MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 5 of 7 FirstFirst 1234567 LastLast
Results 101 to 125 of 157
  1. #101
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by El Bambino View Post
    GSP saaiste vechter van UFC, geen haat maar FEIT!
    Er zijn zo 20 saaiere lay n pray gasten! GSP is geen finisher maar een man van een gameplan. Ik zeg niet dat het mijn favo vechter is, maar de saaiste van de UFC, no freggin way!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  2. #102
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    93
    vCash
    126000

    Default

    Nou heeft iniedergeval de meest saaie gameplan van de UFC. Als hij vecht is het 9 van de 10 keer een hele saaie pot.

  3. #103
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    6.994
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    WAR Georg sint Peter!!!!

    ik hoop dat dit Shields zijn retirement partij gaat worden
    dank u .............

  4. #104
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    6.994
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by El Bambino View Post
    GSP saaiste vechter van UFC, geen haat maar FEIT!
    dus jij zegt dat er ergens een onderzoek gebaseerd op feiten is wat uitwijst dat GSP de saaiste vechter in de UFC is .............. sorry in dat geval heb ik niets gezegd.

  5. #105
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    * even bij elkaar gezet *
    Be a Warrior, not a Worrier

  6. #106
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    613
    vCash
    126000

    Default


  7. #107
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    613
    vCash
    126000

    Default


  8. #108
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    548
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Joshuaa View Post
    Nou heeft iniedergeval de meest saaie gameplan van de UFC. Als hij vecht is het 9 van de 10 keer een hele saaie pot.
    Nouuuuu 9 van de 10 keer?? Hij heeft de laatste paar partijen op decision gewonnen maar kijk eens daarvoor allemaal KO's of SUBS dus dat valt wel mee.

    Ben het wel eens met je zegt dat hij de laatste tijd wat meer op een safe gameplan speelt.

  9. #109
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Almere
    Posts
    908
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tsuki View Post
    dus jij zegt dat er ergens een onderzoek gebaseerd op feiten is wat uitwijst dat GSP de saaiste vechter in de UFC is .............. sorry in dat geval heb ik niets gezegd.
    BEete onderzoek is, de supporters, de fans, als 8 van de 10 fans bijna in slaap vallen tijdens gevechten van GSP,is dit niet genoeg ?
    En ik vind het ook een goede vechter, maar hij maakt van dit sport wat zo mooi en spectaculair kan zijn dood met zijn gameplan!
    Man...ga een 1 x vooluit en vergeet dat gameplan en maak er een spectakel van a la Nick Diaz !

  10. #110
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.202
    vCash
    126052

    Default

    Quote Originally Posted by El Bambino View Post
    BEete onderzoek is, de supporters, de fans, als 8 van de 10 fans bijna in slaap vallen tijdens gevechten van GSP,is dit niet genoeg ?
    En ik vind het ook een goede vechter, maar hij maakt van dit sport wat zo mooi en spectaculair kan zijn dood met zijn gameplan!
    Man...ga een 1 x vooluit en vergeet dat gameplan en maak er een spectakel van a la Nick Diaz !
    a win is a win... daarom is GSP UFC kampioen en Nick strikeforce kampioen.. Je wordt en blijft nou eenmaal kampioen door de basics.. en de competitie wordt ook steeds beter...

  11. #111
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Almere
    Posts
    908
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by bryan View Post
    a win is a win... daarom is GSP UFC kampioen en Nick strikeforce kampioen.. Je wordt en blijft nou eenmaal kampioen door de basics.. en de competitie wordt ook steeds beter...
    Het gaat uiteindelijk wat mensen zich herinneren over 20 jaar!
    Niemans zal GSP herinneren als de champ, immers als je in slaap valt tijdens zijn gevechten dan zal je het later niet herinneren. Diaz....over 20 jaar zullen mensen wijzen naar dat ene spectaculaire gevecht ! En daar gaat het uiteindelijk om, ouwe reus :-)

  12. #112
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Wat deze gewichtsklasse betreft hoop ik dus echt op een fusie! Als Diaz deze wint (wat ik hoop) dan zal hij misschien wel als champ worden herinnerd. Anders ben ik bang dat een jarenlange ongeslagen GSP dit eerder zal doen...

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  13. #113
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Jake Ellenberger Steps in For Injured Foster, to Face Pierson at UFC 129

    Jake Ellenberger has agreed to step in on short notice and face Sean Pierson at UFC 129 later this month.

    The UFC confirmed the change late Wednesday night.

    The opponent switch was necessary after Pierson's original opponent, Brian Foster, was forced to withdraw after a pre-fight MRI discovered a brain hemorrhage.

    The 26-year-old Ellenberger (24-5) has proven himself to be one of the rising stars of the welterweight class, winning seven of his last eight fights, including three in a row. Last time out, he beat Carlos Eduardo Rocha in a close, split decision at UFC 126. The April 30 date gives him about two-and-a-half months in between fights, but only about two weeks to prepare.

    Meanwhile, Pierson comes in riding a six-fight win streak. The Ontario native made his UFC debut last December, defeating Matt Riddle by unanimous decision.

    UFC 129 should make him a home favorite. It takes place at Toronto's Rogers Centre. The event is headlined by a welterweight title match pitting Pierson's training partner Georges St. Pierre against challenger Jake Shields.

    As for Foster, a burst blood vessel in his brain is expected to heal on its own rather than require surgery. For now, no timetable is set for his return.
    Be a Warrior, not a Worrier

  14. #114
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.733
    vCash
    126000

    Default

    Ik blijf het zeggen, war Jake shields

  15. #115
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    Jake Shields op Rear-Naked Choke in de 2e ronde

  16. #116
    Join Date
    Apr 2011
    Posts
    93
    vCash
    126000

    Default

    x2

  17. #117
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.956
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by El Bambino View Post
    Het gaat uiteindelijk wat mensen zich herinneren over 20 jaar!
    Niemans zal GSP herinneren als de champ, immers als je in slaap valt tijdens zijn gevechten dan zal je het later niet herinneren. Diaz....over 20 jaar zullen mensen wijzen naar dat ene spectaculaire gevecht ! En daar gaat het uiteindelijk om, ouwe reus :-)
    Wie valt er in slaap dan? Ik vind GSP zn partijen juist altijd indrukwekkend van begin tot het eind. Goed, hij mag wel meer gaan finishen, maar je moet ook bedenken dat hij ook constant tegen de topranked gasten knokt.

    Verder Verslaat GSP erkende Worstelaars/Grapplers op hun eigen gebied terwijl hij zelf nooit een worstelachtergrond heeft gehad. als je daar de waarde niet van inziet weet je niks van MMA.

  18. #118
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    x2 Emilio.

  19. #119
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by Emilio View Post
    Wie valt er in slaap dan? Ik vind GSP zn partijen juist altijd indrukwekkend van begin tot het eind. Goed, hij mag wel meer gaan finishen, maar je moet ook bedenken dat hij ook constant tegen de topranked gasten knokt.

    Verder Verslaat GSP erkende Worstelaars/Grapplers op hun eigen gebied terwijl hij zelf nooit een worstelachtergrond heeft gehad. als je daar de waarde niet van inziet weet je niks van MMA.
    Dit slaat werkelijk nergens op. Hij domineert die topranked vechters maar wil gewoon 0,0 risico nemen. Hoe is het mogelijk dat hij een vechter die met 1 oog vecht niet aanvalt maar alleen af blijft houden met een jab.
    Max. 400 x 125

  20. #120
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.956
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Dit slaat werkelijk nergens op. Hij domineert die topranked vechters maar wil gewoon 0,0 risico nemen. Hoe is het mogelijk dat hij een vechter die met 1 oog vecht niet aanvalt maar alleen af blijft houden met een jab.
    Misschien omdat hij er zeker van wil zijn dat hij later een fatsoenlijk gesprek met zn kinderen kan hebben?

    En trouwens geen enkel risico? Ik neem aan dat je op kosheck doelt. het hele vraagstuk van die partij was of GSP de ballen had om tegen Kosheck te staan. Het antwoord daarop was toch vrij duidelijk.

    Verder is het natuurlijk niet alleen GSP, maar vooral Greg Jackson die die gameplans verzint. Ik kan juist het tactische aspect erg waarderen. En elke x komen de challengers weer met grote praat dat ze weten hoe ze GSP kunnen breken. Ze gaan toch elke x met 5-0 in rondes naar huis.

  21. #121
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by Emilio View Post
    Misschien omdat hij er zeker van wil zijn dat hij later een fatsoenlijk gesprek met zn kinderen kan hebben?

    En trouwens geen enkel risico? Ik neem aan dat je op kosheck doelt. het hele vraagstuk van die partij was of GSP de ballen had om tegen Kosheck te staan. Het antwoord daarop was toch vrij duidelijk.

    Verder is het natuurlijk niet alleen GSP, maar vooral Greg Jackson die die gameplans verzint. Ik kan juist het tactische aspect erg waarderen. En elke x komen de challengers weer met grote praat dat ze weten hoe ze GSP kunnen breken. Ze gaan toch elke x met 5-0 in rondes naar huis.
    Don't get me wrong GSP is een goede vechter maar aantrekkelijk is het niet. Kijk naar hoe Nick Diaz vecht. Zo kan het ook.
    Max. 400 x 125

  22. #122
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.956
    vCash
    126000

    Default

    of iets aantrekkelijk is altijd maar een persoonlijke mening, en gelukkig maar. Geld voor meerdere dingen in het leven

    Partijen van Diaz zorgen altijd voor het nodige vuurwerk idd.

    Maar als ik het gemak zie waarmee GSP takedowns maakt dan kan ik daar ook erg van genieten.

    Al vermoed ik wel dat hij het tegen Shields staand gaat houden en de partij zal uitrekken zodat de kans op submissions steeds kleiner wordt.

    Couture vs Machida: Hoe graag ik couture ook zie winnen denk ik niet dat het gaat gebeuren. Ik zeg Machida op TKO ronde 2 ingeleid door een trap op t lichaam.

  23. #123
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    All 12 Bouts on UFC 129 Fight Card to Be Aired

    The UFC has raised several personal bars with its first stadium show, UFC 129 next week in Toronto. Why not one more?

    The UFC announced early Thursday morning via its Twitter feed that all five of its unaired preliminary card fights for UFC 129 will be streamed live on Facebook. MMA Fighting was first to report Wednesday that at least two bouts were planned for the social networking giant.

    For the first time in its history, every fight on the card will air on a broadcast of some type. The first five fights will stream at the UFC's Facebook fan page, a trend the company started in January at its Fight for the Troops 2 show. Two prelims will air live on Spike TV, a common pay-per-view lead-in the promotion started at UFC 103 in September 2009. And the main card will air on pay-per-view.

    UFC 129, which takes place on April 30, will be the company's debut in the Canadian province of Ontario, which passed MMA legislation last fall. It marks the UFC's first stadium show, taking place at the Rogers Centre in Toronto, home of Major League Baseball's Blue Jays and Canadian Football League's Toronto Argonauts. The event instantly shattered North American MMA attendance and gate records, selling its initial stock of 42,000 tickets to fan club members alone, forcing another 13,000 tickets to be made available to the general public. And the gate for those 55,000 fans is expected to be in excess of $10 million.

    The main card pay-per-view for UFC 129 airs an hour earlier – 9 p.m. Eastern – than the 10 p.m. start time that has been customary. The Spike TV prelims air at 8 p.m. Eastern, and the live Facebook stream will start at 6 p.m. Eastern.

    UFC 129, which also is preceded by the company's first Canadian Fan Expo, features a main event welterweight title fight between champion Georges St-Pierre, considered the most popular athlete in Canada, and challenger Jake Shields. The co-main event is the UFC's first featherweight title fight, pitting champion Jose Aldo against Ontario's Mark Hominick. Also on the card, Hall of Famer Randy Couture fights for what he says will be the last time when he meets former light heavyweight champion Lyoto Machida.

    The full fight card for UFC 129 is below.

    Main Card
    Georges St-Pierre vs. Jake Shields
    Jose Aldo vs. Mark Hominick
    Vladimir Matyushenko vs. Jason Brilz
    Randy Couture vs. Lyoto Machida
    Mark Bocek vs. Ben Henderson

    Spike TV Prelims
    Nate Diaz vs. Rory MacDonald
    Sean Pierson vs. Jake Ellenberger

    Facebook Prelims

    Claude Patrick vs. Daniel Roberts
    Ivan Menjivar vs. Charlie Valencia
    Jason MacDonald vs. Ryan Jensen
    John Makdessi vs. Kyle Watson
    Yves Jabouin vs. Pablo Garza
    Be a Warrior, not a Worrier

  24. #124
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    1.441
    vCash
    126000

    Default

    Diaz en GSP is appels met peren vergelijken. De een is een knokker van de straat (trashtalk, smoke weet every day... maar echte knalpartijen) en weet als geen ander te hypen, de ander is meer een prof. topatleet. GSP vecht strategisch, bereid zich goed voor en houdt zich boven alles aan zijn gameplan. Die man is toch een en al topsport??? Diaz neemt meer risico's en dat doet hij prima.

    Ik denk dat als een kampioen te lang op zijn troon zit, het publiek gewoon wat nieuws wil. In dit geval GSP...

  25. #125
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    1.441
    vCash
    126000

    Default

    "Maar als ik het gemak zie waarmee GSP takedowns maakt dan kan ik daar ook erg van genieten"

    x2

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •