MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 12 FirstFirst 12345678 ... LastLast
Results 76 to 100 of 285
  1. #76
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Rampage is een topper, alleen heeft hij zijn prime nu wel gehad denk ik..

    Hij moet het stokje nu overgeven aan "the new breed" ; Jon Jones, Rashad Evans, Phil Davis, Ryan Bader etc.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    Hij dacht zelf dat hij verloren had! dat zegt dus echt wel iets over zijn prestatie.(i got my ass whooped)
    ach man rampage zegt zoveel... het was ook een close match maar had ook R1 en 2 voor rampage en machida behoorde toen nog naar mijn idee zeker bij de beste 3 van de wereld en als je die dan verslaat en je zou nu hamill verslaan vind ik dat hij de beste uitdager is voor jones

  3. #78
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Rampage hoort zeker bij de top....
    Jackson gaat dit winnen via KO in de tweede ronde hopelijk...
    Ook hoop ik dat Nelson wint maar ik ben bang dat Mir wint via dec.
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  4. #79
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.710
    vCash
    113250

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    Toen Rashad uitviel tegen Shogun, was Rampage de eerste die gebeld werd!
    antwoord, yo, white boy, ik ben op vakantie,he! ik weeg nu 260 pounds, die 55 pounds krijg ik er nooit af in 2 maanden! klik, tuuutuutuut..........
    Wow hij hoort echt bij de beste hoor, als je een titelkans naast je neerlegt, what a fighter
    dat was echt short notice... jones was helemaal top na bader en hoefde gewoon te trainen... rampage ging dat gewicht in kleine tijd nooit halen(kan wel maar dan was die na 1min. gassed out) dus heel slim van hem dat die dat deed.... is heel moeilijk maar als je dat kan ben je een echte prof!!
    Last edited by Petrosyan188; 21-05-2011 at 15:39.

  5. #80
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    een echte prof zorgt ook in zijn vakantie dat hij niet zwaarder word en al helemaal niet 30 pounds aan vet!
    Een echte prof zegt niet dat hij een operatie aan z'n hand moet ondergaan , dus niet voor de titel kan vechten tegen Evans en 1 week later wanneer Evans al gematched is tegen Davis zegt ie opeens dat hij geen operatie meer hoeft te ondergaan. *#kuch*#Jones*#
    Rampage is een echte vechter en gaat niemand ontwijken. Het feit dat ie de title fight tegen shogun niet aannam is omdat ie te overweight was en dus waarschijnlijk de weight limit niet zou halen.
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  6. #81
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default


    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  7. #82
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by wrestler_nl View Post
    Rampage is een echte vechter en gaat niemand ontwijken. Het feit dat ie de title fight tegen shogun niet aannam is omdat ie te overweight was en dus waarschijnlijk de weight limit niet zou halen.
    Rampage is een acteur die nog vecht omdat zijn film carriere niet van de grond is gekomen zoals gehoopt....
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  8. #83
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Rampage is een acteur die nog vecht omdat zijn film carriere niet van de grond is gekomen zoals gehoopt....
    Damn dan is hij een acteur met hele goed fight skills die van Machida,Jardine,Wanderlei,Henderson en Liddell heeft gewonnen in de UFC...misschien zou jason statham ook in de octagon moeten staan of misschien zelfs robert de niro. Wat denk jij dirkie?
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  9. #84
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    In yo face!
    Posts
    1.776
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by wrestler_nl View Post
    Damn dan is hij een acteur met hele goed fight skills die van Machida,Jardine,Wanderlei,Henderson en Liddell heeft gewonnen in de UFC...misschien zou jason statham ook in de octagon moeten staan of misschien zelfs robert de niro. Wat denk jij dirkie?
    LOL! reps
    Fat girlz need lovin too!



  10. #85
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    1.264
    vCash
    126000

    Default

    Ik snap niet dat diehard fans een vechter als Rampage als een blok laten vallen...
    Ik zie ook wel dat hij de oude Rampage niet meer is, maar is nog steeds entertaining, in en buiten de ring!

  11. #86
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    1.932
    vCash
    40000

    Default

    Quote Originally Posted by wrestler_nl View Post
    Damn dan is hij een acteur met hele goed fight skills die van Machida,Jardine,Wanderlei,Henderson en Liddell heeft gewonnen in de UFC...misschien zou jason statham ook in de octagon moeten staan of misschien zelfs robert de niro. Wat denk jij dirkie?
    Ik denk het niet, want hun film carriere loopt wel goed!

  12. #87
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by wrestler_nl View Post
    Damn dan is hij een acteur met hele goed fight skills die van Machida,Jardine,Wanderlei,Henderson en Liddell heeft gewonnen in de UFC...misschien zou jason statham ook in de octagon moeten staan of misschien zelfs robert de niro. Wat denk jij dirkie?
    "Dana went on the internet & mocked me because of that & I still did nothing. Dana & I finally talked & we made up & then after that he went back on the internet & said some bullshit & he was talking bad about the movie when information is not even supposed to be released & talking about payments which is not even true could really hurt my future acting career, which could very well last longer than my fighting career. I’m not like Randy Couture. My body has been getting so many different injuries that I wont be able to fight until my forties & neither do I want to fight that long. So I feel like my second career could be in jeopardy.. so I’m done fighting. I’ve been getting negative reviews from the dumb ass fans that don’t pay my bills or put my kids though college. So I’m hanging it up. I’m gonna miss all my loyal fans but hopefully they’ll follow me to my new career & I will gain more loyal fans along the way. & all you hater fans out there can kiss my big black hairy ass! & anybody that don’t like what I just said can come try to kick my ass!"

    Bericht komt uit 2009..... worstelaartje. Dit betekend dus dat deze big black hairy ass (own words) zich al sinds 2009 niet meer met volle overgave op de figthgame richt.

    Ik zeg dus niks vreemds en niks waar hij het zelf niet mee eens is. Dat jij hier dan Jason Statham en De Niro bij gaat halen.... ja, wat moet ik daar over zeggen....
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  13. #88
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    "Dana went on the internet & mocked me because of that & I still did nothing. Dana & I finally talked & we made up & then after that he went back on the internet & said some bullshit & he was talking bad about the movie when information is not even supposed to be released & talking about payments which is not even true could really hurt my future acting career, which could very well last longer than my fighting career. I’m not like Randy Couture. My body has been getting so many different injuries that I wont be able to fight until my forties & neither do I want to fight that long. So I feel like my second career could be in jeopardy.. so I’m done fighting. I’ve been getting negative reviews from the dumb ass fans that don’t pay my bills or put my kids though college. So I’m hanging it up. I’m gonna miss all my loyal fans but hopefully they’ll follow me to my new career & I will gain more loyal fans along the way. & all you hater fans out there can kiss my big black hairy ass! & anybody that don’t like what I just said can come try to kick my ass!"

    Bericht komt uit 2009..... worstelaartje. Dit betekend dus dat deze big black hairy ass (own words) zich al sinds 2009 niet meer met volle overgave op de figthgame richt.

    Ik zeg dus niks vreemds en niks waar hij het zelf niet mee eens is. Dat jij hier dan Jason Statham en De Niro bij gaat halen.... ja, wat moet ik daar over zeggen....
    Je zegt wel wat verkeerd. Rampage Jackson vecht al sinds 1999 en heeft bijna 40 partijen gedraaid. Nu dat ie 1 goede film heeft gespeeld is ie opeens geen vechter meer maar een acteur. Ik vind het wel begrijpelijk van Rampage dat ie nu liever gaat acteren dan vechten want hij heeft al zolang op het hoogste nivo gevochten en heeft bijna alles bereikt wat er te bereiken is.
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  14. #89
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    Reading, UK
    Posts
    1.379
    vCash
    126000

    Default

    Ik vind Rampage een geweldige vechter. In mijn mening echt een natuurlijke vechter. Traint minder hard dan andere vechters maar draait met de top mee en gaat altijd voor de kill.

    Yeah....that uhhhhh...... there's definately uhhhhmm.. some data there...

  15. #90
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by XanaduNL View Post
    Ik snap niet dat diehard fans een vechter als Rampage als een blok laten vallen...
    Ik zie ook wel dat hij de oude Rampage niet meer is, maar is nog steeds entertaining, in en buiten de ring!
    Dat is een combinatie van factoren:

    1. Auto ongeluk veroorzaken en er dan snel uitnaaien.
    2. Het 25 minuten lang weigeren van low kicks blokken.
    3. Zielig gedrag vertonen zodra er 1 camera in de buurt is.
    4. het grappig vinden om andere mensen belachelijk te maken terwijl hij er zelf absoluut niet tegen kan.
    5. Ik vind hem gewoon niet grappig.

    Nee, iedereen zijn favorieten natuurlijk, het persoon Rampage staat mij gewoon niet aan, kan toch?
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  16. #91
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Dat is een combinatie van factoren:

    1. Auto ongeluk veroorzaken en er dan snel uitnaaien.
    2. Het 25 minuten lang weigeren van low kicks blokken.
    3. Zielig gedrag vertonen zodra er 1 camera in de buurt is.
    4. het grappig vinden om andere mensen belachelijk te maken terwijl hij er zelf absoluut niet tegen kan.
    5. Ik vind hem gewoon niet grappig.

    Nee, iedereen zijn favorieten natuurlijk, het persoon Rampage staat mij gewoon niet aan, kan toch?
    Ik zeg toch ook niet dat hij je favo. vechter is. Maar om te zeggen dat Rampage Jackson geen vechter is maar een acteur vind ik een beetje raar. Iedereen zijn favo. idd , zo ben jij volgens mij een fan van Aoki en ik zie hem liever keer op keer KO gaan.
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  17. #92
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  18. #93
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Rampage is zeker wel 1 van mijn favoriete vechters.

    Zegt altijd waar het op staat en vind hem echt serieus fuckin grappig!

    Mocht hij een keer in Amsterdam komen dan wil ik hem graag rond leiden hier.
    Home mtk-gym.nl


  19. #94
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by wrestler_nl View Post
    Ik zeg toch ook niet dat hij je favo. vechter is. Maar om te zeggen dat Rampage Jackson geen vechter is maar een acteur vind ik een beetje raar. Iedereen zijn favo. idd , zo ben jij volgens mij een fan van Aoki en ik zie hem liever keer op keer KO gaan.
    Wanneer je een gevecht laat schieten omdat je een aanbieding krijgt voor het maken van een film, dan ben je dus meer een acteur dan vechter imo...

    Maar je hoeft het niet altijd met mij eens te zijn hoor (misschien wel het beste )

    btw, Aoki for President!
    Last edited by dirk5; 25-05-2011 at 13:50.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  20. #95
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Wanneer je een gevecht laat schieten omdat je een aanbieding krijgt voor het maken van een film, dan ben je dus meer een acteur dan vechter imo...

    Maar je hoeft het niet altijd met mij eens te zijn hoor (misschien wel het beste )
    Dus omdat hij een hele grote rol aannam in de A-team ipv een gevecht aannemen tegen Rashad Evans waar hij later toch een gevecht mee had is hij een acteur en geen vechter. DIRK WTF? lool
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  21. #96
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by wrestler_nl View Post
    Dus omdat hij een hele grote rol aannam in de A-team ipv een gevecht aannemen tegen Rashad Evans waar hij later toch een gevecht mee had is hij een acteur en geen vechter. DIRK WTF? lool
    Precies, en dat gevecht was er nooit gekomen wanneer hij wederom een aanbieding voor een film had gekregen, maar dit ging niet zoals verwacht/gehoopt.....
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  22. #97
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Precies, en dat gevecht was er nooit gekomen wanneer hij wederom een aanbieding voor een film had gekregen, maar dit ging niet zoals verwacht/gehoopt.....
    Dat wist ik niet!? heb je daar een bron/linkje voor?
    anyway Rampage = baas
    rampage = top 5 lhw
    wil je misschien een sig bet aangaan? want een vechter (hamill) kan toch niet van een acteur (Rampage) verliezen?
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  23. #98
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by wrestler_nl View Post
    Dat wist ik niet!? heb je daar een bron/linkje voor?
    anyway Rampage = baas
    rampage = top 5 lhw
    wil je misschien een sig bet aangaan? want een vechter (hamill) kan toch niet van een acteur (Rampage) verliezen?
    The MMA Truth / UFC 123: Who's Showing Up? Quinton Jackson The Actor or Rampage The Fighter?

    "When the last bell rang for Evans and Jackson at UFC 114, Jackson had another L standing on his record in what a lot of fans called a "disappointing display of dis-motivation."

    No one had ever seen a more passive "Rampage" that on that night. Actually, the "Rampage" never came out. We only saw Quinton Jackson get dominated by Rashad for five rounds.

    In post-fights interviews you could read or hear all kinds of "reasons" (many use the word "excuses" rather) for why couldn't he follow his usual game plan which involves being the aggressor at all times.

    Ring rust put it's dirty hands on the athlete that night some say but, in reality, a lot of people actually think, Jackson just doesn't have the fighting bug in him anymore.

    Earlier this year, "Rampage" made comments in the range of "quitting MMA if there was more money to be made in movies." Comments like this one triggered questions in the fans' minds--does "Rampage" still want to fight? Does he still have it in him or is in it just for the money?

    Well, of course it's for the money. Who in there sane mind would undergo what an MMA fighter has to go through to be an elite competitor just for fun? But there is an element of pride, honor, and flat out competitiveness that needs to be there for a fighter to let it all hang out in a fight.

    Quotes like "I don't know how much I ever loved the fight game, to be honest," or "I like it a lot less than I used to," have undermined the fan's trust in "Rampage" as an entertaining main-eventer."

    Artikel is uit 2010, ben dus echt niet de enige die er zo over denkt.

    Ik bet niet meer op de UFC, want ik vertrouw de judges niet meer.

    Maar ik wil je er graag nog even aan herinneren dat jij nogsteeds de kerel bent, die niet 1 keer maar dus wel 2 keer keihard onderuit is gegaan tegen mij met sigbets.
    Last edited by dirk5; 25-05-2011 at 14:43.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  24. #99
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    Ik bet niet meer op de UFC, want ik vertrouw de judges niet meer.

    Maar ik wil je er graag nog even aan herinneren dan jij nogsteeds de kerel bent, die niet 1 keer maar dus wel 2 keer keihard onderuit is gegaan tegen mij met sigbets.
    oh no you didnt!!
    Home mtk-gym.nl


  25. #100
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sadix View Post
    oh no you didnt!!
    hehe

    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •