MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 5 12345 LastLast
Results 1 to 25 of 109
  1. #1
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.861
    vCash
    126000

    Default Badr's continuing story

    Dat meldt Het Parool. Badr Hari zou de betaling hebben bekend in zijn verhoren. De K1-vechter geldt als hoofdverdachte in de mishandelingszaak. Hij en drie vrienden werden op de bewuste avond in februari de toegang tot de club aan het Kleine Gartmanplantsoen geweigerd door de 33-jarige portier, omdat hun kleding niet aan de voorschriften zou voldoen. Er ontstond een ruzie waarbij de portier zo hard getrapt en geslagen werd dat hij met ernstige verwondingen in het ziekenhuis belandde. Hij brak zijn oogkas en zijn neus en heeft nu een metalen plaat in zijn gezicht.
    Direct na het incident legde de portier tegen agenten een belastende verklaring af over Badr Hari, om die in oktober weer in te trekken. Hij zou door de politie onder druk zijn gezet om tegen de K1-vechter te verklaren, zo liet zijn advocaat weten op AT5. De portier zou Hari niet eens kennen.
    Hari hield zich lange tijd schuil in Marokko, maar meldde zich kort na de verklaring van de advocaat van de portier alsnog bij de politie. De vechter heeft verklaard dat de portier via een tussenpersoon aanvankelijk 15.000 euro vroeg om zijn verklaring in te trekken. Uiteindelijk heeft hij hem een derde van dat bedrag betaald.
    Hari's advocaat Benedicte Ficq bevestigt tegen AT5 dat er door haar cliënt geld is betaald aan de portier. Maar volgens haar gaat het niet om zwijggeld.
    bron:Badr Hari betaalde aan portier - AT5 Nieuws
    Last edited by basu; 20-12-2010 at 15:10.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    MORAALRIDDER 1st klas - "Behandel anderen zoals je door hen behandeld wil worden"

  2. #2
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    ok .. wat voor motivatie heeft Badr dan gehad om de portier een geld bedrag te betalen..
    Be a Warrior, not a Worrier

  3. #3
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.097
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Kemal View Post
    ok .. wat voor motivatie heeft Badr dan gehad om de portier een geld bedrag te betalen..
    Simpel toch? Zodat hij z'n (voor Badr belastende) verklaring intrekt en Badr niet of moeilijk vervolgd kan worden.


  4. #4
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by Fyodor View Post
    Simpel toch? Zodat hij z'n (voor Badr belastende) verklaring intrekt en Badr niet of moeilijk vervolgd kan worden.
    tja maar in de tekst staat : "Maar volgens haar gaat het niet om zwijggeld."
    Be a Warrior, not a Worrier

  5. #5
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    and the plot thickens.....

    spectator mode on/
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  6. #6
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Vindt het niet echt verassend nieuws,het verast me meer dat dat na een verklairng van Badr naar buiten komt volgens AT5.

    Maar goed,of er nou betaald is of niet,maakt verder niet zo gek veel uit.Wat mij betreft is deze zaak nu inmiddels niet meer zo intressant,al die negatieve publiciteit die zulke berichten met zich meebrengen hebben we met ze allen helemaal niks aan..

    Op naar wat positiefs rondom Badr zeg ik dan maar!

    En wat betreft het niet om zwijggeld zou gaan?? Net als die gozer zeker,die aan het "inbreken" was bij de Hell's Angels" laatst....

    Zulke dingen komen altijd verdraaid naar buiten..
    Last edited by Peter0711; 20-12-2010 at 12:52.

  7. #7
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Maar goed,of er nou betaald is of niet,maakt verder niet zo gek veel uit.Wat mij betreft is deze zaak nu inmiddels niet meer zo intressant,al die negatieve publiciteit die zulke berichten met zich meebrengen hebben we met ze allen helemaal niks aan.
    Dan had ie de portier maar niet het ziekenhuis in moeten slaan, he? Dus wiens fout is het dat AT5 hierover bericht?
    Op naar wat positiefs rondom Badr zeg ik dan maar!
    Kun jij wat bedenken dan?

  8. #8
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Dan had ie de portier maar niet het ziekenhuis in moeten slaan, he? Dus wiens fout is het dat AT5 hierover bericht?
    Kun jij wat bedenken dan?
    Nu even niet.......
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  9. #9
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Haarlem
    Posts
    2.433
    vCash
    126000

    Default

    Badr Hari betaalde 'zwijggeld' aan slachtoffer

    Uitgegeven:20 december 2010 12:43Laatst gewijzigd:20 december 2010 13:01
    AMSTERDAM - De bekende kickbokser Badr Hari heeft 5000 euro zwijggeld betaald aan de portier van een uitgaansgelegenheid in Amsterdam die hij in februari mishandelde.


    Dit meldt het Parool maandag. Het slachtoffer kreeg klappen toen hij enkele personen de toegang weigerde op basis van kledingvoorschriften van de zaak. Hij brak zijn neus en een oogkas.
    Rechercheonderzoek wees uit dat H. hoofdverdachte is in de zaak. De kickbokser is momenteel, in afwachting van zijn proces, op vrije voeten.




    Bekend


    De portier zou 15.000 euro hebben gevraagd in ruil voor het intrekken van de aanklacht. Hari betaalde uiteindelijk een derde van dit geld. De kickbokser zou de betaling na zijn aanhouding in oktober hebben bekend.
    Hari's advocaat, Bénédicte Ficq, ontkent tegenover de krant dat er sprake is van zwijggeld. ''Het zou zwijggeld zijn als die portier was gevraagd te stoppen met de waarheid vertellen. Hier is daar absoluut geen sprake van.”

    Roddels


    Volgens Ficq blijft de portier ‘roddelen en kletsen’. “Daarvan ondervond Hari veel schade in zijn carrière. Daarom dacht mijn cliënt er goed aan te doen te betalen.''
    © NU.nl

  10. #10
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Glen View Post
    Volgens Ficq blijft de portier ‘roddelen en kletsen’. “Daarvan ondervond Hari veel schade in zijn carrière. Daarom dacht mijn cliënt er goed aan te doen te betalen.''
    nu breekt mijn klomp...
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  11. #11
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    Ficq lult un end in de verte.....
    is maar net hoe je het draait......alsof Badr dan maar betaald om van het geroddel af te zijn......hahahaha ongelofelijk.....
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  12. #12
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    2.251
    vCash
    126000

    Default

    haha... heel veel mensen snappen het begrip advocaat zijn niet. zucht

  13. #13
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    wat ik me dan wel afvraag over die advocaten is hoe dat dan in z'n werk gaat met zo'n bespreking....
    weten ze precies de waarheid en draaien ze het bewust om:
    zo van, oke badr, je hebt die gast 5000€ betaald om z'n mond te houden, dat komt naarbuiten, hoe zullen we dit dan eens gaan aanpakken....
    of gaat het: badr aub niet de waarheid tegen me zeggen dan kan ik er altijd een draai aan geven zonder te liegen
    vraag ik me dan altijd af.....of advocaten doorgestudeerde naivelingen zijn of doorgewinterde leugenaars......
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  14. #14
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by TOON View Post
    wat ik me dan wel afvraag over die advocaten is hoe dat dan in z'n werk gaat met zo'n bespreking....
    weten ze precies de waarheid en draaien ze het bewust om:
    zo van, oke badr, je hebt die gast 5000€ betaald om z'n mond te houden, dat komt naarbuiten, hoe zullen we dit dan eens gaan aanpakken....
    of gaat het: badr aub niet de waarheid tegen me zeggen dan kan ik er altijd een draai aan geven zonder te liegen
    vraag ik me dan altijd af.....of advocaten doorgestudeerde naivelingen zijn of doorgewinterde leugenaars......
    Ik zeg, kom er maar in Roy..
    Be a Warrior, not a Worrier

  15. #15
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Dan had ie de portier maar niet het ziekenhuis in moeten slaan, he? Dus wiens fout is het dat AT5 hierover bericht?
    Daar doel ik toch ook helemaal niet op? Het verbaasd mij persoonlijk dat deze info geleverd is door de kant van Badr.
    Wat betreft de negatieve publiciteit rond dit verhaal,ik denk dat alles wat er gezegt kon worden over deze zaak,zo een beetje al gezegt is,en dat het niet nodig is om bij elke kleine ontwikkeling het hele verhaal weer fris in het geheugen te brengen.

    Iets positiefs rondom Badr is dat wel al een aantal maanden geen nieuw incident hebben waar de beste man bij betrokken is..
    Last edited by Peter0711; 20-12-2010 at 14:04.

  16. #16
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    253
    vCash
    126000

    Default

    gaaaap !

    al dat geklets of dhr Hari is sooo boring..................


  17. #17
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Daar doel ik toch ook helemaal niet op? Het verbaasd mij persoonlijk dat deze info geleverd is door de kant van Badr.
    Wat betreft de negatieve publiciteit rond dit verhaal,ik denk dat alles wat er gezegt kon worden over deze zaak,zo een beetje al gezegt is,en dat het niet nodig is om bij elke kleine ontwikkeling het hele verhaal weer fris in het geheugen te brengen.
    Nou ja. Maar zo werkt dat nu eenmaal. Als men een bericht over een nieuwe ontwikkeling brengt, verteld men er ook bij waar het ook alweer om ging.

    Iets positiefs rondom Badr is dat wel al een aantal maanden geen nieuw incident hebben waar de beste man bij betrokken is..
    NOU!!! Stop de persen!!!
    We weten niet wat ie in Marokko heeft uitgespookt.

  18. #18
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by johnmixfight View Post
    gaaaap !

    al dat geklets of dhr Hari is sooo boring..................
    Bedankt dat je dan toch de moeite nam het destbetreffende topic van de beste man te openen,en ons te verblijden met de info dat je het saai vindt om erin te reageren....


    :S

  19. #19
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Nou ja. Maar zo werkt dat nu eenmaal. Als men een bericht over een nieuwe ontwikkeling brengt, verteld men er ook bij waar het ook alweer om ging.

    NOU!!! Stop de persen!!!
    We weten niet wat ie in Marokko heeft uitgespookt.
    In ieder geval gewaterscooter'd....

  20. #20
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by TOON View Post
    wat ik me dan wel afvraag over die advocaten is hoe dat dan in z'n werk gaat met zo'n bespreking....
    weten ze precies de waarheid en draaien ze het bewust om:
    zo van, oke badr, je hebt die gast 5000€ betaald om z'n mond te houden, dat komt naarbuiten, hoe zullen we dit dan eens gaan aanpakken....
    of gaat het: badr aub niet de waarheid tegen me zeggen dan kan ik er altijd een draai aan geven zonder te liegen
    vraag ik me dan altijd af.....of advocaten doorgestudeerde naivelingen zijn of doorgewinterde leugenaars......
    In mijn zaak als verdachte in een mishandeling zaak, heb ik de waarheid aan mijn advocaat verteld. Hij komt dan met de beste aanpak van hoe we de justitie kunnen omzeilen.

    Badr heeft dus de waarheid verteld aan haar, en zei heeft het hele verhaal er om heen verzonnen.
    Home mtk-gym.nl


  21. #21
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    348
    vCash
    126000

    Default

    Maar als de portier vraagt om geld is het dan geen chantage?

    Advocaten doen tog allemaal aan free-fight en dealen coke? / sarcasme

  22. #22
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Den Haag, NL
    Posts
    85
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    In mijn zaak als verdachte in een mishandeling zaak, heb ik de waarheid aan mijn advocaat verteld. Hij komt dan met de beste aanpak van hoe we de justitie kunnen omzeilen.

    Badr heeft dus de waarheid verteld aan haar, en zei heeft het hele verhaal er om heen verzonnen.
    [OT] Volgens mij verschilt het per advocaat wat hij/zij prefereert, wel of niet het 'echte' verhaal moeten vertellen. Ficq was hier naar mijn weten niet een per se voorstander van. Op Kijken in de ziel: Strafpleiters - Uitzending Gemist is een mooie reportageserie te zien over strafrechtadvocaten waar zij ook een rol in speelt. [/OT]

  23. #23
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    the hague
    Posts
    374
    vCash
    126000

    Default

    Roddelen over Badr.. lekkere lucratieve business!

  24. #24
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Almere
    Posts
    908
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Vince View Post
    Maar als de portier vraagt om geld is het dan geen chantage?

    Advocaten doen tog allemaal aan free-fight en dealen coke? / sarcasme
    De portier is geen heilige in deze zaak, anders zou ie wel via de wet zorgen dat Bard veroordelt wordt!!
    Hopelijk leren we allemaal van deze zaak, goed voor de racistiche portiers en goed voor een Badr om met zijn handjes af te blijven!

  25. #25
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    ik hoop hem snel weer in de ring te zien

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •