MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 51 to 71 of 71
  1. #51
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    13
    vCash
    126000

    Default

    Ongelofelijk hoe mensen hier reageren. Wat moeten we met dit soort topics in Mf.nl?

    Vol verbazing zit ik de openingspost te lezen van topicstarter die vertelt wat hem voorgekauwd is door zn meerdere en de media afgelopen 10 jaar.

    11 sept, talliban, vrijheid van de burgers garanderen. Een aantal termen die ik hier tegenkom van mensen die blijkbaar naast het vechtsport gebeuren werkelijk niets weten van de wereldgeschiedenis en wat er nu daadwerkelijk in de wereld plaatsvindt . Lees eens een paar boeken en gooi de televisie uit, slimmeriken.


    Ik lees hier al heel lang dagelijks met veel plezier de topics door. Zelden reageer ik, maar nu moest het even.
    Dit soort topics hoort hier toch niet thuis , kom op man..
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    er zit wel een wereld van verschil tussen het mooi vinden van foto's en het eens zijn met een oorlog.....
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  3. #53
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by amsterdamn View Post
    Ongelofelijk hoe mensen hier reageren. Wat moeten we met dit soort topics in Mf.nl?

    Vol verbazing zit ik de openingspost te lezen van topicstarter die vertelt wat hem voorgekauwd is door zn meerdere en de media afgelopen 10 jaar.

    11 sept, talliban, vrijheid van de burgers garanderen. Een aantal termen die ik hier tegenkom van mensen die blijkbaar naast het vechtsport gebeuren werkelijk niets weten van de wereldgeschiedenis en wat er nu daadwerkelijk in de wereld plaatsvindt . Lees eens een paar boeken en gooi de televisie uit, slimmeriken.


    Ik lees hier al heel lang dagelijks met veel plezier de topics door. Zelden reageer ik, maar nu moest het even.
    Dit soort topics hoort hier toch niet thuis , kom op man..
    Als je hier al zo lang leest - en met veel plezier - dan zal jou ook niet zijn ontgaan dat een van onze beste reporters bijna een half jaar is uitgezonden naar Afghanistan. De meeste mensen hier leven erg met hem mee en zijn benieuwd naar zijn ervaringen daar. Deze topic is alles behalve politiek bedoeld (Harmen kennende), maar puur om de mensen die geïnteresseerd zijn te informeren over zijn missie. Daarbij ontkom je er naar mijn mening niet aan om iets meer te vertellen over de achtergrond. Daarvoor krijgt hij van mij reps want het is toch mooi om te zien dat hij ons ook in Afghanistan niet is vergeten. Bovendien zijn het ronduit prachtige foto's die hij heeft geschoten! Harmen hoort bij Mixfight en heeeeeel veel mensen zijn erg geïnteresseerd in zijn belevenissen, dus ik ben blij dat hij deze fraaie fotoreportage heeft gepost.

    Nee, dan jouw reactie, daar verbaas ik me over - net als een post ergens hiervoor, ik geloof van bananenplukster!

  4. #54
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.304
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    Geef jij dan eens een voorbeeld van een niet smerige oorlog!!??

    I
    zijn ook de zelfde wapens die de veiligheid van de burgers proberen te garanderen, je kunt moeilijk een oorlog ingaan met een klappertjes pistool.
    En het "leuke" aan de foto's is dat er een impressie wordt gegeven hoe het er daar nu uitzien, sommige hebben daar interesse in .
    jij kijkt schijnbaar toch ook naar nova/netwerk??
    Waarom doet nederland eigenlijk mee? war on terror? welke terror die door de amerikanen is bedacht om irak/afghanistan aan te vallen. Je kan er gewoon niet om heen dat nederland bespeeld wordt door amerika, nederland is het schoothondje van amerika de amerikanen/navo hebben de touwtjes in handen. Ze zijn daar 9 jaar bezig met zwaar geschut(afghanistan) en ze kunnen enkele taliban mannetjes met simpele wapens als oude kalashnikovs niet aan? hahah dat is komisch.

    Veiligheid van de burgers? wie wil de bugers dan aanvallen? opnieuw duitsland? Die hele war on terror slaat nergens op dat houden ze in stand om de mensen angst aan te jagen en zo de wapenindustrie blijven stimuleren zie de jsf die nederland aan wil schaffen voor 6,2 miljard hoezo bezuinigen? Hoezo crisis?

    De amerikanen en schoothondjes die doen het niet om de wereld veilig te maken maar het is om eigen gewin: olie in irak en grondstoffen in afghanistan(pijpleiding die er door heen moet lopen ook). Hoeveel onschuldige burgers zijn er omgekomen in de oorlog in afghanistan en irak? en kom niet zeggen het is evenveel als andere oorlogen niks aan te doen het is collateral dammage. Bekijk alleen die video van wikileaks waar onschuldige burgers/journalisten worden beschoten om niks, en kijk alleen naar de vrachtwagen met brandstof die door duitsers beschoten werd waar honderden onschuldige mensen bij omkwamen.

    Ik zal die video's van je opzoeken waar 2 amerikaanse soldaten een boekje open doen van die vieze oorlog, van hoger hand krijgen ze ordes om zoveel mogelijk mensen dood te schieten zelfs kinderen, ze zeiden ook dat de soldaten onderling wedijveren wie de meeste mensen die dag dood heeft geschoten en dat doen ze allemaal voor veiligheid? Die 2 soldaten weigerden om die reden terug te keren en kregen een celstraf voor het weigeren.

    De nederlanders waren daar voor veiligheid? zie die commotie van een paar maanden geleden waar nederlandse soldaten hoe onschuldige mensen op een onmenselijke manier werden gemarteld. Geschiedenis herhaalt zich(dutchbad sebrenica).

    Ik persoonlijk ben tegen oorlogen en vooral deze 2(irak en afghanistan) die uit het oog springen en daarom kan ik deze foto's niet waarderen met alle respect voor de fotograaf.

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Zullen we dan ook stoppen met foto,s van auto,s maken, daar worden ook onschuldige mensen mee gedood.
    appels met bananen(peren) vergelijken. Hoe je het ook wendt of keert nederland is een marionet van de vs het echte kwaad in de wereld!!!! Massavernietigingswapens in irak? O nee het was olie in irak.Osama bin laden in afghanistan? O nee het waren grondstoffen die 1000 miljard waard zijn in afghanistan en daarnaast een essentiële pijpleiding die door afghanistan moet lopen. Toen de taliban aan de macht was daalde de papaver teelt(opium/heroine) ze traden hard op tegen diegene die het teelde maar sind amerika afghanistan binnen in gevallen is het alleen maar gestegen
    en wie geeft amerika de schuld? Juist ja de taliban terwijl in het verleden is gebleken dat ze hard optraden tegen papaver telers en ook dat is een miljarden industrie.
    Spong WINT van Overeem!!!(speciaal voor petrosyan88).

  5. #55
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Ok mensen, voordat deze thread een onbedoelde politieke wending krijgt kap ik het maar even af; die kant gaan we niet op! Ik heb hiervoor uitgelegd waarom deze thread op het MMA gedeelte staat en daar kunnen jullie het mee doen. Je kunt het eens zijn met de oorlog of niet, maar daar gaat deze thread niet over. Wil je een discussie over de oorlog in Afghanistan dan staat het je vrij een thread te openen in Offtopic.

    S.v.p. dus ook niet meer over beginnen in deze thread; zulke posts worden verwijderd.

  6. #56
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Ontopic dan maar:

    Harmen ik hoop dat je een mooie tijd hebt gehad daar, en ik weet zeker dat je alle kleine en grote dingetjes in NL meer waardeer dan toen je vertrok.

  7. #57
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by amsterdamn View Post
    Vol verbazing zit ik de openingspost te lezen van topicstarter die vertelt wat hem voorgekauwd is door zn meerdere en de media afgelopen 10 jaar.
    Leestip voor jou: "Als een nacht met 1000 sterren". Geloof me, ben wel de laatste die tevreden is met de manier waarop naar buiten is gecommuniceerd, maar ben van menig dat Nederland zich vooralsnog goed heeft opgesteld en voldaan heeft aan de behoefte die gesteld is door de internationale gemeenschap (VS) om troepen te leveren. Het kan afgedaan worden als een druppel op een gloeiende plaat, maar de provincie Uruzgan is er zeker op vooruit gegaan na de projecten die Nederland heeft opgestart aldaar.


    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Als je hier al zo lang leest - en met veel plezier - dan zal jou ook niet zijn ontgaan dat een van onze beste reporters bijna een half jaar is uitgezonden naar Afghanistan. De meeste mensen hier leven erg met hem mee en zijn benieuwd naar zijn ervaringen daar. Deze topic is alles behalve politiek bedoeld (Harmen kennende), maar puur om de mensen die geïnteresseerd zijn te informeren over zijn missie. Daarbij ontkom je er naar mijn mening niet aan om iets meer te vertellen over de achtergrond. Daarvoor krijgt hij van mij reps want het is toch mooi om te zien dat hij ons ook in Afghanistan niet is vergeten. Bovendien zijn het ronduit prachtige foto's die hij heeft geschoten! Harmen hoort bij Mixfight en heeeeeel veel mensen zijn erg geïnteresseerd in zijn belevenissen, dus ik ben blij dat hij deze fraaie fotoreportage heeft gepost.

    Nee, dan jouw reactie, daar verbaas ik me over - net als een post ergens hiervoor, ik geloof van bananenplukster!
    Het was mijn bedoeling allerminst op een politieke discussie hier op te starten. Tijdens mijn afwezigheid kreeg ik veel mails met vragen hoe het daar was, maar het blijft voor de mensen die er niet zijn geweest moeilijk uit te leggen. Het topic is bedoelt om een algemene indruk te genereren van de eindfase van de missie.

  8. #58
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by TOON View Post
    echt hele mooie pics! fascinerend!
    ben ook erg benieuwd naar die docu 'fokking hell', komt vnv volgens mij.....lijkt me ook erg indrukwekkend....
    Die lijkt me ook erg mooi, enige tijd geleden had de KRO "Brandpunt" ook een mooie docu uitgezonden over een groep van het 17de Pansterinfanteriebat. die hun verhaal vertelden. Zal deze binnenkort eens uploaden.

  9. #59
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    TVGids.nl - Artikel Strijden en lijden in Uruzgan

    Kwam ik tegen op tvgids.nl en moest aan deze topic denken, Is vanavond op National Geographic en gaat over de Nederlandse troepen in Uruzgan en is gemaakt door ze zelf als ik het goed begrijp.
    Last edited by Facade; 12-12-2010 at 18:10.

  10. #60
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    TVGids.nl - Artikel Strijden en lijden in Uruzgan

    Kwam ik tegen op tvgids.nl en moest aan deze topic denken, Is vanavond op National Geographic en gaat over de Nederlandse troepen in Uruzgan en is gemaakt door ze zelf als ik het goed begrijp.
    ja das die documentaire....en volgens mij heet ie 'fokking hell' ofzo.....was gisteravond bij nieuwsuur een item over.....
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  11. #61
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    286
    vCash
    126000

    Default

    Wow mooi verslag heb je samengesteld. Leuk dat je nog het een en ander van toys for boys deelt! Probeer er eens nog een te maken van de avond voor vertrek en de aankomst in Nederland.

  12. #62
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by TOON View Post
    ja das die documentaire....en volgens mij heet ie 'fokking hell' ofzo.....was gisteravond bij nieuwsuur een item over.....
    Brandpunt van 10 oktober;

    http://www.youtube.com/watch?v=_v9HxOgEvFY

  13. #63
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by jordamn View Post
    Wow mooi verslag heb je samengesteld. Leuk dat je nog het een en ander van toys for boys deelt! Probeer er eens nog een te maken van de avond voor vertrek en de aankomst in Nederland.
    Idee voor de volgende keer Jordamn.

  14. #64
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Mixfight.nl
    Posts
    7.236
    vCash
    113919

    Default

    Welkom back gap! we hebben je gemist

  15. #65
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    Een hele mooi reportage!!!
    Welkom terug

  16. #66
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    315
    vCash
    126000

    Default

    QUA PATET ORBIS

    Goede foto´s!!!!
    Welkom terug...

  17. #67
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Sparta View Post
    QUA PATET ORBIS

    Goede foto´s!!!!
    Welkom terug...
    Thanks, het Marnsbord is uiteraard teruggehaald

  18. #68
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oldenzaal
    Posts
    1.839
    vCash
    126000

    Default

    Wow...wat een sprekende foto's kerel....mooi hoor! Wens je nog even succes en kom gezond en heel weer terug!

    osu

    chris

  19. #69
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Breda area
    Posts
    3.900
    vCash
    126000

    Default

    Jammer dat ik dit een beetje laat lees! En jammer dat er altijd van die Bananentypes zijn, die dit platform onjuist blijven gebruiken.
    Maar mooie pics. Ik heb er ook nog wel een paar, en een schitterende video-docu, maar die kan ik om veiligheids redenen nog niet openbaar maken.
    In ieder geval goed om je weer thuis te hebben, en een kleinigheidje: het is "IED's" (Improvised Explosive Devices) en geen AED's.


    "Kill my demons, and you might kill my angels too"

  20. #70
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by PigDog View Post
    Jammer dat ik dit een beetje laat lees! En jammer dat er altijd van die Bananentypes zijn, die dit platform onjuist blijven gebruiken.
    Maar mooie pics. Ik heb er ook nog wel een paar, en een schitterende video-docu, maar die kan ik om veiligheids redenen nog niet openbaar maken.
    In ieder geval goed om je weer thuis te hebben, en een kleinigheidje: het is "IED's" (Improvised Explosive Devices) en geen AED's.
    Shit, zag het nu pas Waarschijnlijk zat ik tijdens het maken van dit verslag met mijn hoofd alweer in Nederland, waar binnenkort mijn AED's weer gekeurd moeten worden

  21. #71
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    1.300
    vCash
    126000

    Default

    QPO! Mooie foto's Harmen, heb het topic gemist destijds goeie bump!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •