MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 29 of 29
  1. #26
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Durfal View Post
    Kan iemand mij vertellen welke UFC vechter het staande tegen idd onze Ali gaat redden??
    Ik vind persoonlijk dan alistair een mindere kickboxer dan bijv een Peter Badr of Remy maar.....
    Wie gaat onze nationale trots Alistair Overeem stoppen in de UFC in het staande werk??
    En sinds wanneer kan Ali nix meer op de grond??
    Kom maar op met die UFC jongens Ali verslaat ze allemaal en die sukkel van een Dana white met zn stoere praatjes voelt gewoon nattigheid.
    Die wil sowieso in de UFC een amerikaanse champ hebben vanwege de sponsors al vind White stiekem onze Ali wel heel interessant van wege zn K1 titel en zn strike force achtergrond wedden????
    Dana White met zn fuck this fuck that nee dat is een president die intelligent en volwassen overkomt moet Alistair soms wakker liggen van zo'n clown??? dacht het niet!!
    De enige die staand een kans maakt is Junior Dos Santos. Overeem is beter, maar JDS heeft zelf een stalen kin met veel power en kickbox skills(vooral boks) en vergeet niet dat MMA anders is met die kleine handschoenen en de gevaar van takedowns.

    En trouwens, in MMA mag Alistair zijn clinch knie weer gebruiken. Ik heb medelijden met degene die zoiets moet incasseren.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    544
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Een van de redenen waarom ik de UFC altijd zo een platte boeren uitstraling vind hebben. Ondanks de ring girls. De hoogste vertegenwoordiger van de organisatie komt over als een of andere redneck. (Jaja t'is een slimme zakenman blabla) Misschien is het ook gewoon een Amerikaans iets. Vind de Japanse shows toch meer stijl en flair hebben.
    De UFC heeft, vind ik, niet de classy uitstraling die je van de grootste organisatie in haar branche mag verwachten.
    Prachtig verwoord Blackadder 'k ben het 100% met je eens raar kereltje die Dana White kan moeilijk zn fatsoen houden en respect tonen........

  3. #28
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    [QUOTE=Durfal;985189]Kan iemand mij vertellen welke UFC vechter het staande tegen idd onze Ali gaat redden??
    /QUOTE]

    Junior Dos Santos, of Shogun als die ooit naar HW zou gaan

  4. #29
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Almere
    Posts
    908
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    De enige die staand een kans maakt is Junior Dos Santos. Overeem is beter, maar JDS heeft zelf een stalen kin met veel power en kickbox skills(vooral boks) en vergeet niet dat MMA anders is met die kleine handschoenen en de gevaar van takedowns.

    En trouwens, in MMA mag Alistair zijn clinch knie weer gebruiken. Ik heb medelijden met degene die zoiets moet incasseren.
    Als...als ...als.....Velasquez was ook al kansloos tegen Lesnar volgens veel kennner op dit forum. Zolang Ali het niet waarmaakt, blijft ie gewoon een van de vechters die in theorie de beste zou kunnen zijn!!!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •