MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 4 1234 LastLast
Results 1 to 25 of 79
  1. #1
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    antwerp
    Posts
    115
    vCash
    126000

    Default K1 niveau is erg slecht

    wat ik bij de laatste k1 finale allemaal heb gezien is gewoon ziekelijk slecht !!!
    met alle respect voor peter aerts , maar wat zo'n oude man waar je het ook nog van kan zien dat zijn lichaam niet meer mee kan tot in de finale komt dan is er toch wel iets mis met deze sport .
    het niveau is bedroevend slecht geworden en een winnaar als overeem is echt niet wat deze sport nodig heeft ,want als hij het kan winnen dan had crocop het de laatste 5jaar makkelijk kunnen winnen !!
    en beiden vechten eigenlijk in een andere sport waar de k1 eigenlijk mee moet concureren !!
    sem schilt is een veel te wisselvallige vechter die vorig jaar na een immense demonstratie de finale wint , dit jaar als een oud wijf tegen een oude man vecht en nog verliest ook !!!!
    verder heb ik ook nog een beetje hoop als ik wat jongere kerels zag als spong , saki en die japanse jongen dat het mischien toch weer beter wordt , het is verder van immens belang dat badr hari meedoet en eventueel remy bonjasky als hij fit is want die mag dan wel verliezen van schilt , maar hij zou niet verliezen van een oude man en zich zeker niet laten ko slagen door badr na 30 seconden !!
    verder hoop ik dat er ook eens wat meer vechters komen die niet uit nederland zijn of er trainen want dat is echt niet goed voor de globale intresse en kwaliteit van de sport!!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.303
    vCash
    126000

    Default

    Ga je mond spoelen, je hebt er duidelijk de ballen verstand van.

    Aerts: een oude man? toon wat respect sjappie.
    Schilt: wisselvallig? je kan op 1 hand tellen van wie hij in zijn hele K-1 carrière heeft verloren, hij verliest bijna nooit.

    Volgens mij was het Schilt die Badr vorig jaar ook binnen 30 seconden 3 keer had liggen dus waar heb je het over.

  3. #3
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Arnhem
    Posts
    1.168
    vCash
    126000

    Default

    cool story bro,

    die 'oude man' zette toevallig wel een wereldpartij neer tegen Semmy. Dat Badr niet meedeed heeft hij vooral aan zichzelf te danken
    Assholes finish first, quote: #21
    “In fact, this should be one of the measures of how good a friendship is: Will your buddy let you fuck a midget in his bed? If the answer is yes, then you know that dude is solid.”

  4. #4
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Misschien ben jij vandaag een beetje ziek Mustafa.
    Iedereen recht op zn mening enzo, maar dit gaat nergens over.

  5. #5
    Join Date
    Mar 2010
    Posts
    345
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by simtekf1 View Post
    Ga je mond spoelen, je hebt er duidelijk de ballen verstand van.

    Aerts: een oude man? toon wat respect sjappie.
    Schilt: wisselvallig? je kan op 1 hand tellen van wie hij in zijn hele K-1 carrière heeft verloren, hij verliest bijna nooit.

    Volgens mij was het Schilt die Badr vorig jaar ook binnen 30 seconden 3 keer had liggen dus waar heb je het over.
    x2!!!
    Max 400x125

  6. #6
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Planet Earth
    Posts
    2.251
    vCash
    126000

    Default

    ik ben het wel met je eens. de beste tijden van de k1 zijn toch wel voorbij. dat waren toen voor 2000.
    met vechters als.
    hoost
    andy hug
    peter aerts
    branko cikatic
    mike bernado
    le banner
    enzo....

  7. #7
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Ik vind het niveau nu beter. Maar toen lag het misschien vaak dichter bij elkaar zodat het spannender was?

  8. #8
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    de toppers hebben een hoger niveau....het lijkt er alleen op de het gat tussen de 'echte' top en daaronder steeds groter wordt.....er komt niet heel veel nieuws aan.....maar tegelijkertijd moet ik erbij zeggen dat er vroeger veel meer K1 toernooien waren die ik zag, dus dan kreeg je een wat beter idee van de 'subtop'....nu heb ik werkelijk waar geen idee wat er aan zit te komen (op NL na dan)
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  9. #9
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by el mustafa View Post
    wat ik bij de laatste k1 finale allemaal heb gezien is gewoon ziekelijk slecht !!!
    met alle respect voor peter aerts , maar wat zo'n oude man waar je het ook nog van kan zien dat zijn lichaam niet meer mee kan tot in de finale komt dan is er toch wel iets mis met deze sport .
    het niveau is bedroevend slecht geworden en een winnaar als overeem is echt niet wat deze sport nodig heeft ,want als hij het kan winnen dan had crocop het de laatste 5jaar makkelijk kunnen winnen !!
    en beiden vechten eigenlijk in een andere sport waar de k1 eigenlijk mee moet concureren !!
    sem schilt is een veel te wisselvallige vechter die vorig jaar na een immense demonstratie de finale wint , dit jaar als een oud wijf tegen een oude man vecht en nog verliest ook !!!!
    verder heb ik ook nog een beetje hoop als ik wat jongere kerels zag als spong , saki en die japanse jongen dat het mischien toch weer beter wordt , het is verder van immens belang dat badr hari meedoet en eventueel remy bonjasky als hij fit is want die mag dan wel verliezen van schilt , maar hij zou niet verliezen van een oude man en zich zeker niet laten ko slagen door badr na 30 seconden !!
    verder hoop ik dat er ook eens wat meer vechters komen die niet uit nederland zijn of er trainen want dat is echt niet goed voor de globale intresse en kwaliteit van de sport!!
    Wat heb jij gesnoven?
    Je hebt het over een japanse jongen die steeds beter wordt?
    Je bedoelt toch niet die mongool die niets anders doet dan weg rennen en hopen op 1 lucky punch?
    Dat is volgens jou wel niveau?
    Het is duidelijk dat je een Badr-lover bent, Ik heb hem totaal niet gemist deze finale.
    Het lijkt me niet meer dan fair als jij eens 30 sec. in de ring kruipt met die "'oude man" kijken of je dan nog zo over hem denkt?

    Als je niks anders te melden hebt hou dan aub stil, sensatiezoeker!

  10. #10
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by el mustafa View Post
    wat ik bij de laatste k1 finale allemaal heb gezien is gewoon ziekelijk slecht !!!
    met alle respect voor peter aerts , maar wat zo'n oude man waar je het ook nog van kan zien dat zijn lichaam niet meer mee kan tot in de finale komt dan is er toch wel iets mis met deze sport .
    het niveau is bedroevend slecht geworden en een winnaar als overeem is echt niet wat deze sport nodig heeft ,want als hij het kan winnen dan had crocop het de laatste 5jaar makkelijk kunnen winnen !!
    en beiden vechten eigenlijk in een andere sport waar de k1 eigenlijk mee moet concureren !!
    sem schilt is een veel te wisselvallige vechter die vorig jaar na een immense demonstratie de finale wint , dit jaar als een oud wijf tegen een oude man vecht en nog verliest ook !!!!
    verder heb ik ook nog een beetje hoop als ik wat jongere kerels zag als spong , saki en die japanse jongen dat het mischien toch weer beter wordt , het is verder van immens belang dat badr hari meedoet en eventueel remy bonjasky als hij fit is want die mag dan wel verliezen van schilt , maar hij zou niet verliezen van een oude man en zich zeker niet laten ko slagen door badr na 30 seconden !!
    verder hoop ik dat er ook eens wat meer vechters komen die niet uit nederland zijn of er trainen want dat is echt niet goed voor de globale intresse en kwaliteit van de sport!!
    gaap weer een sukkel die interessant probeert te doen. gelijk een slotje op doen

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    3.961
    vCash
    126000

    Default

    ik ben het ook met rafi eens...

    de vroegere k1's waren veel spannender en m.i. meer technisch. Ik vind de huidige generatie ook minder technisch...Van gasten als Hari ben ik t.o.v. voorgaande jaren juist niet zo heel erg impressed....Bonjasky kan bijv. niet eens normaal boksen...etc. Don't get me wrong, ik kan niet waarmaken wat deze mannen kunnen, maar vond het vroeger wat imposanter.

    vroeger had iedereen zijn eigen stijl, denk dat dat verder ook iets aparts met zich bracht. Hoe vaak zie je tegenwoordig bijvoorbeeld nog een Axe kick?
    I've seen chaos and order reign supreme
    I've seen the beauty of the universe
    so peaceful and serene
    in seconds turn to violence and screams

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  13. #13
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Amsterdam
    Posts
    115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by betuwebiker View Post
    Wat heb jij gesnoven?
    Je hebt het over een japanse jongen die steeds beter wordt?
    Je bedoelt toch niet die mongool die niets anders doet dan weg rennen en hopen op 1 lucky punch?
    Dat is volgens jou wel niveau?
    Het is duidelijk dat je een Badr-lover bent, Ik heb hem totaal niet gemist deze finale.
    Het lijkt me niet meer dan fair als jij eens 30 sec. in de ring kruipt met die "'oude man" kijken of je dan nog zo over hem denkt?

    Als je niks anders te melden hebt hou dan aub stil, sensatiezoeker!
    Nu doe je eigenlijk precies hetzelfde als je het over een mongool hebt. Je mag zijn stijl misschien niet mooi vinden maar hij heeft van genoeg toppers gewonnen, dan heb je echt niet telkens geluk hoor maar kan je er echt wat van.

    Denk trouwens dat het niveau ook nog steeds elk jaar stijgt van de K-1, het enige wat ik jammer vind is dat er zo weinig inbreng is van vechters buiten Nederland. Zijn er verder gewoon geen toppers of krijgen de goede geen kans? Want niveau van de final 16 viel mij wel weer erg tegen.

  14. #14
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Er zit wel een kern van waarheid in dat iedereen van elkaar kon winnen. Dat is niet meer zo alleen Shilt en Bonjasky wonnen bijna al hun partijen van generatie van nu. Wat misschien de huidige k1 fanaten niet weten dat vroeger in de k1 2 tournooien moesten winnen om in de grand prix finale te staan.

    Wat ook vaak gebeurde dat iemand was uitgeschakeld in de kwart finale niet door toedoen van een verlies maar door een blessure Sefo, Hoost, Greco enz. Nu winnen sommige vechters fluitend maar toen was het 1e gevecht soms al een finale gevecht.

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by el mustafa View Post
    wat ik bij de laatste k1 finale allemaal heb gezien is gewoon ziekelijk slecht !!!
    met alle respect voor peter aerts , maar wat zo'n oude man waar je het ook nog van kan zien dat zijn lichaam niet meer mee kan tot in de finale komt dan is er toch wel iets mis met deze sport .
    het niveau is bedroevend slecht geworden en een winnaar als overeem is echt niet wat deze sport nodig heeft ,want als hij het kan winnen dan had crocop het de laatste 5jaar makkelijk kunnen winnen !!
    en beiden vechten eigenlijk in een andere sport waar de k1 eigenlijk mee moet concureren !!
    sem schilt is een veel te wisselvallige vechter die vorig jaar na een immense demonstratie de finale wint , dit jaar als een oud wijf tegen een oude man vecht en nog verliest ook !!!!
    verder heb ik ook nog een beetje hoop als ik wat jongere kerels zag als spong , saki en die japanse jongen dat het mischien toch weer beter wordt , het is verder van immens belang dat badr hari meedoet en eventueel remy bonjasky als hij fit is want die mag dan wel verliezen van schilt , maar hij zou niet verliezen van een oude man en zich zeker niet laten ko slagen door badr na 30 seconden !!
    verder hoop ik dat er ook eens wat meer vechters komen die niet uit nederland zijn of er trainen want dat is echt niet goed voor de globale intresse en kwaliteit van de sport!!
    Mensen met een laag IQ zouden geen eigen mening mogen hebben. Net als bij de auto, in plaats van een APK een jaarlijkse IQ test met een daarbij behorende 'eigen mening' quotum.
    Last edited by Biiyen; 30-12-2010 at 15:59.


  16. #16
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.680
    vCash
    125750

    Default

    Maar even alle gekheid op een stokje.. waarom reageren mensen hier serieus op?

  17. #17
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Ede, Netherlands
    Posts
    86
    vCash
    126000

    Default

    Maar even alle gekheid op een stokje.. waarom reageren mensen hier serieus op?
    amen :P

  18. #18
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    FPA / Amersfoort
    Posts
    1.480
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by biggz View Post
    Maar even alle gekheid op een stokje.. waarom reageren mensen hier serieus op?
    Verveling denk ik...

  19. #19
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    Peters IS oud ...daar heeft Mustafa gelijk in. Je ziet het aan zijn lichaam(spieren) en motorische bewegingen. MAAR hij is nog steeds goed. Hard en slim. Zijn lowkicks zijn dodelijk.

    Ik snap ook wat Mustafa bedoelt over het niveau. Ik persoonlijk zou paar MMA vechters een goede kans geven tegen meeste K1 vechters op K1 regels.

  20. #20
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    Ik vind die mustafa ook wel een punt hebben. Het niveau van de k1 gp is niet moordend hoog, maar ik zou ook niet zeggen dat het laag is.

  21. #21
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    de overeem van 2010 had niet kansloos verloren ofzo van cikatic,hoost,aerts hug etc. in hun hoogtijd dagen... sterker nog meerendeel van de legendes had het moeten afleggen tegen overeem(op hoost en aerts denk ik na)

  22. #22
    Join Date
    May 2010
    Posts
    45
    vCash
    126000

    Default

    Hahaha...

  23. #23
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    392
    vCash
    84750

    Default

    X2 @ alles wat al gezegd is..

    Quote Originally Posted by el mustafa View Post
    ..en eventueel remy bonjasky als hij fit is want die mag dan wel verliezen van schilt , maar hij zou niet verliezen van een oude man en zich zeker niet laten ko slagen door badr na 30 seconden !!..
    En Remy was er niet voor niks niet bij, doe je huiswerk eens..maar Badr heeft een slagerij?

  24. #24
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Cikatic heeft maar 2 jaar mee gedaan en was al met pensioen dus logisch nee dat die niet mee kan met een jonge god. Maar Mike Bernardo, Cro Cop, Le Banner, Greco, Sefo zouden in hun jonge dagen gewoon gewonnen hebben van Overeem.

  25. #25
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Halfweg
    Posts
    184
    vCash
    126000

    Default

    Ik kan wel iets zien in je reactie! Zelf vond ik dit ook een mindere K1 jaar. Vorig jaar was knallend en gewoon super spannend. Dit was een lachertje.

    Snap ook je punt over Aerts, maar toch moet je respect hebben voor wat ie in de eerste 2 rondes gedaan had. Dat ie Mo zo KO sloeg en daarna Schilt gewoon in een hoek propt. Ik zou het niet gek en ook niet erg vinden als hij volgend jaar kapt, hoe dan ook hij blijft een topper.

    Maar zelf vind ik eigelijk dat Spong het gewoon gewonnen heeft! In mijn ogen was die match Spong vs Overeem voor Spong! De scheid sheeft Overeem 3x gewaarschuwd voor die knie die hij in de 2de EN 3de ronde door bleef doen. Alleen zei de scheids er niks meer van. 1ste ronde was voor Spong, 2 ronde had Overeem puntenaftrek moeten krijgen waardoor deze ook voor Spong was. En de derde was no doubt Overeem.

    Als Spong door die match kwam was de rest ook voor hem een doorlopertje. AO heeft het met geluk moeten doen, want Saki had hem gemolt als ie 100% was.

    Maar goed dat vindt ik!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •