MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 34
  1. #1
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    191
    vCash
    126000

    Default BJJ European Open Championships

    Eerste bericht uit Lissabon is binnen, en wat ik eruit kan halen hebben we in de blauwe heavy weight klasse een Nederlandse Europese kampioen!!

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    May 2010
    Location
    Tilburg
    Posts
    65
    vCash
    126000

    Default

    Yep, Michael Kuiper van team Jiu-Jitsu Factory Tilburg heeft 'm binnen!!

    Super Michael, ben trots op je!!


    Zohair
    www.jiujitsufactory-brabant.nl

  3. #3
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    almere
    Posts
    371
    vCash
    126000

    Default

    Gefeliciteerd Zohair.

    Net te horen gekregen, Jesmine Latrach (Team Kaishin, Team Agua) ook Europees Kampioen Dames white belts.

  4. #4
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Proficiat!
    Be a Warrior, not a Worrier

  5. #5
    Join Date
    May 2010
    Location
    Tilburg
    Posts
    65
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Zanshin View Post
    Gefeliciteerd Zohair.

    Net te horen gekregen, Jesmine Latrach (Team Kaishin, Team Agua) ook Europees Kampioen Dames white belts.

    Jesmine en jij ook gefeliciteerd!!! Keep up the good work!!!!

  6. #6
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    1.453
    vCash
    126000

    Default

    Voor iedereen die iets meer dan alleen uitslagen wil horen vanuit portugal check de onderstaande link. Ik probeer iedere dag een stuk bij te houden over de Nederlandse en Belgische vechters in Portugal.

    http://www.bjjmaastricht.nl/site/ind...mid=10&lang=en

    Nog meer uitslagen:

    Stijn Vanderbiesen 2e in -76 Masters wit
    Maurice Kelleners 3e in -100,4 Masters wit

    Voor 'live' uitslagen volg onze twitter @BJJMaastricht
    The dictionary is the only place where succes comes before work.

    www.sportfood.nl

  7. #7
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    1.453
    vCash
    126000

    Default

    Ik merk dat het met de twitter niet 100 procent lukt, ik ga morgen gewoon weer opnieuw proberen live status updates te geven vanuit de hal in portugal!

    De 'blog' van vandaag staat inmiddels wel online, als iemand hem misschien ff hier kan kopieren oid, lukt me niet met mn ipad.
    The dictionary is the only place where succes comes before work.

    www.sportfood.nl

  8. #8

    Default

    Quote Originally Posted by FightingDutchman View Post
    Ik merk dat het met de twitter niet 100 procent lukt, ik ga morgen gewoon weer opnieuw proberen live status updates te geven vanuit de hal in portugal!

    De 'blog' van vandaag staat inmiddels wel online, als iemand hem misschien ff hier kan kopieren oid, lukt me niet met mn ipad.
    Bij deze



    Gracie Barra Maastricht actief in verschillende klassen. Stijn, Maurice, Laura, Danny, Daan Wout en Jordy komen in Portugal in actie en zullen natuurlijk allemala proberen om een gouden plak mee naar Maastricht te nemen. Inmiddels is het tijdschema gepubliceerd en het ziet er als volgt uit:
    Donderdag 09:00: Danny Hoyer
    Donderdag 10:30: Daan Westra
    Donderdag 11:40: Wout Westra
    Donderdag 17:30: Stijn Vanderbiesen
    Donderdag 18:30: Maurice Kelleneers
    Vrijdag 11:35: Laura Hondorp
    Zaterdag 09:00: Jordy Peute
    Zaterdag 18:30: Daan Westra en Wout Westra
    Namens Gracie Barra in Eindhoven komen daarnaast Jochem Branderhorst en Willem Peters ook nog in actie in Portugal. De bedoeling is om gedurende het toernooi iedere dag een update te plaatsen op de website, als een soort Blog van wat er die dag allemaal is gebeurd. Ik weet nog niet 100% zeker of het gaat lukken om het iedere dag te doen of om de dag en of ik het technisch allemaal gebolwerkt krijg maar hou naast de Twitter zeker deze pagina in de gate voor een wat langere verslaglegging van de evenementen in Portugal....!
    Woensdag 26-01-2011
    De eerste dag van een dergelijke Jiu Jitsu trip bestaat meestal uit auto's, treinen, vliegtuigen en inchecken in hotel kamers. Vandaag was dus niet veel anders. Vanochtend om 06:30 liep mijn wekker al af en was het tijd om aan de trip te beginnen. Nog even snel douchen, de brackets uitprinten en dan snel richting het vliegveld van Köln/Bonn om van daar uit naar Lissabon te vliegen. Na een vlucht van 2 uur en 45 minuten stapten we aldaar uit het vliegtuig en in het lekkere zonnetje dat het kwik tot een graad of 15 liet opkomen vandaag.
    Van het vliegveld snel een taxi richting het hotel om de tassen in de kamer te droppen en wat leuks te gaan doen met de tijd die we deze middag nog over hebben. Althans, dat was het idee. Na een minuut of 5 bleek dat onze reservering niet helemaal goed doorgekomen was waardoor we ongeveer een half uur in de lobby hebben moeten zitten wachten totdat we een kamer toegewezen kregen door de hoog bejaarde portugese baliemedewerker die het allemaal op een lekker mediteraans tempo deed. Als er dan 7 uitgehongerde sporters met heel goede zin je aan zitten te staren in de lobby is dat niet echt bevordelijk voor de sfeer.
    Enfin, uiteindelijk konden we 'gewoon' naar onze kamer gaan en hebben we de spullen gedumpt en zijn we richting centrum vertrokken. Voor mijzelf is het nu al het derde jaar dat ik aan dit toernooi meedoe maar voor het eerst dat ik zo veel van het oude, en ik moet zeggen, behoorlijk mooie centrum van de stad heb kunnen bezoeken. Op het terras van een goede Italliaan hebben we een late lunch of extreem vroeg diner (het is maar hoe je het wilt zien) genuttigd waarna we weer terug zijn gegaan naar het hotel om een beetje te relaxen, een saunatje te pakken. Althans, dat was het idee (alweer) maar ook dit idee ging in rook op toen we aan de balie informeerde naar de openingstijden van de sauna. "Sauna No" was het antwoord. Oke dan het zwembad maar gebruiken, "Pool No". Deze twee geweldige Engelse literaire volzinnen hielden in dat zowel de sauna als het zwembad niet meer in gebruik waren en dat we dus ook niet konden relaxen zoals we hadden gedacht. Ach, een paar speelkaarten, een laptop, een Ipad en een boel gezelligheid wisten het probleem toch nog vrij eenvoudig op te lossen.
    Morgen gaat het er pas echt om spannen als Danny om 09:00 het spits mag afbijten. Laten we hopen dat we dan als team wat minder tegenslagen hebben en dat we trots kunnen zijn op de prestaties van de eerste dag. We zullen zien en we houden jullie up to date.....!
    Donderdag 27-01-2011
    Ik kan de blog vandaag eigenlijk net zo goed heel kort houden. "K*T!" is de term die het beste het gevoel van vandaag omschrijft, vooral in de ochtend. Danny, Daan en Wout moesten allemaal voor het middag uur de mat op. Alle drie hadden ze de hoop goed mee te kunnen met de top van hun gewicht, alle drie kwamen ze bedrogen uit. Al snel bleek dat het niveau in de blauwe banden klasses (waar het toernooi vandaag mee begon) extreem hoog was. Zowel Danny en Daan moesten kloppen op een armklem na in de eerste ronde een vrijloting te hebben gehad. Wout deed het iets beter en won zijn eerste partij op punten. Ook voor hem liep het toernooi sneller dan gehoopt af, de tweede partij verloor hij namelijk op punten. Bedroefde blikken waren het resultaat.
    Wat verder opviel was dat eigenlijk alle 'toppers' in de blauwe banden klassen uit de lage landen en omstreken het extreem moeilijk hadden op dit toernooi. Zowel bovengenoemde heren maar ook jongens als Clifford Edwards (Team Agua) en Gert-Jan Vergauwen (Sequana) en Lucas Gontzurak (Hybrid Dojo), die in de toernooien in Nederland en Belgie veel prijzen pakken, verloren hun 1e of 2e partij. Al deze jongens kunnen normaal gesproken in hun klassen goed meekomen in Europa, maar daar zit hem nou net het "probleem". Het open EK (zoals het officieel heet) is inmiddels een toernooi van mondiale status en bijbehorende omvang geworden en trekt daardoor dus ook niet alleen de Europese top maar ook de wereld top naar Lissabon. Het algemene niveau dat vandaag op de mat te zien was was dan ook ENORM hoog. Enige uitzondering op deze regel was Michael Kuipers (Jiu Jitsu Factory) die Europees kampioen werd in de klasse -94 kg blauwe band. Vooral met zijn Judo skills maakte hij indruk op menig toeschouwer, maar ook op de grond kwam hij bijna niet in gevaar. Nogmaals gefeliciteerd Michael!
    De middag ging gelukkig een stuk beter dan de ochtend. Jesmin Latrach (Team Agua/Kaishin) won haar klasse bij de witte banders -70 kg voor dames. Als ik het nog goed voor de geest kan halen wist ze menig tegenstander te werpen, passeren en met een kimura of armklem van bovenaf te submitten. In de finale domineerde ze tegen een Deense dame waar Laura vorig jaar Juni nog van verloor.
    Ook voor Gracie Barra Maastricht ging de middag een stuk beter, nadat Stijn eerst wat problemen had met zijn bracket (men was even 'vergeten' dat Stijn ook mee deed) wist hij zijn eerste opponent met een triangle te submitten. Zijn 2e en 3e tegenstanders werden eveneens aan de zegekar gebonden, hoewel niet op submission. In de finale trof hij vervolgens een sterke Judoka die hem van bovenaf controleerde, passeerde en submitte met een pakverwurging. Een hele mooi 2e plek voor Stijn! Goed nieuws kwam er verder van Maurice Kelleneers die in de kwartfinale zijn tegenstander wist te submitten met een Americana vanuit side control. In de halve finale kwam hij met 4-2 voor en wederom bovenop in side control. Hier werd hij echter iets te gretig en een slordige overstap naar mount werd hem fataal. Hij werd gesweept, gemount en uiteindelijk gesubmit. 3e plaats dus voor Feuer.
    Morgen komen namens Gracie Barra Laura Hondorp en Willem Peters in actie. Voor team Agua komen (uit mijn hoofd) Maarten Tol en Chango Eersel de mat op. We zullen afwachten wat de dag brengt maar we hopen dat het een stuk beter gaat dan vandaag.... Morgen meer!
    P.S. Ik hoor links en rechts wat berichten over een twitter die niet helemaal werkt. Ik blijf de status gewoon updaten @BJJMaastricht, dus ik hoop van harte dat het werk!


    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Mooi stukje, thanks jammer voor de mensen die er al zo snel uitlagen. Jongens/meisjes die het toch gehaald hebben gefeliciteerd.

    Morgen moeten idd Chango Eersel en Maarten Tol van team agua aan de bak. En zaterdag Remco van Baardewijk.

    Good luck!!!!
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  9. #9
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    191
    vCash
    126000

    Default

    Gefeliciteerd Michael!! Afspraak is afspraak ;-)

    Iemand overigens nog uitslagen van de open klasse meegekregen?

  10. #10
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    1.453
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Intermec View Post
    Gefeliciteerd Michael!! Afspraak is afspraak ;-)

    Iemand overigens nog uitslagen van de open klasse meegekregen?
    Toen we gisteren om 21:30 de hal uit gingen was de open klasse blauw nog bezig. Michael Kuipers deed in ieder geval niet mee aan de openo klasse en verder hadden zich geen Nederlanders voor deze klasse geplaatst.

    Vandaag namens gracie barra laura hondorp en willem peters aan de bak en namens team agua maarten tol en chango eersel. Als ik me niet vergis komt ook leo noordergraaf vandaag de mat op voor team jiu jitsu factory. MorgEn moeten inderdaad remco van baardewijk (team agua), jordy peute en jochem branderhorst (beide gracie barra). We willen ook namens nederland een team inschrijven bij blauwe banders met de mensen die nog in portugal zijn morgen (cliff, chango, maarten, wout en daan).

    Zondag is volgens mij alleen remco rettob van jiu jitsu factory aan de beurt bij de blackbelts en verder geen nederlanders. Excuses als ik iemand vergeten ben.

    Zo nu zijn jullie weer helemaal up to date vanuit portugal! Ik zal weer de uitslagen proberen te twitteren door de dag en vanavond een wat langer stuk op onze website schrijven.
    The dictionary is the only place where succes comes before work.

    www.sportfood.nl

  11. #11

    Default

    Absoluto azul vai para Finlândia


    Teemu na pressăo sobre Spriggs

    Numa final entre um americano e um finlandęs, melhor para o Europeu.
    Por uma vantagem de passagem de guarda, Teemu Aittamma, da Cia Paulista, derrotou Timothy-Michael Spriggs (Lloyd Irvin) na decisăo do absoluto azul, a principal categoria em disputa no primeiro dia do Europeu 2011.
    Fim de luta. Fotos: ivan Trindade

    Teemu, que também venceu o superpesado, distribuiu ezequieis nas tręs lutas antes da final.
    Siga acompanhando as últimas notícias do Europeu 2011 direto de Lisboa
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  12. #12
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Jammer van de donderdag resultaten, maarja een andere keer beter
    Meer dan je best kan je niet doen toch?
    Michael Kuiper en Stijn Vanderbiesen: gefeliciteerd!!
    GB rules.
    Fighting is poetry in motion

  13. #13
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    Belgenland
    Posts
    283
    vCash
    126000

    Default

    Er moeten ook nog een aantal belgen aan de bak bij de bruine banders. Ken van Gilbergen, Arbi muradov en Wim de Putter van Exit.
    En Bart Creemers en Frederik Spets van Bad Boys.

  14. #14
    Join Date
    Apr 2008
    Posts
    1.321
    vCash
    126000

    Default

    bedankt voor de verslagen!!

  15. #15
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    1.453
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Vision View Post
    Er moeten ook nog een aantal belgen aan de bak bij de bruine banders. Ken van Gilbergen, Arbi muradov en Wim de Putter van Exit.
    En Bart Creemers en Frederik Spets van Bad Boys.
    Dat klopt inderdaad die was ik vergeten, zij moeten allen morgen. Heb vandaag ook Nico Herbert gespot in de zaal dus neem aan dat hij ook nog aan de bak moet...

    Zal vanavond een iets langer verslag plaatsen!
    Last edited by FightingDutchman; 28-01-2011 at 21:18.
    The dictionary is the only place where succes comes before work.

    www.sportfood.nl

  16. #16
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    1.453
    vCash
    126000

    Default

    De dag van vandaag

    Vrijdag 28-01-2011:
    Vandaag de tweede dag van het toernooi. Gelukkig hoeven we vandaag niet zo vroeg op, namens Nederland is Willem Peters (Gracie Barra Eindhoven/Weert) komt als eerste in actie en pas om 10:15. Uitslapen dus, luxe! Eenmaal in de hal aangekomen is Willem al warm en klaar om te knallen. Zijn eerste wedstrijd gaat precies volgens plan, O Uchi Gari, Guard pass, Side Controll, Back Mount, choke. Zijn tweede wedstrijd gaat eigenlijk precies op dezelfde manier, de choke blijft dit keer echter uit en omdat beide heren aan de rand van de mat komen besluit de scheidsrechter ze staand te laten hervatten. Na de herstart laat Willem zijn tegenstander wat meer in het spel komen en verschuift het initiatief van de wedstrijd, maar dankzij de ruime punten voorspron maken we ons niet echt zorgen op de tribune. Onterecht, zo zou blijken aangezien Willem, met letterlijk nog 5 seconden op de klok, moet kloppen op een pakverwurging. Dat sloeg in als een bom!

    Balen, dan maar wachten tot Laura de sfeer weer terug zou brengen in de groep door een paar mooie winstpartijen. Dat idee pakt in Laura d'r eerste wedstrijd perfect uit. Vastpakken, sleuren, Ippon Seoi Nage, traingle, klaar binnen de minuut. In d'r tweede wedstrijd heeft Laura het iets moeilijker, ook hier weet ze echter de score te openen door middel van een worp (2 punten waard). Deze voorsprong blijft, op een paar advantages over en weer na, de hele wedstrijd op het bord staan. 2 partijen gewonnen en een plek in de halve finale is al zeker! In d'r halve finale partij trekt de tegenstander van Laura snel guard en begint meteen aan te vallen. Laura weet alles goed af te houden maar moet uiteindelijk na zo'n 3 minuten kloppen op een armklem bij een 0-0 score op het bord, weer balen, MAAR toch zijn we erg trots op Laura die pas sinds een jaar bezig is met BJJ en pas nu voor het eerst heeft moeten kloppen op een wedstrijd (wat een prestatie!!!!!). Daarbij komt dat een medaille, welke kleur dan ook, op dit toernooi gewoon veel waarde heeft.

    Wat betreft de rest van de Nederlanders heb ik er nog een aantal gezien. Maarten Tol (Team Agua) verloor helaas zijn eerste wedstrijd in de categorie Masters -82 kg Blauwe band. Ook hier weer hetzelfde beeld als veel andere Nederlanders die hier de mat op zijn gestapt, Maarten vocht goed, stond zelfs voor en was dus zeker niet kansloos, maar uiteindelijk moest hij toch kloppen op een verwurging. Verder heb ik nog twee partijen van Chango Eersle meegekregen. De eerste won hij omdat zijn tegenstander geDQ'ed werd voor het voorlangs kruisen van zijn benen (zoals bij een Heelhook), een verboden techniek bij BJJ wedstrijden. Zijn tweede won hij als ik me niet vergis op een triangle die hij van onderop had opgezet en na een sweep van bovenop af kon maken. Uiteindelijk bleek dat Chango 2e is geworden in zijn gewicht, waarvoor complimenten! Van Pele Nguyen (UCT/Team Agua) heb ik slechts een glimp opgevangen, ik zag zijn tegenstander op de mat staan met zijn handen omhoog dus Pele had verloren. In welke ronde zou ik echter niet durven zeggen, ik gok in de eerste omdat ik hem niet eerder op de mat heb zien staan, maar het kan zijn dat me dat gewoon ontgaan is.
    Omdat we vandaag een beetje optijd uit de hal zijn vertrokken (donderdag hadden we immers 13 uur aan een stuk doorgebracht in de sporthal) heb ik helaas de overige Nederlanders niet meer gezien. Zowel Leo Noordergraaf als Nico Herbert heb ik zien lopen en volgens mij moest Leo in ieder geval vandaag. Zodra ik hier nieuws over heb zal ik dat natuurlijk met jullie delen!

    Zaterdag en Zondag zijn twee dagen om naar uit te kijken, zowel wat betreft Nederlands/Belgische vechters alsmede qua internationale toppers. Als je een BJJ liefhebber bent en je bent niet bij dit toernooi: "Shame on you!". Morgen vechten onder andere de blackbelts in het open gewicht en een boel Nederlandse en Belgische top vechters (Jordy Peute, Remco van Baardewijk, Jochem Branderhorst, Wim Deputter, Arbi Muradov, en Bart Creemers) komen in actie. Klein extratje is de teamwedstrijd waar we namens Nederland een team bij de blauwe gordels hebben ingeschreven in de klasse +76 kg (Daan Westra, Wout Westra, Chango Eersel, Clifford Edwards en Maarten Tol verdedigen de Nederlandse eer).

    Er zijn morgen ongetwijfeld vele verhalen te vertellen over succes, teleurstellingen, verbazing en euforie. Ik ga proberen ze morgen avond te beschrijven, maar aangezien ook de Brazilian BBQ en de Caiparinha's aandacht nodig hebben morgen avond kan het zijn dat de blog pas in de ochtend online komt....
    The dictionary is the only place where succes comes before work.

    www.sportfood.nl

  17. #17

    Default

    Quote Originally Posted by FightingDutchman View Post
    De dag van vandaag

    Vrijdag 28-01-2011:
    Vandaag de tweede dag van het toernooi. Gelukkig hoeven we vandaag niet zo vroeg op, namens Nederland is Willem Peters (Gracie Barra Eindhoven/Weert) komt als eerste in actie en pas om 10:15. Uitslapen dus, luxe! Eenmaal in de hal aangekomen is Willem al warm en klaar om te knallen. Zijn eerste wedstrijd gaat precies volgens plan, O Uchi Gari, Guard pass, Side Controll, Back Mount, choke. Zijn tweede wedstrijd gaat eigenlijk precies op dezelfde manier, de choke blijft dit keer echter uit en omdat beide heren aan de rand van de mat komen besluit de scheidsrechter ze staand te laten hervatten. Na de herstart laat Willem zijn tegenstander wat meer in het spel komen en verschuift het initiatief van de wedstrijd, maar dankzij de ruime punten voorspron maken we ons niet echt zorgen op de tribune. Onterecht, zo zou blijken aangezien Willem, met letterlijk nog 5 seconden op de klok, moet kloppen op een pakverwurging. Dat sloeg in als een bom!

    Balen, dan maar wachten tot Laura de sfeer weer terug zou brengen in de groep door een paar mooie winstpartijen. Dat idee pakt in Laura d'r eerste wedstrijd perfect uit. Vastpakken, sleuren, Ippon Seoi Nage, traingle, klaar binnen de minuut. In d'r tweede wedstrijd heeft Laura het iets moeilijker, ook hier weet ze echter de score te openen door middel van een worp (2 punten waard). Deze voorsprong blijft, op een paar advantages over en weer na, de hele wedstrijd op het bord staan. 2 partijen gewonnen en een plek in de halve finale is al zeker! In d'r halve finale partij trekt de tegenstander van Laura snel guard en begint meteen aan te vallen. Laura weet alles goed af te houden maar moet uiteindelijk na zo'n 3 minuten kloppen op een armklem bij een 0-0 score op het bord, weer balen, MAAR toch zijn we erg trots op Laura die pas sinds een jaar bezig is met BJJ en pas nu voor het eerst heeft moeten kloppen op een wedstrijd (wat een prestatie!!!!!). Daarbij komt dat een medaille, welke kleur dan ook, op dit toernooi gewoon veel waarde heeft.

    Wat betreft de rest van de Nederlanders heb ik er nog een aantal gezien. Maarten Tol (Team Agua) verloor helaas zijn eerste wedstrijd in de categorie Masters -82 kg Blauwe band. Ook hier weer hetzelfde beeld als veel andere Nederlanders die hier de mat op zijn gestapt, Maarten vocht goed, stond zelfs voor en was dus zeker niet kansloos, maar uiteindelijk moest hij toch kloppen op een verwurging. Verder heb ik nog twee partijen van Chango Eersle meegekregen. De eerste won hij omdat zijn tegenstander geDQ'ed werd voor het voorlangs kruisen van zijn benen (zoals bij een Heelhook), een verboden techniek bij BJJ wedstrijden. Zijn tweede won hij als ik me niet vergis op een triangle die hij van onderop had opgezet en na een sweep van bovenop af kon maken. Uiteindelijk bleek dat Chango 2e is geworden in zijn gewicht, waarvoor complimenten! Van Pele Nguyen (UCT/Team Agua) heb ik slechts een glimp opgevangen, ik zag zijn tegenstander op de mat staan met zijn handen omhoog dus Pele had verloren. In welke ronde zou ik echter niet durven zeggen, ik gok in de eerste omdat ik hem niet eerder op de mat heb zien staan, maar het kan zijn dat me dat gewoon ontgaan is.
    Omdat we vandaag een beetje optijd uit de hal zijn vertrokken (donderdag hadden we immers 13 uur aan een stuk doorgebracht in de sporthal) heb ik helaas de overige Nederlanders niet meer gezien. Zowel Leo Noordergraaf als Nico Herbert heb ik zien lopen en volgens mij moest Leo in ieder geval vandaag. Zodra ik hier nieuws over heb zal ik dat natuurlijk met jullie delen!

    Zaterdag en Zondag zijn twee dagen om naar uit te kijken, zowel wat betreft Nederlands/Belgische vechters alsmede qua internationale toppers. Als je een BJJ liefhebber bent en je bent niet bij dit toernooi: "Shame on you!". Morgen vechten onder andere de blackbelts in het open gewicht en een boel Nederlandse en Belgische top vechters (Jordy Peute, Remco van Baardewijk, Jochem Branderhorst, Wim Deputter, Arbi Muradov, en Bart Creemers) komen in actie. Klein extratje is de teamwedstrijd waar we namens Nederland een team bij de blauwe gordels hebben ingeschreven in de klasse +76 kg (Daan Westra, Wout Westra, Chango Eersel, Clifford Edwards en Maarten Tol verdedigen de Nederlandse eer).

    Er zijn morgen ongetwijfeld vele verhalen te vertellen over succes, teleurstellingen, verbazing en euforie. Ik ga proberen ze morgen avond te beschrijven, maar aangezien ook de Brazilian BBQ en de Caiparinha's aandacht nodig hebben morgen avond kan het zijn dat de blog pas in de ochtend online komt....
    Thanks man, leuk om te lezen. iedereen ook gefeliciteerd met de behaalde resultaten. Succes voor de mensen die zaterdag nog moeten, en natuurlijk voor het nl team..met de teamwedstrijd!
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  18. #18
    Join Date
    Jun 2007
    Location
    Veldhoven
    Posts
    3.382
    vCash
    122681

    Default

    Tnx voor de updates, succes morgen!

  19. #19
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Leon, Mexico
    Posts
    5.191
    vCash
    126000

    Default

    Mooie verslagen, top!
    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Je hebt het overigens over mensen met een judo-achtergrond die beseffen dat guardspringen een zeer effectieve techniek is. Dat wordt ook niet ontkend, althans niet door mij, ...
    Mixfight-Ambassadeur in Mexico

  20. #20
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    Mooi Report!
    Op naar meer podium plekken voor Nederland en Belgie!!

    Ik denk wel dat wij er met Gracie Barra met onze twee troeven er nog een paar kunnen uitslepen ...
    (fingers crossed)

  21. #21
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    Weert
    Posts
    90
    vCash
    126000

    Default

    • Jochem Branderhorst European champion, Brown belt, Master division -100kg!! Freddy en Bart (Bad Boys) both got bronze... 5 minutes ago via sms2tweet
    • After seeing the video, the head referee confirmed that a mistake was made and Jordy was the actual winner... It sucks big time! about 3 hours ago via sms2tweet
    • I missed it personally but I believe Remco van Baardewijk lost in the quarterfinals. Jordy's opponent got first place in the division about 3 hours ago via sms2tweet
    • Wim Deputter just lost the semi final by points so he took home a bronze medal in the -76 kg brown belt division. Congratz! about 4 hours ago via sms2tweet
    • Arbi Muradov just lost 4-0 to what looked like to be a great Judo player in a very high caliber fight...! about 4 hours ago via sms2tweet
    • A LOT going on right now! Wim Deputter just beat one of Europes best Brownbelts in Oli Geddes. Arbi & Remco both won their 1st fights about 4 hours ago via sms2tweet
    • Jordy just got screwed by the ref, who gave the points to the wrong side... So Jordy lost by 2-0 while leading in advantages 0-5! about 5 hours ago via sms2tweet

  22. #22
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    Jammer Jordy..... heel erg jammer

    Jochem gefeliciteerd!!

    Nu nog mensen voor de open klasse?

  23. #23

    Default




    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  24. #24
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Eindhoven
    Posts
    1.631
    vCash
    126000

    Default

    Jochem gefeliciteerd!

    heel erg zuur voor Jordy.

    Willem ligt er ook al uit.

  25. #25
    Join Date
    May 2009
    Location
    Tilburg
    Posts
    373
    vCash
    126000

    Default

    Jochem, Jochem, Jochem, Nice man!! Verder aan iedereen super gefelisiteerd met jullie prestatie!!!!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •