MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 5 12345 LastLast
Results 1 to 25 of 112

Thread: Bedankt!!

  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    44
    vCash
    126000

    Default Bedankt!!

    Via deze weg wil ik iedereen bedanken voor de felicitaties en support die ik heb gekregen na het winnen van de K-1 belt. Ik zie deze prestatie dan ook echt als een team prestatie en wil dus in bijzonder mijn team, mijn trainers, mijn trainingspartners, vrienden en familie bedanken. Zonder hun was deze unieke prestatie niet gelukt.

    Nu ik zo in mijn hotelkamer zit in Japan en terug denk aan het evenement kan in concluderen dat er meerdere winnaars waren deze avond:

    Tyrone Spong: Hoewel ik hem zeker niet had onderschat werd toch veel geroepen dat het voor mij een walkover zou zijn, ik denk dat hij in deze partij heeft laten zien dat hij met de top van de K-1 mee kan draaien, hij is nog jong en heeft een goede toekomst voor zich. Hij heeft de twijfelaars laten zien dat hij ook als zwaargewicht uit de voeten kan.

    Gokhan Saki: Zelf vond ik dat hij de partij tegen Ghita al na 3 ronde had moeten krijgen maar hij vocht een geweldige partij en heeft zijn sportieve wraak kunnen nemen voor Zimmerman & Kharitonov. Een 3e plek opgeven doe je niet zomaar dus respect voor Saki om toch tegen over mij te staan. Voor de mensen die roepen dat het een spelletje van GG zou zijn, zou ik willen zeggen; kijk naar Peter Aerts die gaat ook zijn finaleplaats niet zomaar afstaan en die zal vast ook blessures hebben gehad. Het blijft een toernooi en blessures is part of the game.

    Peter Aerts: Ja, wat moet ik daar van zeggen. Een legende die met zijn 40 jaar nog steeds mee doet voor de titel. Zijn overwinning op Schilt kan gezien worden als de wedstrijd van de avond en heb veel respect voor deze man. Naarmate je ouder wordt moet je nog harder werken om fit te blijven dus ik weet hoeveel hij er voor over heeft. Dus dat op zich verdiend al respect. Schilt had een off day maar die zal er volgende jaar weer bij zijn en zoals altijd één van de kanshebbers zijn.

    Ik zal in Japan blijven voor promotie en media dus tijd om te vieren heb ik niet echt gehad want de volgende uitdaging staat al op mij te wachten; ik zal meedoen aan de Dynamite show. Waarschijnlijk wordt dat een M.M.A. partij en zal gaan om de vacante Dream zwaargewicht titel, want ook die wil ik op de muur hebben hangen

    Nogmaals bedankt en hoop in de toekomst weer mooie gevechten voor jullie te laten zien.

    Osu

    Alistair
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Je bent een topper Ali!
    Hard work pays off.
    Fighting is poetry in motion

  3. #3
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    top post! gefeliciteerd met je titel, het is je gegund!
    succes op de dynamite show! een mooie win op Josh Barnett zou wel erg vet zijn
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  4. #4
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    80
    vCash
    126000

    Default

    Gefeliciteerd Alistair, een mooie post en vooral een heel mooi toernooi! Ben toch wel erg benieuwd wat Tyrone nou tegen je zei na de partij en wat jij daarop te zeggen had!

  5. #5
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Gefeliciteerd Champ,

    Mooi verwoord en geniet er van!!
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  6. #6
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.680
    vCash
    125750

    Default

    Gefeliciteerd!
    Na de Dream belt eventueel de UFC belt?

  7. #7
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Gefeliciteerd toch de favoriete rol waar je een beetje inzat waar gemaakt, erg knap!

    Dat zou het mooiste zijn Ubereem in UFC.

    Stel je voor Overeem vs Cain of Overeem vs JDS

  8. #8
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Gefeliciteerd Ali, leuke reactie naar de fans toe.
    Ik wil je nog een keer tegen Badr zien vechten. Weet niet of je nog doorgaat met de K1, misschien dat iemand op dit forum mij antwoord kan geven.
    Geniet van je feest.

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Gefeliciteerd Alistair en jammer dat ik er niet bij kon zijn, volgend jaar wil ik zeker mee
    Bedankt voor je reactie en ik hoop op een mooie tegenstander op Dynamite.
    Laat even weten wanneer je terug vliegt dan komen wij je weer ophalen.

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by Irishrover View Post
    Weet niet of je nog doorgaat met de K1, misschien dat iemand op dit forum mij antwoord kan geven.
    Wat dacht je van Alistair zelf

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  11. #11
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    Wat dacht je van Alistair zelf
    Haha, ja ok. Maar maybe dat hij het druk heeft met feesten enzo. Jij bent een goede vriend van hem. Haha, vertel....

  12. #12
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default

    PROFICIAT!!

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    nice, maarre hoe kom jij aan 11k v-cash?

  14. #14
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    92
    vCash
    126000

    Default

    leuk dat ie de moeite neemt wat te laten horen, respect

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Ik heb genoten gisteren van het toernooi. Echt hele dikke felicitaties. Geweldige prestatie!
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  16. #16
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Mooi verwoord Alistair. Nogmaals gefeliciteerd met de K-1 titel!

  17. #17
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Hopelijk vecht hij tegen Barnett want een ander gevecht makes no sense denk ik.

  18. #18
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    54
    vCash
    126000

    Default

    Van harte!

  19. #19
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    348
    vCash
    126000

    Default

    Van harte!
    Vond het een zeer geslaagd toernooi met een terechte winnaar.

  20. #20
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Gefeliciteerd man. Al een idee tegen wie op Dynamite?

  21. #21
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    875
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Irishrover View Post
    Gefeliciteerd Ali, leuke reactie naar de fans toe.
    Ik wil je nog een keer tegen Badr zien vechten. Weet niet of je nog doorgaat met de K1, misschien dat iemand op dit forum mij antwoord kan geven.
    Geniet van je feest.
    congrats ali

    volgens k1 gaat hij door met k1, hij wil dynamite mma partij voor de dream titel, daarna in april strikeforce en dan weer k1.

    Finally, to reassure everyone he made it known he would stay in K-1. “I love to fight MMA and I want to fight StrikeForce in April or May. Maybe even once more in summer. After that I will fight K-1. I want to do both, but looking back I have fought K-1 more, so maybe that will happen again.”

  22. #22
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by univers1l View Post
    congrats ali

    volgens k1 gaat hij door met k1, hij wil dynamite mma partij voor de dream titel, daarna in april strikeforce en dan weer k1.

    Finally, to reassure everyone he made it known he would stay in K-1. “I love to fight MMA and I want to fight StrikeForce in April or May. Maybe even once more in summer. After that I will fight K-1. I want to do both, but looking back I have fought K-1 more, so maybe that will happen again.”
    Bedankt voor je info.

  23. #23
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    on the fringe
    Posts
    376
    vCash
    126000

    Default

    gefeliciteerd ali...schatte je al hoog in voor de winst in het tournooi maar toen spong toch meer weerstand bood dan ik dacht dacht ik dat je het nog moelijk zou krijgen maar de andere partijen kwam je toch geweldig door.

    een vraag alleen...had tyrone je aangeslagen in de eerste ronde want je maakte een beweging die ik herkende uit de partij tegen badr?
    ’’apparently the the only way to kill a lion is by rear naked choke…personally i’d just kick it in the head.’’ – Bas Rutten

  24. #24
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    345
    vCash
    126000

    Default

    Ali, jij ook bedankt voor de mooie partyen die heb laten zien

    Osu
    Max 400x125

  25. #25
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    Quote Originally Posted by redjuh View Post
    nice, maarre hoe kom jij aan 11k v-cash?
    dat zou kunnen verklaren waarom die van badr vorig jaar verloor hij heeft gewoon geld op hari ingezet, express verloren om zeker te weten dat die Vcash won! ik wist wel dat die niet deugde

    nee grapje, Feli Alistair terecte champ

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •