MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 29
  1. #1
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default En dit is waar geert wilders het voor bedoeld!!

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    haha te makkelijk Bartju.. what about this dan?? sbs probleemwijken - Google zoeken
    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  3. #3
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    2.251
    vCash
    126000

    Default

    wow. allemaal jochies van 11,12,en 13 oud waar gaat het heen. maar ja dat kan je verwachten als je met een camera ploeg zo.n wijk in gaat. dus een beetje makkelijk scoren voor prem.

  4. #4
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Zo'n kutkindjes hadden we ook op school. 'S avonds moesten we naar school voor uitwisseling en dan staan ze van buitenaf tegen het raam sneeuwballen te gooien, en zo iemand doet het raam open en die kleine kinderen van een jaar of 10: ''Kom dan naar buiten jonge!'' en natuurlijk zoals gewoonlijk spotten ze weer eens met kk. Ik wil niet zeggen dat ze allemaal zo zijn, maar het zijn volgens mij voornamelijk de jongeren, want die willen zich (denk ik) bewijzen.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  5. #5
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    2.251
    vCash
    126000

    Default

    ach ja, toen ik 11 was toen was ik ook niet lief. wie wel. iedereen wou er wel een beetje bij horen.

  6. #6
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by Italian*Berlusconi* View Post
    haha te makkelijk Bartju.. what about this dan?? sbs probleemwijken - Google zoeken
    Deze mag hij van mij wel uitzetten hoor!!



    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  7. #7

    Default

    Wat een bullshit. Dit heeft niets met Wilders zijn strijd tegen Islam te maken.
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  8. #8
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    erg triest dit... ik zou zeggen strafkamp..als dat al helpt..
    Be a Warrior, not a Worrier

  9. #9
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    146
    vCash
    126000

    Default

    fascisten heb je overal .

  10. #10
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    791
    vCash
    126000

    Default

    Jij hebt er dus duidelijk niets van begrepen Bartju Maar ok, ik heb er geen kracht meer voor om deze discussie voor de zoveelste keer te gaan starten.
    Fighting is poetry in motion

  11. #11
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk wanneer hij praat over straat terroristjes dit tog een voorbeeld daarover is.. ik heb nergens gezegt dat het tegen een bepaalde bevolkings groep was.. Maar dit filmpje was voor mij onbekend dus daarom posten ik het.

  12. #12

    Default

    Nooit van opvoeding gehoord? Je oogst namelijk wat je zaait. En dit heeft niets temaken met geloof, integendeel. Ik heb weleens zo'n ratje aangepakt, en als ik hem nu tegen kom zegt hij dag meneer.

    Als iemand aan mijn camera komt krijgt hij een pak slaag. Prem probeert de heilige boedhist uittehangen.

    hier nog zon filmpje van die betweter,

    http://www.youtube.com/watch?v=P49KfkYdjj8
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  13. #13
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by cholitzu View Post
    Nooit van opvoeding gehoord? Je oogst namelijk wat je zaait. En dit heeft niets temaken met geloof, integendeel. Ik heb weleens zo'n ratje aangepakt, en als ik hem nu tegen kom zegt hij dag meneer.

    Als iemand aan mijn camera komt krijgt hij een pak slaag. Prem probeert de heilige boedhist uittehangen.

    hier nog zon filmpje van die betweter,

    http://www.youtube.com/watch?v=P49KfkYdjj8
    x2 helemaal 100% mee eens

  14. #14
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    2.251
    vCash
    126000

    Default

    pcies. het zit prem nog steeds niet lekker dat hij toen zo.n blikie had gekopt van een jochie.

  15. #15
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    Eindhoven, NB
    Posts
    576
    vCash
    126000

    Default

    zucht

    Ladies and Gentlemen, Welcome to the Shogun Era

  16. #16
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Krijg bijna het idee dat mensen hier in dit topic het nog bijna gaan opnemen voor die kleine kids.. het is toch een drama! En dan kan je wel zeggen dat het niks met cultuur en opvoeding te maken heeft,maar daar geloof ik geen ene moer van.

  17. #17
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    Internaat, dienstplicht voor die jongeren.

  18. #18

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Krijg bijna het idee dat mensen hier in dit topic het nog bijna gaan opnemen voor die kleine kids.. het is toch een drama! En dan kan je wel zeggen dat het niks met cultuur en opvoeding te maken heeft, maar daar geloof ik geen ene moer van.
    Ik neem het inderdaad op voor die kinderen, HET ZIJN KINDEREN!!! Hoe kan je die kinderen hier de schuld van geven?

    En als je mijn post leest kan je zien dat ik zeg dat dit niks met cultuur te maken heeft maar juist wel met opvoeding!

    Als er maar een iemand was geweest die het opnam voor die kinderen, waren ze nu waarschijnlijk al bijgedraaid.

    Er zijn gelukkig een hele boel voorbeelden van dit soort jochies die wel goed terecht zijn gekomen nadat ze bijgestaan zijn door de juiste mensen. En dan praat ik niet over mensen als prem die hier alleen maar olie op het vuur gooit, en gaat zitten janken als er een vonkie naar hem overspat, en de boel gewoon uitlokt.
    maar over die bijgedraaide jongens wordt niet gesproken, zit geen sensatie meer in, niet meer intressant.


    Er zijn gelukkig een hoop gyms waar die jongens een kans krijgen, en waar ze respect wordt bijgebracht. Ook waren er in 2010 een hoop manieren om subsidie te krijgen voor projecten met dit soort jongeren. Die projecten zijn voor 99% geslaagd, maar omdat de hoge ooms hiervan een gigantisch salaris aan zichzelf hebben toewezen is dit allemaal gestopt.
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  19. #19
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    Eindhoven, NB
    Posts
    576
    vCash
    126000

    Default

    "Ach, Alle noord-afrikanen zijn tuig en alle blanken zijn kindermisbruikers en serie moordenaars..."
    Last edited by CannieY; 19-12-2010 at 15:35. Reason: om het meer sarcastich te laten overkomen

    Ladies and Gentlemen, Welcome to the Shogun Era

  20. #20
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    MARCHANT!!! tiny en lou ROELEREN WHAHAHAHA

  21. #21
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    308
    vCash
    126000

    Default

    @ cholitzu

    Wat een bullshit ik wist als 10jarige echt wel wat niet door de beugel kon en zorgde er dus ook voor dat ik dit niet deed anders was het een flinke straf!

    Daarnaast in het geval dat kinderen niks kunnen doen aan dit achterlijke gedrag, dan moet je de ouders hierop pakken en wel door deze kinderen onder toezicht te plaatsen desnoods in een internaat want de ouders hebben jammerlijk gefaald en blijken niet in staat hun kutkinderen op te voeden!

    ps. dan bedoel ik niet toevallige incidenten maar kinderen die meer dan 3x betrapt worden op dit klote gedrag!

    @ CannieY
    Nee hoor niet alle noord-afrikanen zijn crimineel, 55% van alle jongvolwassenen maar om precies te zijn.

    Elsevier.nl - Nederland - Schokkende cijfers criminaliteit Marokkanen Rotterdam
    Last edited by -=AL CAPONE=-; 19-12-2010 at 20:37.

  22. #22
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Frank Bovenkerk die dat onderzoek heeft uitgevoerd voegt er wel het volgende aan toe:

    ‘Absoluut schrikbarende cijfers’ presenteerde hoogleraar criminologie Frank Bovenkerk bij zijn afscheid. Van de Marokkaans-Nederlandse jongemannen in Rotterdam van 18 tot 24 jaar is bijna 55 procent met de politie in aanraking geweest. Toch keert Bovenkerk zich tegen de ‘welhaast onweerstaanbare Nederlandse neiging om de misdaad in de multiculturele samenleving te herleiden tot een etnisch of cultureel probleem’.
    Volgens Frank Bovenkerk zijn de criminaliteitscijfers onder bepaalde migrantengroepen al twintig jaar hoog en gaan niet omlaag. ‘En er is nog geen verbetering in zicht’, zegt de criminoloog in de Volkskrant. Niet etniciteit, maar andere factoren spelen een rol: ‘Het gaat om groepen die zich bevinden in de laagste sociaaleconomische positie – dat is een noodzakelijke voorwaarde. Maar de criminaliteit van jongeren schiet pas echt uit wanneer het ontbreekt aan sociale controle.’


    Zorg en Welzijn - Platform voor sociale professionals - ‘Criminaliteit allochtonen veel hoger dan statistieken aangeven’
    Check ook banner bovenaan de site, vechtsport toch weer positief in het daglicht.


    Als mensen op deze site nou iets geleerd zouden moeten hebben van het hele gedoe rond vechtsportgala's in Amsterdam is dat je statistieken niet zomaar uit de context kan rukken en dat je niet zomaar een hele groep kan generaliseren.

  23. #23

    Default

    Quote Originally Posted by -=AL CAPONE=- View Post
    @ cholitzu

    Wat een bullshit ik wist als 10jarige echt wel wat niet door de beugel kon en zorgde er dus ook voor dat ik dit niet deed anders was het een flinke straf!

    Daarnaast in het geval dat kinderen niks kunnen doen aan dit achterlijke gedrag, dan moet je de ouders hierop pakken en wel door deze kinderen onder toezicht te plaatsen desnoods in een internaat want de ouders hebben jammerlijk gefaald en blijken niet in staat hun kutkinderen op te voeden!

    ps. dan bedoel ik niet toevallige incidenten maar kinderen die meer dan 3x betrapt worden op dit klote gedrag!

    @ CannieY
    Nee hoor niet alle noord-afrikanen zijn crimineel, 55% van alle jongvolwassenen maar om precies te zijn.

    Elsevier.nl - Nederland - Schokkende cijfers criminaliteit Marokkanen Rotterdam

    AL CAPONE (hoe toepasselijk)


    Wat vind je nou Bullshit? Dus jij hebt jezelf opgevoed de eerste 10 jaar? Heel netjes gedaan. Als je mijn post maar een beetje gelezen hebt en niet blind reageerd heb je dus ook gezien dat ik zeg dat het probleem bij de opvoeding ligt.

    Maar aan de rest van je post te lezen ben je zo iemand die mensen graag in vakjes plaatst, 30/35 jaar geleden waren het de molukkers toen surinamers, antilianen en marokanen en turken.

    Je probeerd 55% van alle jongvolwassen noordafrikanen afteschilderen als crimineel, en komt met een voorbeeld uit de elsevesier dat gaat over rotterdam. lees

    Schokkende cijfers criminaliteit Marokkanen Rotterdam


    Probleem met een hoop nl' ers is dat ze altijd een zondebok zoeken voor hun eigen problemen en nooit bij hun zelf zoeken en niet voorhun zelf durven optekomen. Hoe en waarom komen die mensen in eerste instantie hier in nederland.


    Het percentage criminaliteit is binnen de Pvv hoger dan binnen de Marokkaanse bevolking in NL, namelijk 20% tegen 14%"
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  24. #24
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    308
    vCash
    126000

    Default

    feit blijft dat het toch een bepaalde groep is ongeacht de omstandigheden waarin zij verkeren!
    Je kunt de schuld niet bij andere leggen puur en alleen bij jezelf als groep zijnde.

    Daarnaast over het vetgedrukte harde cijfers liegen niet en onderzoekers interpreteren cijfers op hun eigen manier.

  25. #25

    Default

    PVV fractie goed voor 50,3 jaar celstraf

    ‘PVV-Kamerlid Lucassen veroordeeld voor ontucht’, zo blijven we tellen…

    Met het nieuwste nieuws over de buurtterreur van PVV-Kamerlid Eric Lucassen dringt zich de vraag op: hoe crimineel is de PVV fractie eigenlijk? Inmiddels lijkt de criminaliteit onder PVV Kamerleden nóg hoger te liggen dan onder Nederlandse Marokkanen, o zoete ironie… Om een indicatie van het criminele karakter te krijgen volgt hieronder een opsomming van crimineel gedrag waarvoor huidige PVV Kamerleden zijn, worden of zouden moeten worden aangeklaagd. Let wel: aangeklaagd maar niet veroordeeld, we leven -ondanks alles- nog steeds in een rechtsstaat. Tussentijds resultaat: de PVV fractie is in totaal goed voor een halve eeuw aan celstraf, telt u even mee?

    Martin Bosma wilde de ‘rode neuzen’ van NOS medewerkers afhakken, in het bijzonder die van een Nova-presentatrice: “Ooh, ik zie Clairy Polak al liggen…” Strikt gezien is dit een bedreiging. De maximumstraf hiervoor is twee jaar cel.

    Hero Brinkman deze oud inspecteur van politie spant vooralsnog de kroon: in januari 2009 beledigde hij de minister van Justitie van de Nederlandse Antillen (maximaal drie maanden gevangenisstraf), in september maakte Brinkman in Nieuwspoort zich schuldig aan openbare dronkenschap (12 dagen cel), begon hij zelf drank te pakken (diefstal, vier jaar) en sloeg hij, volgens het slachtoffer, de barman (geweldpleging, vier jaar). Later werd er door een aannemer een aanklacht tegen Brinkman ingediend wegens mishandeling (vier jaar) en poging tot doodslag (15 jaar). Bij elkaar is dat 27,3 jaar cel.

    Sietse Fritsma werd zowel in 2007 als in 2008 in de Tweede Kamer op de vingers getikt wegens discriminatie. Het plan van Fritsma om criminele Marokkaanse jongeren samen met hun ouders uit te zetten ging zelfs Rita Verdonk te ver: “Pure discriminatie”. Op discriminatie staat ook een maximumstraf van twee jaar. Dit is dus vier jaar in totaal.

    Tegen Dion Graus werden meerdere aangiften gedaan; Hij zou zijn destijds acht maanden zwangere vrouw hebben mishandeld, zijn schoonvader hebben bedreigd en een andere vrouw hebben bedreigd en gestalkt (zie het Dossier Graus in De Limburger). Ook zou er bij Graus sprake zijn van onbetaalde rekeningen en onjuiste informatie over zijn verleden. Opgeteld zou Graus hiervoor tien jaar hebben kunnen krijgen. Saillant detail: Justitie in Antwerpen heeft de zaak niet vervolgd “Niet omdat er onvoldoende bewijs was, maar wegens opportuniteitsredenen. Uit 50.000 zaken moeten wij een keuze maken, we kunnen niet alles doen.” Hoor ik daar iemand wraking roepen..?

    Marcial Hernandez bracht al een nacht in de cel door nadat hij in café Berger op het Plein in Den Haag een ambtenaar van EZ een kopstoot had gegeven (geweldpleging, vier jaar cel). Geert Wilders ontkende eerst het incident, daarna bedekte hij het met de mantel der liefde.

    Eric Lucassen, deze woordvoerder Wonen & Wijken terroriseerde zijn eigen woonbuurt in Haarlem. Hij riep ‘dikke zeug’ en ‘kankerhoer’ tegen buurvrouwen, intimideerde een bejaarde man zodanig dat deze huilend aangifte deed bij de politie. Verder dreigde hij zoutzuur over een echtpaar heen te gooien, jaagde allochtone kinderen de stuipen op het lijf en riep tegen buren ‘ik ga in je brievenbus pissen’. Dit is overduidelijk bedreiging waarop een maximumstraf van twee jaar cel staat. Maar mocht er ook sprake zijn van vernieling (brievenbus plassen) en als de bedreigende Lucassen toch daad bij woord heeft gevoegd kan de straf hoger uitvallen en komt hij wellicht ook in aanmerking voor TBS?
    Het staat nog te bezien of Geert Wilders veroordeeld gaat worden voor aanzetten tot haat tegen moslims en dat hij dan ook een jaar cel krijgt. Maar als iedereen in de fractie veroordeeld zou zijn voor waar ze voor aangeklaagd waren en nog worden, dan zit er dus voor 50 jaar, drie maanden en 12 dagen aan gevangenisstraf in de Tweede Kamer voor de PVV. Dankzij de brievenbus plassende Lucassen ziet de zelfkant van de PVV fractie deze week Abraham, maar 50,3 jaar is ongetwijfeld nog niet de eindstand…
    Vrijwel zeker is er op bovenstaand lijstje nog een hoop af te dingen of kan er nog meer celstraf worden toegevoegd. Laat het weten in de comments, maar houdt u aan de wet en betracht goede zeden. Twee oud PVV Kamerleden danwel kandidaten zijn niet meegenomen in de berekening: Gidi Markuszower is buiten beschouwing gelaten, de vier jaar of een geldboete van € 45.000,- voor verboden wapenbezit is niet relevant, want hij is uit de fractie gestapt. Ook de veroordeling van Arjan Brogt is niet relevant, want ook deze is opgestapt.
    Last edited by cholitzu; 19-12-2010 at 23:34.
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •