Page 5 of 5 FirstFirst 12345
Results 101 to 112 of 112

Thread: Bedankt!!

Ik had de eer om er bij te mogen zijn en wil Alistair nog een keer via MF feliciteren.

Kippevel momenten in de achtbaan die de K1 finale is. Spong was zo goed dat ik het na die eerste ronde echt slecht had maar gelukkig zat die verdediging echt potdicht.

Nou maar die Dream titel erbij halen

Super gefeliciteerd Alistair
    Advertentie door Mixfight.nl

Wat een onzin. Kom je ooit op sherdog? want daar gebeurd precies hetzelfde en ik kan me niet voorstellen dat dat allemaal Nederlanders zijn....
    Het niveau op sherdog ligt niet bijster hoog. Zit liever op MMAjunkie.

Quote Originally Posted by steftheboxer View Post
    Wat ik probeer aan te geven is het feit dat Alistair Overeem de moeite neemt om hier een bedankje te posten en dat mensen daar alsnog negatief op reageren.
    Gelukkig is dat maar een enkeling, ik vind het ook te gek dat Alistair even de tijd neemt om hier te posten.

Ben nieuw hier, maar wat een mierenneukers heb je zeg. echt een top prestatie was de moeite waard om op te staan en mijn favorieten waren top (saki en a o). peter geen woorden voor.
    Gefeliciteerd alistair je bent een topper.

Alistair, ik heb een vraag:

Je hebt zoals je zegt 2 gevechten staan voor strike force in 2011. Daarvan zal er 1 zijn tegen Werdum. de andere zal waarschijnlijk tegen Big foot of eventueel Fedor worden. Hoewel het door dubieuze planning van het russische management in combinatie met de winstkansen tegen jou van andere prominente SF zwaargewichten, ook zomaar zou kunnen, dat mocht Fedor een rematch van Werdum winnen, jij helemaal buiten spel wordt gezet. Als Josh barnett namelijk tegen Big foot wordt gezet (omdat jij feitelijk gepland staat voor de winnaar Fedor - Werdum 2), Kunnen ze het makkelijk flikken om hiervan de winnaar tegen jou te zetten of, nog erger, tegen winnaar Werdum Fedor.
    Dan vecht je nog niet tegen wie jij dat wilt, en heb je bijna geen andere keuze dan naar de ufc te gaan. Daar kun je echter alleen aan de bak als je niet in een andere organisatie actief bent. en meer dan 3 gevechten per jaar krijg je daar niet. Dan ben je je dag in dag uit rot aan het trainen voor een partij eens in de 4 maanden. Jij lijkt juist iemand die liefst zo vaak mogelijk in de ring staat.
    Raak je daar niet ontzettend door gefrustreerd? Dat je door anderen haast als een gevangene wordt gedwongen om bepaalde keuzes te moeten maken? Hoe is jouw visie? Wanneer zit het bij jou 'tot hier'... en kunnen ze de boom in bij strike force? Kun je met de UFC onderhandelen over een minimum aantal gevechten per jaar? of ben je eerder in staat om die strikeforce belt in het midden van de ring te vernietigen, je middelvinger op te steken naar de ufc, en gewoon exclusief in Japan te gaan knokken bij K1 en Dream?

Wat ik probeer aan te geven is het feit dat Alistair Overeem de moeite neemt om hier een bedankje te posten en dat mensen daar alsnog negatief op reageren.
    Gelukkig is dat maar een enkeling, ik vind het ook te gek dat Alistair even de tijd neemt om hier te posten.

En gelukkig leven we in een DEMOCRATISCH land waar iedereen recht heeft op zijn eigen mening ! ! !
    USH!

Quote Originally Posted by El Bambino View Post

En gelukkig leven we in een DEMOCRATISCH land waar iedereen recht heeft op zijn eigen mening ! ! !
    USH!
    Als je me quote grote vriend, quote dan de hele zin en geen halve. Ik geef namelijk ook aan dat dit een forum is en dat mensen hier hun mening ventileren, wat dus ook de bedoeling is...

Van harte gefeliciteerd met deze verdiende titel! Buitengewone klasse!!!

Osu,

Harry

Quote Originally Posted by redjuh View Post
    Alistair, ik heb een vraag:

Je hebt zoals je zegt 2 gevechten staan voor strike force in 2011. Daarvan zal er 1 zijn tegen Werdum. de andere zal waarschijnlijk tegen Big foot of eventueel Fedor worden. Hoewel het door dubieuze planning van het russische management in combinatie met de winstkansen tegen jou van andere prominente SF zwaargewichten, ook zomaar zou kunnen, dat mocht Fedor een rematch van Werdum winnen, jij helemaal buiten spel wordt gezet. Als Josh barnett namelijk tegen Big foot wordt gezet (omdat jij feitelijk gepland staat voor de winnaar Fedor - Werdum 2), Kunnen ze het makkelijk flikken om hiervan de winnaar tegen jou te zetten of, nog erger, tegen winnaar Werdum Fedor.
    Dan vecht je nog niet tegen wie jij dat wilt, en heb je bijna geen andere keuze dan naar de ufc te gaan. Daar kun je echter alleen aan de bak als je niet in een andere organisatie actief bent. en meer dan 3 gevechten per jaar krijg je daar niet. Dan ben je je dag in dag uit rot aan het trainen voor een partij eens in de 4 maanden. Jij lijkt juist iemand die liefst zo vaak mogelijk in de ring staat.
    Raak je daar niet ontzettend door gefrustreerd? Dat je door anderen haast als een gevangene wordt gedwongen om bepaalde keuzes te moeten maken? Hoe is jouw visie? Wanneer zit het bij jou 'tot hier'... en kunnen ze de boom in bij strike force? Kun je met de UFC onderhandelen over een minimum aantal gevechten per jaar? of ben je eerder in staat om die strikeforce belt in het midden van de ring te vernietigen, je middelvinger op te steken naar de ufc, en gewoon exclusief in Japan te gaan knokken bij K1 en Dream?
    ttt

Gefeliciteerd Alistair en top dat je reageert. En jammer idd. hoe sommige mensen reageren, want daardoor hebben deze toppers vaak geen zin zelf iets te schrijven op een forum.

15-12-2010 16:13marcelt
    Gefeliciteerd Alistair en top dat je reageert. En jammer idd. hoe sommige mensen reageren, want daardoor hebben deze toppers vaak geen zin zelf iets te schrijven op een forum...

Klopt wat je zegt... ik heb idd de laatste tijd minder zin om te posten... Ik ben dat geneuzel wel een beetje zat... 30 topics vol blabla over het zelfde... tuurlijk is het forum waarin je je mening mag uiten, maar om nu hele samenzwerings theorieen er op los te laten gaat nergens over...

on topic. Alister van harte man!. ik vind je reactie zeer sterk en wie niet in de halve finale gaat staan en daarmee de kans op de finale + soieso 15.000 dolar laat weg kapen door een karateka uit brazilie terwijl jij net 4 ronden lang hebt lopen slopen om te komen waar je bent is een HALFIE!

Stel je vragen aan Alistair Overeem: Vragen aan Alistair Overeem !!!!!!

Tags for this Thread

Bookmarks