MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 38 of 38
  1. #26
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.974
    vCash
    126000

    Default

    Alles staat klaar en om drie uur gaat de zaal open.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    7
    vCash
    126000

    Default UITSLAGEN??

    Kan iemand hier vandaag nog wat uitslagen posten!? War Abraham!!!

  3. #28
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    205
    vCash
    126000

    Default

    Billy heeft verloren op punten. Redelijk kansloos en eigenlijk kon je misschien we spreken van een mismatch. Behoorlijk gewichts/formaat verschil met zijn tegenstander.

  4. #29
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dennisyzf View Post
    Billy heeft verloren op punten. Redelijk kansloos en eigenlijk kon je misschien we spreken van een mismatch. Behoorlijk gewichts/formaat verschil met zijn tegenstander.
    Het was een mooie partij! Dit was Deji zijn 5e MMA-partij en het ging erg goed. Zowel staand als op de grond kwam Deji goed door en ik moet zeggen dat ik alle respect heb voor het incasseringsvermogen van Billy! Menigeen had al lang opgegeven. Deji heeft goed gevochten en terecht op punten gewonnen. Foto's zullen deze week wel op Mixfight verschijnen.

  5. #30
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    btw gewicht was nagenoeg hetzelfde, Deji woog namelijk 93,5kg, dus nog 1,5kg onder het afgesproken gewicht

  6. #31
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dennisyzf View Post
    Billy heeft verloren op punten. Redelijk kansloos en eigenlijk kon je misschien we spreken van een mismatch. Behoorlijk gewichts/formaat verschil met zijn tegenstander.
    Van een mismatch mag je spreken als er sprake is van een 'walk-over'. Dat was hier zeker niet het geval. Billy heeft geknokt voor wat hij waard was, maar Deji was in deze partij gewoon sterker. Terechte, maar zwaar bevochten overwinning voor Deji.

  7. #32
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    205
    vCash
    126000

    Default

    Misschien een beetje ongelukkig geformuleerd. Matchmaking is het hele gala prima geweest. En het gala was weer zeer proffesioneel opgezet zoals Rings zijn zaken eigenlijk altijd goed voor elkaar heeft!!! Heb alleen de indruk dat er zonder aftrainen een behoorlijk gewichtsverschil zou zijn geweest. Dit resulteerde in mijn beleving in een behoorlijk verschil in kracht en formaat.
    Ik wil niets onderdoen voor de prestatie van Billy. Hij heeft echt karakter getoond door zich goed te verdedigen en ondanks soms zeer benarde posities toch niet op te geven en door te blijven knokken! Maar echt gevaarlijk kon hij naar mijn mening niet worden door het verschil in kracht en formaat.

  8. #33
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dennisyzf View Post
    Misschien een beetje ongelukkig geformuleerd. Matchmaking is het hele gala prima geweest. En het gala was weer zeer proffesioneel opgezet zoals Rings zijn zaken eigenlijk altijd goed voor elkaar heeft!!! Heb alleen de indruk dat er zonder aftrainen een behoorlijk gewichtsverschil zou zijn geweest. Dit resulteerde in mijn beleving in een behoorlijk verschil in kracht en formaat.
    Ik wil niets onderdoen voor de prestatie van Billy. Hij heeft echt karakter getoond door zich goed te verdedigen en ondanks soms zeer benarde posities toch niet op te geven en door te blijven knokken! Maar echt gevaarlijk kon hij naar mijn mening niet worden door het verschil in kracht en formaat.
    Begrijp wat je bedoelt, maar op de dag zelf woog Deji 93,5kg. Het is dus niet zoals bij de UFC vaak het geval dat men op de dag van de wedstrijd vele kilo's zwaarder is. Deji ziet er vrij groot uit maar zit altijd zo rond dit gewicht, zonder extra aftrainen.

  9. #34
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Vond het ook absoluut geen mismatch. Staand wist Billy een paar keer goed door te komen en ook heeft hij de 1ste en 2de ronde fullmount gezeten en een paar rake stoten uitgedeeld. De kracht van Deji gaf deze partij de doorslag waardoor Deji mogelijkheid zag Billy te kantelen en zelf fullmount te komen. Billy heeft zoals altijd weer enorm veel karakter getoont en zoals Justinian al aangeeft had menig andere vechter allang opgegeven na zo'n keiharde GnP die Deji uitdeelde. Maar als iemand op punten wint kan je absoluut niet spreken van een walk-over. Deji was ook compleet moegestreden en heeft alles moeten geven om deze partij te winnen.
    Zoals de ringspeaker ook aangaf : Billy was de locale vechter en dan kan je wel kiezen voor een "mindere" tegenstander zodat je op een spectaculaire ko wint, maar hij koos ervoor om tegen iemand als Deji te gaan staan en ook daar dien je enorm veel respect voor te hebben, aangezien je voor eigen publiek ook een hele zware avond gaat krijgen.
    Wat wel gezegd moet worden, Billy is normaliter +/- 88 kg, Deji is van nature een 95 kg + vechter. Wat ik begreep is dat de partij eigenlijk op -93 gevochten zou worden maar uiteindelijk is afgesloten op -95, iets waar Billy moeilijk in de buurt kan komen. Vandaar het verschil in kracht en bouw. Buiten dat wil ik de prestatie van Deji niet tekort doen want hij was de terechte winnaar.

  10. #35
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rverm View Post
    Vond het ook absoluut geen mismatch. Staand wist Billy een paar keer goed door te komen en ook heeft hij de 1ste en 2de ronde fullmount gezeten en een paar rake stoten uitgedeeld. De kracht van Deji gaf deze partij de doorslag waardoor Deji mogelijkheid zag Billy te kantelen en zelf fullmount te komen. Billy heeft zoals altijd weer enorm veel karakter getoont en zoals Justinian al aangeeft had menig andere vechter allang opgegeven na zo'n keiharde GnP die Deji uitdeelde. Maar als iemand op punten wint kan je absoluut niet spreken van een walk-over. Deji was ook compleet moegestreden en heeft alles moeten geven om deze partij te winnen.
    Zoals de ringspeaker ook aangaf : Billy was de locale vechter en dan kan je wel kiezen voor een "mindere" tegenstander zodat je op een spectaculaire ko wint, maar hij koos ervoor om tegen iemand als Deji te gaan staan en ook daar dien je enorm veel respect voor te hebben, aangezien je voor eigen publiek ook een hele zware avond gaat krijgen.
    Wat wel gezegd moet worden, Billy is normaliter +/- 88 kg, Deji is van nature een 95 kg + vechter. Wat ik begreep is dat de partij eigenlijk op -93 gevochten zou worden maar uiteindelijk is afgesloten op -95, iets waar Billy moeilijk in de buurt kan komen. Vandaar het verschil in kracht en bouw. Buiten dat wil ik de prestatie van Deji niet tekort doen want hij was de terechte winnaar.
    Kleine correctie; Deji is van nature geen 95+ vechter. De meeste wedstrijden vecht hij op ongeveer 90kg. Als je zijn postuur bekijkt zou je dat zeker anders inschatten Kan me trouwens niet herinneren dat Billy mount heeft gezeten, maar dat ik ook fout hebben. Weet wel dat hij een paar keer bij Deji in de guard zat en vanuit die positie stoten maakte.

  11. #36
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Kan me trouwens niet herinneren dat Billy mount heeft gezeten, maar dat ik ook fout hebben. Weet wel dat hij een paar keer bij Deji in de guard zat en vanuit die positie stoten maakte.
    Dan laat ik dat even in het midden haha, begin nu zelf ook te twijfelen. Weet idd wel dat Billy in de guard bij Deji zat en daar een paar rake stoten, staand en zittend, uitdeelde. Maar ook ik zat met de nodige adrenaline in me lijf te kijken dus weet het niet zeker meer.

  12. #37
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Rverm View Post
    Dan laat ik dat even in het midden haha, begin nu zelf ook te twijfelen. Weet idd wel dat Billy in de guard bij Deji zat en daar een paar rake stoten, staand en zittend, uitdeelde. Maar ook ik zat met de nodige adrenaline in me lijf te kijken dus weet het niet zeker meer.
    Hahaha zelfde hier

  13. #38
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Je had gelijk, het was zijn guard
    Hier de beelden van deze beestenpartij. Wat ik me wel afvraag is waarom de partij gestopt werd en staand hervat wanneer Billy Deji meeneemt naar de grond en Billy aan het stoten is en aan het werken naar een opening. Was best een moment in de partij waarvan ik dacht dat er mogelijkheden lagen voor Billy. (vanaf 6.25 min.)
    Harde partij om terug te zien en de beelden laten zien dat ook Deji er alles aan heeft moeten doen om de winst mee naar huis te nemen. En ja nog steeds, wat een verschil in bouw...

    http://www.youtube.com/watch?v=7w7HvLgX18c

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •