MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 42 of 42
  1. #26
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    In dat geval mag niet worden getrapt of geslagen. Alleen een beetje duwen. Men zou het nog als kickboksen kunnen classificeren. Maar de Thais zouden dan eisen dat het dan ook echt kickboksen is. Dus geen knieen of clinchen. Lange broeken. Voetbeschermers. Eeeeeww....
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    2.361
    vCash
    126000

    Default

    En in dit stoei-evenement mag wél geslagen worden omdat dit in de reglementen staat.

    Nederboks - anyone? XD

  3. #28
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Baske View Post
    En in dit stoei-evenement mag wél geslagen worden omdat dit in de reglementen staat.
    Dan wordt er geen vergunning verleend.

  4. #29
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    2.361
    vCash
    126000

    Default

    Dan is 't gewoon de K-1 regels. Vermijd je 't woord thaiboks en freefight, en eigenlijk doe je een beetje van beide.

  5. #30
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    De K1 wordt aangepakt door het NL's circuit aan te pakken. Hoeveel van hun topvechters komen hier wel niet vandaan? De K1 gaat ten onder en de Thaise regering koopt het op zoals ZUFFA deed met PRIDE. En de hele K1 gaat ergens in de vriezer. Zo doodt men 2 vogels met een atoombom.

  6. #31
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    2.361
    vCash
    126000

    Default

    En wat is de hoofdsport van K-1? Geen Muay Thai, als ik 't goed heb. Meen zelfs dat K-1 een vorm van MMA is, alleen met het grondvechten er volledig uit gehaald. Als je dit principe zou doortrekken naar de Nederlandse sportscholen zou de Thaise regering er ook technisch gezien niks meer tegen kunnen zeggen.

  7. #32
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Nee. Maar hun willen gewoon ook alle MT hybrids elimineren. Dan kunnen ze geld gaan verdienen aan het promoten van MT wat men alleen in Thailand mag leren en wat men voor een jaarlijkse license fee ook buiten Thailand mag onderwijzen. Daarmee kan men dan Thaiboxen in Thailand weer groot maken. Ik geloof dat het satanistische voetballen ook daar intussen populairder is dan Thaiboxen.

  8. #33
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    2.361
    vCash
    126000

    Default

    Maar dan moet je MT Hybrids weten de klassificeren. En K-1 zou net zo goed een hybrid van kickbox kunnen zijn. Tenzij ik niet goed begrijp wat je met MT Hybrid bedoeld...

    Overigens lijkt 't me ook onmogelijk om te doen, desondanks het feit dat we een doemscenario aan 't discussiëren zijn. Na zoveel jaren van ontwikkeling lijkt het me moeilijk te zeggen wie nou uiteindelijk het recht heeft te roepen van wie de sport is. Thaiboks is allang niet meer alleen afkomstig uit Thailand.

  9. #34
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Baske View Post
    Maar dan moet je MT Hybrids weten de klassificeren. En K-1 zou net zo goed een hybrid van kickbox kunnen zijn. Tenzij ik niet goed begrijp wat je met MT Hybrid bedoeld...
    Staande ringsporten waarbij ook geknied en geclinched mag worden. Hoe beperkt dan ook.
    Overigens lijkt 't me ook onmogelijk om te doen, desondanks het feit dat we een doemscenario aan 't discussiëren zijn. Na zoveel jaren van ontwikkeling lijkt het me moeilijk te zeggen wie nou uiteindelijk het recht heeft te roepen van wie de sport is. Thaiboks is allang niet meer alleen afkomstig uit Thailand.
    Dat zullen de Thais wel anders zien. En aangezien niemand in de NL'se regering ook maar de geringste interesse in vechtsporten heeft en de NL'se regering erom bekend staat zo hard te zijn als slagroom zullen ze wel, in het interesse van de internationale betrekkingen, meteen toegeven aan alle eisen. Hoeft waarschijnlijk nog niet eens een rechter aan te pas te komen. Misschien gaan ze zelfs nog geld betalen voor al die jaren dat Thaiboxen, met name in NL, illegaal werd gepromoot.

  10. #35
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    2.361
    vCash
    126000

    Default

    En dat beeld zal de NLse regering duur komen te staan tegenover de andere EU landen. Hoewel ik er inderdaad niet van zou opkijken. Echter lijkt me de kracht van de NLse regering een hele andere discussie dan deze.

  11. #36
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Baske View Post
    En dat beeld zal de NLse regering duur komen te staan tegenover de andere EU landen. Hoewel ik er inderdaad niet van zou opkijken. Echter lijkt me de kracht van de NLse regering een hele andere discussie dan deze.
    Niet als de Thaise regering mbt thaiboxen in NL een verzoek indient.

  12. #37
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Oh ja. En je zult zien dat het allemaal erom gaat om wraak op Ramon Dekkers te nemen die zo brutaal was in Thailand niet KO te gaan maar wel op KO te winnen.

  13. #38
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    2.361
    vCash
    126000

    Default

    Haha :P Conclusie: Hopen dat Thailand niet teveel aan business denkt :P

  14. #39
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Almelo
    Posts
    1.488
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Mja...gemeentes zullen staan te springen om vergunningen te mogen verlenen aan 'freefight' evenementen.
    En daarom vindt er op 9 april in Almelo Octagon fights plaats ...... zonder aangepaste regels.
    Nog niet veel inschrijvingen gehad van sportscholen (behalve van een echte UFC gym uit Noord-Holland), maar misschien komt het los nadat ze dit bericht gelezen hebben en alsnog hun inschrijvingen sturen.
    Momentopname bij benadering (niet wetenschappelijk onderbouwd) :
    Former Reputation Received (400 point(s) total)
    Latest Reputation Received (509 point(s) total)

  15. #40
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    2.361
    vCash
    126000

    Default

    Octagon? Dacht dat de Octagon verboden was in NL? De UFC heeft niet voor niks hun UFC evenement zo dicht bij de Nederlandse grens georganiseerd...

  16. #41
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Dragon Tail View Post
    En daarom vindt er op 9 april in Almelo Octagon fights plaats ...... zonder aangepaste regels.
    Nog niet veel inschrijvingen gehad van sportscholen (behalve van een echte UFC gym uit Noord-Holland), maar misschien komt het los nadat ze dit bericht gelezen hebben en alsnog hun inschrijvingen sturen.
    Als je een event wilt doen voor mensen die echt UFC trainen, dan wil ik wel in het nabije buitenland wat reclame doen. Maar goed. Om even op het onderwerp van deze thread terug te komen. MT gereguleerd vanuit Thailand wordt de toekomst en het NL'se MT zoals het werd geintroduceerd door Thom Harinck & co wordt gewoon in de ban gedaan omdat wij 30 jaar lang op een Thais cultureel erfgoed hebben geteerd. Wat met rente over 30 jaar wordt geschat op 50 miljoen euro. Wat de NL'se regering natuurlijk weer gaat verhalen op de consument nadat zij zonder slag of stoot hebben toegestemd in de boete.

  17. #42
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Baske View Post
    Octagon? Dacht dat de Octagon verboden was in NL? De UFC heeft niet voor niks hun UFC evenement zo dicht bij de Nederlandse grens georganiseerd...
    En daar zijn ze me toch welkom!!!
    Tering. De politici zijn nog steeds niet bijgekomen van UFC 99. Ik geef Struve met zijn bloederige harsens daar de schuld van. En indirect is het sowieso de schuld van die kale aerobics skinhead.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •