MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!

View Poll Results: SF moet ook Overeems z'n belt op spel zetten

Voters
148. You may not vote on this poll
  • ja

    93 62,84%
  • nee

    55 37,16%
Page 1 of 80 123451151 ... LastLast
Results 1 to 25 of 1999
  1. #1
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default Het Grote Strikeforce WGP HW Tournament 2011 Topic *spoilers*

    Strikeforce had great achievements in 2010, growing its label worldwide and becoming everyday more a rival to the UFC in the United States. And 2011 promises more surprises for the fans. Sources close to the event informed TATAME that Strikeforce is planning a heavyweight GP for the next year, and it’ll bring the top eight contenders in the division, including the reining champion Alistair Overeem, who recently won K-1 World GP title.

    Along with Overeem, names like Fedor Emelianenko, Fabricio Werdum, Josh Barnett, Antonio Silva, Brett Rogers, Andrei Arlovski and Sergei Kharitonov are also in talks to participate in the tournament.

    The fight between Fedor and Silva, which has been rumored on the past days, is agreed to happen in February, and other match-ups are in works. Werdum, who comes from a first-round submission victory over Fedor, will probably fight Kharitonov in March, and Barnett vs Rogers, Overeem vs Arlovski might happen as well.

    The heavyweight tournament, which will happen in three events, will probably mark the first two Strikeforce pay-per-view events, at GP’s semifinals and final.
    Strikeforce planning heavyweight tournament for 2011 :: TATAME
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    lijkt me vet...

    dus kwartfinales zijn

    (februari)fedor vs a.silva
    (maart)werdum vs kharitonov
    (maart)barnett vs rogers
    (maart)overeem vs arlovski

    hoop dan echt dat overeem als die zou winnen tegen of de winnaar van werdum/kharitonov of fedor/a.silva en niet barnett/rogers of anders krijg je weer het gezeik dat die nog niet van fedor of werdum heeft gewonnen. want overeem gaat dit toernooi heel easy winnen mocht die er komen

  3. #3
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Dus Fedor vecht nu wel weer?

  4. #4
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Dit zou trouwens wel tering vet zijn.

  5. #5
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Zou wel vet zijn ALS het gebeurt
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  6. #6
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by wrestler_nl View Post
    Zou wel vet zijn ALS het gebeurt
    idd ALS het gebeurt ja.
    "strikeforce" en "planning" gaan niet goed samen... maar het zou idd heel vet zijn als ze het kunnen uitvoeren

  7. #7
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Ik sprak net op een ander forum met iemand hierover. En die vertelde mij dat toernooien door de athletic commission zijn verboden. Dus een 8 mans toernooi zou het niet kunnen worden volgens hem.

  8. #8
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Doe dan een Super Six tournament zoals ze er een momenteel hebben in het boksen.

  9. #9
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Heb met net aangemeld op het SF forum. Blijkbaar zijn ze daar net zo opgewonden erover maar weten ook nog niet of het idd doorgaat of niet.

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Ik sprak net op een ander forum met iemand hierover. En die vertelde mij dat toernooien door de athletic commission zijn verboden. Dus een 8 mans toernooi zou het niet kunnen worden volgens hem.
    Kan wel want ze doen het zoals GLORY het ook doet, verspreid over 3 evenementen.
    Volgens mij zijn toernooien alleen verboden als het op een avond uitgevochten zou worden, dus dat de (winnende) vechters 3 partijen op een avond moeten uitvechten.

    Mocht het doorgaan dan is dat natuurlijk helemaal te gek maar ook ik heb mijn twijfels. Dan zal Strikeforce toch hun contracten een beetje moeten aanpassen zodat de vechters niet geblesseerd raken bij andere organisaties.

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  11. #11
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    [QUOTE=Wheelie;987985]Kan wel want ze doen het zoals GLORY het ook doet, verspreid over 3 evenementen.
    Volgens mij zijn toernooien alleen verboden als het op een avond uitgevochten zou worden, dus dat de (winnende) vechters 3 partijen op een avond moeten uitvechten.QUOTE]

    dit dus

    en eerst zien dan geloven....maar zou wel ubervet zijn!!
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  12. #12
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    hoe dan ook staan er in 2011 weer prachtige partijen op het programma..
    Be a Warrior, not a Worrier

  13. #13
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    Kan wel want ze doen het zoals GLORY het ook doet, verspreid over 3 evenementen.
    Volgens mij zijn toernooien alleen verboden als het op een avond uitgevochten zou worden, dus dat de (winnende) vechters 3 partijen op een avond moeten uitvechten.
    Toch vreemd als men terugdenkt aan bv. de K1 Hawaii.
    Zou wel ontiegelijk geinig zijn als het doorgaat.
    Desnoods kunnen ze nog altijd uitwijken naar Japan.
    Last edited by blackadder; 20-12-2010 at 09:03.

  14. #14
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Strikefarce was het toch????

    haha...

    dit zou de vetste mma gebeurtenis zijn in 4 jaar tijd....
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  15. #15
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Ik sprak net op een ander forum met iemand hierover. En die vertelde mij dat toernooien door de athletic commission zijn verboden. Dus een 8 mans toernooi zou het niet kunnen worden volgens hem.
    Bij de strikefroce vrouwen hebben ze afgelopen jaar nog in toernooi vorm gevochten.... en dat met meerdere gevechten op 1 avond....
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  16. #16
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    Kan wel want ze doen het zoals GLORY het ook doet, verspreid over 3 evenementen.
    Volgens mij zijn toernooien alleen verboden als het op een avond uitgevochten zou worden, dus dat de (winnende) vechters 3 partijen op een avond moeten uitvechten.

    Mocht het doorgaan dan is dat natuurlijk helemaal te gek maar ook ik heb mijn twijfels. Dan zal Strikeforce toch hun contracten een beetje moeten aanpassen zodat de vechters niet geblesseerd raken bij andere organisaties.
    Klopt, dat is ook waarom het vorige Strikeforce toernooi (LHW) uiteindelijk toch niet door schijnt te zijn gegaan.

  17. #17
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Bij de strikefroce vrouwen hebben ze afgelopen jaar nog in toernooi vorm gevochten.... en dat met meerdere gevechten op 1 avond....
    Ik snap het ook niet helemaal. Heeft iemand een "USA tournament guide" for dummies?

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    Elke staat heeft zo zijn eigen regels, bij sommige is het dus niet toegestaan om een toernooi te houden (meerdere gevechten op een avond te houden). Daarnaast is het maximaal toegestaan twee partijen op 1 avond (hoewel ik dat verkeerd kan hebben). Strikeforce heeft dus wel een keer een 4 mans tournament gehouden maar zover ik weet nooit een 8 mans toernooi (3 partijen op 1 avond). Vind het zelf ook niet zo verstandig om te doen want M.M.A. kan je met dat op zicht niet vergelijken met K-1.

  19. #19
    Join Date
    Apr 2008
    Posts
    1.321
    vCash
    126000

    Default

    ik geloof er geen ene reet van dat dit toernooi komt

  20. #20
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    191
    vCash
    126000

    Default

    Als ik me niet vergis heb ik ergens een keer gelezen/gehoord dat onder de mma regels zoals ze in amerika gehanteerd worden, een vechter, per avond, max 5 ronden a 5minuten mag vechten.

  21. #21
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  22. #22
    Join Date
    Nov 2009
    Location
    Waalwijk
    Posts
    591
    vCash
    126000

    Default

    Wacht het wel gewoon af tot het zeker doorgaat/is gebeurd.
    Lijkt me wel leuk in ieder geval.

  23. #23
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    Emelianenko vs. Silva, HW Tourney Slated for Feb. 12



    Fedor Emelianenko will return to the Strikeforce cage on Feb. 12, as he takes on Antonio Silva in a heavyweight main event from the Izod Center in East Rutherford, N.J.

    Sources close to the negotiations informed the event’s date and location.

    A match between former UFC heavyweight champions Andrei Arlovski and Josh Barnett is also said to be in the works for the February date.

    Strikeforce will indeed hold an eight-man heavyweight tournament in 2011, and Emelianenko-Silva and Arlovski-Barnett are set to serve as quarterfinal bouts.

    A fourth and final tournament bout is also set to take place on the March card. Semi-final and final bouts would then be held later in the year at to-be-announced events.

    Geen Overeem in dit verhaal?! heel vreemd?! hij is toch the man 2 beat!? Aan de andere kant hij geniet nu van zijn wel verdiende vakantie!
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  24. #24
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    eindelijk kunnen we Fedor weer eens in actie zien!
    Be a Warrior, not a Worrier

  25. #25
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Overeem vs ??
    Rogers vs Werdum.

    In april als andere kwartfinales?

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •