MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 32
  1. #1
    Join Date
    Jul 2010
    Posts
    320
    vCash
    126000

    Default FIGHT! Magazine Heavyweight Rankings

    MMA Heavyweight Rankings | FIGHT! Magazine

    1. Cain Velasquez
    2. Fedor Emelianenko
    3. Fabricio Werdum
    4. Alistair Overeem
    5. Brock Lesnar
    6. Josh Barnett
    7. Junior dos Santos
    8. Shane Carwin
    9. Frank Mir
    10. Antonio Silva
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    172
    vCash
    126000

    Default

    WTF!! wat staat Josh Barnett daarbij en dos santos op 7de plaats . en werdum op 3plaats gewoon omdat hij heeft gewonnen van fedor en dos santos heeft toch gewonnen op ko van werdum .

    mijn top 10 :niet diegene die hem heeft verslagen maar de sterkste vechters

    1. Alistair overeem ( moet zich aleen nog bewijzen )
    2.Cain velasquez
    3.Junior dos santos
    4.Shane carwin
    5.Fedor emelianenko
    6.Frank mir
    7.(weet niet)
    8.(weet niet)
    9.Brock lesnar
    10.Fabricio werdum

  3. #3
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    huh dus jij weet niet wie 7 en 8e zijn maar wel wie 9 en 10e zijn. en waarom in godsnaam staat carwin 4e en mir 6e?? nadat die binnen 2e rondes zijn afgetroefd door jouw nummer 9 en werdum staat vind ik wel erg laag...

    1.Cain Velasquez
    2.Junior Dos Santos
    3.Fabricio Werdum
    4.Brock Lesnar
    5.Alistair Overeem
    6.Fedor Emelianenko
    7.Shane Carwin
    8.Antonio Silva
    9.Frank Mir
    10.Josh Barnett

  4. #4
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    172
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    huh dus jij weet niet wie 7 en 8e zijn maar wel wie 9 en 10e zijn. en waarom in godsnaam staat carwin 4e en mir 6e?? nadat die binnen 2e rondes zijn afgetroefd door jouw nummer 9 en werdum staat vind ik wel erg laag...

    1.Cain Velasquez
    2.Junior Dos Santos
    3.Fabricio Werdum
    4.Brock Lesnar
    5.Alistair Overeem
    6.Fedor Emelianenko
    7.Shane Carwin
    8.Antonio Silva
    9.Frank Mir
    10.Josh Barnett
    waarom zetten jullie werdum zo hoog hij heeft gewoon maar gewonnen van fedor en julie zegen klaar ofwa

  5. #5
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    uhh en wat dacht je van overeem,gonzaga in z'n prime time net als vera en afgelopen jaar van antonio silva en fedor dus

  6. #6
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    974
    vCash
    126000

    Default

    Dan ben ik ook benieuwd waarom jij lesnar boven alistair heb staan dan.

  7. #7
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    omdat ali nog nooit een top10 vechter heeft verslagen en lesnar wel.. en lesnar vecht in de ufc

  8. #8
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by chechen View Post
    waarom zetten jullie werdum zo hoog hij heeft gewoon maar gewonnen van fedor en julie zegen klaar ofwa
    lol @ gewoon maar winnen van Fedor
    Max. 400 x 125

  9. #9
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Iggy View Post
    Dan ben ik ook benieuwd waarom jij lesnar boven alistair heb staan dan.
    Lesnar heeft tegen Mir, Carwin etc gestaan.
    Zijn behoorlijke namen.
    Tegen wie heeft Alistair gestaan om boven brock te staan?

  10. #10
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    en lesnar vecht in de ufc
    Da's de echte reden niet waar?
    Lesnar heeft het afgelopen jaar maar 2 partijen gedraaid waarvan ie 1 heeft verloren. For a grant total of 5 en 2. Zoiets heeft IMO niks in een top te zoeken.

  11. #11
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    australia,Sydney
    Posts
    308
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    omdat ali nog nooit een top10 vechter heeft verslagen en lesnar wel.. en lesnar vecht in de ufc
    en dan heb je fedor op 6 staan omdat ie 1 keer heeft verloren in 35 partijen

  12. #12
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    zakje chips erbij... Mooie en goede discussie dit!!!
    Geen gevloek of gescheld maar goede persoonlijke goede argumenten..

    Na het zien van het Een persoons sloopbedrijf Overeem dit weekend staat hij nu wel boven Lesnar
    Ik denk dat hij nu NOG Santos, Cain, Fedor en Werdum boven zich moet dulden (voor een paar maandjes)

    O god 2011 wordt een jaar!!!
    - Gaat Fedor zijn zijn vorm hervinden
    - Overeem voor de nummer 1 spot?
    - Cain vd Santos

  13. #13
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    44
    vCash
    126000

    Default

    #1 Cain
    #2 JDS
    #3 Alistair
    #4 Fedor
    #5 Shane Carwin/Brock Lesnar

    Denk dat dit 'het' lijstje is waar het omgaat. Als iemand uit dit lijst tegen iemand erbuiten gaat.. zal de andere een heavy underdog zijn. Werdum hoort absoluut niet in dit lijstje thuis, maar volgens de ranking-regels (als je iemand verslaat, neem je zijn plaats in) dus weer wel. Gelukkig is dit geen ranking dat puur gebasseerd is op uitslagen..

    Alistair is de kampioen van de organisatie waar Fedor en Werdum onder contract staan.. ik ga de kampioen dus echt niet onder Fedor/Werdum plaatsen wetende dat ze hem dodgen.

  14. #14
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Lol @ Alistair boven Fedor plaatsen.

  15. #15
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    66
    vCash
    126000

    Default

    Mijn persoonlijke top "10";

    1. Fedor
    2. Cain
    3. Junior Dos Santos
    4. Werdum
    5. Brock Lesnar
    6. Alistair Overeem
    7. Shane Carwin
    8. Silva
    9. Barnett
    10.

    Puur gebasseerd op prestaties en titels.. en niet op potentie.
    I would rather live in a world where my life is surrounded by mystery than live in a world so small that my mind could comprehend it.

  16. #16
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    1. Fedor
    2. Cain
    3. Junior Dos Santos
    4. Werdum
    5. Brock Lesnar
    6. Alistair Overeem
    7. Shane Carwin
    8. Frank Mir
    9. Big nog
    10 Silva

  17. #17
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Antwerp
    Posts
    812
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by chechen View Post
    WTF!! wat staat Josh Barnett daarbij en dos santos op 7de plaats . en werdum op 3plaats gewoon omdat hij heeft gewonnen van fedor en dos santos heeft toch gewonnen op ko van werdum .

    mijn top 10 :niet diegene die hem heeft verslagen maar de sterkste vechters

    1. Alistair overeem ( moet zich aleen nog bewijzen )
    2.Cain velasquez
    3.Junior dos santos
    4.Shane carwin
    5.Fedor emelianenko
    6.Frank mir
    7.(weet niet)
    8.(weet niet)
    9.Brock lesnar
    10.Fabricio werdum
    hoe kan je nu in godsnaam iemand op nummer 1 zetten met dan daarbij "moet zich alleen nog bewijzen"

    dan kan ik evengoed mezelf op 1 zetten met hetzelfde bijschrift

    1. GnP ( moet mezelf alleen nog bewijzen )
    2. Fedor
    3. Cain
    4. Werdum
    5. JDS

  18. #18
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    548
    vCash
    126000

    Default

    Snap die lijsten nooit zo goed voor zover je al een ranking kunt maken in vechtsportland.
    Maar goed JDS op plaatsje 7 nadat hij Werdum vernietigd heeft en Werdum 3de doordat hij gewonnen heeft van een (laten we eerlijk zijn) twijfelachtige Fedor. Ik ben net zo erg fan van Fedor als de meest fanatieke hier denk ik, maar als we objectief kijken hoe serieus kunnen we zijn kracht nog meten als je hem een keer in de ring hebt gezien dit jaar voor nog geen minuut en hij word gesubmit. Hij moet gewoon vaker vechten om de man te zijn die velen zien als beste vechter ooit.

  19. #19
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    172
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Da's de echte reden niet waar?
    Lesnar heeft het afgelopen jaar maar 2 partijen gedraaid waarvan ie 1 heeft verloren. For a grant total of 5 en 2. Zoiets heeft IMO niks in een top te zoeken.
    ik zou zeggen brock lesnars record zou normaal 4-3 moeten zijn , een normale sheidsrechter zou de parij tegen carwin alang gestopt hebben hoor

  20. #20
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Arnhem
    Posts
    1.168
    vCash
    126000

    Default

    1. Cain
    2. Fedor
    3. JDS
    4. Overeem
    5. Werdum
    6. Lesnar
    7. Big Nog (mischien ook wel sentiment, net als bij fedor moeilijk om te zeggen)
    8. Carwin
    9. Giant Silva
    10. Barnett/Mir (Barnet is wss ook sentiment.


    Heel eerlijk gezegd is dit een discussie zonder einde, als bovenstaande vechters het tegen elkaar opnemen zet ik altijd wel een wekkertje.
    Assholes finish first, quote: #21
    “In fact, this should be one of the measures of how good a friendship is: Will your buddy let you fuck a midget in his bed? If the answer is yes, then you know that dude is solid.”

  21. #21
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Da's de echte reden niet waar?
    Lesnar heeft het afgelopen jaar maar 2 partijen gedraaid waarvan ie 1 heeft verloren. For a grant total of 5 en 2. Zoiets heeft IMO niks in een top te zoeken.
    ja maar wel tegen op die 1e match na wel allemaal toppers of subtoppers... geef lesnar ook maar matches als rogers,duffee,thompson,fujita en goodridge(laatste 5 tegenstanders van overeem) en voordat je het weet heeft die 20-2 record oid en lesnar mist de gebruikelijke 5 a 6 wins die bijna iedere vechter heeft voordat ze voor een grote organisatie vechten, want lesnar vocht gelijk meteen voor een grote organisatie en dan zou die bv. 11-2 hebben en is de record van lesnar ineens geen onderwerp meer.... en zowiezo een match winnen in de UFC schrijf ik hoger aan als winnen van iemand uit strikeforce oid. en dan heb ik het over een van de mindere van ufc of een van de mindere bij SF

  22. #22
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Almere
    Posts
    908
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Petrosyan188 View Post
    omdat ali nog nooit een top10 vechter heeft verslagen en lesnar wel.. en lesnar vecht in de ufc
    100% true!!
    Een ranglijst maak je aan de hand van feiten, feit is dat Ali alleen maar pannenkoeken vecht!

  23. #23
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Quote Originally Posted by GnP View Post
    hoe kan je nu in godsnaam iemand op nummer 1 zetten met dan daarbij "moet zich alleen nog bewijzen"

    dan kan ik evengoed mezelf op 1 zetten met hetzelfde bijschrift

    1. GnP ( moet mezelf alleen nog bewijzen )
    2. Fedor
    3. Cain
    4. Werdum
    5. JDS
    Omdat mensen weten dat ali beter is, alleen moet hij dat nog laten zien aan ufc fanboys.

  24. #24
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    eindeloze discussie
    gaan we nooit uitkomen!
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  25. #25
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    maar wel tegen op die 1e match na wel allemaal toppers of subtoppers... geef lesnar ook maar matches als rogers,duffee,thompson,fujita en goodridge(laatste 5 tegenstanders van overeem) en voordat je het weet heeft die 20-2 record oid en lesnar mist de gebruikelijke 5 a 6 wins die bijna iedere vechter heeft voordat ze voor een grote organisatie vechten, want lesnar vocht gelijk meteen voor een grote organisatie en dan zou die bv. 11-2 hebben en is de record van lesnar ineens geen onderwerp meer.... en zowiezo een match winnen in de UFC schrijf ik hoger aan als winnen van iemand uit strikeforce oid. en dan heb ik het over een van de mindere van ufc of een van de mindere bij SF

    De HW divisie van SF is beter dan die van de UFC alleen ze vechten te weinig tegen elkaar. De UFC zit in grote problemen want na JDS en Cain komt er eigenlijk niks meer.

    Lesnar is gewoon een hype van de UFC, ik snap niet dat je daar zo maar intrapt. Ik weet zeker dat Lesnar het moeilijk zou hebben met Rogers en Duffee. Stel Rogers, Fedor en Arlovski zaten allemaal bij de UFC. Eerst verliest Arlovski van de 1# in de wereld, en daarna slaat rogers hem KO en geeft Fedor goed partij. Moet je voorstellen hoe anders de UFC fanboys dan tegen hem aan hadden gekeken. Begrijp me niet verkeerd ik kijk graag na de UFC maar het is gewoon niet waar dat een vechter alleen goed kan zijn als hij in de UFC zit en dat een W op je record alleen telt als je in de UFC zit. Stel Overeem wint dit jaar van Werdum en Fedor dan nog heeft Dana zijn woordje klaar, en zullen de UFC fanboys dat overnemen: Werdum van een UFC dropout en Fedor is uit zijn Prime wat natuurlijk nergens op slaat.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •