MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!

View Poll Results: Who will win the Strikeforce heavyweight tournament?

Voters
114. You may not vote on this poll
  • Fedor

    42 36,84%
  • Antonio Silva

    0 0%
  • Overeem

    66 57,89%
  • Werdum

    0 0%
  • Arlovski

    0 0%
  • Kharitonov

    0 0%
  • Barnett

    3 2,63%
  • Rogers

    3 2,63%
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 48 of 48
  1. #26
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    308
    vCash
    129959

    Default

    Fedor!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Halfweg
    Posts
    184
    vCash
    126000

    Default

    Overeem heeft denk ik wel wat kans, maar dat hangt voor mij af van de eerste match.
    Dit is de eerste x dat Overeem in een toernooi zit met tegenstand!
    Ik denk niet dat hij over iedereen heen loopt.
    Zodra Overeem op zn kin geraakt wordt is het voorbij voor hem.
    We hebben het vaker gezien, dus ben benieuwd!!

    Ik ga toch voor Fedor!

  3. #28
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.097
    vCash
    126000

    Default

    3 stemmen voor Rogers!

    Verder zie ik 2 favorieten... Alistair en Fedor. Waarbij Alistair de tools heeft om Fedor te verslaan, maar het is en blijft Fedor...


  4. #29
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Dayummmm Rogers heeft meer stemmen dan Barnett hahha
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  5. #30
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Barnett is een hele gevaarlijke outsider. Tot voor kort nog de nummer 2 in de rankings. Ik heb op Fedor gestemd. Alistair heeft de betere skills maar niet de kin die je nodigt hebt om van Fedor te kunnen winnen.
    Max. 400 x 125

  6. #31
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Best
    Posts
    4.190
    vCash
    126000

    Default

    ik zeg Ali, maarja Fedor die zijn eerste echte en hele pijnlijke loss heeft geleden. Daar wil je niet mee fucken.

    Een van die 2, al gaat mijn stem naar Ali
    From Best!

  7. #32
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    kan niks anders bedenken dan overeem, al misgun ik het fedor ook niet....maar die kan niet aan overeem tippen denk ik in de vorm zoals die is

  8. #33
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    Quote Originally Posted by Tony View Post
    50/50 fedor/overeem....

    Fedor is een beest met zijn stoten.. maar Alistair is a whole other level.
    Daarentegen weten we allemaal wat Fedor op de grond kan....
    x2

    maakt mij ook niet uit wie van deze 2 wint. K wil Fedor liever niet nog een keer zien verliezen, maar Alistair ook niet.. die al een paar jaar onverslagen is op MMA
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  9. #34
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    172
    vCash
    126000

    Default

    ik vind het heel raar , normaal zeggen de meeste mensen werdum gaat de titel winnnen omdat hij fedor heeft gesubmit en nu sttat er geen enkele persoon die voor hem is gegaan , mijn meninng is dat alistair of fedor de titel pakken

  10. #35
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Barnett is een hele gevaarlijke outsider. Tot voor kort nog de nummer 2 in de rankings. Ik heb op Fedor gestemd. Alistair heeft de betere skills maar niet de kin die je nodigt hebt om van Fedor te kunnen winnen.
    dat dus

  11. #36
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    44
    vCash
    126000

    Default

    ik denk Fedor, maar zou net zo blij zijn als het alistair word... ben al lang blij dat we dat gevecht eindelijk een keer te zien (kunnen) krijgen!!

  12. #37
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    the Reem
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  13. #38
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    548
    vCash
    126000

    Default

    Zet mijn geld op Alistair...

  14. #39
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    Fedor was een man die jaren trainde zonder een echt doel en een echte uitdaging
    Naar alle waarschijnlijk zag hij niet in dat hij de nummer 1 prooi van de wereld was geworden.

    Wellicht heeft hij het vuur opnieuw gekregen, we zullen het zien tegen zijn match tegen Bigfoot.

    Overeem zie ik als de andere finalist.
    Overeem heeft een doel voor ogen, zag het voor zijn ogen ontglippen heeft zichzelf hervat binnen 24 uur en pakt in de maand december binnen drie weken twee belangrijke titels mee naar het GG kamp. 3 van de 4 te winnen gordels zijn in zijn bezit.
    Op de weg die hij ingeslagen is zal hij ook de UFC naar zich gaan trekken binnen nu en drie jaar
    Maar eerst dit SUPER toernooi zien te winnen...

    2011 wordt een mooi MMA jaar denk ik

  15. #40
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    271
    vCash
    126000

    Default

    toch lijkt het me moeilijk om een winnaar aan te wijzen voor dit toernooi, er wordt wel gesuggereerd dat ali in vorm is(hoelang kun je als vechter vorm vasthouden??), maar fedor is toch zeker uit op revenge...vergelijk dit toernooi met de c.l. voetbal, waarbij het ook lang niet zeker is dat het beste team met de hoofdprijs aan de haal gaat( dan zou barca moeten winnen dit jaar zeg maar). En als 2 honden(ali en fedor) vechten om een been, gaat een ander er mee heen..

  16. #41
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Krommenie
    Posts
    1.444
    vCash
    126894

    Default

    Ik ben het met een aantal mensen eens dat de opzet van de partijen een beetje scheef is.
    Aan de linkerkant heb je Overeem, Fedor, Silva en Werdum, in mijn ogen zijn dit vechters die tot de top 8 HW van de wereld horen. Aan de rechterkant van het schema heb je Barnett, Arlovski, Rogers en Kharitonov die in mijn ogen geen top tien zijn maar 10 t/m 25.

    Ze hadden beter Overeem en Werdum aan de linkerkant kunnen hebben, aangevuld met Arloski en Kharitonov en aan de rechterkant Silva, Fedor aangevuld met Barnett en Rogers.

    Er komt dus sowieso een grote verassing in de finale te staan en als ik mag kiezen wordt dat Barnett.

    Fedor pakt Silva, Silva ging goed door zijn hoeven tegen een veel lichtere Mike Kyle en als Fedor één zo een overhand right op de kin van Silva plaatst gaat daar het licht uit. Overeem pakt Werdum maar zal het afleggen tegen Fedor, om de reden wat Dirk5 ook heeft gezegd, hij stond te wankelen tegen Spong in de eerste ronde.

    Finale wordt dus Fedor vs Barnett en dan pakt mijn allergrootste sportheld gewoon de belt en is de orde weer hersteld in het HW landschap.

    Amen

  17. #42
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Krommenie
    Posts
    1.444
    vCash
    126894

    Default

    Quote Originally Posted by remco pardoel View Post
    Fedor was een man die jaren trainde zonder een echt doel en een echte uitdaging
    Naar alle waarschijnlijk zag hij niet in dat hij de nummer 1 prooi van de wereld was geworden.

    Wellicht heeft hij het vuur opnieuw gekregen, we zullen het zien tegen zijn match tegen Bigfoot.

    Overeem zie ik als de andere finalist.
    Overeem heeft een doel voor ogen, zag het voor zijn ogen ontglippen heeft zichzelf hervat binnen 24 uur en pakt in de maand december binnen drie weken twee belangrijke titels mee naar het GG kamp. 3 van de 4 te winnen gordels zijn in zijn bezit.
    Op de weg die hij ingeslagen is zal hij ook de UFC naar zich gaan trekken binnen nu en drie jaar
    Maar eerst dit SUPER toernooi zien te winnen...

    2011 wordt een mooi MMA jaar denk ik
    Remco volgens mij sugereer je dat Fedor de ene finalist wordt en Overeem de andere maar in de huidge opzet gaan ze elkaar in de halve finale ontmoeten.

  18. #43
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by steftheboxer View Post
    Ik ben het met een aantal mensen eens dat de opzet van de partijen een beetje scheef is.
    Aan de linkerkant heb je Overeem, Fedor, Silva en Werdum, in mijn ogen zijn dit vechters die tot de top 8 HW van de wereld horen. Aan de rechterkant van het schema heb je Barnett, Arlovski, Rogers en Kharitonov die in mijn ogen geen top tien zijn maar 10 t/m 25.

    Ze hadden beter Overeem en Werdum aan de linkerkant kunnen hebben, aangevuld met Arloski en Kharitonov en aan de rechterkant Silva, Fedor aangevuld met Barnett en Rogers.

    Er komt dus sowieso een grote verassing in de finale te staan en als ik mag kiezen wordt dat Barnett.

    Fedor pakt Silva, Silva ging goed door zijn hoeven tegen een veel lichtere Mike Kyle en als Fedor één zo een overhand right op de kin van Silva plaatst gaat daar het licht uit. Overeem pakt Werdum maar zal het afleggen tegen Fedor, om de reden wat Dirk5 ook heeft gezegd, hij stond te wankelen tegen Spong in de eerste ronde.

    Finale wordt dus Fedor vs Barnett en dan pakt mijn allergrootste sportheld gewoon de belt en is de orde weer hersteld in het HW landschap.

    Amen

    Dat is juist de bedoeling. Het zijn eigenlijk meer partijen in een toernooi jasje gegoten. Want nu zou Werdum de nummer 1 contenter zijn. En daarna zou de contenter uit de partij Fedor/Silva moeten komen en daarna uit de andere 4. Daarom staan alle toppers aan de ene kant van en de wat mindere aan de andere kant.

  19. #44
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Krommenie
    Posts
    1.444
    vCash
    126894

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    Dat is juist de bedoeling. Het zijn eigenlijk meer partijen in een toernooi jasje gegoten. Want nu zou Werdum de nummer 1 contenter zijn. En daarna zou de contenter uit de partij Fedor/Silva moeten komen en daarna uit de andere 4. Daarom staan alle toppers aan de ene kant van en de wat mindere aan de andere kant.
    Het kan misschien wel de bedoeling zijn maar ik ben van mening dat we straks een finale krijgen van het eerste HW toernooi sinds jaren en wie het ook zal zijn, Barnett, Rogers, Kharitonov of Arloski dat zal een enorme verassing zijn. Barnett heeft al anderhalf jaar niet gevochten, Arloski is 0-3, Rogers is 1-2 en had een beslissing nodig om Warpath!! van zich af te schudden en kharotonov is geen eens top 25 geranked.

    Ik pleit veel meer voor een opzet die ze gebruiken in het tennis. De top 20 heeft een beschermede status en de nummer 1,2,3 en 4 kunnen elkaar enkel in de halve finales treffen.

    Je zal merken dat het spektakel van dit HW toernooi in de eerste rondes ligt. Hoe mooi zou het zijn als de finale Overeem- Fedor of Fedor - Werdum is?

  20. #45
    Join Date
    May 2007
    Location
    London
    Posts
    284
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk Fedor maar ik hoop Arlovski...

    HW: Andrei '' The Pitbull '' Arlovski ... LHW: Wanderlei Silva... MW: Dan Henderson.... WW: Matt Hughes LW: Sean Sherk

  21. #46
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by steftheboxer View Post
    Barnett heeft al anderhalf jaar niet gevochten
    Correctie. Hij heeft anderhalf jaar niet in Amerika gevochten. Zijn laatste partij was afgelopen Juli in Bisbane, Australie tegen Geronimo dos Santos.

  22. #47
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Fedor...
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  23. #48
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Maastricht
    Posts
    570
    vCash
    126000

    Default

    Mijn voorspelling


    Qf.
    Fedor wint van Bigfoot
    Overeem wint van Werdum
    Arlovski wint van Kharitonov
    Barnett wint van Rogers

    Sf.
    Fedor wint van Overeem
    Arlovski wint van Barnett

    F.
    Fedor wint van Arlovski
    Last edited by GilbertYvelFan24; 07-01-2011 at 22:55.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •