MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 76 to 100 of 119
  1. #76
    Join Date
    May 2009
    Posts
    66
    vCash
    126000

    Default

    Sorry dat ik nu een beetje racistisch zal zijn, maar na een paar verscheidene reacties te hebben gelezen, kan ik maar 1 ding zeggen: "Hollanders(reacties op dit topic) hebben echt geen vechtershart" Alleen voor diegenen... Jullie zullen ook nooit begrijpen waarom zoveel mensen, waaronder Marokkanen en Turken respect hebben voor peter Aerts!!! Hij is net als ons, al heeft ie bijwijze geen recherarm meer, hij zal doorvechten.

    Wat komen jullie pussy's zeggen dat het doorgestoken kaart is van GG??? Heeft Saki zelf niets te zeggen dan, mag hij niet beslissen om te vechten? Of had GG goodwill moeten tonen en de wereld laten zien dat ze eerlijk zijn??? WTF, waar hebben we het over??????

    Gatverdamme man, ik wordt echt misselijk van sommige reacties, altijd naar onzin zoeken... Er doen zich al genoeg conspiracy theorieën de ronde in de wereld, maar nu ook al in het kickboxen!? KOM OP zeg!!!
    Last edited by Arabianboy; 11-12-2010 at 22:20.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Ik denk dat bananenplukster doelt op het feit dat Saki in het post-fight interview zelf aangeeft dat hij niet wilde vechten, maar moest.

  3. #78
    Join Date
    May 2009
    Posts
    66
    vCash
    126000

    Default

    @Harrie Nak

    Aha, als Bananenplukster wat duidelijker was geweest, dan geeft dit in mijn ogen inderdaad een andere draai aan het verhaal... Ik heb het post-interview van Saki niet gezien, ga maar eens snel kijken dan...

  4. #79
    Join Date
    May 2009
    Posts
    66
    vCash
    126000

    Default

    Bij nader inzien neem ik al mijn woorden terug, GG zijn vieze mensen!



    Jullie lieten hem gewoon doorvechten, ONDANKS dat jullie wisten dat hij zijn elleboog had gebroken. Onverantwoord en dat kan niet anders dan een strategische zet zijn! En wat iemand al eerder zijn in de eerste topic: zie Lebanner... Het is nooit meer goed gekomen mijn zijn elleboog!

    GG jullie zijn een vieze onverantwoord zooitje, ban me maar moderators... Dat zit er vast wel in, zo vies zijn jullie wel...
    Last edited by Arabianboy; 11-12-2010 at 22:34.

  5. #80
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by Arabianboy View Post
    Sorry dat ik nu een beetje racistisch zal zijn, maar na een paar verscheidene reacties te hebben gelezen, kan ik maar 1 ding zeggen: "Hollanders(reacties op dit topic) hebben echt geen vechtershart" Alleen voor diegenen... Jullie zullen ook nooit begrijpen waarom zoveel mensen, waaronder Marokkanen en Turken respect hebben voor peter Aerts!!! Hij is net als ons, al heeft ie bijwijze geen recherarm meer, hij zal doorvechten.
    Wat bedoel je nou?, ksnap er niks van :P

  6. #81
    Join Date
    May 2009
    Posts
    66
    vCash
    126000

    Default

    @Facade

    Never mind, dat was een ondoordachte emotie, totaal niet rationeel... Zie het maar als vervallen...

  7. #82
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    hij weet hier zelf nog niet eens of die echt zijn elleboog heeft gebroken dus waar concludeer je uit dat die uberhaupt gebroken is? z'n hand was gebroken maar hetzelfde voor petrosyan dit jaar en vorig jaar en hij wint alsnog die toernooi dus begrijpelijk dat ze bij GG zeggen dat die door moet gaan en zoals hij al aangaf ze pushte hem en dat is niet dwingen want als saki echt niet kon en wou had die niet gevochten en ik snap best dat ze bij GG denken liever saki tegenover overeem dan teixeira vooral na de verlies van schilt, want in het ergste geval was het dan ook nog eens aerts vs teixeira, helemaal een ramp voor GG natuurlijk
    Last edited by Petrosyan188; 11-12-2010 at 22:46.

  8. #83
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by Arabianboy View Post
    Bij nader inzien neem ik al mijn woorden terug, GG zijn vieze mensen!

    GG jullie zijn een vieze onverantwoord zooitje, ban me maar moderators... Dat zit er vast wel in, zo vies zijn jullie wel...
    Je kan natuurlijk je onvrede ook op een iets andere manier uiten dan dit...
    Be a Warrior, not a Worrier

  9. #84
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by mimoen View Post
    Ik snap niet waarom iedereen bananenplukster aanvalt. Er zit zeer zeker een kern van waarheid in hetgeen zij zegt. Want immers heeft saki zelf aangegeven dat hij niet eens wilde vechten. Dit mag gewoon gezegd worden. Dit is nog altijd een forum waar je je mening mag uiten.
    Quote Originally Posted by Arabianboy View Post
    Sorry dat ik nu een beetje racistisch zal zijn, maar na een paar verscheidene reacties te hebben gelezen, kan ik maar 1 ding zeggen: "Hollanders(reacties op dit topic) hebben echt geen vechtershart" Alleen voor diegenen... Jullie zullen ook nooit begrijpen waarom zoveel mensen, waaronder Marokkanen en Turken respect hebben voor peter Aerts!!! Hij is net als ons, al heeft ie bijwijze geen recherarm meer, hij zal doorvechten.

    Wat komen jullie pussy's zeggen dat het doorgestoken kaart is van GG??? Heeft Saki zelf niets te zeggen dan, mag hij niet beslissen om te vechten? Of had GG goodwill moeten tonen en de wereld laten zien dat ze eerlijk zijn??? WTF, waar hebben we het over??????

    Gatverdamme man, ik wordt echt misselijk van sommige reacties, altijd naar onzin zoeken... Er doen zich al genoeg conspiracy theorieën de ronde in de wereld, maar nu ook al in het kickboxen!? KOM OP zeg!!!
    Is kickbox.nl offline ?
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  10. #85
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    precies! van een spelletje van GG was niks terug te zien. Saki probeerde uit alle man en macht Overeem KO te slaan, in de herhaling zag je Ali ook een paar flinke poeiers ontvangen van Saki
    Quote Originally Posted by Jamila View Post
    Saki heeft deze partij gevochten / opgedragen voor Khalid Lazaar. Ook al had hij 2 gebroken handen dan nog had hij het voortgezet. In mijn ogen bewijst dat van doorzettingsvermogen en respect voor Khalid. En die turning kick dan?? Wtf dat ga je niet zomaar doen als het fake geweest zou zijn volgens sommige hier! Dat had ook een k.o kunnen veroorzaken. Saki heeft er gewoon hard voor gevochten!!! Dat er nu gezegd word dat het een ‘spelletje’ zou zijn van GG is dus klinkklare onzin!!! Saki had JUIST deze partij graag willen winnen voor Khalid.
    grtjs Jamila
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  11. #86
    Join Date
    May 2009
    Posts
    66
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Naj85 View Post
    precies! van een spelletje van GG was niks terug te zien. Saki probeerde uit alle man en macht Overeem KO te slaan, in de herhaling zag je Ali ook een paar flinke poeiers ontvangen van Saki
    Niemand verwijt Saki wat, die heeft gewoon zijn best gedaan. Aan Saki zag je ook niets, die wilde gewoon winnen... De meesten hadden het over GG en de beslissing om Saki door te laten vechten met zijn injurieS(ja zijn rechter elleboog en hand).

  12. #87
    Join Date
    May 2009
    Posts
    66
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    Je kan natuurlijk je onvrede ook op een iets andere manier uiten dan dit...
    Ja, dat kan. Maar dit verpest gewoon alles in mijn ogen. Ik vond het een leuke toernooi, ondanks dat Badr niet meedeed en dan zie je dit achteraf.. Daar zit je natuurlijk niet op te wachten...

  13. #88
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Arabianboy View Post
    "Hollanders(reacties op dit topic) hebben echt geen vechtershart" Alleen voor diegenen... Jullie zullen ook nooit begrijpen waarom zoveel mensen, waaronder Marokkanen en Turken respect hebben voor peter Aerts!!! Hij is net als ons,


    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  14. #89
    Join Date
    May 2009
    Posts
    66
    vCash
    126000

    Default

    @Marchant



    Ps: broeders 4-life.

  15. #90
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Almere
    Posts
    908
    vCash
    126000

    Default

    Wat een bullshit zeg. Overeem heeft gewoon gewonnen, had de grootste mazzel dat Badr er niet was, Saki geblesserd raakte en Peter helemaal verrot was in de finale. Feliciteerd Overeem!

  16. #91
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    436
    vCash
    126000

    Default

    Wat is dat interview ontzettend slecht zeg. Wat een domme vragen stelt dat miepie :S
    I am I am,

    A real religious mannn

  17. #92
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk dat we GG niks kunnen kwalijk nemen....strategisch was het sterk.....dit kun je verwachten met 3 vechters die voor dezelfde organisatie uitkomen en samen in de finale zitten....als je dat zou elimineren (meerdere vechters uit 1 team|), heb je dit ook niet maar die vechters tja... daar kan de K1 simpelweg niet omheen...

    ik denk dat ieder ander team dit ook gedaan zou hebben....money talks and bullshit runs the marathon...heel simpel

  18. #93
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    168
    vCash
    126889

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    hij weet hier zelf nog niet eens of die echt zijn elleboog heeft gebroken dus waar concludeer je uit dat die uberhaupt gebroken is? z'n hand was gebroken maar hetzelfde voor petrosyan dit jaar en vorig jaar en hij wint alsnog die toernooi dus begrijpelijk dat ze bij GG zeggen dat die door moet gaan en zoals hij al aangaf ze pushte hem en dat is niet dwingen want als saki echt niet kon en wou had die niet gevochten en ik snap best dat ze bij GG denken liever saki tegenover overeem dan teixeira vooral na de verlies van schilt, want in het ergste geval was het dan ook nog eens aerts vs teixeira, helemaal een ramp voor GG natuurlijk

    Petrosyan, iedereen in de zaal kon zien dat zijn elleboog gebroken was, dus het lijkt me sterk dat ze het bij gg niet wisten. het zag er echt nasty uit.

  19. #94
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    hij heeft z'n elleboog als die al gebroken is in de match tegen overeem gebroken want tegen ghita vocht die in 4 ronde gewoon met beide armen..

  20. #95
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    net op Veronica zei Saki dat hij wel door wou vechten, met 1 arm en zijn benen
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  21. #96
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    @arabianboy
    Racisme zijn Nederlanders wel gewend hoor
    Beter dan 'alle nederlandse vrouwen zijn hoeren of nederlanders zijn flikkers".

    Sorry was dat ook een beetje racistisch?

  22. #97
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Weet je, ik heb respect voor vechters die in reserve posities zijn en graag een kans willen hebben in de toernooi maar zij hebben hun plek niet VERDIENT zoals de finalisten. Als een vechter wilt doorgaan in de volgende ronde, ook al kan hij haast niet lopen, is het zijn recht want hij heeft uiteindelijk zjin plek verdient door genoeg partijen te winnen. Reserve tegenstanders hebben gewoon dikke pech vind ik.

  23. #98
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Weet je, ik heb respect voor vechters die in reserve posities zijn en graag een kans willen hebben in de toernooi maar zij hebben hun plek niet VERDIENT zoals de finalisten. Als een vechter wilt doorgaan in de volgende ronde, ook al kan hij haast niet lopen, is het zijn recht want hij heeft uiteindelijk zjin plek verdient door genoeg partijen te winnen. Reserve tegenstanders hebben gewoon dikke pech vind ik.
    x2

  24. #99
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    Rotterdam
    Posts
    91
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    Is kickbox.nl offline ?


    Word je hier zelf niet moe van altijd afgeven op kickbox.nl zie dat wel vaker hier afgeven op een site maar wel precies weten wat er daar gebeurt blijf dan gewoon lekker op deze site zitten.
    Werken of bewerkt worden.
    Bij twijfel k.o slaan.

  25. #100
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Uitgeest
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Red face

    Bij wie stond Cor eigenlijk in de hoek? En ik zag dat hij bij de opkomst toch bij iedere vechter (gaki / overeem) meeliep. Sprintje teruggenomen?

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •