MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!

View Poll Results: SF moet ook Overeems z'n belt op spel zetten

Voters
148. You may not vote on this poll
  • ja

    93 62,84%
  • nee

    55 37,16%
Page 6 of 80 FirstFirst ... 23456789101656 ... LastLast
Results 126 to 150 of 1999
  1. #126
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default Alistair wou match tegen Werdum, Coker wil HW belt op spel zetten en 5 ipv 3 rondes


    Alistair Overeem asked for and received what could be a difficult first-round matchup in Strikeforce’s heavyweight tournament: a rematch against Fabricio Werdum, who submitted him in May 2006.

    “Alistair asked for Fabricio, personally,” Strikeforce CEO Scott Coker said Wednesday on the Sherdog Radio Network’s “Beatdown” show. “When I was in Japan last week, he said, ‘You’ve got to let me fight Fabricio. I want to avenge that loss. It’s important.’ So that was an easy fight to put together. Werdum says he’s going to make Alistair go to sleep.”

    Werdum caught Overeem with a kimura 3:43 into the second round of their Pride Fighting Championships bout. Both fighters have progressed since the encounter. Werdum now holds a coveted win over Fedor Emelianenko, and Overeem has emerged as one of the top heavyweights in the world.

    Overeem is also Strikeforce’s champ, which raises the question of whether his title will be on the line in the upcoming tournament. Coker wants it to be, though he’s run into uniformity issues with title fights being five rounds and non-title bouts being three. He’s working with athletic commissions to see if all tournament bouts, not just Overeem-Werdum, can be five rounds.

    “We’re trying to talk to all the commissions in all the states that we are attempting to go to work it out,” Coker said. “But I think we’ll have it ironed out in 24 hours. The goal is to have the title on the line and let them fight it out because that’s our world champion and Fabricio beat Fedor. I think that’d be a great representation of the Strikeforce belt.”

    Coker also emphasized Overeem’s commitment to the tournament. He expects the Dutch heavyweight to fight three times in Strikeforce this year.

    “This year, we sat down in Japan, and he’s fully committed,” Coker said. “We have an understanding, and I have no doubt he’s going to fight for us and I think he’s going to fight very well.”


    bron: http://www.sherdog.com/news/news/Cok...-Rematch-29212
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #127
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    719
    vCash
    123944

    Default

    Als hij mee vecht moet hij de titel op het spel zetten vind ik

  3. #128
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    Ik vind van niet, bij de K1 hebben ze ook een aparte belt voor de GP's
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  4. #129
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by Naj85 View Post
    Ik vind van niet, bij de K1 hebben ze ook een aparte belt voor de GP's
    x2
    Be a Warrior, not a Worrier

  5. #130
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  6. #131
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    De SF belt is nu toch niks waard. Ik vind ook dat hij hem in moet zetten.

  7. #132
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Naj85 View Post
    Ik vind van niet, bij de K1 hebben ze ook een aparte belt voor de GP's
    Dat heb ik ook al een paar keer gezegd.

  8. #133
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    148
    vCash
    126000

    Default

    Gewoon het Pride principe volgen. GP belt en HW belt. Dus niet op het spel zetten..

  9. #134
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Ik weet niet wat ik er van moet vinden.
    Aan de ene kant zeg ik natuurlijk niet zijn belt als inzet. Beter een systeem als de K1.
    Maar aan de andere kant, die belt is in vele ogen geen moer waard, dus waarom niet om de belt vechten.

  10. #135
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    je krijgt wel meteen dat de beste ook champion is...het is raar als bv. fedor wint(zal nooit gebeuren is praktisch ook onmogelijk) en overeem nog steeds champ is... ik vind dat als je belt inzet toch een win-win situatie, je zorgt erweer helemaal voor dat de belt serieus wordt genomen en de beste draagt ook die belt

  11. #136
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    172
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    je krijgt wel meteen dat de beste ook champion is...het is raar als bv. fedor wint(zal nooit gebeuren is praktisch ook onmogelijk) en overeem nog steeds champ is... ik vind dat als je belt inzet toch een win-win situatie, je zorgt erweer helemaal voor dat de belt serieus wordt genomen en de beste draagt ook die belt

    WTF!!! waarom denk je dat fedor nooit de titel kan winnen ? ik denk dat hij de meeste kans heeft en de enigste is die overeem het moeilijkst gaat maken hoor!!!

  12. #137
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    fedor is overrated... 5jaar terug won die hem zeker maar nu niet meer, wie heeft die eigenlijk de laatste 5 jaar verslagen?? hong man choi.. boehoe nee tim sylvia wauw uhum uhum

  13. #138
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Halfweg
    Posts
    184
    vCash
    126000

    Default

    Hij moet het erin zetten! Wordt wat moois.
    STEL hij verliest, dan is alsnog champion!
    Hij heeft DAN in 4 jaar zn belt 1x verdedigd en verliest en is nog steeds champion.
    Gewoon erin gooien die belt

  14. #139
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by martijnG View Post
    Gewoon het Pride principe volgen. GP belt en HW belt. Dus niet op het spel zetten..
    Was dat niet omdat er meerdere gevechten op 1 avond waren in de Pride GP?

  15. #140
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    1
    vCash
    126000

    Default

    Dus het is mogelijk dat de hw-belt tijdens deze gp een paar keer van eigenaar verandert?

  16. #141
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    555
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rico74 View Post
    Dus het is mogelijk dat de hw-belt tijdens deze gp een paar keer van eigenaar verandert?
    Nee, de winnaar van de gp moet uiteindelijk de belt krijgen.

    Ik vind dat er maar 1 belt moet zijn. En dat is die van de gp.
    Echt onzin als je een aparte belt voor de gp en n aparte HW belt hebt.
    Gewoon 1 Strikeforce HW belt.

  17. #142
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    Gewoon Pride stijl....en hoe de K-1 het doet.

    Een GP belt en een gewone belt....

    Als je al kijkt naar de bracket kan jezelf afvragen of Arlovski, Kharitonov, Barnett of Rogers wel verdienen om te vechten voor de titel. Eén van hun zal namelijk in de finale komen zoals het er nu uitziet...

  18. #143
    Join Date
    Aug 2010
    Posts
    115
    vCash
    126000

    Default

    WTF?! Die belt die hij al heeft moet hij drie keer verdedigen voor hij hem weer mag omdoen? Dacht het niet.
    Echt een belachelijk idee.

  19. #144
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    samengevoegd met de bestaande topic, blijft t overzichtelijk
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  20. #145
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    Date: April 17, 2011
    Location: TBA
    TV: Superchannel (Canada)

    *Alistair Overeem (34-11) vs. Fabricio Werdum (14-4-1)
    *Josh Barnett (29-5) vs. Brett Rogers (11-2)


    *Heavyweight Tournament Quarterfinals
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  21. #146
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    108
    vCash
    126000

    Default

    Eerst zien dan geloven maar het lijkt mij wel super vet. En ik hoop dat het door gaat winaar van dit toernooi tegen de ufc kampioen zou helemaal te gek zijn

  22. #147
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    108
    vCash
    126000

    Default

    Super vet fedor hoort ook het groots ook alis hij geen kampioen (geen belt). Maar hij is wel de ware kampioen en zal dat ook blijven wat die man al gepresteerd heeft met mma. Moeten de andere vechters eerst nog laten zien. Als overeem dit toernooi wint is hij hard op weg fedor te benaderen. Denk wel dat overeem een goeie kans maakt net als de andere. Er is maar 1 winaar als dit door gaat en dat zijn wij

  23. #148
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    172
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    fedor is overrated... 5jaar terug won die hem zeker maar nu niet meer, wie heeft die eigenlijk de laatste 5 jaar verslagen?? hong man choi.. boehoe nee tim sylvia

    jullie zijn eht domme mensen he , zeg mij een goede vechter die alistair ooit heeft verslagen , alistair gaat zich pas in dit tornooi kunnen bewijzen , jij zegt tim sylvia wauw uhum uhum , en wie is diegene die crocop en nogueira en mark colman en zo heeft verslagen in hun beste tijd ???

  24. #149
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    dat zijn allemaal tegenstanders van meer dan 5jaar terug, ik zeg er toch ook bij 5 jaar terug zou die 'm winnen maar nu niet meer stomme kneus..

  25. #150
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    172
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    dat zijn allemaal tegenstanders van meer dan 5jaar terug, ik zeg er toch ook bij 5 jaar terug zou die 'm winnen maar nu niet meer ..

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •