MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 65
  1. #26
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Krommenie
    Posts
    1.444
    vCash
    126894

    Default

    Ik merk wel dat er wat verandert bij de UFC, de beste man verliest een split decision tegen Volkmann en krijgt meteen zijn ontslag.

    UFC is de boel aan het opruimen en aan het aanscherpen, is misschien ook wel nodig er zitten teveel slechte partijen tussen en teveel vechters die op safe vechten omdat ze bang zijn ge-cut te worden.

    voor ons is het goed, kwaliteit omhoog en dus betere partijen!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Quote Originally Posted by steftheboxer View Post
    Ik merk wel dat er wat verandert bij de UFC, de beste man verliest een split decision tegen Volkmann en krijgt meteen zijn ontslag.

    UFC is de boel aan het opruimen en aan het aanscherpen, is misschien ook wel nodig er zitten teveel slechte partijen tussen en teveel vechters die op safe vechten omdat ze bang zijn ge-cut te worden.

    voor ons is het goed, kwaliteit omhoog en dus betere partijen!
    Nogal tegenstrijdig. Ze vechten safe omdat ze bij een verlies gecut worden. Met andere woorden dit beleid is alleen maar slecht voor spannende gevechten.
    Max. 400 x 125

  3. #28
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Krommenie
    Posts
    1.444
    vCash
    126894

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Nogal tegenstrijdig. Ze vechten safe omdat ze bij een verlies gecut worden. Met andere woorden dit beleid is alleen maar slecht voor spannende gevechten.
    Ha je hebt gedeeltelijk gelijk. Ik bedoelde het anders, als je weet dat je twee of drie keer mag verliezen sta je toch anders in je partij. ik denk dat er een hele andere mentaliteit naar boven komt als je weet dat als je verliest dat je eruit ligt....

    stel je hebt ronde 1 en 2 verloren je kan dan alleen nog maar winnen op sub, TKO of KO dus dan vlieg je erin

  4. #29
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.680
    vCash
    125750

    Default

    Ik zeg Remco vs die SE3.
    Make it happen! Kijken wie wie een opfris beurt geeft

  5. #30
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Halfweg
    Posts
    184
    vCash
    126000

    Default

    Waarom wordt Brandon Vera niet gecut?? Zn laatste 4 matches stelde ook niet veel voor!

  6. #31
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Splinta View Post
    Waarom wordt Brandon Vera niet gecut?? Zn laatste 4 matches stelde ook niet veel voor!
    is ook gecut....

    zal vandaag/morgen officieel worden...
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  7. #32
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Krommenie
    Posts
    1.444
    vCash
    126894

    Default

    http://www.bloodyelbow.com/2011/1/6/...cut-by-the-ufc

    hierbij het offciele nieuws. Vera gecut

  8. #33
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    Is Splinta een visionair?

    Wat de UFC Zou moeten doen is mensen een contract van 6 partijen aanbieden
    Gaan ze niet voor de kill (ko of een submission) dan mogen ze na 2 partijen hun spullen pakken

    Dat zou een wijs besluit zijn..

    Ik kan me zeker vinden in de gedachte van Wiseguy!

    UFC Gaat er niet op vooruit in de laatste maanden. Eerst was meer dan de helft de moeite waard om te kijken en nu misschien twee partijen.

  9. #34
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    Vera was een van de mannen waar ik van dacht / hoopte dat hij het wel zou kunnen gaan maken binnen de UFC.
    Wellicht een betere toekomst in een league waar MMA hoger aangeschreven staat.

  10. #35
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Werd tijd dat Vera eruit vloog. Heb niks met die kerel en zijn vechtstijl.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  11. #36
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.202
    vCash
    126052

    Default

    die snap ik niet ?? hij ligt 3 rondes onder iemand doet helemaal niets en dan moet hij naar een league waar mma hoger staat aangeschreven ?

  12. #37
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    toch vrij subjectief dat cutten bij de UFC krijg ik de indruk.....een loss en meteen gecut.....moeten ze niet bij iedereen gaan doen
    maar goed....lig er niet wakker van....
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  13. #38
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by steftheboxer View Post
    Misschien moet je eens gebruik gaan maken van hoofdletters, punten, komma's en uitroeptekens dan begrijp ik in één keer waar je over schrijft!

    Zo de UFC geeft wel een signaal af. geen goede performances eruit.....
    Een heel goed signaal inderdaad, dan krijg je allemaal vechters die het op veilig spelen aangezien hun levensonderhoud ervan afhangt.
    Heerlijk.

    Gelukkig is er Strikeforce.

  14. #39
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by TOON View Post
    maar goed....lig er niet wakker van....
    2x
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  15. #40
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Longtime UFC Veteran Marcus Davis Released After UFC 125 Loss

    http://www.mmafighting.com/2011/01/0...-ufc-125-loss/
    Be a Warrior, not a Worrier

  16. #41
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    @ Bryan:
    Bij andere organisaties wordt er minder aan lay n pray gedaan en willen mensen wel knokken voor een (t)ko, klem of verwurging.
    In de UFC zie ik dat steeds minder vaak gebeuren

  17. #42
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by remco pardoel View Post
    @ Bryan:
    Bij andere organisaties wordt er minder aan lay n pray gedaan en willen mensen wel knokken voor een (t)ko, klem of verwurging.
    In de UFC zie ik dat steeds minder vaak gebeuren
    In elk land zie je bij partijen van lager niveau meer spectakel, of dat nou op KB of MMA regels is.
    Hoe hoger het niveau, hoe meer het schaken wordt, en vaak ook hoe saaier de partij.
    Dat hoeft jou niet uitgelegd te worden lijkt me?
    De UFC is op dit moment nogsteeds het hoogste niveau, en dus ook het niveau waarbij je niet zomaar risico's kan nemen.
    Vandaar dat je bij andere organisaties meer spectakel ziet.
    Fighting is poetry in motion

  18. #43
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    Ik vindt dat je deels gelijk hebt.

    Ik geloof niet dat Strikeforce of Dream een zwakkere of mindere organisatie te noemen mag zijn.
    UFC zal in dit jaar dingen moeten gaan veranderen, mensen gaan op een gegeven moment boven hun carriere kiezen ipv van snel geld.
    Je bent liever drie jaar onder de pannen voor 40.000 per partij dan een partij risico waar je dan wellicht 75.000 voor krijgt.

    Voor de top 4 maakt het niet meer uit tegenwoordig. Die kunnen overal 100K + krijgen

  19. #44
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    De UFC heeft het voordeel de grootste partij te zijn. Nadat ze Pride hadden opgekocht hadden ze eigenlijk bijna het monopolie op MMA. Zij kunnen het maken om zomaar vechterz te cutten. Ze hebben een enorm marketing machine die vechters de grond in boort of ze de hemel in prijst. Neem Overeem en Lesnar, ze zijn beide groot en sterk. Overeem is de beste striker en Lesnar is een top wrestler. Lesnar word omdat hij zo sterk is de hemel in geprezen door de UFC, je moet de video's van Dana is horen na UFC 100 nadat Lesnar van Mir heeft verloren. Mir is een van de beste BJJers ooit en het kan altijd gebeuren dat je in een submission word gepakt. Bij Fedor word Werdum als een gecutte UFC vechter( Niet als top BJJ'er) afgeschilderd en Fedor word gelijk afgedaan als 'done'. Overeem word er nog steeds mee geconfronteerd dat hij 7 jaar gelden als Pride MW verloren heeft van Chuck Lidell.

    Ik weet het, het is Dana zijn werk om dit te zeggen ookal is het helemaal niet waar. het is alleen jammer dat sommige deze onzin ook nog geloven.


    Dana white on UFC 100: http://www.youtube.com/watch?v=SmcCDbnY62A

  20. #45
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    344
    vCash
    126000

    Default

    Voor Vera vind ik het wel jammer maar misschien is ie beter af bij strikeforce
    Hij heeft zijn belofte niet in kunnen lossen hij heeft 3 partijen verloren maar stond niet tegen de minste
    Ik denk als ie zijn laatste partij spectaculair gevochten had ie nog wel een kans had gekregen, ik denk dat ie na die afstraffing tegen Jones zijn sprit gebroken was of wel het laatste beetje

  21. #46
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    www.blackjackets.nl
    Posts
    4.297
    vCash
    126000

    Default

    Hoop toch dat Yvel een kans krijgt bij Strikeforce en dat hij deze met beide handen aanpakt: ik wil V. Overeem vs Yvel 2 wel zien!

  22. #47
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Krommenie
    Posts
    1.444
    vCash
    126894

    Default

    Quote Originally Posted by Khanom Thom View Post
    Hoop toch dat Yvel een kans krijgt bij Strikeforce en dat hij deze met beide handen aanpakt: ik wil V. Overeem vs Yvel 2 wel zien!
    Ik niet, Overeem verwoest Yvel dat weet ik 100% zeker. Vijf jaar geleden was deze partij competitief geweest nu niet meer. Yvel zijn laatste performance in de UFC was een van de slechtse ooit. Heb Yvel nog nooit in zo een slechte conditie gezien.

  23. #48
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    brussels
    Posts
    708
    vCash
    126000

    Default

    Wel vreemd dat Chael dan niet gecut wordt. En eerlijk gezegd mogen er van mij nog een heel pak vechters gecut worden hoor.

    En @ Remco, u still the boss man ;-)


    >>Formely known as Pepe<<

  24. #49
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Krommenie
    Posts
    1.444
    vCash
    126894

    Default

    Quote Originally Posted by Pepe the Ice-Murderer View Post
    Wel vreemd dat Chael dan niet gecut wordt. En eerlijk gezegd mogen er van mij nog een heel pak vechters gecut worden hoor.

    En @ Remco, u still the boss man ;-)
    Chael zijn contract staat on ice. Ik ben heel benieuwd wat de UFC met hem gaat doen. Eerst gepakt worden op EPD's en nu dat verhaal met dat geld witwassen. Van mij mag ie gecut worden

  25. #50
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by steftheboxer View Post
    Ik niet, Overeem verwoest Yvel dat weet ik 100% zeker. Vijf jaar geleden was deze partij competitief geweest nu niet meer. Yvel zijn laatste performance in de UFC was een van de slechtse ooit. Heb Yvel nog nooit in zo een slechte conditie gezien.
    khanom thom had het over Valentijn Overeem......denk dat de meeste het er wel over eens zijn dat momenteel alistair toch echt een maatje te groot is....
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •