MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 18 of 18
  1. #1
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default Vibrator en glijmiddel in Fries kerstpakket.

    NOORDWOLDE - Het bedrijf Polyvision uit het Friese Noordwolde heeft in het kerstpakket van zijn vrouwelijke werknemers dit jaar tussen de nootjes en de wijn een vibrator gestopt. De mannen vonden op hun beurt een tube glijmiddel in het pakket.

    © ANP

    Polyvision is een leverancier in polyether en koudschuim.
    Volgens directeur Robert Moerman gaat het om een grapje. ''Ik heb ze zes jaar geleden ook al eens in het pakket gedaan en de mensen zeiden dat deze waren versleten.''

    Het personeel, dat bestaat uit tien vrouwen en zestien mannen, kon de grap wel waarderen, aldus Moerman.

    bron

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Be a Warrior, not a Worrier

  2. #2
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  3. #3
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    791
    vCash
    126000

    Default

    Is toch leuk? Niemand zit op NOG een broodrooster te wachten schat ik zo in.
    Fighting is poetry in motion

  4. #4
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Simone View Post
    Is toch leuk? Niemand zit op NOG een broodrooster te wachten schat ik zo in.
    Fout ingeschat! Kreeg vorig jaar een pizzabord incl. spullen om een pizza te maken..................... Dus een broodrooster is o.k.

    En bovendien,zitten de meeste vrouwen nou op NOG een vibrator te wachten dan.?? :S

  5. #5
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    791
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Fout ingeschat! Kreeg vorig jaar een pizzabord incl. spullen om een pizza te maken..................... Dus een broodrooster is o.k.

    En bovendien,zitten de meeste vrouwen nou op NOG een vibrator te wachten dan.?? :S
    Snap de link niet.. Je kreeg 'spullen om een pizza te maken' DUS een broodrooster is ok? Zijn spullen om een pizza mee te maken dan goed? Of juist niet? En hoe link ik dit aan de vibrator?
    Fighting is poetry in motion

  6. #6
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by Simone View Post
    Snap de link niet.. Je kreeg 'spullen om een pizza te maken' DUS een broodrooster is ok? Zijn spullen om een pizza mee te maken dan goed? Of juist niet? En hoe link ik dit aan de vibrator?
    Waarschijnlijk gebruikt Peter de vibrator om de pizzabodem te rollen..
    Be a Warrior, not a Worrier

  7. #7
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Mischien had ik iets duidelijker moeten zijn... Ik persoonlijk vindt een broodrooster beter als glijmiddel,en gezien ik het pizzabord niet echt geweldig vondt,zit ik dus in dit geval wel op de broodrooster te wachten om het zomaar te zeggen....

    Dusss,nu de link aan de vibrator............. (Had vanmorgen niet verwacht dat ik deze zin zou schrijven / uitleg zou geven..) : Gezien het feit de meeste mensen al een broodrooster hebben,en dus niet op een broodrooster zitten te wachten,(en in dit geval neem ik de vrouw als voorbeeld)legde ik de link doordat de meeste vrouwen ook al een vibrator hebben,net als een broodrooster... Echter niet uit een kerstpakket,dus mischien dat dat weer en extra sfeertje creeert tijdens het gebruiken,dat weet ik niet..Ik weet alleen wel dat me pizza ondanks dat niet zo bijster lekker smaakte..

    Dus eigelijk komt het er op neer dat de vrouw dus liever op de rug ligt als in de keuken staat

    Nee,maar eve zonder gekheid,de pizza was echt vies...
    Last edited by Peter0711; 16-12-2010 at 20:48.

  8. #8
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    Waarschijnlijk gebruikt Peter de vibrator om de pizzabodem te rollen..
    Als je dan toch een pizza pakket maakt,doe er dan inderdaad een deegroller bij.. Ennuh,die combi lijkt me niet echt super...Hou ook niet van tonijn op me pizza..

  9. #9
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Als je dan toch een pizza pakket maakt,doe er dan inderdaad een deegroller bij.. Ennuh,die combi lijkt me niet echt super...Hou ook niet van tonijn op me pizza..
    wuahah, was tie al gebruikt dan ..
    Be a Warrior, not a Worrier

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    MixFight.nl
    Posts
    12.944
    vCash
    126000

    Default

    Vandaag de kerstgeschenken voor onze unit uitgedeeld. We hebben de mannen dit jaar het volgende kado gedaan:
    Als ze praten gaat het goed, als ze haten gaat het beter.
    Don't get your hopes up, I'm just the wingman..

  11. #11
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Mixfight.nl
    Posts
    7.236
    vCash
    113919

    Default

    Dat pizza pakket heb ik vorig jaar ook aan mijn personeel gegeven.. geen goed idee dus

  12. #12
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Hendy View Post
    Dat pizza pakket heb ik vorig jaar ook aan mijn personeel gegeven.. geen goed idee dus
    Zat er een deegroller bij?? Of bedoelde je een vibrator als deegroller?


  13. #13
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mickey View Post
    Vandaag de kerstgeschenken voor onze unit uitgedeeld. We hebben de mannen dit jaar het volgende kado gedaan:
    http://www.rcworld.nl/images/P/FRSPS1.jpg
    Damn gozer.. Dat is nog is een vet kerstgeschenk...Dat moet ik hier niet krijgen,heb je de hele avond niks meer aan me,los van t feit dat er waarschijnlijk een paar glazen omgaan door mijn toedoen..

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    MixFight.nl
    Posts
    12.944
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Damn gozer.. Dat is nog is een vet kerstgeschenk...Dat moet ik hier niet krijgen,heb je de hele avond niks meer aan me,los van t feit dat er waarschijnlijk een paar glazen omgaan door mijn toedoen..
    Hahah dat vonden de boys ook! Daarom hebben we ook even gewacht met uitdelen tot alle bugs en issues op done stonden vandaag. Er vlogen aan het eind van de middag meerdere helicoptertjes door onze projectruimte..
    Als ze praten gaat het goed, als ze haten gaat het beter.
    Don't get your hopes up, I'm just the wingman..

  15. #15
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Mischien had ik iets duidelijker moeten zijn... Ik persoonlijk vindt een broodrooster beter als glijmiddel,en gezien ik het pizzabord niet echt geweldig vondt,zit ik dus in dit geval wel op de broodrooster te wachten om het zomaar te zeggen....

    Dusss,nu de link aan de vibrator............. (Had vanmorgen niet verwacht dat ik deze zin zou schrijven / uitleg zou geven..) : Gezien het feit de meeste mensen al een broodrooster hebben,en dus niet op een broodrooster zitten te wachten,(en in dit geval neem ik de vrouw als voorbeeld)legde ik de link doordat de meeste vrouwen ook al een vibrator hebben,net als een broodrooster... Echter niet uit een kerstpakket,dus mischien dat dat weer en extra sfeertje creeert tijdens het gebruiken,dat weet ik niet..Ik weet alleen wel dat me pizza ondanks dat niet zo bijster lekker smaakte..

    Dus eigelijk komt het er op neer dat de vrouw dus liever op de rug ligt als in de keuken staat

    Nee,maar eve zonder gekheid,de pizza was echt vies...
    Maar geldt dit ook voor simone?!
    Simone vertel

  16. #16
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mickey View Post
    Hahah dat vonden de boys ook! Daarom hebben we ook even gewacht met uitdelen tot alle bugs en issues op done stonden vandaag. Er vlogen aan het eind van de middag meerdere helicoptertjes door onze projectruimte..
    hahaha Geweldig! Blijft leuk,zulk speelgoed

  17. #17
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  18. #18
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    zeker met een kaartje dr bij: Deze gaat er ook in als ketellapper

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •