MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!

View Poll Results: SF moet ook Overeems z'n belt op spel zetten

Voters
148. You may not vote on this poll
  • ja

    93 62,84%
  • nee

    55 37,16%
Page 8 of 80 FirstFirst ... 4567891011121858 ... LastLast
Results 176 to 200 of 1999
  1. #176
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Collina View Post
    Ik ben het eens met Dirk,

    Hoe je het ook wendt draait of keert, of andersom
    In een GP, (ongeacht K-1 of MMA), er speelt een factor mee en dat is geluk! Alleen al op basis daarvan ben ik ook voor een aparte GP Strikeforce HW Belt.

    Vechten voor de titel 1 op 1, is toch totaal anders dan een GP belt.

    Collina
    oke voor deze redenering is best wel wat te geven, maar wat is de consequentie als Overeem verliest? dan stelt zijn belt niks meer voor....
    de beste doen mee aan dit toernooi.....als overeem verliest zal niemand hem als de champ beschouwen ook al is ie dat theoretisch natuurlijk wel....

    bij een organisatie waar geregeld voor die belt gevochten wordt, 2 a 3x per jaar is zoiets wel te verdedigen, maar nu hebben we de afgelopen 3 a 4 jaar om wat voor reden dan ook maar 2 titlefights gehad.....als dit nu veel vaker zou zijn geweest was kun je verdedigen dat een toernooi meer een momentopname is (al is dit natuurlijk niet echt een goed argument als een toernooi over 2/3/4 gala's verspreid is....)

    imo gewoon voor die belt vechten, een belt, een onbetwiste champ, geen gezeik
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  2. #177
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    Quote Originally Posted by TOON View Post
    imo gewoon voor die belt vechten, een belt, een onbetwiste champ, geen gezeik
    Last edited by Slome; 10-01-2011 at 19:05.
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  3. #178
    Join Date
    May 2009
    Posts
    82
    vCash
    126000

    Default

    Vette trailer!

  4. #179
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    die trailer joh!! heb er zo'n zin in!!! echt lang geleden (lees pride) dat ik al zenuwen heb als ik aan een toernooi/gala denk
    hoop dat alles doorgaat met een win voor Ali of Fedor!
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  5. #180
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by Collina View Post
    Ik ben het eens met Dirk,

    Hoe je het ook wendt draait of keert, of andersom
    In een GP, (ongeacht K-1 of MMA), er speelt een factor mee en dat is geluk! Alleen al op basis daarvan ben ik ook voor een aparte GP Strikeforce HW Belt.

    Vechten voor de titel 1 op 1, is toch totaal anders dan een GP belt.

    Collina
    Met meerdere gevechten op 1 avond speelt er geluk bij, dit zijn gewoon 1 op 1 gevechten met voldoende tijd ertussen om voor te bereiden.
    Als Overeem verliest is hij duidelijk niet de beste HW van SF

  6. #181
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  7. #182
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.097
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by wrestler_nl View Post
    Ik weet niet of je hem zelf gemaakt hebt... maar post dan niets....


  8. #183
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

  9. #184
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    271
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by chechen View Post
    jullie zijn eht domme mensen he , zeg mij een goede vechter die alistair ooit heeft verslagen , alistair gaat zich pas in dit tornooi kunnen bewijzen , jij zegt tim sylvia wauw uhum uhum , en wie is diegene die crocop en nogueira en mark colman en zo heeft verslagen in hun beste tijd ???
    en en en hij heeft de sterkste man ter wereld ook verslagen!!

  10. #185
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    271
    vCash
    126000

    Default

    dit stelt niks voor, hij is de beste, nee hij is beter, ja/nee/ja/nee, wel een belt/geen belt, wel mooie overwinningen gehad,wel een waardig kampioen, geen waardig kampioen, ik vind dit, maar eigenlijk ook wel niet, maar ja wanneer je kijkt naar dit, zie je dat niet, pffffffffff ik hoop toch zo dat fedor een ieder verslaat, inclusief allistair ja en dan gewoon lekker ''до свидания'' zegt...

  11. #186
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

  12. #187
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Met meerdere gevechten op 1 avond speelt er geluk bij, dit zijn gewoon 1 op 1 gevechten met voldoende tijd ertussen om voor te bereiden.
    Als Overeem verliest is hij duidelijk niet de beste HW van SF
    Oke, excuus ... dan heb ik het verkeerd begrepen. Dacht dat er een GP zou zijn net als (vroeger) Pride GP en K-1, alle gevechten op 1 avond.

    Vooralsnog sluit ik mij aan bij Dirk5 wat betreft een aparte GP Belt. Je vecht onder andere voorwaarde en condities waarbij je jezelf mentaal en fysiek anders op moet voorbereiden waarbij loting ook wéér een factor mee speelt. Daarvoor kies ik ook voor een aparte GP belt. Alistair heeft zijn belt ook niet gewonnen doormiddel van een Strikeforce HW GP. Hoe je aan de Belt komt, daar moet je hem ook voor verdedigen.

    Ik zie het als bijv. Schaken
    Kasparov is de beste schaker allertijden maar verliest in een toernooi van Jan Timman omdat .....(vul zelf maar in).

    Twee verschillende voorwaarde, condities en regels..
    Twee verschillende Belts...
    Dat voorkomt achteraf discussies en "ja maar dit of dat argumenten".

    That's my opinion

    Collina
    Last edited by Collina; 11-01-2011 at 14:53.

  13. #188
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Colina je moet het niet echt als een toernooi zien. Werdum is de 1# contender en dus is zijn eerste gevecht tegen Overeem. Daarna krijgt de winnaar van Silva/Fedor een titleshot en daarna krijgt de winnaar aan de andere kant van het speelschema een shot. Ze maken er een toernooi van omdat dat marketing technisch veel beter werkt.

    Het is eigenlijk allemaal heel logisch als Overeem in elk gevecht zijn titel op het spel zet.

  14. #189
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Inderdaad, de voorbereiding zal voor Overeem iets anders lopen dan normaal, en technisch gezien zou dat geen invloed mogen hebben op de belt. Ik blijf er toch bij dat Overeem's belt nu steeds als minderwaardig word gezien en dat dit toernooi de ideale manier is om dit op te lossen.

    Eigenlijk dwingt dit toernooi dat de topvechters dit jaar 3 keer vechten om zich zelf als champ/contender neer te zetten.

  15. #190
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    Colina je moet het niet echt als een toernooi zien. Werdum is de 1# contender en dus is zijn eerste gevecht tegen Overeem. Daarna krijgt de winnaar van Silva/Fedor een titleshot en daarna krijgt de winnaar aan de andere kant van het speelschema een shot. Ze maken er een toernooi van omdat dat marketing technisch veel beter werkt.

    Het is eigenlijk allemaal heel logisch als Overeem in elk gevecht zijn titel op het spel zet.
    We moeten het niet als toernooi zien, maar het heet een toernooi, het heeft brackets, wat dus getuigd van een.... toernooi, en als je verliest lig je ereruit, zoals bij een toernooi. Ze hebben zelfs reserve fights...

    Als je nu 2 belts aan houd heb je op het einde 1 champ (Alistair) met 2 belts of 1 champ met een belt en 1 GP winnaar met een belt. Kun jij je een beter hype mogelijkheid voorstellen?

    De grootste divisie met de grootste vechters van de wereld, 1 kampioen, de ander GP winnaar. They will square of for what will be the "biggest" fight in mma history......

    voel je hem?
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  16. #191
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    Colina je moet het niet echt als een toernooi zien. Werdum is de 1# contender en dus is zijn eerste gevecht tegen Overeem. Daarna krijgt de winnaar van Silva/Fedor een titleshot en daarna krijgt de winnaar aan de andere kant van het speelschema een shot. Ze maken er een toernooi van omdat dat marketing technisch veel beter werkt.

    Het is eigenlijk allemaal heel logisch als Overeem in elk gevecht zijn titel op het spel zet.
    Hee The Company,

    Ja dat klopt, maar er is maar één iemand flink in het nadeel als men de Belt in zet en dat is Alistair zelf. Uiteraard is het mooi als hij alles wint, dan behoudt hij z'n eigen Belt, maar als hij verliest schippert de Belt heen en weer tot de finale. En juist dat principe klopt niet helemaal, deels ben ik het wel met je eens, de allerbeste van Strikeforce HW doen mee aan de GP, maar als hij bij elke gevecht zijn titel c.q. Belt op het spel moet zetten is dat niet helemaal fair.
    Ik wat andere mixfight broeder zien posten, (De Strikeforce Belt is niks waard etc. etc.) maar zo'n Belt bepaald wel degelijk je gage voor een wedstrijd, natuurlijk speelt er ook een financieel belang.

    Mocht hij verliezen in een (tussen haakjes, toernooi) en daarmee zijn Belt, voelt dat wel degelijk in de portemonnee. Dat terwijl hij niet op die manier aan de Belt is gekomen. Er speelt dus veel meer dan alleen een goudenplak...

    Voor beide valt wat te zeggen, maar ik neig heel sterk naar een aparte Belt. Strikeforce HW GP Belt.
    Overigens vind ik het wel een voordeel, Fedor vs. Wedrum (2) zal niet 1.2.3. plaats vinden en kan het (management van Fedor) indien nodig Alistair niet meer ontwijken, ik kijk er iig naar uit.

    Collina
    Last edited by Collina; 11-01-2011 at 15:29.

  17. #192
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    338
    vCash
    126000

    Default

    Als Allistair wint: Hij is dan gewoon veruit de beste HW in SF, of hij dan 1 of 2 belts heeft lijkt mij niet interessant
    Als Allistair niet wint: dan heeft zijn HW belt vrij weinig waarde meer, zeker vergeleken met de GP belt.

  18. #193
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by bazooka View Post
    Als Allistair wint: Hij is dan gewoon veruit de beste HW in SF, of hij dan 1 of 2 belts heeft lijkt mij niet interessant
    Als Allistair niet wint: dan heeft zijn HW belt vrij weinig waarde meer, zeker vergeleken met de GP belt.
    Dan koppel je daar de Dream belt aan...

    Ben ik nu de enige die grote commerciele doeleinden ziet in 2 belts?

    Geld daar gaat het blijkbaar om, elk extra HW gevecht met oftwel Fedor, Ali of Barnett zorgt gewoon voor dollar tekens, of die belt iets voor stelt of niet.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  19. #194
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    Quote Originally Posted by Collina View Post
    Hee The Company,

    Ja dat klopt, maar er is maar één iemand flink in het nadeel als men de Belt in zet en dat is Alistair zelf. Uiteraard is het mooi als hij alles wint, dan behoudt hij z'n eigen Belt, maar als hij verliest schippert de Belt heen en weer tot de finale. En juist dat principe klopt niet helemaal, deels ben ik het wel met je eens, de allerbeste van Strikeforce HW doen mee aan de GP, maar als hij bij elke gevecht zijn titel c.q. Belt op het spel moet zetten is dat niet helemaal fair.
    Ik wat andere mixfight broeder zien posten, (De Strikeforce Belt is niks waard etc. etc.) maar zo'n Belt bepaald wel degelijk je gage voor een wedstrijd, natuurlijk speelt er ook een financieel belang.

    Mocht hij verliezen in een (tussen haakjes, toernooi) en daarmee zijn Belt, voelt dat wel degelijk in de portemonnee. Dat terwijl hij niet op die manier aan de Belt is gekomen. Er speelt dus veel meer dan alleen een goudenplak...

    Voor beide valt wat te zeggen, maar ik neig heel sterk naar een aparte Belt. Strikeforce HW GP Belt.
    Overigens vind ik het wel een voordeel, Fedor vs. Wedrum (2) zal niet 1.2.3. plaats vinden en kan het (management van Fedor) indien nodig Alistair niet meer ontwijken, ik kijk er iig naar uit.

    Collina
    het was ook niet fair dat ali z'n belt na bekant 3 jaar ging verdedigen.. als die zijn geloofwaardigheid van z'n belt terug wil zet die die gewoon op spel ... wint hij die 3 matches(waar ik hem 99% kans op geef) dan is dat gezeik over belt is niets waard etc. ook gelijk weg en is die gewoon de beste HW vechter van SF. want wie moeten we straks als champion zien als werdum de toernooi zou winnen? gewoon 1 belt is veel beter, althans dat vind ik

  20. #195
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Als er idd 2 belts komen dan vind ik de GP belt way more waarde hebben dan de HW belt

  21. #196
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    Als er idd 2 belts komen dan vind ik de GP belt way more waarde hebben dan de HW belt
    als ht ervan komt beschouw ik trouwens ook de winnaar van de GP als champion

  22. #197
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    als ht ervan komt beschouw ik trouwens ook de winnaar van de GP als champion
    Ik denk dat ze er wel 2 belts van gaan maken.
    Dan hopen ze natuurlijk dat Overeem het `toernooi` niet wint, omdat er anders geen gevecht kan komen tussen de GP winnaar en de HW Champ.
    Maar idd, ik zie dan die winnaar van de GP ook als de champ.
    Die heeft er 3 x voor moeten vechten tegen top contenders

  23. #198
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    Ik denk dat ze er wel 2 belts van gaan maken.
    Dan hopen ze natuurlijk dat Overeem het `toernooi` niet wint, omdat er anders geen gevecht kan komen tussen de GP winnaar en de HW Champ.
    Maar idd, ik zie dan die winnaar van de GP ook als de champ.
    Die heeft er 3 x voor moeten vechten tegen top contenders
    Dat mag, ook heel logisch...

    maar stel dat Overeem niet wint, dan komt er hooogstwaarschijnlijk partij tussen de GP winaar en Overeem. die winnaar is voor mij de echte SF HW champion...
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  24. #199
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    als ht ervan komt beschouw ik trouwens ook de winnaar van de GP als champion
    Ja. Als GP champion. Net als bij de K1.

  25. #200
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Slome View Post
    Dat mag, ook heel logisch...

    maar stel dat Overeem niet wint, dan komt er hooogstwaarschijnlijk partij tussen de GP winaar en Overeem. die winnaar is voor mij de echte SF HW champion...
    Natuurlijk moet er een match komen tussen die HW en de GP winnaar.
    Jij zegt dat de winnaar van die partij de èchte champ is.

    Stel he, ik zeg stel.

    Overeem verliest van Werdum.
    Werdum wint het toernooi, door bijvoorbeeld Fedor en Arlovski te verslaan.

    Dan krijg je dus weer Werdum vs Overeem.
    En Overeem wint nu wel.
    Wie is er dan de beste?

    Dan zeg ik toch Werdum.
    Die heeft Ali eerder verslagen en fedor en Arlovski.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •