MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 29 of 29
  1. #26

    Default

    Quote Originally Posted by -=AL CAPONE=- View Post
    feit blijft dat het toch een bepaalde groep is ongeacht de omstandigheden waarin zij verkeren!
    Je kunt de schuld niet bij andere leggen puur en alleen bij jezelf als groep zijnde.

    Daarnaast over het vetgedrukte harde cijfers liegen niet en onderzoekers interpreteren cijfers op hun eigen manier.


    Als harde cijfers niet zouden liegen, zou het niet om door onderzoekers op hun eigen manier geintrepeteerde cijfers gaan, maar om feiten met bewijzen.


    Als je een bepaalde groep onderzoekt, zullen de cijfers ook over die groep gaan, lijkt me logisch.

    Misschien moet hier eens onderzoek gedaan worden, kijken op welke cijfers je dan uitkomt.

    http://www.youtube.com/watch?v=UAZR-...eature=related

    http://www.youtube.com/watch?v=q72SA...eature=related
    Last edited by cholitzu; 19-12-2010 at 23:39.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  2. #27
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    308
    vCash
    126000

    Default

    @ cholitzu

    Begrijp me niet verkeerd ik ben geen wilders aanhanger verre van dat ook het islam bashen doe ik niet aan mee.
    Punt is gewoon dat een meerderheid van een bepaalde bevolkingsgroep met justitie in aanraking komt! Dit is niet te wijten aan anderen puur aan deze groep en daarom moet dit tot in de kiem gesmoord worden zodat de andere 45% hier geen last van zal ondervinden. Dit door dus al vroeg te beginnen hiermee (lees ouders aanpakken wanneer de opvoeding niet voldoende is).

    Tevens is er ook onderzoek gedaan naar het aantal autochtonen dat in aanraking komt met justitie en dit percentage ligt vele malen lager dus vormt een minder groot probleem voor de gehele Nederlandse bevolking (lees: alle inwoners van Nederland).

  3. #28

    Default

    Quote Originally Posted by -=AL CAPONE=- View Post
    @ cholitzu

    * Begrijp me niet verkeerd ik ben geen wilders aanhanger verre van dat ook het islam bashen doe ik niet aan mee.

    Punt is gewoon dat een meerderheid van een bepaalde bevolkingsgroep met justitie in aanraking komt! Dit is niet te wijten aan anderen puur aan deze groep en daarom moet dit tot in de kiem gesmoord worden zodat de andere 45% hier geen last van zal ondervinden. Dit door dus al vroeg te beginnen hiermee (lees ouders aanpakken wanneer de opvoeding niet voldoende is).

    Tevens is er ook onderzoek gedaan naar het aantal autochtonen dat in aanraking komt met justitie en dit percentage ligt vele malen lager dus vormt een minder groot probleem voor de gehele Nederlandse bevolking (lees: alle inwoners van Nederland).
    * Gelukkig

    Hier een post van iemand waarmee duidelijk gemaakt wordt hoe men aan deze cijfers komt.

    Criminaliteitcijfers horen te gaan over misdaden die begaan zijn er waarvoor men veroordeeld is. Een onderzoek neemt, 'verdachten' als uitgangspunt. 'Verdachten' zijn echter mensen die ervan worden verdacht een misdaad te hebben gepleegd. Om die reden wordt er een proces verbaal opgemaakt. Als er geen bewijs is of onvoldoende aanwijzingen seponeert de politie of de officier van justitie de zaak. Als de politie seponeert blijft iemand echter wel in het politieregister staan, als verdachte! Na 5 jaar moet de politie iemand er wel eruit schrijven, maar vaak doet men dat niet, zogenaamd om te kijken of er sprake kan zijn van .'recidive', dat wil zeggen herhaling van een 'misdrijf'. Maar ook als de officier van justitie seponeert, laat men nogal eens de persoon gewoon als verdachte in het register staan. Door deze handelswijze staan er dus veel mensen in politieregisters als 'verdachte' vermeld die nooit een misdrijf hebben begaan. Dat daaronder veel mensen zijn die door de omgeving of door de politie eerder dan anderen als crimineel worden gezien, die gauw worden opgepakt en waartegen gauw aangifte wordt gedaan met tot gevolg een proces verbaal zal voor iedereen duidelijk zijn. Onderzoek naar criminaliteit dat 'verdachten' als toetssteen en norm voor criminaliteitcijfers hanteert, heeft daarom niet als uitkomst de criminaliteitscijfers van de ene of andere groep mensen maar bevestigt eerder de vooroordelen die in de omgeving en bij de politie heersen.



    Hoe wetenschappelijk is het om te kijken naar verdachten? (waarom niet naar veroordeelden??). Dit toont imo voornamelijk aan dat politie (en getuigen) wellicht steeds meer aan 'profiling' doen; bewust of onbewust de schuldige in bepaalde hoek zoeken. Het enige wat in de onderzoeken staat is dat gecorrigeerd voor demografie en sociaaleconomische achtergrondkenmerken een marokkaanse/turkse/antilliaanse jongen 2 tot 3 keer zo vaak de schuld krijgt als zijn blanke buurjongen. Sterk bewijs, maar van wat?

    Voor de rest lijken we het eens te zijn dat de verantwoordelijkheid in eerste instantie bij de ouders ligt.
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  4. #29
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    www.blackjackets.nl
    Posts
    4.297
    vCash
    126000

    Default


    @5:41 ...een volle vuist recht op die ogen. Hij heeft gelijk, zo ga je met je vrouw om... wat een debiel!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •