MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!

View Poll Results: SF moet ook Overeems z'n belt op spel zetten

Voters
148. You may not vote on this poll
  • ja

    93 62,84%
  • nee

    55 37,16%
Page 3 of 80 FirstFirst 12345671353 ... LastLast
Results 51 to 75 of 1999
  1. #51
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    Ik vindt het onzin dat de UFC HW op eens niets meer waard is, alleen omdat Velazquez gebleseerd is?

    En ik vindt zeker dat Lopez een goed punt heeft, ben het niet met alles eens maar de UFC is een veel constatere organisatie, je weet waar je aan toe bent. En @ Strikeforce is t altijd maar afwachten, dat komt niet professioneel over...
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  2. #52
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Nee hoor.
    Ik constateer (zoals altijd) alleen feiten.
    Maar ok, voor jou:

    Voor het geval het je niet opgevallen is, Alistair Overeem is de Strikeforce kampioen.
    Alleen wordt hij hier nergens genoemd, en heeft Strikeforce uberhaupt al een chronisch probleem met het vinden van tegenstanders voor hem.
    Lijkt het jou niet dat je kampioen belangrijker is dat de rest van je divisie en dat de rest gebouwd moet worden om een waardige contender te worden?
    Anders heeft die hele Strikeforce titel geen enkele vorm van waarde (heeft ie ook niet).
    Sterker nog, wat is dan het nut van het hebben van een "divisie" in je organisatie?
    Heb je er ooit aan gedacht dat deze GP opgezet word om de number 1 contender te bepalen?


    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Strikeforce heeft pas geleden de hoofdpartijen van 29 januari bekend gemaakt, met champ Nick Diaz vs Evangelista "Cyborg" Santos en champ Ronaldo "Jacare" Souza vs Robbie Lawler. Prima partijen, en ik kijk ze zeker weten.
    Maar waarom horen we daar 6 weken van tevoren van?
    Als Santos and Lawler beide 1 win van title contention verwijderd waren tijdens hun laatste partij, dan hadden die partijen zo gepromoot moeten worden.
    Het moment nadat Lawler op ko won van Matt Lindland op December 4 had een fantastisch moment kunnen zijn om hem te verkopen als de volgende uitdager van Jacare, maar er is hem niet eens naar gevraagd in het post-fight interview.

    Het probleem was, natuurlijk, dat Strikeforce niet wist dat Santos en Lawler 1 win verwijderd waren van deze partijen omdat ze niet zover vooruit denken.
    Hier kan inderdaad aan gewerkt worden, maar jij bent nu een organisatie die begon in 1994 af aan het zetten tegen een organisatie die paar een paar jaar bezig is, natuulijk zijn er dan dingen te verbeteren. Dat er structureel iets fout zit binnen Japanse organisaties is ook bekend, dit zal echter altijd zo blijven.

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Vergelijk deze 2 Strikeforce titelgevechten eens met de recente UFC titelgevechten.
    Frankie Edgar vs Gray Maynard en Anderson Silva vs Vitor Belfort.
    De UFC is niet 6 weken van tevoren begonnen met het vastleggen van deze partijen, nee het staat van tevoren zelfs al vast wie er daarna de 1e contenders zijn voor een shot (Pettis en Okami).
    Dat garandeert min of meer dat de LW en MW divisie van de UFC de komende maanden alleen maar momentum, fan interest en hype creëeren en dus $.
    Belfort zou tegen Okami vechten voor #1 contender. Belfort wil niet in Duitsland vechten, Okami moet tegen Marquadt en Belfort mag voor de titel, ja dit is heel duidelijk en transparant voor de fans?


    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Het klinkt natuurlijk geweldig dat Fedor, Silva, Werdum allemaal mee gaan doen in een toernooi.
    Maar Fedor in een toernooi? Terwijl ze nog niet eens klaar zijn met de onderhandelingen voor z'n volgende contract?
    Heel onwaarschijnlijk.
    Ik zit niet bij de besprekingen dus ik weet niet hoe ver ze zijn, jij wel?

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Het enige toernooi dat Strikeforce in 2010 succesvol heeft gehouden was een 4-mans damestoernooi, met als winnaar Miesha Tate.
    Zij zou vervolgens een titleshot krijgen, maar dit was bijna 5 maanden geleden en er is nogsteeds niks bekend.
    Ondertussen heeft wél Marloes Coenen, die van een verliespartij tegen Cyborg kwam een titleshot gekregen.
    Dan let je niet goed op want Tate mag tegen Coenen vechten voor de belt begin 2011.

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Er mankeert dus niks aan de partijen in Strikeforce want die zijn vaak beter dan in de UFC.
    Sterker nog, ik kijk vaak ook liever naar Strikeforce dan naar de UFC.
    Maar ik ben reëel.
    Strikeforce is goed bezig, maar komt op dit moment onder geen beding ook maar in de buurt van de UFC.
    De UFC verteld fans wat ze kunnen verwachten, en maakt dit vervolgens waar.
    Strikeforce is zeker goed bezig, gun ze wat jaren en wat geluk en ze komen er wel.
    Want met alleen de UFC is er een monopoly en je weet toch wel voor wie dat klote is.....?
    juist, de fans!
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  3. #53
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default Finkelstein Confirms Fedor’s Participation In Strikeforce Tournament

    In a statement released on the M-1 Global’s Russian website, MixFight.ru, on Tuesday Vadim Finkelstein, president of M-1 and manager to Fedor Emelianenko, confirmed the heavyweights participation in the upcoming Strikeforce tournament.

    With the announcement from M-1, “The Last Emporer” looks set to return to a Strikeforce cage to square off with Antonio “Bigfoot” Silva in February in the opening round of the promotions eight-man heavyweight tournament.
    Vadim Finkelstein, president of M-1 Global: “I am very pleased to collaborate with Showtime and Strikeforce, as well as Mr. and Mr. Cocker Hershmanom personally. Together we can create a tournament that should go down in history as the greatest MMA tournament in the heavyweight division. The purpose cooperation between the M-1, Strikeforce and Showtime is the development and growth in popularity of MMA across the world. This sport is beyond the scope of individual organizations. Our partnership enables us to arrange fights the best fighters in the world with each other. From this agreement will benefit everyone – especially the fans, who want to see Fedor in as often as possible ”
    “This year we are holding the Grand Prix on the same system, on which were held last tournament M-1 Selection. This Grand Prix is expected to a series of exciting battles, which attract many viewers around the world”
    Fedor Emelianenko: “After his fight with Werdum, I trained hard, I can not wait until I again find myself in a cage. Strikeforce has in its ranks the best heavyweights of the world, and through collaboration with the M-1 Global, I have the opportunity to meet with them in tournament format “
    (translated using Google Translate)

    Fedor doet dus mee!
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  4. #54
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Halfweg
    Posts
    184
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    de top competition uit de HW wereld gaat tegen elkaar vechten en het enige waar jullie je druk om kunnen maken is een belt?

    kijken jullie mma voor de gevechten of om iemand de belt in de lucht te zien houden?

    Er gaat in de dream HW klasse genoeg gevochten worden volgend jaar dus ben maar niet bang dat Ali om gevechten verlegen zit.
    Ja! Tuurlijk kijk ik naar wie de belt heeft! Daar is een belt voor toch?? Voor de Champion!
    Op dit moment heeft de belt GEEN waarde, dus met andere woorden de Champ stelt op het moment NIKS voor.

    Daarom zou dit toernooi goed zijn, om de belt zijn waarde terug te geven en even een ranglijst te creeeren in Strikeforce.

    Ik hoop zo zwaar dat Ali meedoet hieraan, want dan is ie gewoon de undisputed champion. Inplaats van die lul die het 1x in 3 jaar verdedigd!

  5. #55
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    Ik weet niet of het een update is maar toch...

    Strikeforce 31:
    Fedor Emelianenko vs Antonio Silva
    Andrei Arlovski vs Sergei Kharitanov

    Strikeforce 32:
    Josh Barnett vs Brett Rogers

    Strikeforce .. (onbekend)
    Fabricio Werdum vs Alistair Overeem

    http://mmajunkie.com/news/21972/stri...-vs-rogers.mma
    Last edited by Petrosyan188; 04-01-2011 at 19:15.

  6. #56
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Halfweg
    Posts
    184
    vCash
    126000

    Default

    GRUWLIJK!! HAHHAHA EINDELIJK

  7. #57
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    YES!!! WARVEREEM!!!

  8. #58
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Yoww!! het jaar 2011 begint met mooie berichten!!
    Be a Warrior, not a Worrier

  9. #59
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    333
    vCash
    125909

    Default

    dat zou echt gruwelijk zijn, maar eerst zien dan pas geloven..

  10. #60
    Join Date
    May 2009
    Posts
    91
    vCash
    126000

    Default

    Sprak een paar weken terug de broer van Fabricio Werdum, en die vertelde me dat Werdum in Maart weer knokt (waarschijnlijk Ali). Zou best logisch zijn om die title match te laten gebeuren en dat HW Tournament om de volgende contender te bepalen, omdat het nu vrij onduidelijk is wie de volgende is met recht op een titelshot, omdat er veel discrepanties zitten in win/verlies (Fedor & Silva verloren van Werdum, Rogers 2x verloren en ook Arlovski verloren) plus 2 nieuwe HW's (Barnett, Kharinotov). Zou duidelijkheid scheppen en eindelijk logica in Strikeforce maken! Daarbij wordt de beltwaarde ook aanzienlijk verhoogd!
    Goed bezig dus als ik het juist heb

  11. #61
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Heb je er ooit aan gedacht dat deze GP opgezet word om de number 1 contender te bepalen?




    Hier kan inderdaad aan gewerkt worden, maar jij bent nu een organisatie die begon in 1994 af aan het zetten tegen een organisatie die paar een paar jaar bezig is, natuulijk zijn er dan dingen te verbeteren. Dat er structureel iets fout zit binnen Japanse organisaties is ook bekend, dit zal echter altijd zo blijven.



    Belfort zou tegen Okami vechten voor #1 contender. Belfort wil niet in Duitsland vechten, Okami moet tegen Marquadt en Belfort mag voor de titel, ja dit is heel duidelijk en transparant voor de fans?




    Ik zit niet bij de besprekingen dus ik weet niet hoe ver ze zijn, jij wel?



    Dan let je niet goed op want Tate mag tegen Coenen vechten voor de belt begin 2011.



    Strikeforce is zeker goed bezig, gun ze wat jaren en wat geluk en ze komen er wel.
    Want met alleen de UFC is er een monopoly en je weet toch wel voor wie dat klote is.....?
    juist, de fans!
    Ja je kan wel heel makkelijk elk fout detail uit mn post eruit pikken maar het gaat om het principe, dat snap je toch wel denk ik?
    Tate had die titelshot al vóór Coenen moeten krijgen. Dat is gezegd. Lekker belangrijk dat ze m nu alsnog krijgt.
    Er is voor zover ik weet nog niks bekend over het doel van dit toernooi maar als dat wel zo is en ik wat heb gemist, enlighten me plz.
    Ik weet wel dat als zij bezig zijn een toernooi te organiseren om een contender te maken ze:

    - daar een paar jaar te laat mee zijn, waarom hebben ze Alistair in de eerste plaats niet gestript? Wat doet Alistair in dit hele verhaal?
    - hun hele hw divisie demobiliseren, want wat is er na dit toernooi dan nog?
    zwaargewichten zijn schaars, dit is ook 1 van de redenen dat de UFC geen toernooien organiseert maar met losse partijen werkt.
    - ik geloof dat toernooi pas als al die vechters daadwerkelijk in de ring staan.
    - Valentijn vecht ook voor Strikeforce, doet hij dan ook mee met dat toernooi. Wat is zijn positie in dit gebeuren?

    Het is allemaal gewoon nog een vaag verhaal.
    Klinkt héél erg leuk allemaal ontken ik van geen kant en ik zit op het puntje van me stoel die nacht geloof me.
    Maar Strikeforce komt echt áltijd met van die vage half klare verhalen.
    En je hoeft echt geen grote organisatie te zijn om je professioneel op te stellen, dat mag duidelijk zijn denk ik.
    Fighting is poetry in motion

  12. #62
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    tja, ik vind het toch appart dat de champ zelf ook meedoet aan de partijen in het toernooi, je zou toch zeggen dat de winnaar van heel dat toernooi uitkomt tegen Alistair..
    Be a Warrior, not a Worrier

  13. #63
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.097
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    tja, ik vind het toch appart dat de champ zelf ook meedoet aan de partijen in het toernooi, je zou toch zeggen dat de winnaar van heel dat toernooi uitkomt tegen Alistair..
    Dat dus wel ja, je zou zeggen dat de winnaar van het toernooi tegen Alistair mag. Maar hoe dan ook, ik begin steeds meer zin te krijgen in deze events gezien de matchups!


  14. #64
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Overeem moet gewoon meedoen aan dit toernooi, ookal is hij de champ. Wie dit toernooi weet te winnen is gewoon de 1# in de wereld. Stel dat Overeem, Werdum in de kwartfinale, Barnett in de halvefinale en Fedor in de finale uitschakelt.

    Dat zou echt geweldig zijn.

  15. #65
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    uhh Cain?JDS?

  16. #66
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Halfweg
    Posts
    184
    vCash
    126000

    Default

    Ik vind dat de belt gewoon afgenomen moet worden van Overeem, en dan mag iedereen lekker vechten voor de belt. Winnaar krijgt het! Dat is het beste..

  17. #67
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Heel vet toernooi maar wat nu met Overeem?
    Als hij verliest in dit toernooi verliest hij dan z'n titel?
    Of blijft hij de kampioen?
    Gaat hij (en GG) hier zomaar mee akkoord, wetende dat een verlies z'n hele titel kan verwaardlozen??

    Ook "fijn" dat M-1 er weer lekker aandeel in heeft.
    Overeem is de feitelijke kampioen maar als je dit artikel leest lijkt het wel alsof Fedor de kampioen is. Zo wordt hij iig wel behandeld.
    Last edited by lopez86; 04-01-2011 at 23:47.
    Fighting is poetry in motion

  18. #68
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    uhh Cain?JDS?

    Zou Overeem dit winnen kan hij 3 top 10 Heavyweights op zijn record bijschrijven.(Rogers, Barnett,Werdum,Fedor) JDS heeft volgens mij 0x van iemand gewonnen die toen in de top 10 stond. (Werdum staat er nu in maar toen hij tegen JDS vocht niet volgens mij). Cain heeft er 2 (Brock en Big nog).

    Lijkt me duidelijk niet?

    Heel vet toernooi maar wat nu met Overeem?
    Als hij verliest in dit toernooi verliest hij dan z'n titel?
    Of blijft hij de kampioen?
    Gaat hij (en GG) hier zomaar mee akkoord, wetende dat een verlies z'n hele titel kan verwaardlozen??

    Ook "fijn" dat M-1 er weer lekker aandeel in heeft.
    Overeem is de feitelijke kampioen maar als je dit artikel leest lijkt het wel alsof Fedor de kampioen is. Zo wordt hij iig wel behandeld.
    Wat maakt het uit? die titel was toch niet veel waard laten we eerlijk zijn. Hij heeft hem in 3 jaar 1x verdedigt tegen iemand die net in de top 10 stond.

  19. #69
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    Zou Overeem dit winnen kan hij 3 top 10 Heavyweights op zijn record bijschrijven.(Rogers, Barnett,Werdum,Fedor) JDS heeft volgens mij 0x van iemand gewonnen die toen in de top 10 stond. (Werdum staat er nu in maar toen hij tegen JDS vocht niet volgens mij). Cain heeft er 2 (Brock en Big nog).

    Lijkt me duidelijk niet?



    Wat maakt het uit? die titel was toch niet veel waard laten we eerlijk zijn. Hij heeft hem in 3 jaar 1x verdedigt tegen iemand die net in de top 10 stond.
    Uh ja dat is helemaal waar.
    Maar doe even je ogen dicht en beeld je in dat je Overeem bent.
    Zeg dan het onderste zinnetje uit je post eens hardop tegen jezelf.
    En kom erachter hoe belachelijk dat klinkt, en hoe ik het als kampioen er níet mee eens zou zijn.
    En dan denk ik op dit moment alleen om de financiële consequenties die bij een verlies in dit toernooi meekomen.
    Fighting is poetry in motion

  20. #70
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    Vraag me indd echt af, of dit voor de titel is of dat Overeem de titel gewoon behoudt...hoe dan ook, heel vet!
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  21. #71
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Dat is waar, maar als je de beste wilt zijn moet je ook risico's nemen. Qua planning lijkt het helemaal goed te komen, hij zou daarna ook nog aan de K1 mee kunnen doen omdat het toernooi dan waarschijnlijk al afgelopen is.

  22. #72
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.097
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Slome View Post
    Vraag me indd echt af, of dit voor de titel is of dat Overeem de titel gewoon behoudt...hoe dan ook, heel vet!
    Bij de Pride GP's stond de 'normale' belt altijd los van de GP belt! Ik denk dat ze dat, gezien de deelname van Overeem, nu ook doen...
    Hooguit rolt er een contender uit als Overeem uitgeschakeld wordt...


  23. #73
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Het is inderdaad fucking vet, afgezien van mn "gezeik".
    Hoop echt dat het doorgaat.
    Fighting is poetry in motion

  24. #74
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    ach waar maken jullie je druk om... met belt of zonder belt overeem wint die toernooi toch wel, 3matches 3x 1e ronde en ik durf zelfs te zeggen dat die in deze matches bij elkaar niet langer dan 10min in de octagon heeft gestaan

  25. #75
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    115
    vCash
    126000

    Default



    Nog ff inclusief plaatje.

    Ik hoop echt dat het allemaal doorgaat. Ik las ook ergens dat Valentijn Overeem vs Ray Sefo een reserve partij zou zijn. Beetje vaag als dat klopt want dan zou het in theorie Overeem vs Overeem kunnen worden.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •