MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!

View Poll Results: SF moet ook Overeems z'n belt op spel zetten

Voters
148. You may not vote on this poll
  • ja

    93 62,84%
  • nee

    55 37,16%
Page 61 of 80 FirstFirst ... 115157585960616263646571 ... LastLast
Results 1.501 to 1.525 of 1999
  1. #1501
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    349
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tykill View Post
    Werdum zijn dekking is super goed, ali wachtte op kansen maar die kwamen er niet echt... Ali goed gevochten, was niet mooi maar wel goed.
    Ik weet niet welke partij jij hebt gekeken maar dit was drama.
    Als een je Ali nu voor het is ziet vechten zou je zeggen dat hij op wordt gevreten in de UFC.
    Ik moet eerlijk zeggen dat ali geluk had dat werdum naar de grond ging als en guard probeerde te trekken na een stoot van hem.
    Anders had ie hem mischien nog verloren ook, ik denk dat ze het als knockdowns telde.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #1502
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    462
    vCash
    126000

    Default

    Top!!!! Alistair is door!

  3. #1503
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    75
    vCash
    126000

    Default

    Ten eerste... Ali gefeliciteerd. Beide waren gassed...maar dat mag na 3x5. Vond Werdun na ronde 2 al leeg, je zag hem zijn tijd pakken met opstaan na de pull. TD defense is conditioneel zwaar.... striking exchanges vielen tegen.
    Had er van Ali zijn kant meer van verwacht. Uiteindelijk terechte winnaar.

    Was leuk nu tukkie...zzzzzzzzzzz
    Realiteit is een illusie die zich voordoet bij een tekort aan alcohol.

  4. #1504
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.013
    vCash
    126000

    Default

    Heel makkelijk om overeems prestatie van deze avond omlaag te halen, maar werdum is voor een staande vechter gewoon super irritant! Elke keer wanneer hij goed geraakt word gaat hij op zijn rug liggen en dat heeft alistair behoorlijk uit zijn spel gehaald! Daar komt bij dat werdum een flinke tik kan nemen en er meerdere voor nodig zijn om hem uit te schakelen.

    Alistair heeft de gameplan gewoon goed gevolgd en heeft zeker verdiend gewonnen. Tegen silva word het een andere partij en zie ik alistair op k.o winnen.

    Het enige wat mij zorgen baart is alistairs gas tank, want met deze gaat hij het niet redden tegen jongen als Cain en JDS..hij was veelste inactief op de grond en volgens mij was dat om lucht te besparen. Maar met deze win staat hij in ieder geval in de volgende ronde! Hij is nu een stuk volwassener geworden als vechter sinds de pride dagen! Laten we hopen dat hij in zijn volgende match weer kan laten zien hoe dodelijk hij is als MMA vechter!

    WAAARRRRRR ALISTAIR!!!! En gefeliciteerd!!
    Last edited by 54321; 19-06-2011 at 06:38.

  5. #1505
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by 54321 View Post

    Het enige wat mij zorgen baart is alistairs gas tank, want met deze gaat hij het niet redden tegen jongen als Cain en JDS..
    Alsof die zo geweldig zijn.

    hij was veelste inactief op de grond en volgens mij was dat om lucht te besparen.
    Misschien wou die ook gewoon laten zien dat ie ook "UFC" kan vechten.

  6. #1506
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.013
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Alsof die zo geweldig zijn.


    Misschien wou die ook gewoon laten zien dat ie ook "UFC" kan vechten.
    Misschien tijd om die roze bril af te zetten vriend!

  7. #1507
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by 54321 View Post
    Misschien tijd om die roze bril af te zetten vriend!
    Wat voor een roze bril? Ik vind Cain en JDS nu eenmaal niet geweldig. En dit was net een UFC partij. Saai.

  8. #1508
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.013
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Wat voor een roze bril? Ik vind Cain en JDS nu eenmaal niet geweldig. En dit was net een UFC partij. Saai.
    Saai was het zeker, maar als je niet ziet dat Cain's worstel vaardigheden een heel groot probleem zijn voor alistair dan zie je het toch echt verkeerd. En JDS heeft nou eenmaal de power EN de gastank om Alistair er in de tweede of derde ronde uit te slaan.

  9. #1509
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by 54321 View Post
    Saai was het zeker, maar als je niet ziet dat Cain's worstel vaardigheden een heel groot probleem zijn voor alistair dan zie je het toch echt verkeerd.
    En toch vind ik Cain niet geweldig. Ligt er misschien ook aan dat ik worstelen niet graag kijk. Maar ja. Naar de grond en weinig doen zoals het wel vaker in de UFC wordt gedaan kan Alistair nu ook zoals hij heeft bewezen.

    En JDS heeft nou eenmaal de power EN de gastank om Alistair er in de tweede of derde ronde uit te slaan.
    Aan de andere kant heeft Alistair ook de power. En normaal ook de gastank. En hij weet over het algemeen ook zijn andere ledematen te gebruiken.
    Nou ja. Laat iemand hem vragen wat dit was. Kan me niet voorstellen dat dit nou het hele plan was.
    Tijd om te fappen en te slapen.

  10. #1510
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    738
    vCash
    126000

    Default

    Viel me tegen deze partij, had wel een KO verwacht. Maar serieus Werdum die deed ook echt niets anders dan op het moment dat hij geraakt werd, op zijn rug te gaan liggen en heeft daarmee ook de partij echt gewoon verpest
    Last edited by R.H.; 19-06-2011 at 07:43.

  11. #1511
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    alistair ontweek het grondgevecht, als hij alleen stand up wil vechten moet ie alleen gaan kickboksen, dit was een wan vertoning

  12. #1512
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    960
    vCash
    70000

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    alistair ontweek het grondgevecht, als hij alleen stand up wil vechten moet ie alleen gaan kickboksen, dit was een wan vertoning
    Gewoon verstandig van overeem om niet in het spelletje van een van de beste BJJers mee te gaan, staand had ik me er ook wat meer van voorgesteld, wel blij dattie door is!
    “The tyranny of a prince in an oligarchy is not so dangerous to the public welfare as the apathy of a citizen in a democracy”
    -Charles de Montesquieu

  13. #1513
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    amsterdam
    Posts
    696
    vCash
    126000

    Default

    Alistair kreeg een hoop klappen, MMA stand-up is toch wat anders dan K-1.

  14. #1514
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Moet zeggen dat ik me er toch veel en veel meer bij had voorgesteld... maar goed de resultaten zijn het belangrijkste..
    Last edited by Kemal; 19-06-2011 at 08:23.
    Be a Warrior, not a Worrier

  15. #1515
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    antwerp
    Posts
    115
    vCash
    126000

    Default

    wat een slechte wedsrijd en het ergste van al is dat je moet zeggen dat verdum zijn striking eigenlijk beter was dan overeem !!

  16. #1516
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    goed en slim gevochten van Alistair, voor een gevecht heb je er twee nodig, als hun gameplan zo ver uit elkaar ligt en ze allebij de brains hebben zich er aan te houden dan krijg je zoiets en dat is jammer
    was ook weinig eer aan te beleven, Werdum ging liggen bij iedere stoot die Overeem gaf, daardoor ging ie steeds meer focussen op die 'ene' KO-stoot, combo's waren nutteloos....echt jammer....
    maar Overeem is door! nice!
    kijk al uit naar Silva vs Overeem, dat zal toch echt een heel ander gevecht worden....
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  17. #1517
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    31
    vCash
    126000

    Default

    Ali gefeliciteerd!

    Ik denk dat ie slim heeft gevochten echter was ik niet zeker van de uitslag na 3 ronden....volgens statistieken zou Werdum moeten hebben gewonnen maar Ali is m.i. een terechte winnaar.

    Als ik de eerste ronde zou bekijk van het evenement dan denk ik dat Josh Barnett het uiteindelijk gaat winnen.

  18. #1518
    Join Date
    May 2010
    Posts
    784
    vCash
    126000

    Default

    POST-FIGHT INTERVIEWS



    Wie wind zaait, zal storm oogsten.

  19. #1519
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    leuke interviews!
    Be a Warrior, not a Worrier

  20. #1520
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Dit was de eerste keer sinds een jaar (Fedor - Werdum) dat ik weer 's nachts ben opgestaan voor een evenement. Na deze nacht zal het weer heel lang duren voordat het weer gebeurt denk ik. Erg teleurstellend....

  21. #1521
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Oh vond de partij van Masvidal overigens wel de moeite waard.

  22. #1522
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    wat een tegenvaller zeg dit event.....qua vcash goede zaken gedaan dus dat maakt weer wat goed

  23. #1523
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    344
    vCash
    126000

    Default

    Masvidal, Cormier, Chad ok Brett Rogers was een stuk beter dan ik verwacht had op zijn rug

  24. #1524
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

  25. #1525
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Tja, tegenvallend was het wel, maar Overeem terecht gewonnen, dus dat is mooi.
    Het valt niet mee om een interessante partij te vechten tegen iemand die na iedere klap die ie krijgt guard pulled. Wel had ik het idee dat Overeem wellicht iets te veel respect had voor Werdums grondwerk, maar dat is altijd achteraf gelul.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •