MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 13 of 13

Thread: Gezond eten ??

  1. #1
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    114
    vCash
    126000

    Question Gezond eten ??

    Kunnen jullie mij vertellen, wat het beste ochtend ontbijt is, middag, en avond eten ??

    voor iemand die fitnesst en snel wilt groeien..?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Volgens mij :

    Als je wilt groeien en meerdere malen traine'd per week,raad ik je aan lekker veel koolhydraten te eten,elke dag volkoren macaroni

    Dan komt het vanzelf wel goed..Je moet gewoon goed aan je vitamines komen,en daarbij goed veel koolhydraten,en voor je spierherstel lekker veel eiwitten..Ik persoonlijk ben geen liefhebber van shakies! Gewoon eten en trainen als een malle!!

    Trouwens verkeerde gedeelte,je hebt een speciaal gedeelte in dit forum voor voeding en training

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Near the coffee machine
    Posts
    4.894
    vCash
    126000

    Default

    Dit hoort in een ander gedeelte.. verplaatst..

  4. #4
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    17
    vCash
    126000

    Default

    hutspot en vette jus

  5. #5
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    2
    vCash
    126000

    Default

    I like to Breakfast
    Glass of Orange juice
    2 Slices of brown bread with chicken spread.

  6. #6
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Sneek
    Posts
    1.306
    vCash
    126000

    Default

    kwark

  7. #7
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    308
    vCash
    126000

    Default

    Zorg voor een stevig ontbijt met veel koolhydraten, goede vetten en eiwitten! bijvoorbeeld door tonijn/zalm op je volkorenbrood te doen! gecombineerd met kipfilet op brood etc... Flink glas jus 'd orange en een bak kwark!

    Eet veel tussendoortjes die gezond zijn zoals brinta, muslirepen, fruit etc...

    En voor dinner veel rijst, gecombineerd met kip, paard (goedkoop, gezond en lekker!) of rundvlees en groenten!
    Probeer alles te koken met veel onverzadigde vetzuren (vind je in olijfolie, sesamolie, vis etc...)

    O en hou er rekening mee elke dag minimaal 200gram groente en 2 stuks fruit!

  8. #8
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    Arnhem!
    Posts
    513
    vCash
    126000

    Default

    Zorg dat je 6x per dag eet. 's ochtends hoog in je koohlydraten met bijv pap. Kwark pak je voor het slapen. Verder gewoon zorgen dat je maaltijden weinig vet bevatten en veel eiwitten/koohlydraten Je kan je goede vetten bijv halen uit ongezouten noten. Maar verdiep je er ff in via dutchbodybuildforum of zo. Kipfilet,rijst en wat wokgroente is bijv een goed gerecht om meerdere keren per dag te eten. Als je brood eet kan je er ook kipfilet,rosbief of fricandeau op doen. Zorg dat je begint met om het uur kleine beetjes te eten zodat je lichaam meer behoefte krijgt aan voedsel. Dat kan je dan uitbouwen tot 6 stevige maaltijden per dag. Succes ermee!!

  9. #9
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    wat mikey zegt. Al zou ik van om het uur om de twee uur maken.
    Last edited by Facade; 02-01-2011 at 11:48.

  10. #10
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    the netherlands
    Posts
    8
    vCash
    126000

    Default

    mikeymcd heeft gelijk in dat van in het begin om het uur eten. Hiermee bedoelt hij dat je bijvoorbeeld een periode van een week pakt waarbij je om het uur wat eet. een half broodje, appel of iets anders. dit te meer om je stofwisseling sneller te laten werken. na een week heb je om het uur telkens honger. Na deze week ga je door naar om de twee uur te eten. En zal je dus een "hele maaltijd" (bak rijst+kip+broccoli) weg kunnen kanen zonder dat je meteen vol zit.

    Voor maaltijd in de ochtend zou ik ook inderdaad meer gaan voor eiwitten(eieren of proteine shake) en brinta. dit is je eerste maaltijd. Je probeert ook een minimum van 6 maaltijden aan te houden. Dit te meer omdat je stofwisseling sneller gaat werken waardoor je sneller vet verbrand en je lichaam ook lekker aan het aantal proteine(eiwitten) komt wat het nodig heeft. daarna zou ik twee maaltijden doen met kip,rijst en broccoli. je 4e maaltijd zou ik een blik tonijn doen met wat sla. Savonds wat de pot schaft(als je niet anders kan) maar het liefst natuurlijk weer rijst+kip+groenten. "savonds tussendoortje gewoon twee/drie ei-eiwitten(eieren zonder eigeel) of kipfilet beleg met bijvoorbeeld een halve komkommer in stukjes gesneden. En savonds een bakje kwark vlak voor het slapen(zitten langzame eiwitten in die je nodig hebt voor de nacht).

    ps dit is bodybuilding gericht. als je een vechter bent kan je iets losser omgaan met een voedingsschema dus minder op vetten en koolhydraten letten maar op de dagen dat je vecht moet je egt op een minimum van 3 gram eiwitten per lichaamsgewicht zitten.
    Last edited by corona; 09-01-2011 at 18:56.

  11. #11
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Werkt dit ook voor de lengte? Ben nu 1.78 en zit volop in de groei, zit nu in mijn groeispurt en hoop rond de 1.90 / 1.95 te worden
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  12. #12
    Join Date
    May 2008
    Posts
    451
    vCash
    126000

    Default

    in de ochtend kwark, middags kipfilet, in de avond sushi, na trainen kwark

  13. #13
    Join Date
    Jan 2011
    Location
    the netherlands
    Posts
    8
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Werkt dit ook voor de lengte? Ben nu 1.78 en zit volop in de groei, zit nu in mijn groeispurt en hoop rond de 1.90 / 1.95 te worden
    groei van je lengte wordt volgens mij voornamelijk gestimuleerd door de groeihormonen(volgens mij) en genetische bepaling. Maar gewoon eten als een beest en je merkt het vanzelf.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •