MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 51 to 75 of 105
  1. #51
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    haha ja ik had het ge edit :P

    ja magere kwark lijkt me echt nasty man. Ik ga het ff proeven strax en maak wel een remixje. Laat je wel weten met wat en of het gesmaakt heeft.

    Ooh ja ook belangrijk om te melden is dat ik nooit ontbijt. heb nooit trek sochtens/smiddags :S
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Home mtk-gym.nl


  2. #52
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Tsja dat weet je vast zelf ook wel dat dat niet zo handig is :P Wat ik doe is Whey (aardbei) met brinta en veel melk en dat giet ik dan zo naar binnen. Is best te doen, behalve als drinken je natuurlijk ook niet goed afgaat :P

  3. #53
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Krommenie
    Posts
    1.444
    vCash
    126894

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    haha ja ik had het ge edit :P

    ja magere kwark lijkt me echt nasty man. Ik ga het ff proeven strax en maak wel een remixje. Laat je wel weten met wat en of het gesmaakt heeft.

    Ooh ja ook belangrijk om te melden is dat ik nooit ontbijt. heb nooit trek sochtens/smiddags :S
    Nooit ontbijt! man jij houdt er een slecht voedingspatroon op na, hahaha dacht dat ik slecht at ;-)
    ik zou zeker proberen te gaan ontbijten, ze zeggen de belangrijkste voeding van de dag. Als ik 's ochtends niet eet val ik rond een uur of twaalf vanzelf om dus ik moet wel. Als is het maar één broodje of wat brinta of zelfs een banaan ik zou zeker zorgen dat je wat binnen krijgt.

    Jij als leraar moet natuurlijk wel een lichtend voorbeeld zijn voor je studenten ;-)

  4. #54
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    haha vertel mij wat. Heb elke ochtend oorlog met mijn moeder vanwege mijn eet gewoontes.

    OKe mannen, ik ga het echt proberen. Vanaf morgen ga ik proberen te ontbijten. Ik kan dus echt goed tegen honger, de ramadan gaat me ook makkelijk af:P

    Mijn voornemens voor 2011 is om zo gezond mogelijk te leven. Ben gestopt met roken, drink geen alcohol en moet nu dus ook nog is gezond eten.
    Ik ga zo wat Kwark inslaan.
    Home mtk-gym.nl


  5. #55
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Somewhere over the rainbow
    Posts
    15.737
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    Zijn er ook magere kwarkjes met smaak? waar ik gister was hadden ze alleen standart kwark zonder smaak.
    http://www.optimel.nl/index.php?id=113
    deze is erg lekker. Zit niet heel veel in
    Laag in koolhydraten wat voor mij dan weer interessant is. Vind de appel/ kaneel erg lekker
    Als judo makkelijk was had het wel voetbal geheten.

  6. #56
    Join Date
    May 2010
    Location
    Noord-Brabant
    Posts
    1.302
    vCash
    126000

    Default

    Ik neem zelf altijd van de Zaanse hoeve, smaakt gewoon naar yoghurt 9 gram eiwit per 100 gram en met klein beetje suiker en wat zoetstof prima te eten.
    eventueel voor de liefhebben limonade siroop heb je ook makkelijk aardbei smaakje ofzo.

    Edit: bij de Albert Hein te halen trouwens

    T.
    When I roundhouse kick you even Google won't find you

  7. #57
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Somewhere over the rainbow
    Posts
    15.737
    vCash
    126000

    Default

    je hebt ook light limonade. Geen idee of dat echt beter is......
    Als judo makkelijk was had het wel voetbal geheten.

  8. #58
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    310
    vCash
    126000

    Default

    aangezien ik haast over mn nek ga van naturel kwark, ga ik voor de linessa kwark van de lidl ( rond de 7 gr eiwit per 100ml ) kwark met smaakie heeft altijd wel suiker, maargoed je hebt die eiwitten toch nodig he..

    tevens is kwark een langzame eiwit en dus goed als laatste maaltijd voor t slapen gaan.

    maar mocht je het wegkrijgen is naturel ( zonder toevoegingen ) natuurlijk de beste optie..

    en het ontbijt is het belangrijkste maaltijd van de dag aangezien je daarmee je stofwisseling op gang brengt. en door veel kleine maaltijden over de dag te nemen hoe jeje lichaam aan het werk. wat ook weer goed is voor je energie level.

    correct me if i`m wrong

  9. #59
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    310
    vCash
    126000

    Default

    om je naturel kwark een beetje lekkerder te maken kan je ook ananas erin doen en in de blender gooien

    of wat ik in m`n bodybuilding tijd wel vaak deed, kwark in de blender, beetje water erbij, 2 scheppen whey proteine met smaakie.. en dat over de dag in 3en opzuipen.

  10. #60
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Heerhugowaard
    Posts
    511
    vCash
    126000

    Default

    Ik eet vaak magere kwark met eiwit-poeder er door. Smaakt het ook stuk lekkerder

    It's Fighting, It's life.

  11. #61
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    ik ben net naar de AH geweest. Het is nu 17:57 om18:15 moet ik les geven. Ik eet nu een magere kwark met aardbei.

    6,5 gram eiwit en 4 gram koolhydraten per 100 gram. en 0gram vet.
    ik heb nog 3 andere soorten kwark gekocht. allemaal magere. eiwit percentage verschilt van 4 tot 9 gram en prijs van 65 cent tot 2,20 per 500 gram haha.

    welke moet ik aanhouden? die met aardbei is wel erg lekker!
    Home mtk-gym.nl


  12. #62
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Manaus - Amazonas - Brazil
    Posts
    438
    vCash
    126000

    Default

    Erg interessant topic,..

    Graag wat advies van de kenners ,..
    Ben 1.90m 87 kilo,. en ben best tevreden met n bouw maar wil toch proberen mn bandje wat weg te krijgen en beetje spiermassa erbij te kweken. wil proberen de 90 kilo te halen zonder buik. 9heb wel een sixpack maar die zie je nog nie
    Ik weet dat ik niet echt een goed voedingspatroon heb en drink zeer regelmatig een biertje.
    Eigenlijk eet ik alles wat voor me staat.

    Ik train Ma - Wo - Vr 1,5 thaiboksen en Di - Do 1 uur fitness / kracht training
    Zat / Zo doe ik niks


    Nu ben ik dus ook een slechte ontbijter. en loop ik vooral op koffie,.. en dan het liefst 2 mokken als opstart. anders loop ik om 10:00 nog met potdichte ogen en dat ziet er nie uit.
    Dat drink ik de hele dag door wel, tot een uur of 17:00. Heb al geprobeerd of te minderen maar ik val steeds terug in oude patroon.
    Is koffie echt zo slecht of valt het wel mee? Ik zie namelijk alleen maar water / melk / bruchtensap voorbij komen in jullie schemas.

    07:00 2 mokken koffie en als het lukt een broodje kaas
    10:00 2 x muslireep en koffie
    12:00 warme maaltijd, hier op het werk is het gaarkeuken principe, heb keuze rijst / pasta vlees / kip salade is vaak rode bieten / wortel salade
    verder drink ik dan 3 bekers vruchten sap. en erna koffie anders val ik in slaap
    17:00 2 x vruchtensap en snacks (meestal 2 stuks) kan zijn kroketje / tosti / pastijtje (nog steeds in gaarkeuken)
    18:30 - 20:00 trainen en erna een eiwit shake met melk en banaan
    21:00 weer warme maaltijd meestal biefstuk 300/350 gram (kost bijna niks hier) rijst met brocoli en een fris als het lukt anders pilske.

    Mijn grote probleem is dat ik niks qua eten mee kan nemen naar het werk en ik alleen kan eten wat er in de gaarkeuken gemaakt wordt.
    Wat kan ik volgens jullie het beste laten of juist nemen om toch met mn eetgewoontes in de goede richting te zitten met de achterliggende gedachte van buikje wat minder en spiermassa erbij.

    misschien ook wel handig te vermelden dat ik in een tropisch klimaat woon dus altijd wel +/- 30 - 35 graden.
    en er is geen kwark te krijgen hier,. wel schrale yogurt.

    Alvast bedankt

  13. #63
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    149
    vCash
    126000

    Default

    Wat is trouwens een goede hoeveelheid kwark om te eten per dag?
    Ik heb het gistere voor het eerst gegeten en ik vond het best nog meevallen?
    Shinya Aoki: "Real Martial Arts Means A Knockout Or A Submission"

  14. #64
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Bergen op zoom
    Posts
    385
    vCash
    125750

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    ik ben ook een stiekeme lezer mensen.

    Ik ben 6 december gestopt met roken. Heb 10 jaar gerookt (ondanks mijn jonge leeftijd) ben nu dus 41 dagen gestopt en ben gewoon 3 kilo aangekomen in die 41 dagen..

    mijn broer zei dat doordat ik gestopt ben met roken, mijn lichaam voedsel beter vast houd waardoor ik ben bij gekomen.

    IK ga nu op een kwak dieet en ga savonds niets anders als kwark eten. Ik had gister per ongeluk volle kwark gekocht maar ik moet alleen magere hebben neem ik aan he? Zijn er ook magere kwarkjes met smaak? waar ik gister was hadden ze alleen standart kwark zonder smaak.

    groeten,

    Sadik.
    Heb laatste tijd heel druk gehad dus niet veel tijd gehad om te kijken. Heb net alles doorgenomen
    Maar sadik ik weet niet alle details maar de reden omdat je aankomt na het stoppen met roken is dat je basaal metabolisme naar beneden is gegaan. Dus minder verbruikt. Als je hetzelfde blijft eten en zelfde levensstijl ga je aankomen.

    Je lichaam moet na die 10 jaar roken weer op gang zien te komen zonder al die shit die sigaretten zit.
    Dus wat ik zou doen is in de ochtend eten en gezond blijven doen en meer bewegen. Je moet niet gaan denken dat
    je lichaam als je 10 jaar hebt gerookt gelijk weer is aangepast aan je nieuwe levenstijl dit duurt gewoon lang. Het kan zelfs jaar duren voordat je lichaam weer is hersteld. Hoop dat je hier wat aan hebt.

    Ik denk na dit allemaal gelezen te hebben ook in de ochtend halfvolle kwark ga eten gwn halve liter in 3 dagen ofzo.

    osu
    With great Powers comes hot Bitches

  15. #65
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Krommenie
    Posts
    1.444
    vCash
    126894

    Default

    Quote Originally Posted by JeIIe View Post
    Wat is trouwens een goede hoeveelheid kwark om te eten per dag?
    Ik heb het gistere voor het eerst gegeten en ik vond het best nog meevallen?
    Volgens mij 500ml per dag, dus gewoon 's avonds om tien uur zo een bak leeg lepelen!

  16. #66
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Krommenie
    Posts
    1.444
    vCash
    126894

    Default

    Yo,

    Derde week zit er nu bijna op en het enige wat me een beetje tegenvalt is de weinige variatie in het eten, is ook een beetje mijn eigen schuld omdat ik voornamelijk aan de kipfilet en tonijn zit. Vanavond maar even lekker zondigen en bij de Turk eten. De drank is nog steeds geen probleem, heb me deze week wel twee keer enorm verslapen en het lijkt ook wel of ik dieper slaap. Gisteravond had ik wel even trek in een biertje na de training maar dta gevoel was snel weg.

    Qua gewicht blijf ik rond de 90 kg hangen wat op zich prima is. Buik lijkt wel iets strakker te worden en vanavond maar weer eens mijn vetpercentage laten meten om te zien of we al in de buurt komen van de magische 12%

    werk ze en trains voor iedereen!

  17. #67
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    90
    vCash
    126000

    Default

    12 % ?? dan heb ik nog een lange weg te gaan met 20%. Moet zeggen dat ik het echt héél moeilijk vind om idd elke dag hetzelfde te moeten eten. Ben vaak in gevecht met mezelf en had niet gedacht dat dat zou kunnen om eten. Het voelt net of ik aan het afkicken ben ofzo...ben onrustig en kan die beelden van pizza, friet en shoarma maar niet uit mijn netvlies krijgen. Vooral de zondagen als mijn kids friet speciaal, kroketten ed dergelijke voor mijn neus naar binnen werken. Kan ze moeilijk boven laten eten.
    Heb ergens gelezen dat je pillen hebt die alle vet opnemen in een spons ofzo........kent iemand dat ? Zitten daar nadelen aan en neemt ie pil dan ook het slechte van alcohol weg ?
    Ik blijf het volhouden maar tis echt een struggle. Hoe houden die topsporters dat dieet toch vol, zonder vet of alcohol/frisdrank.
    suck my mo-ther-fu-king dickkkkkkkkkkk

  18. #68
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    sowieso hoort daar discipline bij. Maar je kan ook bezig blijven om je kennis over voeding uit te breiden. Dan kom je nieuwe bronnen tegen en zo ook meer variatie. Dan hoef je niet de hele tijd EXACT hetzelfde te eten. Tuurlijk tis niet patat enzo maar er zijn toch wel verschillende bronnen voor eiwitten. Ik zou op zoek gaan naar de bronnen die ik het lekkerst vind, dan houd je het ook vast langer vol.

  19. #69
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    hoe meet je je vet % ?

    kan ik zo een apparaat kopen?

    is dit iets? : SportFood.nl voor sportvoeding
    Last edited by Sadix; 24-01-2011 at 02:26.
    Home mtk-gym.nl


  20. #70
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Mixfight.nl
    Posts
    7.236
    vCash
    113919

    Default

    Mooie topic heren.. kan ik nog iets van leren

    Ik heb precies het omgekeerde.. 1.91 en 70kg, veel te licht dus!
    Weet dat ik een vlot werkende schildklier heb en tevens ben ik altijd druk..

    Mijn eet patroon:
    S'ochtends: Bord Brinta of pakje goedemorgen daarna vaak 3bakken koffie
    Lunch: 4 volkoren boterhammen met kaas of pindakaas en een soepie of warmbroodje (sauzijs/sate/kaasui)
    Avondeten: meestal een fors bord macaroni/pasta/nasi/bami en een yogurtje
    S'avonds op de bank: ongelofelijke snack trek (wat trouwens vaak ook gebeurt)

    Wij heeft er wat makkelijke tips voor me?

    ps. ik denk dat ik beter voor volle kwark kan gaan toch?

  21. #71
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Krommenie
    Posts
    1.444
    vCash
    126894

    Default

    Quote Originally Posted by Hendy View Post
    Mooie topic heren.. kan ik nog iets van leren

    Ik heb precies het omgekeerde.. 1.91 en 70kg, veel te licht dus!
    Weet dat ik een vlot werkende schildklier heb en tevens ben ik altijd druk..

    Mijn eet patroon:
    S'ochtends: Bord Brinta of pakje goedemorgen daarna vaak 3bakken koffie
    Lunch: 4 volkoren boterhammen met kaas of pindakaas en een soepie of warmbroodje (sauzijs/sate/kaasui)
    Avondeten: meestal een fors bord macaroni/pasta/nasi/bami en een yogurtje
    S'avonds op de bank: ongelofelijke snack trek (wat trouwens vaak ook gebeurt)

    Wij heeft er wat makkelijke tips voor me?

    ps. ik denk dat ik beter voor volle kwark kan gaan toch?
    Hey hendy,

    Hoe oud ben je eigenlijk? Bij mij heeft het ook tijden geduurd voordat ik een beetje de kilo's erbij kreeg die horen bij mijn lengte. Beetje wat Stefan Struve nu ook heeft en dat hij nu pas goed in zijn frame begint te groeien ;-)

    Je eetpatroon lijkt normaal met hier en daar een slechte eigenschap ( 's midags altijd een snack en 'savonds ook )
    sport je er veel bij? ik kan me voorstellen dat krachttraining je enigszins kan helpen en misschien eens laten controleren op een lintwurm ;-)

  22. #72
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Mixfight.nl
    Posts
    7.236
    vCash
    113919

    Default

    hehehe..

    Ben 34 Stef

    Sporten doe ik nu weer 2x per week, ben er zo'n 4/5 jaar tussenuit geweest maar heb de geest weer gekregen
    Nu alleen nog hardlopen voor dat ik naar me werk ga en wil binnenkort weer beginnen met kb in combinatie met kracht training..

    Tevens drink ik niet maar rook ik wel 3 pakjes per week..

  23. #73
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Krommenie
    Posts
    1.444
    vCash
    126894

    Default

    Quote Originally Posted by Hendy View Post
    hehehe..

    Ben 34 Stef

    Sporten doe ik nu weer 2x per week, ben er zo'n 4/5 jaar tussenuit geweest maar heb de geest weer gekregen
    Nu alleen nog hardlopen voor dat ik naar me werk ga en wil binnenkort weer beginnen met kb in combinatie met kracht training..

    Tevens drink ik niet maar rook ik wel 3 pakjes per week..

    Hahaha daar zat ik er toch even knap naast! dacht je bent misschien 18 ;-) maar bijna het dubbele dus!
    Maar 1.90 en 70 KG op 34 jaar dan vindt ik het lastig, je hebt een turbo schildklier lijkt me....
    Misschien een half jaartje bij de Mc donalds eten ;-)

    Ik denk dat er hier mensen zijn die je iets beter tips kunnen geven op het gebied van eten

    succes man

  24. #74
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Als je al lastig aankomt moet je niet te veel cardio doen. Het hardlopen voor het werk is dan ook wel goed voor je gezondheid maar je verbrandt natuurlijk wel allemaal energie.

    Verder moet je gewoon voldoende koolhydraten in je voeding krijgen en dan het liefst voor acht uur 's avonds zoals pasta, volkoren brood en brinta. Als het kan zou ik dus tussen je lunch en ontbijt nog een aardige maaltijd stoppen en tussen je lunch en je avondeten. m.a.w. dus niet wachten tot je echt honger begint te krijgen maar gewoon eten.... veel eten. eiwitten zijn ook belangrijk maar als je 70 kg op 1m 90 zit lijkt mij het een minder grote rol spelen. Een shake na de training kan natuurlijk geen kwaad.

    Wat krachttraining betreft ga ik ermaar vanuit dat je een ecto bent. Ik zou dan vooral compound oefeningen doen zoals deadlifts, squats, benchpress enzovoort. Isolatie oefeningen zoals curls e.d. hebben minder zin omdat je nog betrekkelijk weinig spieren hebt. Als je veel spieren tegelijk raakt zoals met compounds komt er meer testosteron vrij en groei je sneller. Overigens ook niet te veel herhalingen per spiergroep. Korte maar intensieve trainingen. Dus squat set 4x8 en dan moet het gewicht dus wel dermate zwaar zijn dat je bij de laatste set ook bijna niet meer kan. Dan zelfde voor de volgende spiergroepen.

    Zoek anders ook eens op ectomorph oefeningen/exercises of iets in die geest. Voor mij heeft bovenstaande enorm geholpen, succes.

  25. #75
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Mixfight.nl
    Posts
    7.236
    vCash
    113919

    Default

    Thanks voor je antwoord man!

    Ga er zeker iets mee doen.. mijn streven is rond Juli op 74/75 te zitten.
    Zal mn vorderingen hier bijhouden..

    Nogmaals bedankt

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •