MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 7 FirstFirst 1234567 LastLast
Results 51 to 75 of 157
  1. #51
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    MAIN CARD
    • Champ Georges St-Pierre vs. Jake Shields
      UFC Welterweight Championship
    • Champ Jose Aldo vs. Mark Hominick
      UFC Featherweight Championship
    • Randy Couture vs. Lyoto Machida
    • Phil Davis vs. Matt Hamill
    • Ben Henderson vs. Mark Bocek
    PRELIMINARY CARD
    • Rory MacDonald vs. Nate Diaz
    • Brian Foster vs. Sean Pierson
    • Pablo Garza vs. Yves Jabouin
    • Daniel Roberts vs. Claude Patrick
    • Charlie Valencia vs. Ivan Menjivar
    • Jason MacDonald vs. Ryan Jensen
    • John Makdessi vs. Kyle Watson
    couture geen main event is al best raar maar ook al geen co-main! mooie card, kijk er al naar uit
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #52
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default



    Vette poster!!!
    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  3. #53
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  4. #54
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  5. #55
    Join Date
    May 2007
    Location
    n.v.t.
    Posts
    9.795
    vCash
    138328

    Default

    "Some people have so much respect for their superiors
    they have none left for themselves."

  6. #56
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

  7. #57
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.733
    vCash
    126000

    Default

    War Jake

  8. #58
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    2.361
    vCash
    126000

    Default

    1e ronde KO Shields. Zou een mooie verandering zijn ipv de langdradige gevechten die GSP normaal draait.

  9. #59
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Baske View Post
    1e ronde KO Shields. Zou een mooie verandering zijn ipv de langdradige gevechten die GSP normaal draait.
    Ik denk dat je nog niet goed wakker bent of gewoon niet zo veel van Jake Shields afweet, maar als er iemand een history heeft in saaie langdradige gevechten dan is het Jake Shields wel..... zijn bijnaam is niet voor niets op de verschillende fora "the blanket"

    Komt nog eens bij dat hij naar mijn weten nog nooit iemand ko heeft geslagen.... tko wel, maar ko nooit....
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  10. #60
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    2.361
    vCash
    126000

    Default

    Weet inderdaad niet veel van Shields af. Poepzooi ook die welterweight division van de UFC. Laat Penn of Hughes maar weer bovenaan staan.

  11. #61
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.733
    vCash
    126000

    Default

    Jake shields heeft alleen maar lay en pray wedstrijden, weinig kracht in z'n stoten, maar toch weet hij bijna altijd te winnen, respect, ik hoop dat hij wint. Heb enorm veel zin in dit gevecht. Niet normaal

  12. #62
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    UFC 129 Moved Up One Hour; Change to All PPV Start Times Being Considered

    The UFC is quietly contemplating a change to move up the start times of its pay-per-view broadcasts one hour, MMA Fighting has learned.

    No final decision has yet been made, though a source in the organization confirmed to MMA Fighting that they are "considering the move for all events."

    Two sources confirmed that at least one date will definitely be impacted. The change will be in play for the first time at April's massive UFC 129 event in Toronto, which will take place on April 30. On that night, the pay-per-view telecast will begin at 9 p.m. ET/6 p.m. PT, one hour ahead of its usual time.

    At least part of the idea, according to sources, is to take advantage of the earlier time to attract more east coast viewers going forward.

    The rationale for the decision makes sense statistically. Nearly half of the United States' population of 300 million people are located in the eastern time zone. In addition, major Canadian MMA markets in Toronto and Montreal are among six of the 10 most populated cities in Canada that call the eastern time zone home.

    Though not implied by either source, an earlier start time might also open the door for further coverage of events from television and print news media restricted by deadlines.

    Under Zuffa ownership, UFC pay-per-view events have historically been aired at 10 p.m., though a handful of international events including UFC 72 and UFC 80 were broadcast live in the afternoon before a 10 p.m. replay.

    March 19's UFC 128 event emanating from Newark, N.J., is still scheduled to air at 10 p.m.
    Be a Warrior, not a Worrier

  13. #63
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    9
    vCash
    126000

    Default

    Aldo vs Hominick gaat een war worden. Ik ben erg benieuwd.

  14. #64
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    Ik blijf Shields vs GSP een mismatch vinden!!

    Zie niet hoe Shields met zijn vechtstijl kan winnen van GSP.... GSP gaat eindelijk is een keer winnen op (T)KO

  15. #65
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    Limburg
    Posts
    1.426
    vCash
    126000

    Default

    Kan niet meer wachten.
    Oh ja voor ik het vergeet War Diaz!
    Aoki - Hellboy - Gomi - Diaz Bros - GSP - Sonnen - Barnett

  16. #66
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by Fasada View Post
    Ik blijf Shields vs GSP een mismatch vinden!!

    Zie niet hoe Shields met zijn vechtstijl kan winnen van GSP.... GSP gaat eindelijk is een keer winnen op (T)KO
    Dit vind ik erg respectloos tegenover Shields. We hebben het hier over een man met een 15 fight winstreak. Overwinningen tegen Condit, Kampann, Henderson, Mayhem, Lawler, Daley en Okami. Dit is absoluut geen mismatch op de grond zal GSP het onderspit delven.
    Max. 400 x 125

  17. #67
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Dit vind ik erg respectloos tegenover Shields. We hebben het hier over een man met een 15 fight winstreak. Overwinningen tegen Condit, Kampann, Henderson, Mayhem, Lawler, Daley en Okami. Dit is absoluut geen mismatch op de grond zal GSP het onderspit delven.
    En wat zag hij er toch goed uit tegen Kampmann..... hahaha.

    3 rondes was al te lang, laat staan 5 tegen GSP
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  18. #68
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    En wat zag hij er toch goed uit tegen Kampmann..... hahaha.

    3 rondes was al te lang, laat staan 5 tegen GSP
    Komt door de weightcut hij zal dat nu beter aanpakken. Kijk maar naar hoe hij was tegen Hendo.
    Max. 400 x 125

  19. #69
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Dit vind ik erg respectloos tegenover Shields. We hebben het hier over een man met een 15 fight winstreak. Overwinningen tegen Condit, Kampann, Henderson, Mayhem, Lawler, Daley en Okami. Dit is absoluut geen mismatch op de grond zal GSP het onderspit delven.
    Respectloos?? Ik heb niks tegen Shields en ik weet dat hij een goede vechter is maar als je kijkt naar de stijl die Shield hanteert en het gewicht waar zij in gaan vechten denk ik gewoon dat GSP geen kind heeft aan Shields, je zag duidelijk dat Shields eigenlijk gewoon op 185lbs moet blijven vechten, tegen Kampmann was hij helemaal op en met een kampioenswedstrijd moet hij nog 2 extra rondes.

    Ik heb van veel mensen vernomen (tijdens mijn trip in de USA) dat men bewust Shields heb gekozen omdat zij dan eindelijk een wedstrijd krijgen waarin GSP voor de (T)KO kan gaan (GSP wint te veel op beslissing de laatste tijd). Wij weten allemaal hoe bedroevend zijn staande werk is en wij weten ook allemaal dat GSP niet zo makkelijk naar de grond te krijgen is; zie Kosheck, Fitch, Hughes ect...

    Ik durf een weddenschap met je aan Wiseguy, dat het een éénzijdig gevecht wordt, mark my words...
    Dus ik hoor het wel wat je inzet is hahahah

  20. #70
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Komt door de weightcut hij zal dat nu beter aanpakken. Kijk maar naar hoe hij was tegen Hendo.
    dan moet ie op Middle blijven vechten want dit gevecht is wederom op Welter en hij zal wederom gaan gassen.

    WAR GSP!
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  21. #71
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by Fasada View Post
    Respectloos?? Ik heb niks tegen Shields en ik weet dat hij een goede vechter is maar als je kijkt naar de stijl die Shield hanteert en het gewicht waar zij in gaan vechten denk ik gewoon dat GSP geen kind heeft aan Shields, je zag duidelijk dat Shields eigenlijk gewoon op 185lbs moet blijven vechten, tegen Kampmann was hij helemaal op en met een kampioenswedstrijd moet hij nog 2 extra rondes.

    Ik heb van veel mensen vernomen (tijdens mijn trip in de USA) dat men bewust Shields heb gekozen omdat zij dan eindelijk een wedstrijd krijgen waarin GSP voor de (T)KO kan gaan (GSP wint te veel op beslissing de laatste tijd). Wij weten allemaal hoe bedroevend zijn staande werk is en wij weten ook allemaal dat GSP niet zo makkelijk naar de grond te krijgen is; zie Kosheck, Fitch, Hughes ect...

    Ik durf een weddenschap met je aan Wiseguy, dat het een éénzijdig gevecht wordt, mark my words...
    Dus ik hoor het wel wat je inzet is hahahah
    Ik zal wel dom zijn om tegen GSP te wedden dus dat ben ik niet van plan. Wat jij zegt zou zo maar kunnen maar als GSP op zijn rug komt kan het vervelend voor hem aflopen.
    Max. 400 x 125

  22. #72
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    jake shields gaat dit winnen op submission(guillotine choke) MARK MY WORDS. Shields is de meest ongewardeerde en onderschatte vechter allertijden misschien wel... welke topvechter heeft er nu nog een winningstreak van 15? zelfs anderson silva niet

  23. #73
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    ik hoop voor jake's bestwil dat hij zich beter heeft voorbereid dan tegen kampann... want anders wordt het geen pretje voor hem!

    hoe dan ook war gsp! heb respect voor jake's winning streak van 15 maar ben nooit een fan geweest van hem of zijn vechtstijl (en al helemaal niet van zijn camp maar dat is een ander verhaal lol )

  24. #74
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.733
    vCash
    126000

    Default

    Al die haters hier. Het wordt indd een eenzijdig gevecht, ik heb echt te doen met gsp. WAR JAKE

  25. #75
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Je moet niet vergeten dat Kampmann gewoon erg goed is. Als Kampmann niet egotripper was geweest, en het zoveel mogelijk staand had gehouden, dan had ie het gevecht ook kunnen winnen.
    Shields is op zich wel een aparte vechter, aangezien hij erg goed kan worstelen én erg goed is op de grond. Z'n striking is wel matig te noemen, maar hij heeft een harde kop.
    In ieder geval is hij echt de nr2 van de divisie, dus terechte title shot.

    Als Shields GSP op de grond krijgt, dan word het een lange avond voor GSP vrees ik.
    Als Shields dat niet voor elkaar krijgt(wat ik eigenlijk vermoed), dan gaat ie veel jabs eten.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •