MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!

View Poll Results: SF moet ook Overeems z'n belt op spel zetten

Voters
148. You may not vote on this poll
  • ja

    93 62,84%
  • nee

    55 37,16%
Page 77 of 80 FirstFirst ... 27677374757677787980 LastLast
Results 1.901 to 1.925 of 1999
  1. #1901
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    431
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Ik zag wat stills via Twitter langs zeilen. Die hele Arena leek wel totaal leeg... Volgens schattingen waren er maar 1500 (!) toeschouwers in een stadion van 17.000 zitplaatsen.

    Strikeforce is dead
    alleen op de kijkchijfers kunnen ze nog overleven
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #1902
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    Den Bosch
    Posts
    124
    vCash
    126000

    Default

    Barnett is gewoon echt een heel gevaarlijke HW voor iedereen maar dat is ie al jaren, er zijn er maar weinig die van hem winnen. Silva tja wat moet je daarvan denken? na fedor leek het een top 5 HW en na vanavond denk ik dat overeem binnen een halve minuut klaar met hem zou zijn geweest, die staat echt weer ff met beide benen op de grond! Weet nu ook echt niet meer waar ik fedor moet plaatsen na al die onoverwinnelijke jaren.

  3. #1903
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Cormier is een goede vechter! hij komt er wel!

    Zijn basis is top (worstelen) en zijn stand up is daarnaast ook nog eens goed, hij gaat zeker wat potten kunnen breken in de UFC!

  4. #1904
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    FF een vraag, als Josh zoals hij Sergei mount. Welke HW vechter zou daar wel onder uit kunnen komen?
    Ik dacht meteen, oke Sergei verliest hier komt hij nooooit uit en dat was ook zo. Miss de grotere vechters als brock? geen idee, het leek heel solide iig

  5. #1905
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    denk dat daar heel weinig vechters uit weg kunnen komen....zou zo niet kunnen zeggen wie dat zomaar ff zou lukken....
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  6. #1906
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    Quote Originally Posted by Tykill View Post
    FF een vraag, als Josh zoals hij Sergei mount. Welke HW vechter zou daar wel onder uit kunnen komen?
    Ik dacht meteen, oke Sergei verliest hier komt hij nooooit uit en dat was ook zo. Miss de grotere vechters als brock? geen idee, het leek heel solide iig
    Barnett zijn mount is gruwelijk, zijn partij tegen Gilber Yvel doet me nog steeds rillen... (aanrader)
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  7. #1907
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Manaus - Amazonas - Brazil
    Posts
    438
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by D1987 View Post
    Wat een kutevent, net als het hele HW toernooi. Beter heven ze Strikeforce gewoon op en geven ze de beste een contract bij UFC, vol met teleurstellingen dit. Cormier die Antonio Silva even KO slaat, alsof Antonio Silva na zijn winst op Fedor amper heeft getraind, zo leek het wel. Antonio Silva was totaal nergens, er werd verteld dat hij de laatste periode bij Gracie BJJ had getraind en hij ging meteen a la Fabricio Werdum op zijn rug liggen, alsof hij de overtuiging miste om van Cormier te winnen, die hij tegen Fedor wel had.
    Dat ie op zn rug ging liggen kwam volgens mij doordat ie echt zwaar last had van die eerste voltreffer. Met die klap sloeg Cormier letterlijk het vuur uit zn ogen.

  8. #1908
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    713
    vCash
    126000

    Default

    Cormier had het echt geen probleem met bf, wat een tegenvaller. Denk dat Barnet een maatje te groot voor de rest is nu Alistair weg is

  9. #1909
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by BC1983 View Post
    Barnett is gewoon echt een heel gevaarlijke HW voor iedereen maar dat is ie al jaren, er zijn er maar weinig die van hem winnen. Silva tja wat moet je daarvan denken? na fedor leek het een top 5 HW en na vanavond denk ik dat overeem binnen een halve minuut klaar met hem zou zijn geweest, die staat echt weer ff met beide benen op de grond! Weet nu ook echt niet meer waar ik fedor moet plaatsen na al die onoverwinnelijke jaren.
    Winst Silva op Fedor is overrated.
    Yeah i said it.
    Fighting is poetry in motion

  10. #1910
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Gracie & Romero zijn wel voor de leeuwen gegooit, twee uitstekende prospects dus wel jammer. Gracie had ook niet helemaal door dat King Mo zijn timing begon door te krijgen, toch enigzins een beginnersfout. Daarnaast was hij veels te statisch in clinchmomenten, en zo werd hij ook gepakt door die keiharde rechtse.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  11. #1911
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    Enschede
    Posts
    224
    vCash
    126000

    Default

    silva had zn avond niet, kan gebeuren toch
    vond het zowiezo geen geweldig evenement, paar toffe partij dat dan weer wel

  12. #1912
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Quote Originally Posted by Damian_Gray View Post
    silva had zn avond niet, kan gebeuren toch
    vond het zowiezo geen geweldig evenement, paar toffe partij dat dan weer wel
    Lol het was beter dan de meeste UFC events. SF heeft veel meer KO's

  13. #1913
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    Den Bosch
    Posts
    124
    vCash
    126000

    Default

    daar kan ik je helaas geen ongelijk in geven.

  14. #1914
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    Den Bosch
    Posts
    124
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Winst Silva op Fedor is overrated.
    Yeah i said it.
    Daar kan ik je helaas geen ongelijk in geven.

  15. #1915
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  16. #1916
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  17. #1917
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Limburg
    Posts
    1.426
    vCash
    126000

    Default

    Barnett weer meesterlijk en Cormier grote verrassing. Had hem niet kansloos geschat maar dit had ik toch ook niet verwacht.
    Heerlijk ook die stilte van de GG-Fanboys hier nu. Wat heef die Kharitonov gesloopt zeg..
    Aoki - Hellboy - Gomi - Diaz Bros - GSP - Sonnen - Barnett

  18. #1918
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by superstucie View Post
    toch zegt dit meer over fedor als over silva
    Ja want Fedor is verantwoordelijk voor de loss van Antonio Silva? :S

  19. #1919
    Join Date
    May 2010
    Location
    Leiden
    Posts
    58
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by BC1983 View Post
    Silva tja wat moet je daarvan denken? na fedor leek het een top 5 HW en na vanavond denk ik dat overeem binnen een halve minuut klaar met hem zou zijn geweest, die staat echt weer ff met beide benen op de grond! Weet nu ook echt niet meer waar ik fedor moet plaatsen na al die onoverwinnelijke jaren.
    Kwestie van verschil in vechtstijl en kwaliteiten als je het mij vraagt. Bigfoot heeft van Fedor gewonnen op basis van zijn omvang en kracht waardoor Fedor met succes naar de grond gebracht werd.
    Wat bij Fedor werkte, werkt niet automatisch bij elke vechter. Denk dat we allemaal wel inzagen dat Silva een topworstelaar als Cormier niet even op zijn rug legt en het snot voor z'n ogen beukt. Staande zie je echt dat Cormier per wedstrijd beter wordt, bovendien is hij zo explosief dat de tragere Silva er gewoonweg niet bij kwam kijken.
    Simpelweg een minder gunstige matchup voor Silva dit keer...

    En voor de mensen die Fedor betwijfelen op basis van zijn laatste paar wedstrijden:


    Als je de sport enigszins gevolgd hebt in de laatste jaren weet je dat Fedor het snel evoluerende mma voor een belangrijke periode zwaar domineerde en alle toppers verslagen heeft. Dat de ontwikkelingen binnen het mma hem nu ingehaald lijken te hebben doet niets af aan zijn prestaties in het verleden.

  20. #1920
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    ieder gevecht is anders en de afloop is afhankelijk van wat er tijdens een fight gebeurd....als Silva die stoot in het begin niet had geslikt was het wellicht veel anders gelopen....
    Als Fedor een stoot geplaatst had in de eerste minuut was het wellicht ook afgelopen geweest....
    je kunt er gewoon niets over zeggen
    alsof je a.d.h.v. deze partij kunt zeggen dat Cormier dan wel binnen een minuut van Fedor zou winnen omdat Silva in 2 ronden van Fedor heeft gewonnen en nu in ronde 1 verloren heeft van cormier....

    als je dat serieus denkt snap je het in mijn ogen niet helemaal...
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  21. #1921
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Cormier is wel de grote verrassing van de avond

  22. #1922
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ik vind dit soort rare mix-ups wel het leuke aan een toernooi vorm.

    Geen match ups van stijlen die bij elkaar passen maar mma zoals het eens bedoeld was.

  23. #1923
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Cormier zou goed mee kunnen met de subtop van de UFC.
    King Mo had ik niet verwacht.
    Ik wist dat het een easy win voor Barnett zou worden, maar dat Kharitonov zich zo makkelijk liet pakken viel me erg tegen.

  24. #1924
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    431
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by GerbenV View Post
    Kwestie van verschil in vechtstijl en kwaliteiten als je het mij vraagt. Bigfoot heeft van Fedor gewonnen op basis van zijn omvang en kracht waardoor Fedor met succes naar de grond gebracht werd.
    Wat bij Fedor werkte, werkt niet automatisch bij elke vechter. Denk dat we allemaal wel inzagen dat Silva een topworstelaar als Cormier niet even op zijn rug legt en het snot voor z'n ogen beukt. Staande zie je echt dat Cormier per wedstrijd beter wordt, bovendien is hij zo explosief dat de tragere Silva er gewoonweg niet bij kwam kijken.
    Simpelweg een minder gunstige matchup voor Silva dit keer...

    En voor de mensen die Fedor betwijfelen op basis van zijn laatste paar wedstrijden:

    Als je de sport enigszins gevolgd hebt in de laatste jaren weet je dat Fedor het snel evoluerende mma voor een belangrijke periode zwaar domineerde en alle toppers verslagen heeft. Dat de ontwikkelingen x2
    binnen het mma hem nu ingehaald lijken te hebben doet niets af aan zijn prestaties in het verleden.

  25. #1925
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.990
    vCash
    126000

    Default

    Leuk dat Josh nog zo goed meekomt! Ben altijd een fan van zijn lef en attitude geweest. Daar zit ook een risico, helaas.

    Zou mooi zijn als hij een plek binnen de UFC afdwingt, ondanks het embargo van Dana White, en dan nog wat potjes breken.

    Josh is een van de oude vechters die het voor de fun doen en die in hart en nieren komen om te vechten. Zijn toernooiwinst op Superbrawl 13 zal me altijd bijblijven - wat een monsters stonden daar in de ring. Josh won op 21 jarige leeftijd.
    Hoogdravend, breedsprakig, diepgravend
    ~Remco

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •