat het een slimme zet was is duidelijk ten eerste overeen komt er ongeschonden uit alhoewel saki toch wat probeerde, ten 2e saki krijgt meer gage. Het lijkt de formule 1 wel( felipe massa die alonso voor moest laten om meer punten binnen te halen).

    Ik zou ook best hetzelfde hebben gedaan maar hier zitten de fans/k1 niet op te wachten een partij waar 1 van de vechters 1 hand niet kan gebruiken ook onrespectvol tegenover de andere vechters(aerts en ghita die nog als reserve kon)
    Spong WINT van Overeem!!!(speciaal voor petrosyan88).

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Wat mij betreft juist complimenten voor GG dat ze alle vechters hun eigen gevecht hebben laten vechten en teambelangen even opzij gezet hebben. Als die draaiende trap van Saki voor een KO had gezorgd, dan had GG een vechter met een gebroken hand en elleboog in de finale gehad. Goeie kans dat de winst dan naar Peter was gegaan en GG met lege handen stond.
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  16. #16
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.304
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jamila View Post
    Saki heeft deze partij gevochten / opgedragen voor Khalid Lazaar. Ook al had hij 2 gebroken handen dan nog had hij het voortgezet. In mijn ogen bewijst dat van doorzettingsvermogen en respect voor Khalid. En die turning kick dan?? Wtf dat ga je niet zomaar doen als het fake geweest zou zijn volgens sommige hier! Dat had ook een k.o kunnen veroorzaken. Saki heeft er gewoon hard voor gevochten!!! Dat er nu gezegd word dat het een ‘spelletje’ zou zijn van GG is dus klinkklare onzin!!!

    Dat saki vechtlust heeft getoond heb je gelijk in maar met alle respect hier wachten de fans/k1 niet op, iemand die met 1 hand vecht. Bij gg ging het blijkbaar om het geld( ongeschonden overeem en gage saki) in plaats van de gezonheid van een vechter in dit geval saki.

    Al met al overeem gefeliciteerd het is je gegund nu een rematch tegen badr!!!!
    Saki had JUIST deze partij graag willen winnen voor Khalid.
    grtjs Jamila
    Spong WINT van Overeem!!!(speciaal voor petrosyan88).

  17. #17
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by bananenplukster View Post
    Dat het een slimme zet was is duidelijk ten eerste overeen komt er ongeschonden uit alhoewel saki toch wat probeerde, ten 2e saki krijgt meer gage. Het lijkt de formule 1 wel( felipe massa die alonso voor moest laten om meer punten binnen te halen).

    Ik zou ook best hetzelfde hebben gedaan maar hier zitten de fans/k1 niet op te wachten een partij waar 1 van de vechters 1 hand niet kan gebruiken ook onrespectvol tegenover de andere vechters(aerts en ghita die nog als reserve kon)
    Ik denk dat je een beetje onderschat hoe graag de deelnemers aan het k1 toernooi en eigenlijk vechters in het algemeen willen doorgaan en niet opgeven. Aerts was duidelijk haast niet meer in staat tot vechten en in een zelfde staat als Saki, beiden wilde zij echter niet opgeven.

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    The Netherlands
    Posts
    3.254
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jamila View Post
    Saki heeft deze partij gevochten / opgedragen voor Khalid Lazaar. Ook al had hij 2 gebroken handen dan nog had hij het voortgezet. In mijn ogen bewijst dat van doorzettingsvermogen en respect voor Khalid. En die turning kick dan?? Wtf dat ga je niet zomaar doen als het fake geweest zou zijn volgens sommige hier! Dat had ook een k.o kunnen veroorzaken. Saki heeft er gewoon hard voor gevochten!!! Dat er nu gezegd word dat het een ‘spelletje’ zou zijn van GG is dus klinkklare onzin!!! Saki had JUIST deze partij graag willen winnen voor Khalid.
    grtjs Jamila
    X2 .... Saki ken ik al iets langer, al had ie al zn botten gebroken, maar kon ie nog lopen, dan had ie nog geknokt !!!

    En dat GG geen verliezer zou kennen in deze partij stond ook al vast, maar zeggen dat je niet 100% fit uit de eerste match bent gekomen (wie is dat wel overgens) en dan maar de kans aan een ander (GG of niet) geven is echt BULLSHIT!!!

    Alistair GEFELICITEERD !!!
    Ush,
    Marco.

  19. #19
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.304
    vCash
    126000

    Default

    Morele winnaars in mijn ogen spong, aerts en saki(omdat hij het toch probeerde maar eigenlijk nooit had mogen gebeuren)

    Iedereen dacht dat het een walkover zou worden tegen spong, spong heeft laten zien dat hij echt tot de zwaargewichten behoort.

    Ik kijk uit naar overeem vs badr hari 3!!!
    Spong WINT van Overeem!!!(speciaal voor petrosyan88).

  20. #20
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.304
    vCash
    126000

    Default

    Jamila zie post fight intterview van saki hij werd door gg gepushed om te vechten!!!!!!!dus ga niet zeiken over vechtershart bla bla maar dit waren duidelijk stal orders zoals in de formule 1 wel begrijpelijl maar niet voor het publiek.

    Bas boon geef mensen waar voor hun geld overeem vs ghita zou veel beter zijn geweest voor de fans en niet iemand met een gebroken arm
    Duidelijk dat het om de centen gaat in plaats van de gezondheid van de vechter bah dit is voor mij toch een smet op de finale!!!!!!


    Aerts the true warrior en ook spong!!!!
    Spong WINT van Overeem!!!(speciaal voor petrosyan88).

  21. #21
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Peter Aerts kwam ongeschonden in de finale wil je zeggen, had hij ook zijn finaleplaats maar af moeten staan aan een fittere vechter ?

    Alle respect voor Peter Aerts want hij vocht geweldig maar was niet in staat een finale tegen Overeem te vechten.

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  22. #22
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.304
    vCash
    126000

    Default

    Vind je het gek overeem die er helemaal ongeschonden uitkomt door team orders. Had aerts een gebroken arm? Saki wou niet door maar moest dat is het verschil als overeem tegen ghita zou gaan en hem wat tegenstand bood had aerts misschien wel een kans!!!!!!! Dit kan je gwn niet goed praten team orders bahhh alles voor het geld en de fans zijn de verliezers
    Spong WINT van Overeem!!!(speciaal voor petrosyan88).

  23. #23
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    N-H
    Posts
    467
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ronald View Post
    Wat mij betreft juist complimenten voor GG dat ze alle vechters hun eigen gevecht hebben laten vechten en teambelangen even opzij gezet hebben. Als die draaiende trap van Saki voor een KO had gezorgd, dan had GG een vechter met een gebroken hand en elleboog in de finale gehad. Goeie kans dat de winst dan naar Peter was gegaan en GG met lege handen stond.
    x2!

  24. #24
    Join Date
    May 2010
    Posts
    56
    vCash
    126000

    Default

    Wat een onzin, die jongens moeten gewoon door knokken zolang ze het kunnen.
    Remy bonjasky ging vorig jaar toch ook gewoon door, zoals hij zei: "Zolang je kan
    lopen ga je door!".

  25. #25
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Nederland/Россия
    Posts
    519
    vCash
    127221

    Default

    Quote Originally Posted by bananenplukster View Post
    en de fans zijn de verliezers
    Jij bent de enige die er zich druk over maakt, heb meer het idee dat je het Ali niet gunt.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •